Един от автомобилите, създали нишата на спортните седани, е Subaru Impreza. От другата страна пък е основателят на спортните хечбекове Volkswagen Golf. С идването на R версията на Golf той иска да отнеме потенциалните клиенти на STI, но въпросът е дали може да го направи. Боксеров двигател срещу редови и ръчна скоростна кутия срещу автоматична. Интересно ще е да видим и времената им за обиколка на писта.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Иван Господинов
01:04 02.07.2015
2 перник
Коментиран от #4, #24
01:16 02.07.2015
3 zlo
Коментиран от #25
02:16 02.07.2015
4
До коментар #2 от "перник":
Ами той го изяде бе пич, за мен Субару е по-спортната и вълнуваща кола, но факта си е факт на този драг Гоуфу е първи....06:38 02.07.2015
5 stenly
08:04 02.07.2015
6 Кобрата
08:15 02.07.2015
7 Gost
Коментиран от #26
08:19 02.07.2015
8 голфа е пло4ка
08:26 02.07.2015
9 BENZ
08:29 02.07.2015
10 бд
Коментиран от #31
08:39 02.07.2015
11
08:45 02.07.2015
12 ФАН
Коментиран от #27
08:58 02.07.2015
13 MERCEDES BENZ
ТУка Голфарата изяде бахура
Коментиран от #38
09:07 02.07.2015
14 гоуст
А голфа не е ли икона?
Коментиран от #29
09:08 02.07.2015
15 Иво
Коментиран от #17
09:14 02.07.2015
16 бд
Коментиран от #43
09:28 02.07.2015
17 VW RRR
До коментар #15 от "Иво":
Личи си, че не си се качвал на кола :D Всички състезателни модели са с РЪЧНА скоростна кутия. Много по-прецизно се сменят предавките, отколкото автоматика. За това ако сравниш 2 модела на една марка - единия с ръчна, другия с автоматична скоростна кутия - тоя с ръчната ще е поне 0.3 секунди по-бърз. Естествено би било по-добре да има пера на волана.Коментиран от #19, #30, #37
09:30 02.07.2015
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Иво
До коментар #17 от "VW RRR":
Здрасти, може, ако си пилот. За обикновен човек съм склонен да споря...Идеята ми беше, че не е коректно да се сравняват две различни като механика коли - автоматик и ръчна кутия...
10:04 02.07.2015
20 xxх
10:13 02.07.2015
21 Пешо щайгата от Перник
Голф с ръчни скорости, ускорение от 0-100 за 5.1сек;
Голф DSG от 0-100 за 4.9 сек;
Субито се предлага само с ръчка, от 0-100 за 5.2 сек;
10:15 02.07.2015
22 Истината
10:33 02.07.2015
23 Кобрата
10:33 02.07.2015
24 Кобрата
До коментар #2 от "перник":
Ами то клипът си казва бе ...Но ти явно не си гледал видеото и бързаш да коментираш.10:35 02.07.2015
25 Кобрата
До коментар #3 от "zlo":
Ти първо се запиши на уроци по-български език или пък отиди да си довършиш образованието и тогава изказвай мнение по въпроса. И без това нищо не ти се разбира. Това е жалко, затова България ще се затрие, заради такива като теб!10:36 02.07.2015
26 Кобрата
До коментар #7 от "Gost ":
Ами, защо Golf са на 3-то място по продажби на автомобили в света като никой не ги купува?10:40 02.07.2015
27 Кобрата
До коментар #12 от "ФАН":
Golf също се предлага с двойно предаване във версията 4MOTION10:42 02.07.2015
28 гост
Субаруто е силно в завои.
Голф е с 200кг по-лек, 20см по-къс и със същата мощност като Субару. По каталог ускорява с повече от половин секунда от Субару, няма как да се получи друг резултат. Ако направят обиколка на писта би било по-различно, не че голф би се предаставил зле и на обиколка, но силата на Субару със сигурност не е драг състезанието, поне в стоково изпълнение.
Ръчната скоростна кутия е по-бавна от модерните с двоен съединител, това е пределно ясно и ускорението е по-бързо, така че когато ги пуснат да направят обиколка на писта, тогава може да се говори за сравнение.
