ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Издръжливост? ВАГ? Ти си поредният който си мисли,че ВАГ правят надеждни коли, това не се случва от 10 години мой човек. А и няма по-бърза кола от ГТР на пистата. Но простено ви е на всички, невежеството е болест която не убива а мъчи...
Всички пишат това, което им изнася или по-точно, това за което им плащат. Auto Bild в момента е списание на ВАГ - те си плащат и ако четеш подробно, ще останеш с впечатлението че колите на ваг са много по-добри от всички останали взети заедно, което меко казано е пълен абсурд. Така е и с топ гиър - платено им е и респективно в теста им "печели" точно определена кола, а не най-добрата!
Да, разбира се, знаем ги тия лоши немци, всичко са платили, купили, продали...та затова и Кларксън си изкълчи езика през една да "хвали" немските коли, а японските да ги кастри.
не исках да цитирам автора , но при теб ще се наложи . " „Нюрбургринг Нордшлайфе“, където държи рекорда за обиколка за сериен автомобил произвеждан в голям обем " , спестих ти част от изречението за да не изглежда , че съм пристрастен . на тази писта си мерят п,,,,,те производителите на наточени бегачки . харесвам предаването , гледам го почти винаги . забавно ми е , но това предаване не е критерий за възможностите на даден автомобил . там нещата са по сценарий " който плаща той поръчва музиката " или преведено на разбираем език , не е достатъчно обективно .
Honda изкараха новия NSX
новата Impreza постави рекорд на Isle of Man
дрифтърите луднаха по GT-86 и BRZ
всички 500 LFA са продадени остава ни да видим ft-1 I and LF-LC
A GTR e THE KING OF THE NURBURGRING
На германците като им гледам политиката май още дълго време ще си останат с 911
И мен ме кефят немските бегачки но пък чак да са най добри.
А де не забравяме колко още имат да гонят италианците
LaFerrari Aventador Huracan new 488 F12 Berlinetta Alfa 4c.
Да не забравяме и Шведите - Koenigsegg буквално смаза Veyron GT Vintese
V8 1300hp vs W16 1200hp
Аз лично бих се замислил .
Ясно, но обърни внимание какво е написал №-7 - човека, нямало по бързо от гтр-а на ПИСТА (без подрдбности) , а аз му отговарям има... Е и, какъв ви е проблема, не съм ли прав ? Сега вие тук започнахте като Мара подробната, ама това било, ама онова било, всичко било купено и т.н. Добре, пистата на Топ-Гира за вас не е критерий, тази на Нюрбургринг Нордшлайфе е... Така става ли ? Но отговорете ми тогава - а пистата в Льо Ман, на която Ауди кове своите победи от години наред каква е ?? Там също ли всичко е купено и продадено от немците, или за вас ГТР-образните съществува само една писта, тази на която нисана свири първа цигулка ?!
Феновете на ВАГ пак са засегнаха,що тъй ва?!? Може би щото японските машинин(в частност LFA,GTR) изринаха много грозно всички суперкари,камоли за некви изпърдели beettle-и .За това им трябваше на Поршие да направят 918 за скромната сума от 1 милион,след което да му изхвърлят корите на вратите,стелките,климатика и кожения салон,само и само да поставят по-добро време от японските доминанти! Па гтр-чето със 300 коня по-слабо и 100кг по тежко,на климатик и музика,с кори на вратите,стелки и кожен салон върти 20 километровата писта с едва 11 сек по-бавно време,хахаха ебати немско автомобилостроене колко било напред...хахаха. А оня фена на топ гиър да ми отговори защо според него гтр-а и лфа-я ги пускаха на мокра писта и имало ли е досега друга кола освен гтр-а която да схване вратът на Джереми в следствие на генерирано странично г ускорение в завой та чак да го изкарат с линейка от пистата....е аз ще ти отговоря-НЕ! А за льо ман също не се притеснявайте миналият сезон тойота до последно бяха пред ауди и единствено мех. проблем им помогна,но тая година със сигурност ще видят стоповете и на нисан и на тойота....
Естествено, че пистата на Топ Гиър не е критерии... Показват edit-нати откъси и после казват някакво време. Ако им вярваш безрезервно, значи си кръгъл ид..т...
