27 56049

Ето я новата всъдеходна Lada

  • lada-
  • vesta-
  • cross-
  • concept-
  • автоваз
Руският автомобилен производител АвтоВАЗ представи концептуална разработка на универсал с повишена проходимост. Иновацията е наречена Lada Vesta Concept Cross и бе показана в рамките на московското изложение за всъдеходи Moscow Off-Road Show.
По думи на представители на АвтоВАЗ, в конструкцията на новата кола са използвани 320 изцяло нови детайла. Прототипът е близък до серийната версия и до появата му на пазара ще трябва да измине максимум още една година.
 
Ръководителят на руския автомобилен завод Бу Андерсон заяви още, че серийна версия най-вероятно ще се появи, но все още е рано да се говори за каквито и да било технически характеристики. В момента Vesta Cross има за цел да проучи реакцията на потребителите.
Първоначално, през септември тази година, на пазара ще се появи Lada Vesta седан. Иновацията е построена на собствена платформа, като много от компонентите са заимствани от автомобили на алианса Renault-Nissan.
 
Vesta ще се предлага с 1.6-литров бензинов двигател с три мощностни характеристики - 87, 106 и 114 конски сили. Скоростните кутии също ще са три - механична, роботизирана и вариатор.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Карло

    4 0 Отговор
    Ми страхотно изглежда, Бравос на братушките, е и на рено разбира се.
  • 2 comment

    1 0 Отговор
    Май по-скоро само на Рено. Че изпълнението на практика от руснаците... ще видим.
  • 3 Георги

    2 0 Отговор
    Renault-Dacia Duster с емблема на Lada
  • 4 нереален

    0 0 Отговор
    Интериора си е откраднат от Ford! Иначе добре изглежда.

  • 5 Стоян Стоянов

    1 0 Отговор
    Като чета за Дачия , а и за Лада в последно време много ме е яд - Булгаррено е било грозно, дялано и т.н. , но тези автомобили можеха сега да се сглобяват в България. Лошо е, че Рено се е отдръпнало от България на времето. Верно , не са премиум, но са евтини и си имат собствено производство румънците. А тук какво правим ... ?!?

    Коментиран от #13

  • 6 нереален

    0 0 Отговор
    Интериора си е откраднат от Ford! Иначе добре изглежда.
  • 7 emil

    0 1 Отговор
    kakvo reno va goni pa vas vijte kude se proizvejda
  • 8 Иван Господинов

    0 0 Отговор
    Абе пълно дръвце си е но е огромен скок напред за Лада.
  • 9 хахо

    1 0 Отговор
    Хайде пак щетата. Вчера промиваха мозъци с някаква лада, която била по добра от Ферари и която ще, сега друга ще. Преди това най-великия самолет конкурент на Ф22 щеше да ще, преди това Армадата ще, абе все ще, като при комунизма, неминуемо ще дойде
  • 10 кунцепта

    2 1 Отговор
    Ха ха ха
    Къв концепт бе, тва ако не пуснат тази година си е остаряло отвсякъде.
    Руски концепт може би за 2050 г. Тогава дори КИА кой знае за къде ще лети. :)
  • 11 a2bg

    2 0 Отговор
    Абе, ако я пуснат за 15000 лв. , взимам я.
  • 12 тъй

    0 0 Отговор
    Перфектна е! Корейки-морейки дето излизат всяка седмица уж с нещо ново да и цункат ауспуха!
  • 13 Бай Кор

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "Стоян Стоянов":

    Четох документи по въпроса! Не Рено се е отдръпнало от България, а Големият брат е наредил да престанем да сглобяваме автомобили. Това се случва след изложение в Москва, на което българите пристигат с няколко автомобила, всичките сглобени в България, при това - на собствен ход! Булгарреното предизвиква фурор и доста завист, затова след изложението сме учтиво помолени да не правим конкуренция на руските автомобили.

    А цикълът на производство у нас е бил пълен - започнали сме производство на всеки един детайл, възел, агрегат. Имали сме добри възможности за износ, като дори французите признават високото качество на произведените автомобили и детайли.

    Коментиран от #14, #15

  • 14 Стоян Стоянов

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "Бай Кор":

    ... безвъзвратно отминали времена за жалост ... нищо - ще се задоволим със сглобката на китайските Грийт Уол. Пак е нещо.

