Руският автомобилен производител АвтоВАЗ представи концептуална разработка на универсал с повишена проходимост. Иновацията е наречена Lada Vesta Concept Cross и бе показана в рамките на московското изложение за всъдеходи Moscow Off-Road Show.
По думи на представители на АвтоВАЗ, в конструкцията на новата кола са използвани 320 изцяло нови детайла. Прототипът е близък до серийната версия и до появата му на пазара ще трябва да измине максимум още една година.
Ръководителят на руския автомобилен завод Бу Андерсон заяви още, че серийна версия най-вероятно ще се появи, но все още е рано да се говори за каквито и да било технически характеристики. В момента Vesta Cross има за цел да проучи реакцията на потребителите.
Първоначално, през септември тази година, на пазара ще се появи Lada Vesta седан. Иновацията е построена на собствена платформа, като много от компонентите са заимствани от автомобили на алианса Renault-Nissan.
Vesta ще се предлага с 1.6-литров бензинов двигател с три мощностни характеристики - 87, 106 и 114 конски сили. Скоростните кутии също ще са три - механична, роботизирана и вариатор.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Карло
10:17 27.08.2015
2 comment
10:27 27.08.2015
3 Георги
10:36 27.08.2015
4 нереален
10:56 27.08.2015
5 Стоян Стоянов
Коментиран от #13
10:59 27.08.2015
6 нереален
11:00 27.08.2015
7 emil
11:25 27.08.2015
8 Иван Господинов
11:39 27.08.2015
9 хахо
11:39 27.08.2015
10 кунцепта
Къв концепт бе, тва ако не пуснат тази година си е остаряло отвсякъде.
Руски концепт може би за 2050 г. Тогава дори КИА кой знае за къде ще лети. :)
11:45 27.08.2015
11 a2bg
12:37 27.08.2015
12 тъй
12:57 27.08.2015
13 Бай Кор
До коментар #5 от "Стоян Стоянов":
Четох документи по въпроса! Не Рено се е отдръпнало от България, а Големият брат е наредил да престанем да сглобяваме автомобили. Това се случва след изложение в Москва, на което българите пристигат с няколко автомобила, всичките сглобени в България, при това - на собствен ход! Булгарреното предизвиква фурор и доста завист, затова след изложението сме учтиво помолени да не правим конкуренция на руските автомобили.А цикълът на производство у нас е бил пълен - започнали сме производство на всеки един детайл, възел, агрегат. Имали сме добри възможности за износ, като дори французите признават високото качество на произведените автомобили и детайли.
Коментиран от #14, #15
13:57 27.08.2015
14 Стоян Стоянов
До коментар #13 от "Бай Кор":
... безвъзвратно отминали времена за жалост ... нищо - ще се задоволим със сглобката на китайските Грийт Уол. Пак е нещо.14:10 27.08.2015
15 Стоян Стоянов
До коментар #13 от "Бай Кор":
не знам за големият брат, но съм чувал, че нашите са започнали експорт на булгарреното , което не се е харесало на французите. Идеята е била да се сглобява в БГ и да си е за вътрешния пазар доколкото знам. Както и да - българска работа. Затова другите нации и държави се развиват а ние само си копаем по надолу в дупката, в която сме паднали.14:12 27.08.2015
16 автомобилна история
А Братския съветски съюз за пореден път ни "помага"!
14:41 27.08.2015
17 серьожа
нищо сериино... въздух под наблегане...
15:39 27.08.2015
18 Бай Кор
www.desant.net/show-news/28013/
16:22 27.08.2015
19 Х Керестелиев
16:27 27.08.2015
20 Кешо
Поне калниците ѝ да бяха по-дълбоки. А и нископрофилни гуми за Офф, ми се струват цяло приключение
17:34 27.08.2015
21 Пенко Газара
17:42 27.08.2015
22 Пенко Газара
17:42 27.08.2015
23 Ицо
17:47 27.08.2015
24 САМО СЕЛЯНИТЕ КАРАТ ХОНДА
19:27 27.08.2015
25 МАК
19:49 27.08.2015
26 RENAULT ALPINE
20:04 27.08.2015
27 6666
20:45 27.08.2015
28 кара Лада
Иначе купувам веднага, неофициално още цената ще започва от 500000 рубли. Сами си сметнете за тази цена и това от снимката дали не си струва, при това правено да оцелява нашите лунни пътища.
22:29 27.08.2015
29 onq s konq
23:35 27.08.2015
30 СамоСелянитеКаратБМВ МустангаЕномерЕдно
09:51 28.08.2015
31 Дано
11:07 28.08.2015
32 STR4
13:09 28.08.2015
33 Аз
Иначе за руската техника всичко отдавна е казано - некачествени и грозни копия на западните машини.
19:45 28.08.2015
34 Коко Боса
20:53 28.08.2015
35 Creator
21:37 28.08.2015
36 Бай ти Ганя
Въпрос: Какво е съотношението качество-цена-проходимост?
