Още през лятото на миналата година Патрис Рати, шеф на спортното подразделение на Renault, загатна, че се работи по RS-вариант на базата на Dacia. В средата на февруари тази година фотошпиони уловиха в обективите си наточената версия на Dacia по време на зимни тестове в Швеция (снимките по-долу).
От тогава насам вече повече от месец в интернет пространството се завъртяха доста спекулации по темата. Предполагаше се, че Sandero RS ще се оборудва с 1.2-литров бензинов турбомотор с мощност от порядъка на 120 к.с. Сега обаче се появи нова информация, за която се твърди, че е абсолютно достоверна и е от високопоставен източник от румънската марка.
Според нея наточената Dacia ще се екипира с атмосферен бензинов мотор. Той ще е с работен обем от два литра, а мощността му ще е 160 конски сили. Още нещо любопитно е, че наточеното Sandero няма да се продава на пазарите, където Renault предлага автомобили от серията GT. За щастие на феновете на румънската марка у нас тези коли на Renault не се предлагат и най-вероятно най-мощната Dacia ще постъпи в българските дилърски центрове.
Освен с този относително мощен агрегат Sandero RS ще се оборудва и с променено и значително по-твърдо окачване, 17-цолови лети джанти, по-мощни спирачни апарати, както и със спортни волан и предни седалки. Педалите и скоростният лост също ще са различни.
Подробхи технически характеристики и разход на гориво за моделите на Dacia , вижте ТУК
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 KING
10:19 19.03.2015
2 Ицака
Коментиран от #5, #8
10:21 19.03.2015
3 Dacia
10:23 19.03.2015
4 незнайко
10:26 19.03.2015
5 Dacia
До коментар #2 от "Ицака":
Ицак, по всяка вероятност твоят голф ще върви по-добре, защото гениалните мислители от Рено са оборудвали дачийката с атмосферен мотор и както всички знаем атмосферен мотор няма особено големи шансове спрямо турбо мотор особено при междинното ускорение. А и никога не можеш да сравняваш ВАГ със смешното недоразумение дачия.Коментиран от #6
10:26 19.03.2015
6 Ицака
До коментар #5 от "Dacia":
Голчето ми не е с турбо - идентичен е с дачията и според мен само това, че е по-нова кола може да и помогне. Защото от моите 150 кончета, сигурно вече 20-ина са на паша :) А, бе добре се развиват румънците, каквото и да си говорим.Коментиран от #7
10:29 19.03.2015
7 Dacia
До коментар #6 от "Ицака":
ААха, сега разбрах, е в такъв случай сигурно ще е по-бърза дачийката. Мислех че говориш з а1,8 турбо на ВАГ.Радващо ще е че разни палячовци с БМВ ще ги покъртва и то доста, особено разпространената по нашите ширини Е36 - 150 к.с.
Коментиран от #12
10:32 19.03.2015
8 гост
До коментар #2 от "Ицака":
Да и от тогава нямат по мощен 2 литров атмосферен.10:33 19.03.2015
9 киро
10:38 19.03.2015
10 само селяните карат хонда
10:52 19.03.2015
11 гос
11:01 19.03.2015
12 Никой
До коментар #7 от "Dacia":
Смешно е че сравняваш стара и относително тежка кола като е36 с нова кола, било то и Дачия. Тя е по-лека, по-нова (което означава, че мотора не е износен), и е с предно, при което има по-малко загуби.Виж с поддържана 320ка, Дачията ще се озори, да не говорим за 325 или 328i.Коментиран от #13
11:14 19.03.2015
13 Shmeker
До коментар #12 от "Никой":
Буахахахааа Е36 била стараЕ36 има спортни гени, докато Дачията има гени от баничарката Кангоо.. Сам разбираш кое е смешно в случая.
