Litex Motors стартира официалната си интернет-страница, представяща автомобилите с марка Great Wall, които ще се произвеждат у нас. Компанията вече пусна в продажба трите модела - минито Voleex, кросоувъра Hover и пикапа Steed, но те все още са китайско производство.
Поточните линии на завода край Ловеч вече са готови и предстои пускането на пробни серии, които няма да се продават. Масовото родно производство ще започне преди края на годината, а първите бройки ще постъпят в дилърските центрове от началото на 2012-а.
На официалната интернет страница на Great Wall за България – www.greatwall.bg – потребителите могат да разгледат подробни презентационни видео филми на автомобилите, които предлага българската компания.
Интересни са и цените на трите модела, които Litex Motors обяви. Малолитражката Voleex с топ оборудване струва 15 990 лева с ДДС. Цената на кросоувъра Hover започва от 28 699 лева с ДДС, а пикапът Steed струва 24 499 лева с ДДС. Всички автомобили се предлагат с пет години пълна гаранция.
Важно е да се спомене, че при Hover и Steed има възможност за ползване на данъчен кредит, а се очаква и субкомпактният Voleex да се сдобие със сертификат N1, благодарение на който цената му също може да се намали с 20% и да стане 12 792 лева.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 румен любенов
Като цяло идеята е много -добра , за налагане в ЕВРОПА и като модели не са лоши "Hover "-чето се качвах в него и е мн. добро, е за парите си разбирасе
14:03 05.10.2011
2 skier
19:07 05.10.2011
3 520 zender
19:11 05.10.2011
4 М Голям М Умен
19:25 05.10.2011
5 даниел кънев
21:27 05.10.2011
6 илияна бишурова
23:13 05.10.2011
7 Kobester
23:46 05.10.2011
8 Георги Григоров
23:49 05.10.2011
9 NO ONE
15:23 06.10.2011
10 Валентин Вълканов
17:04 06.10.2011
11 иван попов
20:21 06.10.2011
12 Жан Клод
С риск да навлека гнева на много хора, ще препоръчам да не се купуват тия автомобили, докато черно на бяло не се даде гаранция за сигурността. За мен това е най-важно. Знам, че българите сме мазохисти и караме още стари Ладички и 15-20 годишни бараки, които дори да са били сигурни навремето, вече не са заради умората на материала, но ТРЯБВА ДА СЕ ОБЪРНЕ ВНИМАНИЕ НАЙ-ВЕЧЕ НА СИГУРНОСТТА И ПОСЛЕ НА ВСИЧКО О
20:37 06.10.2011
13 Станислав Христов
Има достатъчно краш-тестове в интернет, ама не от 2007г., а от 2010 насам, които ясно показват, че по принцип нивото на сигурност е доста добро при тази марка. Ховер-а получава на теста 3 звезди, което е нормално. Толкова имат и всички модели на Дачия, които търкаляме тук от години. По-големия седан С30 е с впечатляващите 5 звезди, които бая известни марки не постигат. Не виждам причина при С10 нещата да са по-различни. Огромната цел на китайците е да стъпят стабилно на европейския пазар и те много добре знаят, че сигурността и серийните екстри са най-важни.
Относно качествата на сглобката на С10 и дрънчащия заден капак при затваряне - затварянето на капака на Нисан Микра дрънчи повече, но това не пречи да е може би най-здравата и сполучлива малка кола, правена в последните 16-17 години. Някои компромиси си заслужава да бъдат направени.
Така че аз не съм толкова скептичен относно качествата на С10 и определено смятам, че не е голям риск тази покупка.
10:02 07.10.2011
14 Жан Клод
Коментиран от #15
02:13 09.10.2011
15 520 zender
До коментар #14 от "Жан Клод":
@14 Точно затова им пожелавам успех-ще им е необходим.А ако трябва да коментирам дали бих си купил такава кола-категорично не.Наскоро си купих 530д Е39 на лизинг и макар че вероятно е по-евтино от тези great wall аз не бих го заменил за такъв автомобил.08:37 09.10.2011