21 Март, 2016 15:23 31 232 36

Volkswagen изпрати последния Phaeton

  • volkswagen-
  • vw-
  • phaeton-
  • gläserne manufaktur
Volkswagen изпрати последния Phaeton - 1

От поточната линия на "Стъклената фабрика" на VW в Дрезден слезе последната флагманска лимузина на немската марка. Прощалният Phaeton е черен, с двойно предаване и 4.2-литров V8 с мощност 335 к.с.

Volkswagen изпрати последния Phaeton

Дрезденският завод на Volkswagen, известен като "Gläserne Manufaktur" заради особеностите на архитектурата си, ще бъде закрит на 29 март. Фабриката ще бъде превърната в изложбен комплекс, където компанията ще показва най-новите си постижения в областта на електрическите задвижващи системи и цифровите технологии.

Volkswagen изпрати последния Phaeton

Phaeton се произвежда от 2002-ра, но така и не успя да излезе на печалба. С изключение на китайския пазар, където моделът се радваше на умерен успех, купувачите в останалата част от света не възприеха идеята за лимузина от висш клас с марката "Народен автомобил".

Volkswagen изпрати последния Phaeton

От Volkswagen обаче упорито отказват да се примирят с провала и готвят ново поколение на Phaeton, което трябва да бъде готово през 2020 г. по непотвърдена информация следващата генерация ще има изцяло електрическа версия, ново адаптивно окачване и система за автономно управление.

Volkswagen изпрати последния Phaeton

Volkswagen изпрати последния Phaeton

Volkswagen изпрати последния Phaeton

Volkswagen изпрати последния Phaeton

Volkswagen изпрати последния Phaeton


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Румен Янев

    2 5 Отговор
    Изпратиха файтона....иде ред на каруците
  • 2 .....

    1 10 Отговор
    Edin bokloluk po malko ot vw

    Коментиран от #13

  • 3 Бай Коста

    1 7 Отговор
    Произведоха последния, а първият още е скъп за българина на пазара за бангии. Щях да кажа още нещо, ама нали съм патриот...
  • 4 Гост

    9 1 Отговор
    Уникален автомобил!
  • 5 Файтонджия

    9 1 Отговор
    Първо се информирайте,после коментирайте.Не познавам собственик на "Файтон' който да не е доволен от него.
  • 6 onq s konq

    0 6 Отговор
    Сега вместо файтон трябва да впрягам каруцата !

    Коментиран от #10

  • 7 йо576

    4 0 Отговор
    някой от вас драскачи поне возил ли се е на файтоня
  • 8 опсмопсус

    3 7 Отговор
    Ай сега, по ред на номерата, изпратиха джета, ся и файтоня, иде ред на пасатя, опс миксера и после голфа!
    Пасат е мега развалящ се, все виси по сервизите, малко по-добре от фиат!
  • 9 опсмопсус

    2 8 Отговор
    "ново поколение на Phaeton, което трябва да бъде готово през 2020 г. по непотвърдена информация следващата генерация ще има изцяло електрическа версия"

    Имам чуството, че маркетинга на ваг е преродения Гьобелс, всичко е "ще", 2020г. и яко лъжене, без грам технология.
    Статийки за наивници, ама немците са националисти и каруца да им продадеш за 100 000 Евро, ще я купят, щото е немска!
  • 10 хХх

    3 1 Отговор

    До коментар #6 от "onq s konq":

    Че кога си бил без нея бе :)
  • 11 опсмопсус will will немски каруци

    3 5 Отговор
    Новият файтон ЩЕ монтира педали на Бимоз, пред всеки пасажер, да въртят и произвеждат ток!
  • 12 2020

    2 2 Отговор
    Както е тръгнало 2020 "немските" коли, ще са проектирани от турци и произведени от сирийци, афганистанци и пр.
    Така че народе, които има сантименти към немски коли да си пази и стяга старото возило, ако не ще се вози на "толерантни" и "мултикултурни" автомобили, но не и немски ;)
  • 13 VWandMercedes

    8 1 Отговор

    До коментар #2 от ".....":

    Файтона е много качествен автомобил.Тежи 300-400кг повече от А8 и съответно вози на 99% като ЕС-клас.
    Файтона е ръчна изработка(изцяло).
    Окачването на Бентли е взето от "Файтон".
    При 100км "Файтон" е по тих с 2децибела от А8.
    От всички премиум лимозини(А8,ЕС-клас,7-ца,Легенд,ЛС и други.)
    стъклата единствено на "Файтон" немогат да се изпотяват от вътрешната страна.
    Системата за отопление/охлаждане също беше някаква иновативна за времето, но не се сещам с какво.
    Файтона пич е един недоразбран динозавър.Дълго време Фолксваген влагаше повече от колкото ще вземе единствено заради имиджа.
    Който притежава тази кола се съмнявам дълбоко, че ще е недоволен.
  • 14 Кобрата

    6 0 Отговор
    Много жалко както и за модела Phaeton, така и за завода в Дрезден. Този модел (Phaeton) беше един от най-добрите модели в гамата на Volkswagen. Собственикът му ще е късметлия, че ще кара последният чисто нов Phaeton...
  • 15 Роман Ценов

    5 1 Отговор
    Сбогом Phaeton. Ще ми липсваш.
  • 16 велислав

    2 0 Отговор
    Проблема на този автомобил е емблемата на Фолксваген. Дизайна му е стегнат, елегантен и с присъствие. Фолксваген не се свързва с лимузина и висш клас. Жалко за модела със оригинално име.

