22 Септември, 2015 10:45 20 197 22

Какво ново при Skoda?

  • skoda-
  • superb-
  • rapid
Франкфурт, Германия. Наш екип от мястото на събитието.
 
В Германия чешката марка показа за първи път на автосалон новото комби на върховия си модел Superb. Ние обаче имахме възможността да направим тест на Skoda Superb Combi още в началото на лятото и за това сега ще ви обърнем внимание на другите интересни автомобили, показани от Skoda във Франкфурт.
Чешката компания Skoda показа още една модификация с името Scout. Този път версията не е с повишена проходимост и е на базата на компактния нов модел Rapid. Така Rapid Scout Line визуално се позиционира под Octavia Scout и ще има за цел да открадне от клиентелата на кросоувъри от рода на Renault Captur и Peugeot 2008.
Модификацията ще се предлага само с предно предаване, построена е на базата на варианта Spaceback и разполага със защитен екстериорен обвес. Заради по-големите джанти клиренсът е минимално по-голям от този на стандартния Rapid. Двигателната гама и интериора на Skoda Rapid Scout са идентични с тази на стандартния Rapid.
В моторната гама са включени бензинови агрегати с обем от 1.2 до 1.6 литра и мощност в диапазона 75 - 122 конски сили. Наличен е и 1.6-литров турбодизел, който ще се предлага в две мощностни вариации - с 90 и със 105 коня. Цените в Европа ще стартират от 18 990 евро. У нас най-вероятно цената на Rapid Scout Line ще е по-ниска.
Другата интересна разновидност на стандартен модел, също има за цел да "оцвети" гамата. Става дума за модела Rapid Monte Carlo, който е предназначен за по-младата част от клиентите. Промените са визуални и включват предна броня с черен лип-спойлер, решетка в матов цвят, ксенонови фарове, черни огледала и лайстни, нови черни прагове и черни 17 цолови колела.
Отвътре също има леко обновяване. Нов е трилъчевият волан, а скоростния лост и този на ръчната спирачка са тапицирани с кожа. При агрегатите всичко е стандартно три бензинови с 90, 110 и 125 конски сили и два дизелови с 90 и 116 конски сили, като всичките покриват Евро 6.
 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 непознат

    2 0 Отговор
    Какъв е смисълът на рапид скаут при положение, че не е 4х4...

    Коментиран от #2

  • 2 PlimP

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "непознат":

    1, какъвто е и смисълът от нас..ното Поло (май Кросс беше) с големите жанти и пластмасите, VAG, кво очакваш

    Коментиран от #17

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 onq s konq

    2 0 Отговор

    До коментар #3 от "Име (като гост):":

    Не знам какви финансови игри въртят тия "регулаторни органи" в УСА,но по филмите съм гледал такива брички да карат разни фермери,мексиканци,индианци,марсинци и др. в забравени от бога територии по тая държава,че ви е бедна фантазията.А това че там не е най-замърсеното място на света вследствие на жестоката експлоатация на природни ресурси е единствено факта,че огромни части от въпросната територия /особено Южните щати/ представляват пустини и чукари,дето дори въздухът недостига,камо ли вода.

    Коментиран от #5

  • 5 Пешо

    2 0 Отговор

    До коментар #4 от "onq s konq":

    VW рекламират "clean diesel" и едва ли не го искарват по-икономичен и чист от хибридите. По този начин заблуждават потребителите. Колите им нито са само 140 кс, нито са толкова икономични, нито чисти.
    Общо взето тази компания приключи. Дилърите са стопирали колите, а акциите са паднали с 23% за ден! Една четвърт от VW е отписан за ден.
    Ами потребителите? Сега като ги превикат да им скопят дизелите?
    И това с фермерите свърши вече. Сега изискванията са сериозни.не случайно никой друг не си внася дизелите в САЩ - немогат да покрият еко нормите и в същото време да става за каране с поне 150 кс. Как го правят VW -то се видя.

    Коментиран от #13

  • 6 mediator37

    3 0 Отговор

    До коментар #3 от "Име (като гост):":

    Пич, Фолксвагени и Шкоди никой не купува в САЩ, или ако някой купи, дилърът трябва да му издигне паметник. Да не говорим за дизели. Дизелът в САЩ е екзотика.
    Уточнявай за кои марки и модели става дума и откъде ти е информацията. Не съм фен на този концерн, де.