Иначе си прав - Е36 вече е класика, но си остава много много много по-добра за каране от тия коли
Коментиран от #21, #37
11:16 19.03.2015
14 Чаушеску
Коментиран от #17
11:27 19.03.2015
15 БРАБУС АМГ
11:36 19.03.2015
16 Златко Тигъра от Люлин
11:37 19.03.2015
17 Стоян Стоянов
До коментар #14 от "Чаушеску":
... правено е Рено преди години в България, ама нещо тогавашните управляващи са я оплескали. Което е жалко, защото, макар и посредствени Дачия са си продукт все пак. Не можем да се мерим с големите немски премиуми, но едно такова производство на родна територия би било добре за все по-затъващата ни икономика. Както и да е - минало!Това автомобилче със 160 к.с. колкото и да е зле, ако цената му е поносима ще се харчи. Рено си имат разработки и успехи през годините - вероятно са вложили голяма часто от тях в Дачията. Ще видим ...
Коментиран от #19
11:37 19.03.2015
18 Julio
11:38 19.03.2015
19 Стоян Стоянов
До коментар #17 от "Стоян Стоянов":
... а и изглежда доста по-прилично от индийското Рено за 7000 лв. няколко статии надолу.11:39 19.03.2015
20 Осъзнай се бе
11:41 19.03.2015
21 Осъзнай се бе
До коментар #13 от "Shmeker":
Осъзнай се бе Шмекер, за пореден път малоумен коментар от твоя страна. Мразя Рено и Дачия, но в крайна сметка дачийката ще накаже селския бек въоръжен със старо БМВ на 20 години и със смешната мощност от 150 коня. Това е реалността и колкото и да хвалите БМВ - тата, Е36 си остава безвъзвратно остарял кош, който въобще вече не се вписва в никакви стандарти на съвременното автомобилостроене.Коментиран от #24, #31
11:42 19.03.2015
22 aman to razbira4i
Коментиран от #23, #25, #83
11:44 19.03.2015
23 Aman aman
До коментар #22 от "aman to razbira4i":
Колега, на 100% съгласен с тебе. И аз съм фен на немските коли (Merceds/BMW/Audi), но в случая си дяволски прав!11:55 19.03.2015
24 Никой
До коментар #21 от "Осъзнай се бе":
Той говори за управлението доколкото разбирам. И там разбира се, е36 е много по-добро от тва високо преднопредавателно Клио.Коментиран от #26, #30
11:56 19.03.2015
25 Никой
До коментар #22 от "aman to razbira4i":
"си вземета там по едно клио или поло, кола която поне ще ви върши работа: ще вършат работа за носене на касетки, но не и удоволствие от шофирането, за което говорим в момента. Тва е поредния т.н хот хеч, направен за гонки из града и практичност.12:04 19.03.2015
26 Разбрах
До коментар #24 от "Никой":
Разбрах го, но все пак на магистралата не ти трябва управляемост, а бек ще гледа стоповете на това наистина "измислено" рено.В крайна сметка Е36 е пълен боклук и собствениците му трябва да са наясно с това.
Коментиран от #27
12:12 19.03.2015
27 Никой
До коментар #26 от "Разбрах":
Странно как толкова м,ного хора са се излъгали, тъй като това е една от най-продаваните коли на марката И света не е само магистрали. Мазда МХ5 също работи на същата схема, но това, че максималната й скорост е 200 не означава че е боклук, просто е създадена за друг тип шофиране. Аз лично бих карал по виещ се планински път отколкото на скучна магистрала. И за времето си е36 е с едно от най-устойчивите и добри купета, затова и много хора проължават да ги използват за пистови дни примерно.Коментиран от #33
12:16 19.03.2015
28 Тони
Коментиран от #29, #32, #97
12:23 19.03.2015
29 Никой
До коментар #28 от "Тони":
Разбира се При това 2-3 пъти по-евтино.12:31 19.03.2015
30 Shmeker
До коментар #24 от "Никой":
Точно. Само който не е карал тия коли може да ги сравнява. Иначе новото си е ново, но сравнявайте коли от един или близък клас. Не коли от други измерения12:38 19.03.2015
31 Shmeker
До коментар #21 от "Осъзнай се бе":
Моля?!?!!??!?!!То само задния мост на Е36 и шестакът като инженерно постижение са по-стойностни от цялата гама на Дачия бе.