Не си ти капацитета, който да ми казва в какво да вярвам и в какво не !Аз също мога да измисля някоя подобна тъпотия от рода на ; ако ти не вярваш в незнам си там какво, значи си квадратен идиот...
аз съм обективен и на черното не мога да кажа бяло . адмирации за успехите на AUDI в WEC шампионата . но не трябва да забравяш , че нямаха нито един сериозен съперник от японските автомобили . TOYOTA от миналата година , а от тази и NISSAN , се намесват в борбата . и отново за да бъда обективен , става въпрос за шосейни автомобили . а това за което ти пишеш се отнася до пистови шампионати . нищо против AUDI , виждам , че си фен на групата , но е хубаво да оценяваш успехите и на други автомобили .
П.П. НИЩО ЛИЧНО .
tova sasipvane na markata ot kam kachestvo a i sega i ot kam tapotii s predno silno me nasochva kam BMW.pritejaval sam 6 avtomobila ot markata Mercedes no v poslednite godini tvardo ne sam dovolen
Добре де, аз ли говоря, че черното е бяло ? Съгласен съм, че става въпрс за шосейни автомобили, но тука не аз, а други хора вдигнаха въпроса за писти. А това, че японците последните години не могат да предложат сериозена конкуренция в разните пистови състезания и световни шампионати това си е тяхен проблем. Защо финансово мощната Тойота с такива продажби и печалби, избяга от Ф-1 и световният рали шампионат ? А къде са Субару и Мицубиши, кой ВАГ ли ги изгони ?? Впрочем искренно желая на Хондовците, тази година поне малко от малко да създадат някаква конкуренция във формулата на Мерцедес, Ферари и Рено, желая успех и на Нисан и Тойота в 24-часа-Льо Ман... ще поживеем ще видим.
Аз само не разбрах къде според теб е изоставането?!? Една трета от колите, които са пред гтр-а в примера, който си дал (пистата на Top Gear) реално не могат да се карат на нормален път, защото са направени специално за писта. Останалата част са хипер коли, които струват десетократно повече от един гтр. Също така погледни добре съотношението маса на автомобила спрямо конските сили - на голяма част от колите пред гтр-а то клони към 1:1. И не на последно място, реално погледнато грт-а е по-бърз от Bugatti Veyron, която e с двойно повече коне и "само" около 12 пъти по-скъп.
Сега разбирам, че си харесваш VAG групата, но гледай реално на нещата. Аз също притежавам немски автомобил, но да казваш на черното бяло някак не върви. Няма друг автомобил като гтр, който да предлага такова price-performance съотношение.
Виж сега колега, не ме интересува коя кола колко струвала, колко тежка била и хиперкар ли е или не е..) Оня ми пише - няма по бърза кола от гтр-а на писта, а аз чисто и просто, без всякакви задни мисли му отговорих -има. Още въпроси ?
Бих казъл доста първична реакция на едно твърдение, което няма нужда да бъде оборвано... Ти си знаеш... Признавам ти го, прав си -има по-бързи автомобили от гтр. Исках да кажа, че човек трябва да признава достойнствата дори на автомобили, които не харесва. За жалост да бъдеш обективен се окава, че е доста трудно.
Каквото е твърдението такава е и реакцията ! Добре осъзнавам и съм съгласен, че автомобила си има своите достойнства, а и не помня да съм споменавал, че не ми харесва. Признавам, че ГТР -а е достоен и заслужено носи званието автомобил - легенда, просто исках да кажа, че все пак не е най достойният сред достойните.
Aбе в състезанията за издържливост отдавна автобусите на Алуди са деветата дупка на кавала.След 24 часа на Льо Ман имаше оше 5-6 състезания където мангалските Алудита се влачеха на 4-5 обиколки след Тойота.Тойота станаха световни шампиони.Сверете си часовниците.
Нисан 370Z съм виждал на живо.Много приятна машина.Хареса ми на външен вид и имаше страхотен звук.За съжаление не можах да се повозя,но има време,някой ден и това ще стане.