Старата 4х4 или "Нива", както беше известна в България. Беше с ниско качество, цена, но висока проходимост. Проходимостта не ми изглежда на ниво, тогава остава въпросът за качеството и цената...
21:58 28.08.2015
37 Коко Боса
Коментиран от #38
23:47 28.08.2015
38 Бай Кор
До коментар #37 от "Коко Боса":
Смея се с глас - толкова шум за кола, която в момента струва около 10 хил. лв. Да, разбрах, ти няма да я продадеш при никакви обстоятелства! Страхотно! Обаче не разбрах, дали толкова обяснения ги хвърли за такава скъпоценна машина или защото 10 хил. лв са страшно много?!Т.е., не ми е ясно защо на френските скъпоценни машини така им пада цената, та голф от същата година спрямо ситроена струва 2 пъти повече?!
Коментиран от #39
00:44 29.08.2015
39 Коко Боса
До коментар #38 от "Бай Кор":
Колата е закупена 2007 година чисто нова.Няма да споделям цената не е ваша работа.Да пада както иска цената аз не съм тръгнал да я продавам че да ме интересува какви пари върви в момента а и в скоро време няма да я продам.Качеството си е качество.Пада защото е много масова.Citroen постигнаха огромни успехи с този автомобил и то при това с право:колата действително е уникална и бие доста от колите дори във високия клас по стил,динамика,класа и няма да изреждам то не знам за кой път на разни простаци изреждам.Коментиран от #45
01:00 29.08.2015
40 Чугуна
Коментиран от #44, #46
01:04 29.08.2015
41 Коко Боса
01:07 29.08.2015
42 Чугуна
Коментиран от #43
01:09 29.08.2015
43 Коко Боса
До коментар #42 от "Чугуна":
Наскоро гледах представянето на новото BMW 7 series в мрежата за споделяне на видеоклипове Youtube.Мога съвсем спокойно да заявя че не видях нищо по специално от това което аз имам в моя автомобил.И действително това с електрониката е вярно попитайте в местния Ви сервиз и ще ви кажат.Доколкото съм чувал(на базата на слухове)Алфа Ромео имат проблем.Даже братовчед ми си купи преди около две три години,паркира я пред блока и след първия дъжд компютъра се побърка.Също така не е само електронниката съставна част от автомобила.Шасито не е мръднало и няма и да мръдне.Старата Xsara още е пред блока и няма грам ръжда надявам се и тази кола да е така.Живот и здраве до края на годината планирам още да закупя още един Citroen към семейния ни автопарк C2 за дъщеря ми от 2011 година.Малка,икономична и красива колица.Отсега жена ми се шегува,че ще й викаме Малчо.01:14 29.08.2015
44 много тъп
До коментар #40 от "Чугуна":
не си на ясно с френските коли,и то изобщо не си в час-имам френска,японска и американска и по трите нямам проблем с инсталациите-това че изгоряла някоя крушка ако е проблем то ако ти изгори компютъра на твоето ауди трябва да затворят завода ли щото си си взел кош....02:00 29.08.2015
45 Бай Кор
До коментар #39 от "Коко Боса":
И как определи, че съм простак?! Веднага почваш да обиждаш, само защото те попитах с какво толкова хвалиш кошник, който струва 10 хил. лв.! Динамика, дрън-дрън! Каква динамика от дизелов двигател 1.6 hdi?! Каква красота и стил, големи приказки, след като няма нищо кой знае какво в тази щайга?!За да е толкова ниска цената на вторичния пазар, значи има нещо! Радвам се, че ти харесва, ти си си я купил, но поне не ми я хвали и не я изкарвай невероятен еталон, защото не е! Как ще сравняваш висок клас автомобили като БМВ 7-ца със среден клас семеен автомобил?! Нито по отношение на лукс, нито по отношение на динамика, нито по отношение на стил и аристократичност няма как да се сравняват! Нещо повече - цената, на която ще си купи човек твоята кола сега, е базова за бензиновата версия на 7-цата, но от 2000 година. Т.е. почти десетилетие назад!
Направо ти се чудя - ти нормален ли си?!
02:26 29.08.2015
46 Бай Кор
До коментар #40 от "Чугуна":
Напълно се съгласявам с теб, Чугун! Франсетата правят боклуци, евтини, но трудни за ремонт - на Пежо 206 крушките на фаровете се сменят след доста играчка, на Ситроен Ц2 същата работа. Давам като пример. Ц5 на Ситроен от предишното поколение върви по 2 хил. лв. И пак не се купува! Какво като няма грам ръжда?!Извън Франция Ситроен не се продава много. Даже преди 2-3 години бяха близо до фалит, иманно поради изключително големите продажби! Трошляк, чупи се и трябват пари за поддръжка. Пожелавам му на боса Коко да си го поддържа, щото още година-две и ще му писне!
02:34 29.08.2015
47 bongo
Лично мнение, не ангажирам никого!!!
14:55 29.08.2015
48 хохохохох
22:34 29.08.2015
49 Auuu
13:57 31.08.2015