Коментиран от #33, #36
10:49 02.07.2015
29 amateur
До коментар #14 от "гоуст":
Здравейте.Икона е Голф 1/2 в GTI варианта. На Голф R му трябва доста паници боб да консумира за да достигне правото да се зове Икона като споменатите му от мен предшественици.
Но стига с дивотията, комплексарството и т.н.
Която и от двете красавици да ми подарят не я отказвам. Друг е въпросът ако ми предоставят правото на избор между двете!
Е тогава вече ще кажа като един: и двете дядо Попе и двете!
Лек и спорен.
11:08 02.07.2015
30
До коментар #17 от "VW RRR":
DSG е със двоен съединител, сменя по-бързо от ръчни скорости.Коментиран от #35
11:23 02.07.2015
31
До коментар #10 от "бд":
Посмали малко, че си на път да станеш смешен......11:32 02.07.2015
32 Нема Бира
11:55 02.07.2015
33 scar face
До коментар #28 от "гост":
Напълно съм съгласен. Не знам защо са ти дали "-",но и аз съм на твоето мнение.12:48 02.07.2015
34 гост
Коментиран от #39
13:01 02.07.2015
35 Коко Добрев
До коментар #30 от " ":
Отново с компетентни коментари...балансирани,грамотни и без грам омраза!Браво!Поклон!13:17 02.07.2015
36 ярослав станчев
До коментар #28 от "гост":
Вярно е.Обаче СТИ е по-мощно,с повече нютон метри и с по-голям обем.Което се компенците от по-високото тегло със 145 кг. от Голфа.На Нюрбургринг ВРХ дава по-добро време от Голф Р и то стария модел ВРХ.Обаче на Лагуна Сека,Хокенхайм и на шведската,забравих я коя беше,Голфа е по-бърз.Ако ще е за рали или кеф,може би Субару ще избера,не че Голфа не е резачка,ама просто не го харесвам.
16:58 02.07.2015
37 Maurice
До коментар #17 от "VW RRR":
Ти от пещерата ли излизаш бе приятел? Автоматика от 15 години надви ръчката. То вече няма спортен автомобил с ръчна кутия. С двойния съединител автоматика губи тягата при смяна за десета от секундата, а най-бързия човек ще го направи за 2-3 десети....18:11 02.07.2015
38 Maurice
До коментар #13 от "MERCEDES BENZ":
100 коня горница.... Оставаше Голф да спечели. Да пуснат А-клас срещу лудия Голф 650 с двойно предаване.... Трябва да се сравняват коли със сходни параметри. Голф Р ще загуби от още 1740 коли с по 500+ к.с. и струващи 10-100 пъти повече.18:14 02.07.2015
39 Maurice
До коментар #34 от "гост":
Ти сам си противоречиш бе човек. Уж Голф е по-лек, по-бърза кутия......., а чакаш Импреса да го скъса на писта?!?! Ако е на снежна писта или мокра със сигурност ще стане както казваш. По-малкото тегло позволява по-добро ускорение, по-добро спиране и по-високо странично ускорение при едни и същи гуми и еднакви параметри на двигателя. Освен това двойното на Субару му носи негативи на правата и помага само при бавните завои. Аз лично мислех, че Субару ще надвие с двойното си при старт от място, но уви. Явно комплектовката м/у двигател и кутия е много слаба щом не успя да остане повече от 20 метра пред Голф.Коментиран от #41
18:27 02.07.2015
40 Муха
И никой ли не знае английски?! Човека ясно казва, че и двете са 206kw (голфа е дефорсиран заради топлият климат там) и двете са 4х4 и голфа е доооста по-евтин, около 20%! Ма на снег, ма на завои, ма на у на баба ви на дивана. Като ти връча бинокъла на светофара и на аутобана, ела после ми обяснявай (ако не те е срам), че по скъпата и по бавна японска консерва била по, ма ако...и акото цапа гащи и те така...
Смееееех.
И да, я познайте кой в WRC е N1? Хахахаха...