Нали се сещаш, че ПОВЕДЕНИЕ означава и БЕЗОПАСНОСТ. Означава и КЕФ. Всичко дето не отговаря на такова описание е някакъв вид КЕНЕФ
Коментиран от #43
12:40 19.03.2015
32 Shmeker
До коментар #28 от "Тони":
Прав си. Така е. Но и има един момент с поддръжката и резервните части, гуми и т.н. където макар и стара премиум марка може да ти излезе непосилно да я имаш.12:41 19.03.2015
33 Shmeker
До коментар #27 от "Никой":
200 е предостатъчно, все пак е разрешено да се кара с макс. 130. А и до 160-170 няма да има проблем да си ги поддържа.12:43 19.03.2015
34 некойси
12:57 19.03.2015
35 ххх
За мен това от маркетингова гледна точка е пълна идиотия.
п.п. По-твърдо окачване... Майко мила, това означава че на задната седалка спокойто може да работи уролог.
13:07 19.03.2015
36 Разбирача
Чаушеско дошъл на визитация в България и нашия Първи му подарява нов ловешки Москвич.Прибира се румънеца и решава да пробва Москвича. Да ама не може да запали!Вдига капака няма двигател.
Звъни по телефона и пита колата няма двигател?
Отговорът е - за какво ти е двигател Вие сте тръгнали по нанадолнището карай!!!
Нашия връща визитата и му подаряват Дачия, Връща се в България и решава да се повози с новата кола. Да ама няма волан.Позвънява и пита- каква е тая кола тя няма волан?
За какво ти е нали сте с дистанционно СССР карай без волан.
Коментиран от #47
13:54 19.03.2015
37 Име на гост
До коментар #13 от "Shmeker":
Ти купи ли си ХВЗ, че с това балканче ще ти се смеят вече? Много ги разбираш нещата, иначе. Все едно си на заплата при Хитлер. Жалкото е , че си си повярвал твърде много. Дачията си е доста кола за парите. Напълно убеден съм ,че доста сектанти с Бе-Ем-Ве та ще си поплачат след среща с нея. Моята кола е Японска, доста по-малка и с турбо. Външният и вид е опростен до макс и се кара с метални джанти и тасове. Кеф ми става на душата като се закачи някай с трещяща 20 год. немска кочина. На другият светофар се прави, че не ме забелязва и ще си строши врата да гледа в другата посока. Онзи ден на един с 328 просто не му се повярва какво се случва. И естествено на края ми обясни през зъби какво щял да ме направи на магисралата. Поредната мишка в 20 годишен гнил дойче сандък. Немските коли на запад са средство за придвижване и личен избор, тук са диагноза и средство за избиване на комрлекси. Точно заради това никога не бих си купил някоя от тези марки. Не заради колите а заради хората ,които ги карат в България.Коментиран от #45
14:09 19.03.2015
38 Fan
14:29 19.03.2015
39 Kolo kolo
323compact 0-100=7,8
328 0-100=7,3
това са данните,всичко друго е вятър и ехо.
Хондата с турбото фабрична ли е?Едва ли. Има колеги с 325 бензин турбо с 600коня иди се пробвай с тях.Ти с това турбо комплекс не избиваш ли всъщност?Е 36 цата е кола с вечен дизайн.Тя е евъргрийн,няма стара е36ца.
14:54 19.03.2015
40 асдс
15:05 19.03.2015
41 гошката
15:18 19.03.2015
42 Kolo kolo
Коментиран от #48, #49
15:27 19.03.2015
43 MSux
До коментар #31 от "Shmeker":
Ти сериозно ли използваш думата безопасност и Бмв в едно изречение? Аз по-опасни коли не съм виждал.Коментиран от #50, #51
16:06 19.03.2015
44 Bravo
Коментиран от #46
16:09 19.03.2015
45 Shmeker
До коментар #37 от "Име на гост":
Буахахахаа не се базикай със старото куче медалистДачията могат да я направят бърза и добра за каране от Рено, но няма шанс пред истинския баварец Е36. Шестакът е мноооогооо мнооогооо много готин двигател, а и шасито на колата доставя много добро поведение. Центърът на тежестта, разпределението на масите ще е в полза на Е36 щот дачията е с окачване и поведение на баничарка. И аеродинамика на паве
Т.е. няма как Дачията, макар и добра да стане, да носи повече кеф от един добър баварец Е36. Доказано добър баварец.
