19 Октомври, 2015 11:58 10 850 14

Над 450 коня за Mazda RX-9

  • mazda-
  • rx-9-
  • токио 2015

В специализираната японска преса се появиха първите изображения на следващото спортно купе с роторен двигател на Mazda. Премиерата на RX-9 е насрочена за автосалона в Токио, което отваря врати в края на месеца.

По информация на австралийското сп. Motoring новата Ванкелова Mazda ще бъде оборудвана с двуроторен мотор с общ ходов обем 1 600 куб. см (2x800 см3) и мощност 335 кВт (456 к.с.). Агрегатът ще има хибридна система за принудително пълнене. Електрически нагнетател, захранван от суперкондензатор, ще се грижи за мощността при ниски обороти, а в по-високите оборотни режими ще се включва класически турбокомпресор.

С новия Ванкелов модел японците планират да отбележат 50-годишнината на култовата Mazda 110S Cosmo Sport. Това означава, че RX-9 ще излезе на пазара през 2017 г., стига разбира се инженерите на компанията да успеят да се справят с проблема с вредните емисии.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гост

    3 4 Отговор
    ще се справят , няма две думи по въпроса . това не са инженерите на ВАГ

    Коментиран от #2

  • 2 stefan

    3 1 Отговор

    До коментар #1 от "гост":

    Нали си спомняш мазда фурай как изгоря като кибритена клечка. А някои собственици на вейрон са навартяли по 100к км с тях, въпреки инжинерите на ВАГ.

    Много хейт в този сайт... Напълно безмисленно е да се четат коментари, всеки коментар няма почти нищо общо със статията.

    Коментиран от #12

  • 3 Electric Power

    2 0 Отговор
    Хубаво споменаваш Вейрона, но по-интересното е колко му е поддръжката за 100 хил. км? За тая цена от милион и половина долара този автомобил трябва да е изключително здрав, а не годишната му поддръжка да е 10% от цената. Май май поддръжката на Вейрона за 100к км ще излезе повече от цената на тая Мазда.

    Коментиран от #4

  • 4 гост

    2 0 Отговор

    До коментар #3 от "Electric Power":

    а пък колко харчи...мани, мани..те за тва всички Вейрони са с газови уредби и гуми регенерат
  • 5 Electric Power

    1 0 Отговор
    http://www.secretentourage.com/lifestyle/autos/bugatti-veyron-cost-of-ownership/
    Гледайте цифри и се забавлявайте. Смяна на масло 21000$, смяна на гуми на всеки 4-5000км за 33000$. Нови джанти на всеки 16000км за 50000$.
    Наистина най-голямата пародия в БГ е някви автоманиаци да карат бегачки по 400-500кс на газ. И после коментират "няма такъв звук като на V8", а той с газово. :D

    Коментиран от #6

  • 6 нереален

    0 1 Отговор

    До коментар #5 от "Electric Power":

    Мислят за околната среда хората. :D А до това колко е поддръжката... Който има брада, има си и гребенче да си я реши! Тея Вейрони не ги карат случайни хора.
  • 7 Electric Power

    1 0 Отговор
    Според мен много по-смисления вариант спрямо Вейрона е Ultimate aero ssc 1300кс със същия скоростен потенциал и 600кг по-леко, но 3 пъти по-евтино. Само заради един интериор и емблемата на Бугати ли се слага 1 милион $ върху цената. За да минеш 100 000км с Вейрона ще ти трябват още поне 1,5мил.$
  • 8 Electric Power

    1 0 Отговор
    Маздата ще е невероятна, ако с този малкия мотор успеят да свалят теглото под 1000кг.
  • 9 БАТ УЯ

    1 0 Отговор
    това ще връща часовници по улиците много е хува
  • 10 Някой си

    1 0 Отговор
    Искам тази красота час по скоро на улицата
  • 11 dhcp

    1 1 Отговор
    Абе по-добре V8 на газ отколкото 1.4-1.6 на бензин ;)

    Па за ванкела в тая мазда... хич не е малък. Сметнете му добре обема и ще разберете защо харчи като змей и не може да покрие еко нормите.
  • 12 Japo

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "stefan":

    Браво - пореден Маздолет,напоследък Мазда вадят само красиви и читави автомобили.Пак иновации -за такава малка фирма,шапка им свалям,че винаги се отличават от останалите.Суперкондензатор захранващ ел. турбо за ниските обороти,няма тежки батерии.За дизайна - то се вижда .Фурая го изгориха ония некадърници от Топ Гиър, дали не е било нарочно?
    Стига сте сравнявали VW с Mazda,все едно Ширпотреба с Бутикови дрехи!Мазда са единствената фирма със собствено леене на якостни стомани при много високо налягане,тия са хора на честта и се заколват като се провалят,ще ги сравняваме с безчестниците от Ваген които дори слагат пипнати чипове(за емисиите) на колите и лъжат хората,без да им мигне окото - пфу!
  • 13 БамБам

    0 0 Отговор
    Аре стига сте се правили на интересни. Вашите коли най-вероятно изхвърлят повече газове и от въпросните дизели на VW. Ама иначе големи еколози се извъдихте. Всички производители лъжат за нещо било то разход на гориво вредните газове и т.н. Така че нито са първите нито последните не мога да разбера защо ревете като вдовица за х*.

    Коментиран от #14

  • 14 dark

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "БамБам":

    приятелю японците не лъжат за емисиите и разхода просто си снижават малко конските сили това го правят заради митата но на фона на измамата с екологичните норми това е благородна лъжа