Нов луксозен седан заменя пазарния провал Phaeton на върха в гамата на Volkswagen, стана ясно на салона в Женева. Загадка представлява изборът на място за премиерата на петметровия Phideon, който ще се продава само в Китай. Поднебесната бе единственият пазар, където досегашният волфсбургски флагман се радваше на стабилни продажби за разлика от САЩ и Европа.
Phideon е построен на модулната платформа MLB, която в различните си версии лежи в основата на всички модели на концерна с надлъжен двигател. Седанът е дълъг 5 050, широк 1 870 и висок 1 480 милиметра. Това го прави 5 мм по-къс, 35 мм по-тесен и 30 мм по-висок от Phaeton със стандартно междуосие.
Немците не навлизат в подробности за техниката на Phideon. Известно е единствено, че женевският седан е оборудван с 3.0-литров бензинов V6 с принудително пълнене, мощност 300 к.с. и максимален въртящ момент 440 Нм. На по-късен етап гамата ще се обогати с 2.0-литров четирицилиндров турбодвигател и хибриден задвижващ тракт, които най-вероятно ще бъдат демонстрирани на салона в Пекин през април.
Volkswagen Phideon има двойно предаване 4Motion и ще може да се поръча както с традиционно, така и с пневматично окачване с пет работни режима. Списъкът с екстрите ще включва активен круиз контрол, система за 360-градусово видеонаблюдение, прожекционен дисплей и мултимедия с поддръжка на Apple CarPlay, Android Auto и MirrorLink.
Наследникът на Phaeton ще се произвежда в завода на Volkswagen в Шанхай. Продажбите в Китай започват през октомври.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 опсмопсус
Нищо ново, всичко еднакво, конфекция до дупка!
Коментиран от #2, #35
11:32 01.03.2016
2 Гост
До коментар #1 от "опсмопсус":
Пак ли същите съчинения?Колко пъти трябва да ти се обясни, че Фаетона е на базата на Бентли - какъв Пасат сънуваш?
Оп, забравих, че си шофьор и си карал такъв :))) Само, че инженер не се става с каране на кола!
Коментиран от #4, #12
11:55 01.03.2016
3 WRX
12:19 01.03.2016
4 ГОСТ
До коментар #2 от "Гост":
Само да ти кажа и да не се излагаш, ама Бентлито е на база на Фаетона. Фаетона е в производство от 2002, а бентлито от 2005. Колкото и да не искам да го кажа, но номер 1 е прав12:21 01.03.2016
5 Никой
12:42 01.03.2016
6 ASASDDS
Made in China...
12:48 01.03.2016
7 пос
12:52 01.03.2016
8 мдаааа
13:23 01.03.2016
9 Старото пиано
Номер 2 е прав - ***Само, че инженер не се става с каране на кола!***
13:24 01.03.2016
10 раптор
Коментиран от #14
13:38 01.03.2016
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 опсмопсус
До коментар #2 от "Гост":
Стопове и фарове различни, визия еднаква!
Какво значение има на каква платформа са!
Това е голям пасат!Лично мнение!
Щом им вървят продажбите, няма причина да не скубят балъците!
Всеки каращ голф или А4 си представя, че седи в А8, хитро маркетингово решение нали!
14:01 01.03.2016
13 Кожо
14:02 01.03.2016
14 лок
До коментар #10 от "раптор":
Е, на това ако му викаш фейслифт, трябва наистина да си смениш диоптрите, колата е напълно различна от фаетони , каруци и т.н.Коментиран от #15
14:17 01.03.2016
15 унлок
До коментар #14 от "лок":
VAG Phaethon = Les Grandes КАРУЦА!!!!!!!!15:26 01.03.2016
16 хах
16:20 01.03.2016
17 Нов чо
17:37 01.03.2016
18 МоТо
18:04 01.03.2016
19 Кобрата
18:56 01.03.2016
20 Бат Саше
19:43 01.03.2016
21 Алекс МилковскиВХ19ЖТИ
Коментиран от #22
20:32 01.03.2016
22 Бат Саше
До коментар #21 от "Алекс МилковскиВХ19ЖТИ":
Ай сега...Убава работа!!! Не е врат ами шия! Не знам някой да е виждал лимузина комби или хечбек....Лимузината е седан бе приятел.20:46 01.03.2016
23 dhcp
21:18 01.03.2016
24 99999
23:26 01.03.2016
25 Николай
01:15 02.03.2016
26 хис
01:54 02.03.2016
27 прост
И защо им е на китайците такава кола? Те не могат да й стигнат педалите.
Коментиран от #28
07:21 02.03.2016
28 вазов
До коментар #27 от "прост":
.ахти и свежия коментар08:03 02.03.2016
29 Николай
10:55 02.03.2016
30 опсмопсус
Казали са ти го и другите, голям пасат на двойна цена!
Ама те китайчетата и те с промити мозъци, като немците и въпреки това мисля, че тази кола ще е провал!
джета=пасат=кенефон!
11:24 02.03.2016
31 фауве
12:06 02.03.2016
32 Теодор М
12:51 02.03.2016
33 ФЕН
Но от Фаетона съм най-очарован. Комплексно той е най-сполучливия модел за мен. Супер-комфортна лимузина, със страхотен ръчно-изработен интериор и цената е сравнително поносима, дори изгодна, тъй като е излишно подценяван модел и не държи цена на старо. Моят е с всички екстри в Индивидуал изпълнение. За парите, които платих за него в Германия, можех да си взема S-класа 2 год. по-стара с наполовина от екстрите му.
Освен това е със сдържан дизайн и не привлича злодейски погледи (крадци, данъчни и завистливи съседи).
Така че, купувайте...