16:10 19.03.2015
46 Bravo
До коментар #44 от "Bravo":
до 37, беше коментара ми отдолу.16:11 19.03.2015
47 Shmeker
До коментар #36 от "Разбирача":
Муахахахаа16:11 19.03.2015
48 Shmeker
До коментар #42 от "Kolo kolo":
Май го знам.16:12 19.03.2015
49 Shmeker
До коментар #42 от "Kolo kolo":
Коментиран от #60
16:16 19.03.2015
50 Bravo
До коментар #43 от "MSux":
БМВ не са за аматьори, братле. Ти като не можеш да караш, колата ли ти става опасна, и S-класа да ти дадат и с нея ще си опасен.Коментиран от #53
16:19 19.03.2015
51 Shmeker
До коментар #43 от "MSux":
Буахаха тоа па.Карай си там бавния мерцедес. Недей да коментираш коли, които са се доказали като по-добри, по-динамични и по-лесно добре управляеми от големите ви тучове.
16:23 19.03.2015
52 Гост
Те освен в жълто или бяло с метан....друго не трябва и не могат да произвеждат!
16:31 19.03.2015
53 MSux
До коментар #50 от "Bravo":
Да де, ама кой преценява даден човек дали може да кара или не? Защото на 95% шофьорите на БМВ са 19-20 годишни които със сигурност не могат да карат, но си шофират на воля, имам доста познати с катастрофи и то с бмвта... една от случките е която я даваха по телевизията на 8ми декември преди година с БМВ5-ца 4 деца си отидоха, едното момиче го познавах. Друг познат се обърна Самоков - София с 55км по таван, това ли са безопасните БМВта. АКо имаш син би ли му купил за първа кола БМВ? Ако е да значи има голям шанс някой ден да получиш обаждане от полицията да ходиш на разпознаване.Коментиран от #56, #58
16:36 19.03.2015
54 незнайко
16:40 19.03.2015
55 Kolo kolo
Коментиран от #63
16:41 19.03.2015
56 bullshitbro
До коментар #53 от "MSux":
И к'во като някои си пишман шАфьор се е обърнал? Т'ва ,че някой си си вярва и кара като варварин не прави БМВ по-малко кола от другите. Отгоре на всичкото съм виждал и цигани каращи А8 4.2 МЛ270 ЦДИ и тн. Това колега значи ли ,че тези коли и джипове стават цигански?? Интересно ми е ти като шофьор безгрешен ли си бил или просто пишеш ей така? Да не би да не си карал с повече от 50км/ч като си бързал? Да не би да караш 1.0 25 коня на колелата?17:15 19.03.2015
57 bullshitbro
17:18 19.03.2015
58 Bravo
До коментар #53 от "MSux":
Да, братле. Съгласен съм с теб. Но и аз точно това имах в предвид с "аматьори". Самата кола не е опасна, а неопитността и некадърността на водача.Коментиран от #59
17:32 19.03.2015
59 MSux
До коментар #58 от "Bravo":
Да се обърнеш с 55 по таван от нищо..... , не можете да ме убедите, че Бмв са сигурни автомобили. Да не се повтарям, като имате деца ги подсигурете с 1 бмвнце и да видим дали ще може да спите нощем, като са толкова сигурни.18:24 19.03.2015
60 аман от комплексари
До коментар #49 от "Shmeker":
ами да знаеш че ако съм аз там с колата и детето в нея спирам отстрани,намирам един хубав камък и му е..вам м....та на тоя дебил дето застрашава безопасността и живота на останалите участници в движението!!!Ей заради такива идиоти страда имиджа на марката в БгКоментиран от #62
18:52 19.03.2015
61 Роман "Маверика"Ценов
18:56 19.03.2015
62 Shmeker
До коментар #60 от "аман от комплексари":
Що? Кого застрашава?Коментиран от #67
19:23 19.03.2015
63 Име на гост
До коментар #55 от "Kolo kolo":
