Last news in Fakti

5 Октомври, 2011 11:47 61 225 15

Разгледайте подробно колите от Ловеч

  • great wall-
  • litex motors-
  • voleex-
  • hover-
  • steed

 

Litex Motors стартира официалната си интернет-страница, представяща автомобилите с марка Great Wall, които ще се произвеждат у нас. Компанията вече пусна в продажба трите модела - минито Voleex, кросоувъра Hover и пикапа Steed, но те все още са китайско производство.
 
Поточните линии на завода край Ловеч вече са готови и предстои пускането на пробни серии, които няма да се продават. Масовото родно производство ще започне преди края на годината, а първите бройки ще постъпят в дилърските центрове от началото на 2012-а.
 
На официалната интернет страница на Great Wall за България – www.greatwall.bg – потребителите могат да разгледат подробни презентационни видео филми на автомобилите, които предлага българската компания. 
 
Интересни са и цените на трите модела, които Litex Motors обяви. Малолитражката Voleex с топ оборудване струва 15 990 лева с ДДС. Цената на кросоувъра Hover започва от 28 699 лева с ДДС, а пикапът Steed струва 24 499 лева с ДДС. Всички автомобили се предлагат с пет години пълна гаранция.
 
Важно е да се спомене, че при Hover и Steed има възможност за ползване на данъчен кредит, а се очаква и субкомпактният Voleex да се сдобие със сертификат N1, благодарение на който цената му също може да се намали с 20% и да стане 12 792 лева.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 румен любенов

    2 1 Отговор
    "ЕВАЛА" НА ХАРТИЯ СА МНОГО ДОБРЕ ДАНО И КАЧЕСТВОТО ДА Е ПОНЕ ЗАДОВОЛИТЕЛНО
    Като цяло идеята е много -добра , за налагане в ЕВРОПА и като модели не са лоши "Hover "-чето се качвах в него и е мн. добро, е за парите си разбирасе
  • 2 skier

    2 1 Отговор
    а бе на вед изглеждат добре и гаранция имат, ама относно безопасност малко ме съмняват
  • 3 520 zender

    3 1 Отговор
    Дано да имат успех тези коли но аз лично не бих си купил...
  • 4 М Голям М Умен

    5 4 Отговор
    На външен вид повече ме кефят от румънските Дачии. Даже много повече!
  • 5 даниел кънев

    2 1 Отговор
    Интересна кола.Кога ще може да се тества.
  • 6 илияна бишурова

    1 0 Отговор
    изглеждат добре,но относно сигурност и механика...времето ще покаже
  • 7 Kobester

    5 4 Отговор
    Не изглежда зле, но поне да имаха и автоматик, а волеекс-а нямаше да е зле и една навигация.
  • 8 Георги Григоров

    1 1 Отговор
    пикапът ми се видя добър, пък и със 100 000 км и 5 год. гаранция за 27 000 лв. какво да си купиш?
  • 9 NO ONE

    2 1 Отговор
    Успех!
  • 10 Валентин Вълканов

    1 4 Отговор
    Дами и господа, току що прочетох данните за моделите на посочения сайт и съм приятно изненадан. Къде се предлагат толкова много стандартни екстри за толкова малко пари. Гледах също така и клипчетата за моделите - мога да кажа само браво!!! Успех на тези автомобили! Надявам се да си избера нещо, когато му дойде времето, защото аз лично нямам скрупули и бих си купил някой модел с удоволствие. Като ги гледам нищо им няма на колите. Заинтригуваме и газовата им уредба.
  • 11 иван попов

    5 1 Отговор
    Мисля ,че ако има базов модел на по ниска цена ,ще си намери пазарна ниша. За съжаление нашият пазар не реагира на екстри ,а на цена, такава е покупателната способност на хората, за сега.
  • 12 Жан Клод

