W-образният 12-цилиндров двигател твърдо остава в арсенала на флагманския модел на Audi въпреки слуховете за пенсионирането му и всеобщата тенденция за смаляване на моторите. Следващото поколение на инголщадската лимузина ще се оборудва с изцяло ревизирана гама от агрегати, които ще бъдат по-мощни, по-чисти и по-икономични.
Ходовият обем на дванайсетака все пак ще бъде редуциран, но свиването на кубатурата от 6.3 на 6.0 литра няма да повлияе на мощността. Дори напротив - вместо сегашните 500 к.с. и 625 Нм най-престижната A-осмица е разполага с 585 коня и 800 Нм.
Повече мощност ще генерира и 4.0-литровия турбиниран V8 на спортната модификация S8. Той ще добави 60 к.с. и 150 Нм към актуалните си показатели и вече ще развива 580 к.с. и 800 Нм.
Нов шестцилиндров дизел ще замени сегашния 3.0-литров TDI с 258 к.с. и 580 Нм. Моторът ще бъде с аналогичен работен обем, но ще развива 286 к.с. и 620 Нм. ще се комбинира с модернизирана осемстепенна автоматична трансмисия, а системата за задвижване на четирите колела quattro ще се предлага серийно дори в базовата версия.
Турбодизелът ще стане и част от хибридната силова установка, която Audi подготвя за върховия си модел. По-непотвърдена информация нафтовият двигател ще бъде снабден с електрически нагнетател.
Наскоро от Audi обявиха, че отлагат планирания дебют на следващото поколение A8 с една година за 2017-а. Немците изтъкват като основна причина за забавянето разработката на система за автономно управление, която ще позволи на лимузината да се движи без намесата на шофьора.
7 Април, 2015 10:38, обновена 7 Април, 2015 10:39 13 430 36
Ясни са двигателите на новото Audi A8
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ххх
Моля, обясни какво е "нафтов двигател" на АУДИ?!?
10:48 07.04.2015
2 ярослав станчев
10:49 07.04.2015
3 бай хуй
10:51 07.04.2015
4 НЕДОЗАВИВА МИ АУДИТО
Коментиран от #6, #15, #19
10:56 07.04.2015
5 Mnogogotin
Също така бих се заял за електрическите нагнетители. Колко хора знаят какво е електрически нагнетител. Кажи им че е турбо-компресор задвижван от електрически мотор.
12:16 07.04.2015
6 гост 1
До коментар #4 от "НЕДОЗАВИВА МИ АУДИТО":
Не е от марката а от предното предаване, има + както и - и задното и предното ....трябва да се свикне , със предното ускоряваш на излизани ( дори по-рано !) но, задължително да намалиш здраво ако, караш бързо ...просто първата 1/4-на завоя, след това веднага газ до ламарините ! Просто трябва да го усетиш и свикнеш с предното , иначе си е по-стабилно в завоите !Коментиран от #8
12:21 07.04.2015
7 спец
12:28 07.04.2015
8 бай Иван
До коментар #6 от "гост 1":
Космонавт! Явно никога не си карал кола със задно, а също така ти липсват часовете по физика.Коментиран от #14, #16
12:32 07.04.2015
9 dasdas
12:41 07.04.2015
10 2399
13:19 07.04.2015
11 фдсфш
"
Коментиран от #12, #17
14:16 07.04.2015
12 гост 1
До коментар #11 от "фдсфш":
Във вашето село цели 15 г. ли сте назад с новините бе майна...? Ся да те светна какво става из светът със днешна даиа ...07 април 2015 г. !!! Ауди и БМВ си разменят лидерското място по продажби.....твоята марка Мерцедес обира праха и пешкира от поне 5 г. на последното място 3-тото ! Разказвай си сънищата в друг сайт с по-незапознати ...такива като тебе !!!Коментиран от #31
14:44 07.04.2015
13 Капитана
16:14 07.04.2015
14 гост 1
До коментар #8 от "бай Иван":