Пазете се единствено от 5.0-литровия дизел. Първият ми беше такъв. Много проблемен и тромав мотор. Затова го продадох.
3.0 тди след 2008 г. с новата навигация и мултимедия е най-добрия избор.
А за тези, които сравняват Фаетона с Пасата ще кажа, че са пълни лаици. Все едно да сравняваш четиристаен апартамент в Лозенец, с тристаен в Люлин. ;)
Коментиран от #34
13:11 02.03.2016
34 опсмопсус
До коментар #33 от "ФЕН":
Ти да не си некой автоджамбазин?И имаш кенефон за продаване, та го Фалиш толкова!
Колата като характеристики не я коментираме, правим съпоставка, че всички ваг-инки си приличат по форма, дизайн, решетки, платформи, фарове, стопове, ключалки и т.н., което води до конфекция, като гащи!
16:28 02.03.2016
35 карбуратор
До коментар #1 от "опсмопсус":
https://www.youtube.com/watch?v=Y9rxL8cvMaYмалко .. ама малко да се култивираш .. имаш нужда от много повече обаче не мисля че ще можеш .. няма как ..трябва да има поне малко сиво вещество човек за да разбира от каквото и да е било ти обаче нямаш ...
НАЙ-ИКОНОМИЧНАТА КОЛА НАПРАВЕНА ДО СЕГА Е ФОЛКСВАГЕН
НАЙ-БЪРЗАТА СЕРИЙНА КОЛА НА СВЕТА Е .. ФОЛКСВАГЕН
НАЙ-ДЪЛГО ПРОИЗВЕЖДАНАТА КОЛА ДО СЕГА Е .. ФОЛКСВАГЕН
И ОЩЕ ДРУГИ .. НАЙ, НАЙ ., НАЙ .. АМА КАКТО ВЕЧЕ КАЗАХ НЕ СИ ОТ ХОРАТА , КОИТО МОГАТ ДА РАЗБЕРАТ НЯКОЙ НЕЩА .. И ПРЕСТАНИ ДА ИЗБИВАШ НЯКВИ ТЪПИ КОМПЛЕКСИ ПИШЕЙКИ УК .. РАЗБРАХМЕ ,ЧЕ НЕМСКИЕ КОЛИ НЕ СТРУВАТ .. ВЕЧЕ РАЗБРАХМЕ ДОСТАТЪЧНО ОСТАВИ НИ ДА ПРОЧЕТЕМ НЯКОЙ ДРУГ ИНТЕРЕСЕН КОМЕНТАР ..
НАПРИМЕР ТОВА , КОЕТО Е НАПИСАЛ ЧОВЕК С НИКНЕЙМ - ФЕН ЗА КОЕТО МУ БЛАГОДАРЯ .. НАУЧИХ ЗА ФАЕТОНА ИНТЕРЕСНИ НЕЩА , КОИТО ЗА В БЪДЕЩЕ ЩЕ ИМАМ В ПРЕДВИД ..
УСПЕХ НА ВСИЧКИ ..
Коментиран от #38
17:26 02.03.2016
36 опсмопсус от рударци
Костенурки се търкалят като бонбони:
https://www.facebook.com/candscmagazine/videos/10154006772219206/
17:27 02.03.2016
37 vagin
17:49 02.03.2016
38 опсмопсус
До коментар #35 от "карбуратор":
Не съм те видял, сори:Най-големите кенефони произвеждани в света са на фолксваген, кола с ниско качество, тъпкана с пластмаса и почваща от 30 000лв за коли от нисък клас.
Мирси, карай си най-титулованата маркетингова кола!Боклук на боклука, костенурки, голф 1, 2, 3,отврат, джети, поло, вълци, лисици и тем подобни пасатори!
Фолксваген най-лъжливата фирма в света, дори и софтуер са измислили да лъжат клиентите си!
Коментиран от #39
19:48 02.03.2016
39 карбуратор
До коментар #38 от "опсмопсус":
съгласен съм с теб . ама защо непрекъснато караш хората да се съгласяват точно с ТВОЕТО мнение за колите имаш проблем с ИДЕНТИЧНОСТТА си ли /ако въобще знаеш какво е това / ?Според мен пък ако говорим за качество .. немците имат най-добро такова и не защото ТЕ са създали въобще двигател с върешно горене ,бензиновия след това дизеловия , автомобила , влака самолета и така нататък .. всичко правят те ..
Да по-надолу прочетох след голф 2 ..добре , съгласен съм колите правени до онзи момент са уникални и не само голф 2 .. имаме и много други модели на други немски фирми , които се характеризират с уникалност , с неимуверна издръжливост и така нататък . Според мен няма за какво да говорим ти сравняваш .. и понеже твоите работодатели карат ровър ..ти хвалиш англйските коли ..ама ако те си купят порше какво ще стане тогава или ако смениш работата си .. или знам ли . Вземи прочети нещо , няква история вземи гледай има интересни английски при това предавания за коли и виж тяхното мнение .. за английските коли да речем ..
И непрекъснато тва си знаеш кенефи , кенофони и знам ли кво още имам един приятел и той така се изразява защото и той само за коли ми говори цял живот . Вземи виж някоя мацка си хвани направи нещо интересно със скучния си живот ..вместо да висиш тук и да обясняваш на всички че немците видиш ли не могат да правят коли ..
15:51 03.03.2016
40 (като гост):
НАЙ-БЪРЗАТА СЕРИЙНА КОЛА НА СВЕТА Е .. KOENIGSEGG
НАЙ-ДЪЛГО ПРОИЗВЕЖДАНАТА КОЛА ДО СЕГА Е .. TOYOTA
20:05 03.03.2016