ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Да бе, разлики от по 20 стотни. Реално ако някой друг направи тестове ще излезне, че ферарито е най-бързо, а макларъна е най-бавен... Важен е и човешкият фактор.
Мощността на Поршето е точно толкова, колкото пише - 887 коня. Не трябва да събираш мощността на трите агрегата. При системната мощност се отчитат и разни загуби, използват се сложни коефициенти и т.н.
The engine delivers 608 horsepower (453 kW) at 8,500 rpm and 528 N·m (389 lbf·ft) of maximum torque. This is supplemented by two electric motors delivering an additional 279 hp (208 kW). One 154 hp (115 kW) electric motor drives the rear wheels in parallel with the engine and also serves as the main generator. The front 125 hp (93 kW) electric motor directly drives the front axle.
Сумарно мощността е 887кс, но всъщност максималната е по-малко, защото максималната мощност на свързаните електромотор на задната ос и двигателя са в различни обороти. На задната ос е поставен електромотор, за да компенсира по-слабата мощност на двигателя при ниски обороти или лага при смяна на предавка. Инженерите от Порше казват че използват електромотори, защото отговаряли мигновенно при натискане на педала.
Трите коли са уникални по своему, останалото е доста субективно, както се каза по-долу: човешкият фактор и т.н. Колите са си и доста различни, но според мен и трите са си супер, не виждам да се водят безмислени спорове кой бил по-по-най-... Иначе става малко като децата с картинки от дъвки Турбо : "аз харесвам тая, щото вдига най-много"... Дай Боже всеки му по една.
Фактора "Гуми" въобще не го споменават, фактора че дадена обиколка с Макларъна е по-бавна от дадена обиколка с една от другите две коли също, означава че човешката грешка на тоя пилот е по-голяма разлика от разликата в колите. За мен ферарито би трябвало да има най-голям въртящ момент и от там да спечели, все пак 12 цилиндъра не са 8, да не говорим че и най-малко ще зависи от акумулаторите си.
Отговори ми на този въпрос и след това сам си прецени умствения капацитет дали ти е достатъчен. Би ли купил поршето пред тази красота LaFerrari, която ще си вдига стойността много повече от 918 с времето заради 10 стотни, знаейки че никога няма да направиш такава обиколка ?
Плюс това ако например утре направи още толкова обиколки времената няма да са същите.
Поредния неподготвен се изказал.Ето характеристиките само на ДВГ
Лаферари 1585kg- 789кс (9000rpm) и 700Нм (6750rpm)
Макларън Р1 1550kg - 727кс и 719Нм при 7500rpm. Заради турбините въртящия момент е почти постоянен от 4000 до 7500rpm.
Но въпреки че Порше 918 (1640-1700kg) е с най-ниска обща мощност е най-бързо при 0-100км/ч.
А като им увяхнат акумулаторите ?!? 12 цилиндъра са си 12 цилиндъра, при това на 6.3 литра, а това в сравнение с 4.6 си е разлика, а пък тва "джудже" 3.8 на Мака взело че изпреварило ??!?? Мирише много.
Това са пренебрежимо малки разлики и по никакъв начин не може да се каже, че една от тях е по-бърза от другата. Плюс това ги кара един човек, което означава, че той може да се чувства по-добре в Порше, да му пасва на стила, стойката и усета. Това не означава, че Ферари е по-бавно и друг пилот няма да направи по-бърза обиколка с кончето.
0,1 сек е едно трепване или лека корекция на волана, различни гуми или дори смяна посоката на вятъра или влажността. Абсурдно е да се казва, че има най-бърза. При тези коли и при всички други е важно как те кара да се чувстваш докато я караш или гледаш, чиситите цифри не са от значение.
Напълно подкрепям долното мнение - особенно за стила на шофиране и за смяната на метрологичните условия! Но това е хуваво - който е поканен да си купи такава кола сте си избира по вкуса му.
По принцип това е като да избираш м/у децата си, коя кола е по - добра! Съгласен съм с колегата за това което казва за стойността с времето! Е да ама само, че това ще е точка не за Ферари-то а за Макларана _ колко е струвало F1 ново и колко струва сега! Някой застрахователни компании (не в БГ) дори не искат да го застраховат!
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ггг
09:40 13.10.2015
2 Иво
09:48 13.10.2015
3 Ат
09:57 13.10.2015
4 Нов съм
Коментиран от #5
10:18 13.10.2015
5 Караиванов
До коментар #4 от "Нов съм":
Мощността на Поршето е точно толкова, колкото пише - 887 коня. Не трябва да събираш мощността на трите агрегата. При системната мощност се отчитат и разни загуби, използват се сложни коефициенти и т.н.10:35 13.10.2015
6 Гост
10:38 13.10.2015
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Ат
Сумарно мощността е 887кс, но всъщност максималната е по-малко, защото максималната мощност на свързаните електромотор на задната ос и двигателя са в различни обороти. На задната ос е поставен електромотор, за да компенсира по-слабата мощност на двигателя при ниски обороти или лага при смяна на предавка. Инженерите от Порше казват че използват електромотори, защото отговаряли мигновенно при натискане на педала.
11:17 13.10.2015
9 Кофти
11:52 13.10.2015
10 330i
Коментиран от #12
12:24 13.10.2015
11 BMW
Плюс това ако например утре направи още толкова обиколки времената няма да са същите.
14:00 13.10.2015
12 Ат
До коментар #10 от "330i":
Поредния неподготвен се изказал.Ето характеристиките само на ДВГЛаферари 1585kg- 789кс (9000rpm) и 700Нм (6750rpm)
Макларън Р1 1550kg - 727кс и 719Нм при 7500rpm. Заради турбините въртящия момент е почти постоянен от 4000 до 7500rpm.
Но въпреки че Порше 918 (1640-1700kg) е с най-ниска обща мощност е най-бързо при 0-100км/ч.
Коментиран от #13
14:09 13.10.2015
13 330i
До коментар #12 от "Ат":
А като им увяхнат акумулаторите ?!? 12 цилиндъра са си 12 цилиндъра, при това на 6.3 литра, а това в сравнение с 4.6 си е разлика, а пък тва "джудже" 3.8 на Мака взело че изпреварило ??!?? Мирише много.14:41 13.10.2015
14 гост
0,1 сек е едно трепване или лека корекция на волана, различни гуми или дори смяна посоката на вятъра или влажността. Абсурдно е да се казва, че има най-бърза. При тези коли и при всички други е важно как те кара да се чувстваш докато я караш или гледаш, чиситите цифри не са от значение.
Коментиран от #15
15:27 13.10.2015
15 незнайко
До коментар #14 от "гост":
Радвам се на изчерпателното Ви мнение. Наистина е така.18:02 13.10.2015
16 Радо
18:09 13.10.2015
17 nissanaaa
19:58 13.10.2015
18 Фена
00:47 14.10.2015
19 бмв е61
09:32 14.10.2015