Медей, медей....мараа.а ..а Хюстън !!! Сега... по Живково време на тати колата със ЗАДНО ...Лада 1500 s после Заз , Москжич Алеко, Форд Таунис, Лада 2104, Лада 2105 , Опел Кадет и наскоро продадох едно БМВ 323 I Compact което карах 7 години.....! С предно : Ауди 80 1,8 s, Ауди В4 2.0 16 V sport edition, Audi A6 2,5 tdi 2001 год., Audi A8 quattro 2008 ! Хюстън мисля че, бива а ? Сега може да сме и космонавти от време на време, ей тъй за емоцията ама като цяло живеем и ходим по Земета ! На по-млади и диви години с Б4-ката и Мерцедес s350 съм отказвал ...на правата ми дърпаше но, точно по завоите го настигах и ( с предното!) и след 25 км. гонка накрая се отказа и ме пусна ! Сега остави майтапа и искам само да кажа че, предното има една тънкост която имаш ли я в предвид и усетиш ли я, си доста по-добре КАТО ЦЯЛО с него през всички сезони ! Когато не я вземеш в предвид ...да може да забие но, както пък задното може да ти поднесе...сега поднасянето може в повечето случаи да овладееш ,както и предното в много случаи да те изкара от критична ситуация ! Всичко е навик и пасване на стилът на шофиране на всеки водач !Коментиран от #21, #25
16:36 07.04.2015
15 Другият
До коментар #4 от "НЕДОЗАВИВА МИ АУДИТО":
Амортисьорите проверявал ли си как са ти, и предните и задните ?16:44 07.04.2015
16 печеният
До коментар #8 от "бай Иван":
На такива самонадеяни като тебе Ви липсват часовете по физика, защото ей такива големи физици дето уж са наясно със центробежните и прочие сили от физиката пълнят канавките със ламарини, огъват мантинелите и за жялост "красят" диреците....и не само с техните снимки но, и с тези на приятелите си качили се при комплексарят- баш физик ( основно собственик на стара Японка ли БМВ 3 "чипосано" от кварталният "майстор" !) решил да се направи на велик !!!17:03 07.04.2015
17 Другият
До коментар #11 от "фдсфш":
Дааа... и още, новите двигатели на Мерцедес А, В и С ще са моторизирани с двигатели....Рено !!! Ха ...честито на печелившите им фенове... !!!17:09 07.04.2015
18 Vasik Atanasova
17:19 07.04.2015
19 Vasik Atanasova
До коментар #4 от "НЕДОЗАВИВА МИ АУДИТО":
ШОФЬОРА Е СЛАБ17:41 07.04.2015
20 mediator37
Ами ... дърпам се в дясно и я пускам. Човекът седнал в самолет, аз с баба ми вектра ли ще се пречкам. И съвет към колегите- като видите звяр да ви диша във врата - бегайте в дясно . И се възхищавайте.
19:55 07.04.2015
21 аматьор
До коментар #14 от "гост 1":
Здравей.Репликата е Мейдей, Мейдей и т.н. Откакто съществуват автомобили с предно и задно задвижване проблема в завой на преднозадвижващите се нарича недозавиване. Проблема на заднозадвижваните не се нарича-поднасяне, а свръхзавиване, като може да се срещне и като презавиване. Със задвижването на всички колела( куатро, 4 матик, синхро, AWD, 4X4, симетрикал AWD и т.н.) почти се решава проблема и автомобилите получават неутрално поведение в завой. С изброяването на толкова марки автомобили, управлявани от теб си написал чисто и просто, че си управлявал горепосочените задвижвания. Поради причината , че всички заднозадвижвани имат един и същи принцип на управление и контрол, като ги различава само мощността, с която трябва да се съобразиш и имаш адекватни действия. Същото важи и за останалите задвижвания.
Въпросът е в това, че при получаване на свръхзавиване/задно задвижване/ необходимите действия от страна на управляващия втомобила са по-близки, по-възприемчиви до естествените такива на човека /същото като с изпълнението на левая и десен завой/ и
по-лесно стават интуитивни и рутинни. Докато при недозавиването/ предно задвижване/ нещата не стоят така и се изискват по-специфични, контролируеми команди по-несвойствени до човешките възприятия. Задвижването на всияки колела макар и да подобрява общата управляемост и неутралното поведение на автомобила също имат своите недостатъци.
Лека вечер.
Коментиран от #26
20:05 07.04.2015
22 аматьор
Ходовият обем на дванайсетака все пак ще бъде редуциран, но свиването на кубатурата от 6.3 на 6.0 литра няма да повлияе на мощността.