    Коментиран от #7

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 бмв е61

    0 0 Отговор
    какво ли нищо ново все същото добре че са фолксваген та да може да направат шкода кола
  • 10 гост

    0 0 Отговор
    Следва Китай и другата седмица започваме разпродажба на парче . Ще изнудваме правителства , " ако искате да държим работници , ще ни откупите заводите " . Ама не са познали
  • 11 Пешо Пешев

    0 0 Отговор
    На този ден, хвала такиви българи! Да дойде, да ти обясни кой, къде, какво, колко купува, пък и да ти каже вярна информация, пък и било то даже за нещо, което е "зад океана"! Хвала!
    Абе бай Гьорге, `що не влезеш в единствения (то твоите думи не трябва да има повече от един) форум в САЩ за VW собственици и да им кажеш, че им липсва по един паметкник издигнат от дилъра им на VW.....
    (facepalm)
  • 12 Личо

    1 1 Отговор
    Като гледам нищо ново!Все същите которници! Шкода никога не са имали автомобилостроене няма и да имат.

    Коментиран от #14

  • 13 Десислав Попов

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "Пешо":

    Сега заради тия глупаци от ВАГ ще падне реномето и на страхотни марки автомобили като Бентли,Ламборгини и Бугати.То Шкодите,Сеатите и Ауди за всички е ясно,че не са нищо особено,но за марки с уникална спортна история просто е спер жалко.Дано след фалита на ВАГ попаднат в по-добри ръце и да се задържат на пазара.
  • 14 gnida

    0 1 Отговор

    До коментар #12 от "Личо":

    Ами това е по-евтин вариант на ваг . Би следвало , според теб , да излезе , че германците нямат автомобилостроене . Евала какъв експерт си ....
  • 15 опсмопсус

    1 0 Отговор
    фаровете и тия за мъгла са от 80'!
    решетката от ГАЗ 69!
    ваг-.нски боклуци за балъци.
    купуват си менте гоУф!
  • 16 шкодата

    1 1 Отговор
    Какво,ново при Шкода?Ами нищо!толкова дървен автомобил не съм карал.Москвич 412 е по добър.
  • 17 Polo fun

    0 1 Отговор

    До коментар #2 от "PlimP":

    Кросс полото е много красиво,има хора дето карат по-нестандартни коли...споровете за вкуса са излишни-за всеки влак си има пътници.
  • 18 2345

    0 0 Отговор
    ХА ХА,
    пак са почнали комплексарите да се изявяват. Супърба няма какво да го коментираме. Ако някой се е качвал на него знае за какво става въпрос. Но, иначе Рапидчето е най-доброто на пазара от класа на бюджетните автомобили за около 20 000 лева. Страхотна визия и возия - естествено малко твърда, много добре обезшумено, а двигателчетата ТСИ направо го изстрелват, а в същото време са много икономични.
    За писателите по-горе, облечете се по-прилично, отидете в някой магазин на Шкода и се направете, че искате да купите автомобил, покарайте колите - няма да ви искат пари и после пак коментирайте...

    Коментиран от #19

  • 19 опсмопсус

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "2345":

    Лично шкода не карам, но колега модел 2016г. със стопове на Ауди от 2003 за мен лично си е подигравка!
    Щом си толкова влюбен в това копие на Ауди, вземи се повози в 5-та серия на БМВ или в 3-та, Мерцедес Ц класа.Хонда Акорд, Тойота Камри или Авенсис, Субару, дори и Киа!
    Тогава ми говори за копието на гоУф.
  • 20 гост

    0 0 Отговор
    до 2345:

    Какъв клас до 20 000 лева те гони момче??
    Къде видя Рапид за 20 000 лева??

    Коментиран от #22

  • 21 япончик

    0 0 Отговор
    наборе ти знаеш ли ,че японската армада при първа градушка е като ренде пред стъргане бре толкова са им тънки ламарините че за странични огледала ги ползват а шкода е правена от немски каски и от руски манерки
  • 22 2345

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "гост":

    В магазина, разбира се. Дори базата е под тази цена....Естествено, ако човек иска нещо с повече екстри - може и до 30 000 да стигне.

    А към Опосума - в част от колите съм се качвал, но те са съвсем различен клас. Това, което си изброил е минимум от класа на Октавията.
    Относно визията на фарове, стопове, цветове - това са женските критери за избор на автомобил. :)