що реши че карам хонда бе??? Тия пушешти Ви-теци как ви омазвааат, напрво място не може да си намирате със 2 тонните бараки. Карам Митсубиши Колт Турбо РалиАрт. Ти такова нещо и на снимка не си виждал 1.5i 180кс. Преди това имах импреза 218кс.(280) а преди това Хонда Тайп Р 2.0 200кс атмосверна. Та за БМВ та и вървене ли ми говориш бе аматьор??? Бих взел нова дачия пред възрастен немски труп. Залепили по една лепенка М и вече ще излитат. Паднат 2 капки и оставате или в точка или вързани на някой стълб. Някои и по таван! Я като сте толкова знаещи да ми кажете - Колко тежи разпределителният вал на Е 36???? Не е срамно, смешно е!!!19:31 19.03.2015
64 гъътеът
19:55 19.03.2015
65 Име на гост
20:08 19.03.2015
66 аман от комплексари
20:09 19.03.2015
67 аман от комплексари
До коментар #62 от "Shmeker":
сериозно ли питаш???Коментиран от #70
20:12 19.03.2015
68 гъътеът
The Alpina B10 was introduced at the Geneva motor show in March of 1989. It was one of the best-selling cars that the company ever produced
The 1990 B10 began life as a BMW E34 5-series. E34 is BMWs internal designation for 5-series cars built from 1988-1996. The car was said to be faster than a Ferrari Testarossa at the time. It uses a 3.5-liter inline-six with two Garret T25 turbochargers to make 355 hp. Top speed is 181 mph.
Коментиран от #72
20:22 19.03.2015
69 дженев
иде да рече ,че на фона на бясната надпревара за изцеждане на мотори,непрестанно намаляне на кубатурата и свръх технологии
в Дачия ще се монтира доста по прост и класически мотор.Разбира се и цената ще е адекватна за нашите ширини надявам се.Рено усещат нещата и се ориентираха към по ниско бюджетни коли,но по-продаваеми.В днешната жажда за печалба това е добър ход.Мисля,че у нас този автомобил ще има подобаващ кръг почитатели.
.
Коментиран от #71
20:34 19.03.2015
70 Shmeker
До коментар #67 от "аман от комплексари":
Да. И след като му счупиш стъклото помисли дали няма да го пребиеш и да предизвикаш наистина инцидент.20:56 19.03.2015
71 Shmeker
До коментар #69 от "дженев":
Не е така. Някой друг започна да сравнява дачията с БМВ.20:57 19.03.2015
72 Име на гост
До коментар #68 от "гъътеът":
Начи, нищо не сръвняваме. Ти казваше колко велика е36ца. Дадох ти прост пример за посран сивик от същата година с по-малък мотор, повече конски сили и значително по-динамични качества. Та, ако наистина си мъж - Заставаш на чертата. Аз връщам една кола на зад. Дават старт на 400метра и който първи пресече взима ключа и талона на другия. Всичко става пред свидетели и нотариус. Импрезата е жълта със карбонов преден капак. Доста хора е разплаквала, може да се поинтересуваш. А дачията пак повтарям е в пъти по-добра от 20 годишен немски барутарник. Френски коли съм имал, но последните им модели са пълен боклук. Евтини, бавни и калпаво направени. За това се кефя на дачията. И преди някой да ми лепне етикет, че съм облъчен от японките ще ви кажа , че съм имал истински уйлиямс преди 8 години а преди 6 клио РС 180.Коментиран от #73
21:10 19.03.2015
73 Shmeker
До коментар #72 от "Име на гост":
Буахаха 400 метра кво е тва ве? Светофарна гонка? Направете нещо от сорта София-Пловдив-София или Ст.Загора-Бургас-Ст.Загора... Или пък Казанлък - Габрово - Казанлък тогава ще се види кой кого и колко.21:26 19.03.2015
74 асдс
Коментиран от #80
21:29 19.03.2015
75 вцг7
мислим като имам алпина не гледам др коли иначе колегата дженев е прав и ако излезе колкото и проста машина толкова и надеждна ще е перфе за нашите пътища
21:31 19.03.2015
76 evo x
22:31 19.03.2015
77 evo x
22:33 19.03.2015
78 Бай Ганьо
И Honda, и BMW, и Renault имат страхотни автомобили, участват във Формула 1 ...