Поздрави.
20:11 07.04.2015
23 Златко кифлата от Люлин
Коментиран от #24
21:14 07.04.2015
24 БРАБУС АМГ
До коментар #23 от "Златко кифлата от Люлин":
evala pich pak s tochno izkazvane.poklon pred cariat na patia21:15 07.04.2015
25 hahaha
До коментар #14 от "гост 1":
Поне една кола да си беше купил де... а тоя с S класата разбра ли че те е гонил?22:05 07.04.2015
26 гост 1
До коментар #21 от "аматьор":
Точно,... техниюески ! Медей или мейдей.те с този врял кортоф в устата ами, така съм го чул. М/у другото допуснал съм грешка в коментар №14 дори ти не я забеляза...!?22:05 07.04.2015
27 hahaha
До коментар #27 от "hahaha":
Аз проблеми нямам , ама като гледам ти си търсиш с тия думички.Коментиран от #27
22:15 07.04.2015
28 гост 1
Коментиран от #30
22:24 07.04.2015
29 Геле от Челопечене
22:41 07.04.2015
30 hahaha
До коментар #28 от "гост 1":
Заяждам се? Та ти говориш откровени простотии бе човек, предното завивало по-добре от задното, Ауди и завой?С 80ка си отказвал S класа..? Видял ли си някой моторен спорт който да карат коли с предно? Знаеш ли къде е центъра на тежестта на кола с предно, знаеш ли къде е на кола със задно? А знаеш ли къде е центъра на тежестта на кола с надлъжен двигател, който целия виси пред предния мост? Стига се излага.Коментиран от #32
23:45 07.04.2015
31 hahaha
До коментар #12 от "гост 1":
Марките винаги са били БМВ и Мерц, другото е пълнеж :)23:54 07.04.2015
32 гостt 1
До коментар #30 от "hahaha":
Случката която описах е истина не си чеша просто езика и не я разказах за да кажа ея че, виждаш ли Ауди е по-добро от Мерцедес а във връзка със спора който се водеше за предно/задно предазане ! Далеч съм от лозунгите само VAG и останалото е нула, само Левски долу ЦСКА и т,н. няма лоши или добри коли има само различна концепсия и цел към която всеки автмоилен производител се стреми за да привлече клиенти с определени критерии ! Всички си плюят в устите не виждаш ли, едната марка е добра в едно, втората в друго и третата в трето ! Карал съм със задно и с предно предаване (а сега и 4х4) от двете задното е по голпм кеф ,безпорно но, на мен по ми допада предното ,свикнал съм и подхожда по-вече на моят стил на шофиране и това е мнение МОЕ с което не ѝадължавам никой ! Карам и мотор кросов ходиме по горите с група зная какво е ! Сега, центърът на тежеста на един и същи модел кола с предно или шадно е един и същ ,разликата е в местоположението на диферинциала отпред или на задният мост но, 15-20 кг не са от такова значение ,сега ниска кола със централно разположен двигател това е нещо друго ! Относно тази прословута гонка с този Мерцедес...пътят го познавах перфектно, второ така ме беше наскачал адреналина кракът ми на педала до ламарините и тръпнеше целият ,бях решен на всичко...като камикадзе ! И Ауди В4 2.0 16 V sport edition е много добър автомобил еее...за времето си то, сега и разберачи много има и специалисти всякакви бол . Не изключвам и пича в S-ката да му е писнало опита се все пак едно по-вече от 25 км. да се откъсне но накрая пусна газта и го задминах с към 225 км/ч. .... ;) беше си и надолнище но, ги вдигаше и по равно !Абе, дива работа ,келешка макар да бях ги минал 30-те !P.S.- Изпуснах си нервите ,изглевдаш свестен пич и съжалявам за обидата ! С годините човек уляга улегнал съм и аз ,ама понякога така става думите изпреварват мисълта ! А+
02:18 08.04.2015
33 джи джи праднята
17:51 08.04.2015
34 Другият
18:40 08.04.2015
35 ккк
Коментиран от #36
21:50 08.04.2015
36 гост 1
До коментар #35 от "ккк":
Знам какво пише но, вдигаше ги бе, само спортен филтър "К и N" и ауспух с два изхода им бях сложил !12:55 09.04.2015