Най-як обаче е последния Нисан.Ще е интересно да се гледа във WEC.Тази година се очертава още по-силна конкуренция с Тойота,Порше и Ауди.
А на този отдолу ще кажа,че Тойота се състезава във WEC от 2012 г. и едва миналата година спечели.2 години Ауди ги биха като тъпан с нафтовите печки.И на Ле Ман ги видяхме колко струват.Та така със сверяването на часовниците.Тойота имат още много да сверяват,докато не спечелят поне веднъж култовия Ле Ман ще са назад с часовника.
АЛУДИ е аут от всякъде.Е.а си жалките шваби мощноста на клозета им е наполовина на мощноста на Тойота.Догодина и Нисан влизат с хибрид който ще е 1300-1400к.с.Простите накадърни шваби трябва да тръгват 5-6 обиколки преди Японските зверове и пак ще завършват на 15мин след тях.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Марсело
Коментиран от #5
09:10 13.03.2015
2 Гошо
Коментиран от #4
09:16 13.03.2015
3 японеца
09:25 13.03.2015
4 Бобо
До коментар #2 от "Гошо":
nikoga niama da imat klasata,izdrajlivosta i dizaina na VAGКоментиран от #7, #41
09:27 13.03.2015
5 Гост
До коментар #1 от "Марсело":
Къде ги видя 600 коня бе?Коментиран от #12
09:38 13.03.2015
6 Румен Янев
Коментиран от #21
09:39 13.03.2015
7 Човек
До коментар #4 от "Бобо":
Издръжливост? ВАГ? Ти си поредният който си мисли,че ВАГ правят надеждни коли, това не се случва от 10 години мой човек. А и няма по-бърза кола от ГТР на пистата. Но простено ви е на всички, невежеството е болест която не убива а мъчи...Коментиран от #8
10:08 13.03.2015
8 Владислав Димитров
До коментар #7 от "Човек":
На коя писта ? Защото гледам нещо на Топ-Гир-овската малко са поизостанали - http://burntire.ru/tracks/top-gear-trackКоментиран от #10, #32
10:19 13.03.2015
9 rot
http://burntire.ru/tracks/nurburgring-nordschleife
10:40 13.03.2015
10 gost
До коментар #8 от "Владислав Димитров":
Нюрбургринг - ей на тая . и не чети само това което ти изнася а всичко .Коментиран от #11
10:51 13.03.2015
11 Владислав Димитров
До коментар #10 от "gost":
Защо това на Топ-Гир не е ли писта ? Ако не е докажи ! Май точно ти четеш това което ти изнася ?Коментиран от #13, #19
11:04 13.03.2015
12 МаКаТа
До коментар #5 от "Гост":
Цитирам: "GT-R Nismo се задвижва от битурбо 3.8-литров V6 двигател с 600 к.с."11:05 13.03.2015
13 LIKOTO
До коментар #11 от "Владислав Димитров":
топ гиър пишат това, което им изнася. Нюрбургринг е истината, а не некви измишльотини, на които ти вярвашКоментиран от #14
11:06 13.03.2015
14 Владислав Димитров
До коментар #13 от "LIKOTO":
Аре сега, глупости, цитирали... ти още малко и ще кажеш, че Стиг е мошенник, никой нищо не цитира, всичко е пределно просто и честно.11:15 13.03.2015
15 Автор
Коментиран от #16
11:17 13.03.2015
16 Владислав Димитров
До коментар #15 от "Автор":
Да, разбира се, знаем ги тия лоши немци, всичко са платили, купили, продали...та затова и Кларксън си изкълчи езика през една да "хвали" немските коли, а японските да ги кастри.11:38 13.03.2015
17 Shmeker
Коментиран от #18
11:40 13.03.2015
18 Владислав Димитров
До коментар #17 от "Shmeker":
Е това червеното на долната снимка, отново ще се опита да прави конкуренция на аудито в Льо Ман, но просто няма шанс.11:57 13.03.2015
19 gost
До коментар #11 от "Владислав Димитров":
не исках да цитирам автора , но при теб ще се наложи . " „Нюрбургринг Нордшлайфе“, където държи рекорда за обиколка за сериен автомобил произвеждан в голям обем " , спестих ти част от изречението за да не изглежда , че съм пристрастен . на тази писта си мерят п,,,,,те производителите на наточени бегачки . харесвам предаването , гледам го почти винаги . забавно ми е , но това предаване не е критерий за възможностите на даден автомобил . там нещата са по сценарий " който плаща той поръчва музиката " или преведено на разбираем език , не е достатъчно обективно .Коментиран от #23
11:59 13.03.2015
20 surry butt
новата Impreza постави рекорд на Isle of Man
дрифтърите луднаха по GT-86 и BRZ
всички 500 LFA са продадени остава ни да видим ft-1 I and LF-LC
A GTR e THE KING OF THE NURBURGRING
На германците като им гледам политиката май още дълго време ще си останат с 911
И мен ме кефят немските бегачки но пък чак да са най добри.
