Първият корейски автомобил в гаража на главата на римокатолическата църква е Hyundai Santa Fe. Очевидно папа Франциск е харесал доработения кросоувър по време на миналогодишното си посещение в Южна Корея, въпреки че нивото му на защитеност видимо не може да се сравнява с типичния папамобил.
Място в гаража на Ватикана се смята за голяма чест сред производителите. Дълги години фаворит на папите бе Mercedes-Benz, макар че от 1909 г. насам много марки са дарявали коли на римокатолическата църква. През 2009 г. Hyundai също го направи, макар и на шега със специален i10, снабден с характерния брониран "аквариум".
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ами да
Тия немските станаха за смях с техните дефекти! непрекъснати проблеми и в МВ, БМВ, Алди, Фолца..
11:32 08.06.2015
2 nikitoblend
13:02 08.06.2015
3 the Saint
Да, подръжката им е скъпа, но всяко качество си има цена. И точно заради това, че много хора закупили си автомобил от горе споменатите три марки пренебрегват препоръките на прозиводителите и ползват алтернативни резервни части, та за това същите тези марки си създадоха име на такива с дефекти.
Коментиран от #4, #9
14:51 08.06.2015
4 Comment
До коментар #3 от "the Saint":
Коментара ти е убийствен! Евала! Напълно съм съгласен с мнението ти за Немския Премиум и за това как в БГ. яко хейтват и силно го мразят, само защото Ганьо няма пари и е "скъпо". Постоянно яко хвалби за разни Киа, Рено, Дачия и тем подобни абсурди, а същевременно фанатизирана омраза към невероятните шедьоври на немската инженерна мисъл. То затова сме и на тоя хал, не може с омраза и отрицание да се върви напред и да се просперира. Да, и аз нямам пари за нов Мерцедес или БМВ, но това не значи, че няма да призная тяхното върховенство в автомобилостроенето. А за частите си прав, и богатия Ганьо все пак си остава Ганьо и слага турските ментета, че "по-евтинко"!Коментиран от #7, #8
15:05 08.06.2015
5 жеко стоименов
17:24 08.06.2015
6 дедо поп
За да не бият на очи и да се правят на бедни, така е от край време!
22:52 08.06.2015
7 Gost
До коментар #4 от "Comment":
Ot komentara ti za Киа, Рено, Дачия , tova koeto podrazbiram az za teb e 4e ti nai veroqtno si igrae6 s Kukli...08:38 09.06.2015
8 Стоян Стоянов
До коментар #4 от "Comment":
Пич, въобще не пречи да си хвалим Киа, Хюндай, Рено, Дачия и т.н. бюджетни автомобили, като в същото време не омаловажаваме немските премиум. Защо трябва да е едното или другото?! Типично по бай ганьовски? И едните и другите си ги купуват, поддържат и карат и в по-развитите от нас държави. Според социалния статус евентуално. Само в булгаристан може да видиш Х5-ца пред панелката - с което гордият и собственик очевидно избива някакви комплекси. Аз например имам от доста години Рено - чудесно е за поддръжка, добре вози, изглежда приятно и до там. Няма да стане Мерцедес - сещаш се. Но и както каза - не е важно само да купиш автомобила - после става веселото. Хайде - със здраве!08:40 09.06.2015
9 -_-
До коментар #3 от "the Saint":
Не бях чел по-голяма глупост от твоя коментар ! Защото аргументът ти за въздушните възглавници е невалиден поради простата причина, че същите въздушни възглавници са се слагали и в много немски "премиум" автомобили . Значи казваш, че хората плюят немските "премиум" автомобили защото не могат да си ги позволят ? Прав си, нормален човек не може да си позволи да ремонтира немски "премиум" всеки месец . Преди около 4 години имах 740i E38, лично си го взех и докарах от Германия, 2 месеца след като го докарах се наложи да си взема Subaru Forester S-Turbo, просто защото БМВ-то ми не излизаше от сервиза много често, имаше един куп електрически проблеми, имах големи проблеми с охлаждането, излизаше масло от гарнитурата на главата което се вливаше директно където са свещите, през един есенен ден докато си карах градско се опитах да спра на червен светофар и ABS-ът реши да откаже, гумите блокираха и за малко да се кача върху едно Пежо 206 пред мен, окачването много ми харесваше, но се износваше много по-бързо отколкото на всяка друга кола която съм притежавал . Обичах си седмицата, но се наложи да се разделя с нея защото ме беше разорило, за щастие успях да я продам много бързо и се надявам следващия собственик да не е имал моите проблеми . Най-интересното е, че Форестъра ми си върви чудесно и до днес, като влиза в сервиза само за смяна на консумативи .13:35 09.06.2015
10 дърти
Няма сульо и пульо да се излага с Хюндай я, цървула иска А8 за да е патрон, да буди доверие сред плебса.
13:03 12.06.2015