През третото тримесечие на годината Volkswagen Group отчита оперативни загуби в размер на €3.48 млрд. Така немският автомобилен гигант излиза на минус за пръв път от 15 г. насам.
Виновник за внезапния срив естествено е "Дизелгейт", в чието потушаване немците вече са вложили €6.7 млрд. Непредвидените разходи не са могли да бъдат компенсирани дори от нарасналата с 5.3 печалба от продажби, която вече достига €51.49 млрд.
Оценките за крайния финансов негатив от скандала с дизеловите двигатели на концерна, който във Volkswagen Group определят като "огромен, но укротим", варират от €20 млрд. до €78 млрд.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 опсмопсус
Чудя се как им купуват еднаквите коли с различни стопове?
15:58 29.10.2015
2 Чавдар Войвода
19:29 29.10.2015
3 Цецо
Коментиран от #5
20:03 29.10.2015
4 Кобрата
иска ви се, но това няма да се случи
21:13 30.10.2015
5 гост
До коментар #3 от "Цецо":
Фолксваген беше "бързорастящ" защото продаваше повече от половината си модели от всички марки на ЗАГУБА . Прочети ти малко повече от рекламни материали и виж примерно , че при едни и същи продажби с Тойота в близки класове през последните пет години , Тойота има близо десет пъти по-големи чисти печалби , а цените им въобще не са по високи от средните в класа . И също така голяма част от увеличението на продажбите се дължи именно на агресивната реклама за техните "чисти" дизели , които се видя , че са чисти само на книга , да не говорим колко са надеждни , така че им предстои в следващите години да се върнат там където им е мястото , някъде между 5 и 10 място в света , а най-вероятно ще се стигне и до обединение с друга марка .14:27 31.10.2015