  • 15 Стоян Стоянов

    1 0 Отговор

    До коментар #13 от "Бай Кор":

    не знам за големият брат, но съм чувал, че нашите са започнали експорт на булгарреното , което не се е харесало на французите. Идеята е била да се сглобява в БГ и да си е за вътрешния пазар доколкото знам. Както и да - българска работа. Затова другите нации и държави се развиват а ние само си копаем по надолу в дупката, в която сме паднали.
  • 16 автомобилна история

    0 2 Отговор
    В България Булгар Рено се сглобява много успешно, до момента до който другарите от Съветския съюз ни нареждат да прекратим производството. За да се случи това България нарочно започва да изнася автомобили, което не е заложено в договора с Рено. Така Френската марка е принудена да приключи съвместната си работа с нас и реално мести производството в Румъния.
    А Братския съветски съюз за пореден път ни "помага"!
  • 17 серьожа

    0 1 Отговор
    всичко им е концепция на тия, от автомобилите- да изтребителите...
    нищо сериино... въздух под наблегане...
  • 18 Бай Кор

    0 0 Отговор
    Ето конкретен линк, който дава достатъчно яснота - не е спряно производството от Франция, а заради Съветския съюз.
    www.desant.net/show-news/28013/
  • 19 Х Керестелиев

    0 1 Отговор
    Не бъркай изтребителите с автомобилите - особено когато става дума за руснаците... Преди да пишеш, почети и се пообразовай малко.
  • 20 Кешо

    0 0 Отговор
    Сбъркана е малко концепцията за "всъдеход", ми се струва.
    Поне калниците ѝ да бяха по-дълбоки. А и нископрофилни гуми за Офф, ми се струват цяло приключение
  • 21 Пенко Газара

    0 1 Отговор
    Хора не им се връзваите ''всеходна'' да ама пари струва с моето форд галакси качвам всичко 1.9тди двигател + че монтирах 4 матик от с класа.
  • 22 Пенко Газара

    0 1 Отговор
    Хора не им се връзваите ''всеходна'' да ама пари струва с моето форд галакси качвам всичко 1.9тди двигател + че монтирах 4 матик от с класа.
  • 23 Ицо

    0 2 Отговор
    По-хубав вседеход от Лада Нива тия руснаци явно няма да направят !!!
  • 24 САМО СЕЛЯНИТЕ КАРАТ ХОНДА

    0 1 Отговор
    явно са опитали да разчупат дървото ама донякъде делано повече не става то за тях па добре и това че са направили явно тоя път инжинерите им не са били пияни като са го работели

  • 25 МАК

    0 0 Отговор
    Абсолютно точно № 13 и № 16 е така. И отгоре на всичко франсетата не са могли да разберат за какво става въпрос хората, защото нашия завод е бил с най-добро качество от заводите вън от Франция. През 1994г. на един автопазар един човек беше изкарал едно булгар рено, кафяв металик на цвят(никога не съм харесвал кафявото, но на това така му ходеше) и ако искате да знаете мотора не се чуваше като работи. Големи коли бяха.
  • 26 RENAULT ALPINE

    0 0 Отговор
    В AUTO BILD брой247 от 3.06.2011г. е описана историята на производството,на RENAULT в България. Спирането му няма нищо общо със СССР. Който иска да чете.Иначе по темата ,тази Лада може и да стане ,но действително тези сгъвки от страни са много грозни.
  • 27 6666

    0 0 Отговор
    Андерсон заяви още,че серийна версия най-вероятно ще се появи !!! А дано , ама надали.
  • 28 кара Лада

    0 0 Отговор
    Ех, поне на картинка да я погледаме. Защото когато пуснат седана то не значи че ще се продва у нас - най смешния и мижав пазар на нови коли в Европа.
    Иначе купувам веднага, неофициално още цената ще започва от 500000 рубли. Сами си сметнете за тази цена и това от снимката дали не си струва, при това правено да оцелява нашите лунни пътища.
  • 29 onq s konq

    2 0 Отговор
    Нека бъдем християни и да пожелаем това "нещо" да се продава,щото тия дето го произвеждат...и те семейства хранят!
  • 30 СамоСелянитеКаратБМВ МустангаЕномерЕдно