Проблемът в БГ не е в колите, а в собствениците!
Тук живеят предимно Прости и неграмотни! Кой от кой по-хитър, злобен и подъл! Това е на улицата, в работата, в магазина ...
Ако го отвееш на светофара, ще те пробва на бокс. Ако и там не мине номерът, ще измисли друга мизерия да ти спретне!
Сектите са 3 - собствениците на BMW, Honda и Alfa Romeo.
Ако колата им е 150 к.с., то тя вървяла като 200 к.с.!
Законите на физиката, както и съотношението мощност-тегло, не важи при тези марки! 1.6, 1.8 ..., без значение, всички вдигат поне 240-250 км.!
Тези, последните, дори не знам за какво се борят. Имал съм 3 Алфи. Там, като пише 130 к.с., значи върви като 100 к.с. и харчи като V8! Скача на 1-ва и на 2-ра, защото са къси предавките, и после чичковците, с Vectra A 2.0, 115 к.с., минават покрай теб. Даже не е ясно дали се състезават. Всичките Вектри ти се виждат 16v. Може и турбо, ако много те е срам! Да не говорим, че цялото ти семейство мизерства от разхода и поддръжката, а километражът има 20-30 км грешка, за да не разбереш, че 2-ра скорост реално свършва на 75 км.
На събиранията на клубовете им, постоянно се обсъждат "Голфаджиите" ...
Добре че са Голфаджиите, за да се съберат тези хора!
Обичам Volvo, но не си и помислям да стъпя на среща. Там почти всички са безсмъртни. Нищо, че повечето Волва в клуба сигурно имат 4 звезди на краш тест, а половината Рена, в клуба, имат по 5 звезди. Да не говорим, че 2/3 от тях карат Ford Focus или Mitsubishi Carisma, с двигател Renault.
Харесвам Saab. Особено 2.3 турбо! Там, 95% от собствениците мразят Volvo. И те не знаят защо! Или се опитват да измамят някой колега и да изкарат някой лев, защото колата му била много "рядка"!
Alpina B10 дори не е BMW. Може ли да имаш такава кола и да пишеш цяла вече в тема за Dacia!
Карай си колата и се радвай, че си се докоснал до нещо хубаво!
То и BMW 320IS, от края на 80-те, е по-бързо от 1.6 Civic V-tec, ама колко струва и колко бройки са произведени!
Всеки се радва на това, което има! Радвай се и ти с другите ...
Коментиран от #81, #96
22:37 19.03.2015
79 вцг7
23:03 19.03.2015
80 Име на гост
До коментар #74 от "асдс":
Нещо не си ме разбрал. Старите спортни френски коли бяха по-забавни и бързи от новите. Новите са трагични и много скъпи. За това се кефя на дачията защото се предполага, че ще е прилично бърза и на добра цена. Шмекер, на 400м се пробват колите ако не знаеш. Не от тука до марс. Щото за разлика от теб аз не съм поредният идиот, който ще рискува своя живот, или този на другите в безсмислена гонка по магистралите. Тук за пореден път доказваш колко си елементарен. Ако не си чувал има писти с измервателни уреди. Дали забива до 180 може да провериш като приемеш предизвикателството. Ма нещо ви се дръпна ..... силата с бързите алпинчета. Много като вас, вече плакаха. Айде пускайте гранд туризмото и почвайте да тренирате.Коментиран от #85, #87
00:31 20.03.2015
81
До коментар #78 от "Бай Ганьо":
Бе дрънголници са тия Опели ама доста бягят бе, аз със дъртото ми CLK 136к.с. са ме наказвали стари Вектри 115к.с.07:42 20.03.2015
82 някой
А ти, Смешкер, ми покажи една тема в мобиле, по която да не си се обадил и ръсил мнения.