    6 2 Отговор
    Бях обнадежден в началото, но след първата ми среща с тия коли, останах разочарован от качеството на сглобка. Моделът, който бе изложен - C10, бе със задна врата, която не можеше да се затвори. Освен това дрънчеше като затваряне капак на контейнер за смет. Поне там да се бяха постарали малко, та да не остават хората с лоши впечатления още в началото. За мен парите не си заслужават, ако качеството ще е такова и за в бъдеще. Друг въпрос, който възникна в мен е - как стоят нещата с пасивната безопасност. Не съм видял китайски автомобил досега, който да не се смачка при краш тест. Нека първо им направят по един EuroNCAP и тогава да говорим за покупка.Краштестът на китайския автомобил Briliance BS6 от 2007 година завърши с пълен провал. Купето е толкова крехко, че буквално се чупи . Така никакви еърбеци не биха помогнали. Лично аз не бих рискувал с покупка на китайски автомобил, докато не се изяснят нещата със сигурността. Това, което са направили ADAC с китайският автомобил е направо ужасно:



    С риск да навлека гнева на много хора, ще препоръчам да не се купуват тия автомобили, докато черно на бяло не се даде гаранция за сигурността. За мен това е най-важно. Знам, че българите сме мазохисти и караме още стари Ладички и 15-20 годишни бараки, които дори да са били сигурни навремето, вече не са заради умората на материала, но ТРЯБВА ДА СЕ ОБЪРНЕ ВНИМАНИЕ НАЙ-ВЕЧЕ НА СИГУРНОСТТА И ПОСЛЕ НА ВСИЧКО О
  • 13 Станислав Христов

    3 0 Отговор
    По принцип съм съгласен с мнението на Жан Клод - сигурността е най-важна. Но не съм съгласен, че няма китайски автомобил с добри показатели на краш-тестове. Поне за марката Great Wall.
    Има достатъчно краш-тестове в интернет, ама не от 2007г., а от 2010 насам, които ясно показват, че по принцип нивото на сигурност е доста добро при тази марка. Ховер-а получава на теста 3 звезди, което е нормално. Толкова имат и всички модели на Дачия, които търкаляме тук от години. По-големия седан С30 е с впечатляващите 5 звезди, които бая известни марки не постигат. Не виждам причина при С10 нещата да са по-различни. Огромната цел на китайците е да стъпят стабилно на европейския пазар и те много добре знаят, че сигурността и серийните екстри са най-важни.
    Относно качествата на сглобката на С10 и дрънчащия заден капак при затваряне - затварянето на капака на Нисан Микра дрънчи повече, но това не пречи да е може би най-здравата и сполучлива малка кола, правена в последните 16-17 години. Някои компромиси си заслужава да бъдат направени.
    Така че аз не съм толкова скептичен относно качествата на С10 и определено смятам, че не е голям риск тази покупка.
  • 14 Жан Клод

    2 1 Отговор
    Нисан Микра най-здрава? Най-чупещата се японска може. Според TuV е в средата на таблицата - доста по-назад от много свои конкуренти. И това се отнася за всички възрасти. A в EuroNCAP няма информация за китайски автомобили. Има единствено един малайзийски - Протон. И ако на някой не му прави впечатление, че задния капак на нов автомобил, непродаден още, не се затваря, на мен ми прави. Представете си, че това се случи на някой японски или германски автомобил. Такъв проблем ще стане, че ще бъде обявен за най-некачествения автомобил за всички времена. Ами не става просто. Ама като знам гяволиите на българските фирмаджии, си представям, какви икономии ще се правят от метал. Работя в тоя бранш и съм наясно, как се купуват най-евтините боклуци, а след това се мъчим да се задържим на европейския пазар.

    Коментиран от #15

  • 15 520 zender

    3 0 Отговор

    До коментар #14 от "Жан Клод":

    @14 Точно затова им пожелавам успех-ще им е необходим.А ако трябва да коментирам дали бих си купил такава кола-категорично не.Наскоро си купих 530д Е39 на лизинг и макар че вероятно е по-евтино от тези great wall аз не бих го заменил за такъв автомобил.