14 Ноември, 2015 18:09 3 598 9

Германски регулатори започват мащабно разследване на дизелите

  • дизелгейт

Пламналият скандал около дизеловите двигатели на VW подклади все по-сериозни действия. Регулаторът Kraftfahrt-Bundesamt провежда тестове на над 50 дизелови модела за неточни данни на производителя относно отделяните нива на вредни емисии. Това ще включва много вътрешни и
чуждестранни производители, като VW Group, BMW, Mercedes-Benz, Ford, GM, Honda, Hyundai и Toyota.

Автомобилите се подлагат на реални изпитания в реални условия, като вече повечето са преминали тестовете, но резултатите все още не са оповестени.

Това е списъка с някои от моделите - Alfa Romeo Guilietta, Audi A6 и A3, BMW 3 и 5 Series, Mercedes-Benz C-Class, CLS, Sprinter, V-Class и Smart Fortwo, Fiat Panda и Ducato, Jeep Cherokee, Ford Focus и C-Max, Volvo V60, Opel Astra, Insignia и Zafira, Chevrolet Cruze, Honda HR-V, Hyundai iX35 и i20, Land Rover Evoque, Mazda 6, Mitsubishi ASX, Nissan Navara, Peugeot 308, Renault Kadjar, Toyota Auris, Volkswagen Golf, Beetle, Passat, Touran, Touareg, Polo, Crafter, Amarok и Porsche Macan.
 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Долу Дизел

    1 0 Отговор
    Без чист въздух няма живот! Градският смог е бавна смърт!
  • 2 pulp fiction

    0 0 Отговор
    СЗО отдавна е класифицирала изгорелите газове от дизелите и особено твърдите частици в тях като карциногенен фактор (предизвикващ рак!) от 1-ва група. Като знам, че поне 90% от дизелите в БГ са или +15-годишни кочини, или с шкартирани DPF/FAP филтри, въобще не се учудвам, че по всякакви видове смъртност и степен на замърсеност в градовете сме № 1 в Европа! Но за дизеловия БГ папуас е по-важно, че бричката му харчи само 5-6 на сто, а политическите пърдялници нямат дупе, за да пратят моментално 500 хил. дизела на скрап...
  • 3 Дядо поп

    0 2 Отговор
    Някой да не си мисли,че бензиновите двигатели
    изпускат парфюм.Може в проценти да са по-малко,но
    като се вземе в предвид по-големите мощности и разход
    на бензинарките,нещата откъм тях са същите ако не и по
    зле.
    Като искат да ограничават вредните емисии да въведат
    лимит,примерно всеки човек да има право да изгори по
    50 литра гориво на месец,искаш да гориш повече купуваш
    си правото от хора,който не са се възползвали от това.
    Хем ще има социален ефект ,хем и градовете ще са по
    чисти.Обществото още не е узряло за подобна мярка
    защото веднага ще я свържат с купоните при социализма
    но и на това ще му дойде времето.

    Коментиран от #7, #9

  • 4 onq s konq

    0 0 Отговор
    Ма как бяга дизелааа...!:)

    Коментиран от #5

  • 5 Бай хой

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "onq s konq":

    Като тракторче бяга и се шмугва в храстите като костенурка.
  • 6 батсашо

    0 0 Отговор
    У наше село въздуха е чист кат момина сълза,защото у наше село няма толкова много дизели.
  • 7 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "Дядо поп":

    Няма нищо общо между емисиите на бензин и дизел и това няма нищо общо с кубици и разход , а със самото гориво и начина на работа . Отвори някой учебник и прочети
  • 8 Шофьор

    0 0 Отговор
    Новите двигатели са къде по-екологични от старите. Да се замислят по-скоро за тях. И как няма никакъв контрол за емисии в нашата татковина. Защо данъка не се определя по вредни емисии? Да се стимулира наистина екологично каране - а не обратното...
  • 9 Дошо

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "Дядо поп":

    Чшшшш алоуууу, комунизма свърши!