Стига стари лаври бе... Архаични технологии в по скъпа кола и жълтите били по...и един мармот....
19:22 02.07.2015
41 Име (като гост):
До коментар #39 от "Maurice":
"Ти сам си противоречиш бе човек. Уж Голф е по-лек, по-бърза кутия......., а чакаш Импреса да го скъса на писта?!?! "купи си един гоуф и бегай на остров Ман да минеш на Субару рекорда като си толкова умен
20:08 02.07.2015
42 Хенри Форд
20:35 02.07.2015
43 Льоб
До коментар #16 от "бд":
Случайно да знаеш,че на Льоб му писна да ги бие и се отказа от wrc?Полото се състезаваше и преди Льоб да се откаже.Къде се класира тогава?Коментиран от #50
21:37 02.07.2015
44 гоуфо е трепач
Коментиран от #45
21:45 02.07.2015
45 Муха
До коментар #44 от "гоуфо е трепач":
@44 "когато"?! Цък - WRC 2015:http://www.wrc.com/en/wrc/results/championship/teams/page/195-290---.html
Цък: http://www.wrc.com/en/wrc/teams/team/citroen-total-abu-dhabi-wrt/page/873-94-873--.html?h=2015/teams/2
Я, то и Льоб там бе, че и Ситронадата...
Ко рече?
Кой е N1?
Мухахахаа....
21:50 02.07.2015
46 Муха
21:52 02.07.2015
47 муха в главата
Коментиран от #49
23:14 02.07.2015
48 Просто прозорец
1. Защо е автоматик и защо има перца зад волана като идеята на тая кола е била за хот-хеч? Единствено те и Рено го правят.
2. Тези две коли въобще не могат да се сравняват защото едната е базирана на кубче с колела а другата на купе
3. Субару имат много повече победи от Голф и мисля че ако ако Колин МакРей беше сред нас щеше да закопае Голфа на километри
01:01 03.07.2015
49 Муха
До коментар #47 от "муха в главата":
@47 А бе да ти кажа по добре муха в главата отколкото вакум м/у ушите! Чети (ако има с какво да го осмислиш де!):http://fakti.bg/sport/128726-sebastian-lyob-se-zavarna-s-gram-i-trasak-na-rali-monte-karlo
http://www.auto-press.net/a:%D0%A1%D0%B5%D0%B1%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%B0%D0%BD-%D0%9B%D1%8C%D0%BE%D0%B1-%D1%81%D1%8A%D1%81-Citroen-DS-3-WRC-%D0%BD%D0%B0-%D0%9C%D0%BE%D0%BD%D1%82%D0%B5-%D0%9A%D0%B0%D1%80%D0%BB%D0%BE-2015
Гледам и не вярвам на ушите си! "Себастиан Льоб със Citroen DS 3 WRC" Какво WTCC, какви 5 лева, какво кисело мляко?! А да знаеш кога бе януари и кой месец сме днес?!?!? Да ти минава през вакума м/у ушите, че ако спонсорът е вафла чудна, отборът ще е ситроен-кукуруку! Иначе според сайта на WRC!!!! (повтарям - WRC) излиза, че ситроен абу даби е създаден 2000год, ма не е...
Като мноо начетен я ни светни как така?!?!
Куца, куца колко да куца? Все пак не ми е роден, а ти гледамм с него имаш трудности! Пубер (момко съм бил 90-те!). Айде марш към читанките, че вакума е страшно нещо...
09:04 03.07.2015
50 Maurice
До коментар #43 от "Льоб":
Случайно аз знам! Полото се класира на първо място, а Ожие стана шампион. През 2012 ВАГ пуснаха Фабия, като подготовка за Поло Р. Така или иначе първия сезон на Поло беше през 2013 и смачкаха всички. Вярно е, че Льоб не направи пълен сезон, но беше победен в някои от състезанията в които участва от Поло Р.П.с. Не бях обърнал внимание, че Голф Р е с двойно, но това тотално отписва Субару, като бегачка.....
10:29 03.07.2015
51 Кольо Камиона
14:31 03.07.2015
52 WRX
12:29 26.03.2016