12:15 13.03.2015
21 gost
До коментар #6 от "Румен Янев":
в частност си прав , масовката идва от АНГЛИЯ , ИСПАНИЯ и т.н.. спортягите пристигат от страната на изгряващото слънце .12:25 13.03.2015
22 sorry butt
LaFerrari Aventador Huracan new 488 F12 Berlinetta Alfa 4c.
Да не забравяме и Шведите - Koenigsegg буквално смаза Veyron GT Vintese
V8 1300hp vs W16 1200hp
Аз лично бих се замислил .
12:26 13.03.2015
23 Владислав Димитров
До коментар #19 от "gost":
Ясно, но обърни внимание какво е написал №-7 - човека, нямало по бързо от гтр-а на ПИСТА (без подрдбности) , а аз му отговарям има... Е и, какъв ви е проблема, не съм ли прав ? Сега вие тук започнахте като Мара подробната, ама това било, ама онова било, всичко било купено и т.н. Добре, пистата на Топ-Гира за вас не е критерий, тази на Нюрбургринг Нордшлайфе е... Така става ли ? Но отговорете ми тогава - а пистата в Льо Ман, на която Ауди кове своите победи от години наред каква е ?? Там също ли всичко е купено и продадено от немците, или за вас ГТР-образните съществува само една писта, тази на която нисана свири първа цигулка ?!Коментиран от #25, #27
12:32 13.03.2015
24 Обективен
13:15 13.03.2015
25 ggg
До коментар #23 от "Владислав Димитров":
Естествено, че пистата на Топ Гиър не е критерии... Показват edit-нати откъси и после казват някакво време. Ако им вярваш безрезервно, значи си кръгъл ид..т...Коментиран от #26
13:15 13.03.2015
26 Владислав Димитров
До коментар #25 от "ggg":
Не си ти капацитета, който да ми казва в какво да вярвам и в какво не !Аз също мога да измисля някоя подобна тъпотия от рода на ; ако ти не вярваш в незнам си там какво, значи си квадратен идиот...13:28 13.03.2015
27 gost
До коментар #23 от "Владислав Димитров":
аз съм обективен и на черното не мога да кажа бяло . адмирации за успехите на AUDI в WEC шампионата . но не трябва да забравяш , че нямаха нито един сериозен съперник от японските автомобили . TOYOTA от миналата година , а от тази и NISSAN , се намесват в борбата . и отново за да бъда обективен , става въпрос за шосейни автомобили . а това за което ти пишеш се отнася до пистови шампионати . нищо против AUDI , виждам , че си фен на групата , но е хубаво да оценяваш успехите и на други автомобили .П.П. НИЩО ЛИЧНО .