    0 0 Отговор
    Дано Рено да помогнат на Лада да започнат да правят нещо по-различно от досегашните моторизирани каруци
  • 31 Дано

    0 0 Отговор
    Вярвам че руснаците ще успеят защото пазара на коли е затрупан от подобни возила но всеки руснак си милее за хубава руска машина.
  • 32 STR4

    0 0 Отговор
    Добре че са се намесили френските дизайнери, да вкарат малко свежест и мекота в традиционно спартанските линии. Иначе не се съмнявам в техническите характеристики и издръжливостта на руското автомобилостроене. Все пак цената ще е определяща за бъдещите успехи.
  • 33 Аз

    0 0 Отговор
    Универсал в Русия викат на комбито. Пак някой "преводач" се е оакал.
    Иначе за руската техника всичко отдавна е казано - некачествени и грозни копия на западните машини.
  • 34 Коко Боса

    0 0 Отговор
    C4 Grand Picasso-то ми от 2007 е по-добро.Като стил,класа и динамика е неповторимо.Събирам семейството,диваните и каквото се сетите.Комфорт от висок клас на не толкова висока сума.Силно препоръчвам.
  • 35 Creator

    0 0 Отговор
    Абе Коко Боса, че си бос ,бос си , ти да не си продаваш колата, че на всяка статия меродия с твоя кошник, аман....
  • 36 Бай ти Ганя

    0 0 Отговор
    Визия - въпрос на вкус, на мен ми харесва.
    Въпрос: Какво е съотношението качество-цена-проходимост?
    Старата 4х4 или "Нива", както беше известна в България. Беше с ниско качество, цена, но висока проходимост. Проходимостта не ми изглежда на ниво, тогава остава въпросът за качеството и цената...
  • 37 Коко Боса

    0 0 Отговор
    Кола с такъв стил,динамика и практичност само през трупа ми ще продам.2007 година модела(моя)е супер успешен с много висок процент на продажби.Изключителен автомобил с ненадминати характеристики.Усещам завистта и то при това от не малко хора.Като свободен гражданин на България имам правото да поствам коментари в този сайт.

    Коментиран от #38

  • 38 Бай Кор

    0 0 Отговор

    До коментар #37 от "Коко Боса":

    Смея се с глас - толкова шум за кола, която в момента струва около 10 хил. лв. Да, разбрах, ти няма да я продадеш при никакви обстоятелства! Страхотно! Обаче не разбрах, дали толкова обяснения ги хвърли за такава скъпоценна машина или защото 10 хил. лв са страшно много?!

    Т.е., не ми е ясно защо на френските скъпоценни машини така им пада цената, та голф от същата година спрямо ситроена струва 2 пъти повече?!

    Коментиран от #39

  • 39 Коко Боса

    0 0 Отговор

    До коментар #38 от "Бай Кор":

    Колата е закупена 2007 година чисто нова.Няма да споделям цената не е ваша работа.Да пада както иска цената аз не съм тръгнал да я продавам че да ме интересува какви пари върви в момента а и в скоро време няма да я продам.Качеството си е качество.Пада защото е много масова.Citroen постигнаха огромни успехи с този автомобил и то при това с право:колата действително е уникална и бие доста от колите дори във високия клас по стил,динамика,класа и няма да изреждам то не знам за кой път на разни простаци изреждам.

    Коментиран от #45

  • 40 Чугуна

    0 0 Отговор
    Бай Кор на френското му пада така цената защото си е боклук пълен.То чисто нови излизат за 30-40 хиляди а след 5 години им пада цената под 10 хилки.Както казват механиците видиш ли френска ел система в кола по добре бягай.

    Коментиран от #44, #46

  • 41 Коко Боса

    0 0 Отговор
    Господин "Чугун" вие сте абсолютно автомобилно неграмотен човек.Citroen още от край време са на върха откъм електрическите инсталации в автомобилите си.80-те години и возията им е била возия и са били пълни с електроники който и до ден днешен работят.Това не означава че и новите не са така.Даже аз лично съм се уверил(Ели е примера).Така че не говорете глупости а прочетете малко и се образовайте.
  • 42 Чугуна

    0 0 Отговор
    Коко технологии имат но не са добри развалят се много и са боклуци.