Е36 FUREVAR !!!
Коментиран от #88
08:15 20.03.2015
83
До коментар #22 от "aman to razbira4i":
Прав си колега куца работа са тия старите шестаци само звука им го бива, често даже по слаби Опели ги правят на смешни.Коментиран от #84
08:35 20.03.2015
84 Mercedes
До коментар #83 от " ":
Така е, иначе по-новите Мерцедеси са значително по-динамични от повечето марки коли, оправили са ги, но трябва да е след 2007 - 2008 г.09:44 20.03.2015
85 Bravo
До коментар #80 от "Име на гост":
Ти вярваш ли си ?15:24 20.03.2015
86 Мустака
17:46 20.03.2015
87 Shmeker
До коментар #80 от "Име на гост":
Не, ти си елементарния в случая. 400-те метра са просто една дисциплина, която е супер недостатъчна за мен. Да, дава някаква представа за колата и това е. Развива някаква скорост, която обикновено не е максимална за колите. За това за мен тва е светофарна надпревара. Хондаджиите са силни там, но магистралата ги плаши. За това и дадох пример с магистралата.Много по-адекватно е когато колите се тестват на добра писта. По възможност с изкачвания. За това и дадох пример маршрут Казанлък-Габрово-Казанлък. Може и друг планински път. Троян-Карнаре да речем, бузлуджа и т.н.
19:01 20.03.2015
88 Shmeker
До коментар #82 от "някой":
С Е36 само на задна имам повече км. от колкото ти изобщо си карал.19:55 20.03.2015
89 Гост
Коментиран от #90
22:13 20.03.2015
90 Shmeker
До коментар #89 от "Гост":
23:16 20.03.2015
91 Стоян Стоянов
Коментиран от #93
11:45 21.03.2015
92 копеле
14:17 21.03.2015
93 Shmeker
До коментар #91 от "Стоян Стоянов":
Няма да се оправим щото изкараха дачията най-великата, дори някви легенди като Е36 са на светлинни години назад.. скоро може и ферарита да надбягва18:16 21.03.2015
94 Бай Ганьо
E36, освен с дизайн и задно предаване, с друго не се сещам да блести. Да не кажем, че е сред най-некачествените BMW-та някога произвеждани. Не случайно собствениците им в Германия реваха първите години, че качеството е ужасно занижено и пресата беше пламнала.
На старо ще купиш 2-3 E36-ци за парите 1 запазена E30-ка. Погледни профила на вратите около стъклата. Направо си е технология Renault 19. Само дето не свири вятърът. Колко качествени автомобила си видял с врати и прагове изработени по този начин?
Ето му и краш теста:
http://www.euroncap.com/en/results/bmw/3-series/15459
Звезда и половина. Толкова има Fiat Punto 1. Има и същия профил на вратата.
21:10 21.03.2015
95 бай тошо
20:21 22.03.2015
96 Алфата
До коментар #78 от "Бай Ганьо":
Бай Ганьо бил си бая търпелив рийш ли! Толкова смотана алфата че и три си ги имал! Евла. Чакаш да тръгне тя неще. .аси каруцата. Толкоз не върви че и тир я къса на драг! Ти умен човек я сравняваш с таквиз светила като БМВ, чудото на следвоенния екст- и интериор Хонда и др.10:13 23.03.2015
97 S Doichinov
До коментар #28 от "Тони":
Сравняваш Е-класа със C3.В този ред на мисли сравни C6 с А-класа.18:06 23.03.2015
98 Бай Ганьо
Ами налагаше се да бъда търпелив. Трудно се отървах от тях!
23:21 23.03.2015