Коментиран от #29
13:48 13.03.2015
28 ЛЮЛИН КАМОР
14:08 13.03.2015
29 Владислав Димитров
До коментар #27 от "gost":
Добре де, аз ли говоря, че черното е бяло ? Съгласен съм, че става въпрс за шосейни автомобили, но тука не аз, а други хора вдигнаха въпроса за писти. А това, че японците последните години не могат да предложат сериозена конкуренция в разните пистови състезания и световни шампионати това си е тяхен проблем. Защо финансово мощната Тойота с такива продажби и печалби, избяга от Ф-1 и световният рали шампионат ? А къде са Субару и Мицубиши, кой ВАГ ли ги изгони ?? Впрочем искренно желая на Хондовците, тази година поне малко от малко да създадат някаква конкуренция във формулата на Мерцедес, Ферари и Рено, желая успех и на Нисан и Тойота в 24-часа-Льо Ман... ще поживеем ще видим.14:42 13.03.2015
30 Ехаа
16:43 13.03.2015
31 БамБам ИванГенчев
19:16 13.03.2015
32 Azzz
До коментар #8 от "Владислав Димитров":
Аз само не разбрах къде според теб е изоставането?!? Една трета от колите, които са пред гтр-а в примера, който си дал (пистата на Top Gear) реално не могат да се карат на нормален път, защото са направени специално за писта. Останалата част са хипер коли, които струват десетократно повече от един гтр. Също така погледни добре съотношението маса на автомобила спрямо конските сили - на голяма част от колите пред гтр-а то клони към 1:1. И не на последно място, реално погледнато грт-а е по-бърз от Bugatti Veyron, която e с двойно повече коне и "само" около 12 пъти по-скъп.Сега разбирам, че си харесваш VAG групата, но гледай реално на нещата. Аз също притежавам немски автомобил, но да казваш на черното бяло някак не върви. Няма друг автомобил като гтр, който да предлага такова price-performance съотношение.
Наздраве!!!
Коментиран от #33
20:03 13.03.2015
33 Владислав Димитров
До коментар #32 от "Azzz":
Виж сега колега, не ме интересува коя кола колко струвала, колко тежка била и хиперкар ли е или не е..) Оня ми пише - няма по бърза кола от гтр-а на писта, а аз чисто и просто, без всякакви задни мисли му отговорих -има. Още въпроси ?Коментиран от #42
20:31 13.03.2015
34 Azzz
Наздраве!!!!
20:57 13.03.2015
35 CarPro
Коментиран от #36
21:03 13.03.2015
36 Shmeker
До коментар #35 от "CarPro":
Ще повърнаКоментиран от #44
22:11 13.03.2015
37 S Doichinov
22:39 13.03.2015
38 Vasik Atanasova
01:12 14.03.2015
39 Никито Иванов
06:10 14.03.2015
40
07:55 14.03.2015
41
До коментар #4 от "Бобо":
08:09 14.03.2015
42 Владислав Димитров
До коментар #33 от "Владислав Димитров":
Каквото е твърдението такава е и реакцията ! Добре осъзнавам и съм съгласен, че автомобила си има своите достойнства, а и не помня да съм споменавал, че не ми харесва. Признавам, че ГТР -а е достоен и заслужено носи званието автомобил - легенда, просто исках да кажа, че все пак не е най достойният сред достойните.Коментиран от #43
08:55 14.03.2015
43 Владислав Димитров
До коментар #42 от "Владислав Димитров":
Малка грешка, долният коментар е до № 43 на Аззз.09:04 14.03.2015
44 CarPro
До коментар #36 от "Shmeker":
Da sled kato te povozqt v tova14:58 14.03.2015
45 Хаха
18:03 14.03.2015
46 XXXXXXXX
21:49 14.03.2015
47 ярослав станчев
Най-як обаче е последния Нисан.Ще е интересно да се гледа във WEC.Тази година се очертава още по-силна конкуренция с Тойота,Порше и Ауди.
А на този отдолу ще кажа,че Тойота се състезава във WEC от 2012 г. и едва миналата година спечели.2 години Ауди ги биха като тъпан с нафтовите печки.И на Ле Ман ги видяхме колко струват.Та така със сверяването на часовниците.Тойота имат още много да сверяват,докато не спечелят поне веднъж култовия Ле Ман ще са назад с часовника.
10:22 15.03.2015
48 XXXXXXXX
Коментиран от #50
18:29 15.03.2015
49 XXXXXXXX
18:33 15.03.2015
50 ярослав станчев
До коментар #48 от "XXXXXXXX":
Е стана де,на третата година от участието си във WEC.Както и Пежо.3 години участваха,1 път победиха и това им беше.13:11 16.03.2015
51 XXXXXXXX
23:41 16.03.2015
52 XXXXXXXX
23:43 16.03.2015
53 кючуков
10:26 19.03.2015