    Коментиран от #43

  • 43 Коко Боса

    0 0 Отговор

    До коментар #42 от "Чугуна":

    Наскоро гледах представянето на новото BMW 7 series в мрежата за споделяне на видеоклипове Youtube.Мога съвсем спокойно да заявя че не видях нищо по специално от това което аз имам в моя автомобил.И действително това с електрониката е вярно попитайте в местния Ви сервиз и ще ви кажат.Доколкото съм чувал(на базата на слухове)Алфа Ромео имат проблем.Даже братовчед ми си купи преди около две три години,паркира я пред блока и след първия дъжд компютъра се побърка.Също така не е само електронниката съставна част от автомобила.Шасито не е мръднало и няма и да мръдне.Старата Xsara още е пред блока и няма грам ръжда надявам се и тази кола да е така.Живот и здраве до края на годината планирам още да закупя още един Citroen към семейния ни автопарк C2 за дъщеря ми от 2011 година.Малка,икономична и красива колица.Отсега жена ми се шегува,че ще й викаме Малчо.
  • 44 много тъп

    0 0 Отговор

    До коментар #40 от "Чугуна":

    не си на ясно с френските коли,и то изобщо не си в час-имам френска,японска и американска и по трите нямам проблем с инсталациите-това че изгоряла някоя крушка ако е проблем то ако ти изгори компютъра на твоето ауди трябва да затворят завода ли щото си си взел кош....
  • 45 Бай Кор

    0 0 Отговор

    До коментар #39 от "Коко Боса":

    И как определи, че съм простак?! Веднага почваш да обиждаш, само защото те попитах с какво толкова хвалиш кошник, който струва 10 хил. лв.! Динамика, дрън-дрън! Каква динамика от дизелов двигател 1.6 hdi?! Каква красота и стил, големи приказки, след като няма нищо кой знае какво в тази щайга?!

    За да е толкова ниска цената на вторичния пазар, значи има нещо! Радвам се, че ти харесва, ти си си я купил, но поне не ми я хвали и не я изкарвай невероятен еталон, защото не е! Как ще сравняваш висок клас автомобили като БМВ 7-ца със среден клас семеен автомобил?! Нито по отношение на лукс, нито по отношение на динамика, нито по отношение на стил и аристократичност няма как да се сравняват! Нещо повече - цената, на която ще си купи човек твоята кола сега, е базова за бензиновата версия на 7-цата, но от 2000 година. Т.е. почти десетилетие назад!

    Направо ти се чудя - ти нормален ли си?!
  • 46 Бай Кор

    0 0 Отговор

    До коментар #40 от "Чугуна":

    Напълно се съгласявам с теб, Чугун! Франсетата правят боклуци, евтини, но трудни за ремонт - на Пежо 206 крушките на фаровете се сменят след доста играчка, на Ситроен Ц2 същата работа. Давам като пример. Ц5 на Ситроен от предишното поколение върви по 2 хил. лв. И пак не се купува! Какво като няма грам ръжда?!

    Извън Франция Ситроен не се продава много. Даже преди 2-3 години бяха близо до фалит, иманно поради изключително големите продажби! Трошляк, чупи се и трябват пари за поддръжка. Пожелавам му на боса Коко да си го поддържа, щото още година-две и ще му писне!
  • 47 bongo

    0 0 Отговор
    След като прекарах цялата гама на VW (без Polo и Up), няколко Пежа, Хонда Сивик и Мерцедес С класа, повечето служебни (т.е. тествал съм ги сериозно). Мога да кажа че, 307-та я сменям само за 308-ца!!! Супер здрава, вози меко, върви според двигателя и не на последно място ФРЕНСКА е. Ако не искаш "дървена" кола и си свободомислещ човек Пежо е колата, леките недостатъци придават онзи налудничав чар на "французите".
    Лично мнение, не ангажирам никого!!!
  • 48 хохохохох

    0 0 Отговор
    "П.чка,мачка и елхичка,не ремонтираме" Надпис ,на вратата на авто-сервиз у Враца. хи хи
  • 49 Auuu

    0 0 Отговор
    Колега, да кажеш че Пежо 307 или 308 е " супер здрава и вози меко ", наистаина е само твое мнение. Но има някои факти които не бива да се казват на глас дори и католично мнение.