    Коментиран от #18

  • 17 авто-фен

    0 2 Отговор
    И тази мъка приключи!!!ДАЛИ ЩЕ СИ ВЗЕМАТ ПООУКА,идеята за народна кола да си остане,има кой да има високи класове-Audi,BMW,Mercedes Benz!!!
  • 18 кроко

    2 2 Отговор

    До коментар #16 от "велислав":

    Ми, не е така - проблема е в предразсъдъците на потенциалните купувачи! А модела е доказателсто, че и Фолксвеген, стига да искат, могат да правят страхотни коли! Не като повечето от станалите им модели с посредствени характеристики, дето само им сменят фарчетата и стопчетата и ги продават под 5-16 различни марки на изкуствено завишени цени, че и употребявани държат високи цени.

    "Фабриката ще бъде превърната в изложбен комплекс, където компанията ще показва най-новите си постижения в областта на електрическите задвижващи системи и цифровите технологии." - явно бая време ще си остане празна!
  • 19 Бай Георги

    5 5 Отговор
    Очаквайте скоро и последната джета, последния пасат, последния голф...последния да загаси лампите
  • 20 yanko

    2 1 Отговор
    Преди време ми подариха Файтон от първото поколение В 10 тди.
    Комфорт и екстри до безкрай. Обслужването ми излезе 3500 лв. и останаха още неща за оправяне, но го продадох.
  • 21 Vasik Atanasova

    5 2 Отговор
    УБИЙСТВЕНА ЛИМУЗИНА
  • 22 като гост

    0 3 Отговор
    Бай Гошо ги уби! :D
  • 23 Julio

    1 4 Отговор
    Таз статия е тест за нивото на компетентност на форума. В нея пише че колата е пазарен провал и затова се спира от производство (мнението на производителя за автомобила) а отдолу масовката обясняват ква велика кола е... Нямам повече какво да добавя...

    Коментиран от #26

  • 24 JFK

    1 1 Отговор
    Тази, които плюят срещу VW явно никога не са притежавали такъв автомобил. Веднъж подкарал VW си оставаш фен на VW. Аз лично съм притежаваш 2 модела Passat и от двата съм много доволен. Това е колата за мен.
  • 25 Morgoth

    1 0 Отговор
    Не можеш да продаваш луксозна лимузина с емблемата на марка известна като народна. Не случайно Тойота имат Лексус, Нисан имат Инфинити, а самите VW имат Бентли.
    На файтона му трябва едно единствено нещо за да излезе на печалба - емблема Бентли. Нито е по-лош, нито по-некачествен.

    Коментиран от #29

  • 26 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #23 от "Julio":

    Къде в статията прочете, че Фаетон се спира заради лошо качество?
    Майбах и той ли е лошо автомобил, щом загубите му са големи?
    Уникално гротескно е простака да вика, дръжте простака!

    Коментиран от #27

  • 27 Julio

    1 1 Отговор

    До коментар #26 от "Гост":

    Оценката на клиентите за които е предназначен даден автомобил е най-важната и всъщност дава точно атестата за качество на дадена кола. То е ясно че на фона на 30 годишна барака файтона и майбаха са космически кораби. Тея обаче който по принцип карат космическите кораби (и към които са насочение двата автомобила) са казали и за двете коли "Не, благодаря".
    Избирам да вярвам на тях а не на форума.

    Коментиран от #28, #33

  • 28 VWandMercedes

    1 0 Отговор

    До коментар #27 от "Julio":

    Жулио, сложи си една тенджара на главата и пробвай да се набереш.Вероятноста да успееш е по-голяма отколкото да изказваш мнение.
  • 29 Dordo

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "Morgoth":

    Много си прав !
  • 30 ROLLS ROYCE

    1 2 Отговор
    Момчета, това е една посредствена кола от посредствена марка ! То от всякъде мирише на евтино ! Пълен боклук ! Ролса си му е майката, всико друго е компромис ! По-добре да си карам стария Ролс от 2009 отколото чисто нов гоооолям голф
  • 31 ДИК

    1 1 Отговор
    Ха, ха..... надсмивайте се колкото си искате, ама болшинството "разбирачи" тук и една каруца няма да направят през живота си. А немските заводи ще си бълват автомобил.
  • 32 maika ti

    0 1 Отговор
    Спокойно все още има бе ем ве за да ти правят каруци.
  • 33 опсмопсус

    1 3 Отговор

    До коментар #27 от "Julio":

    Стискам ти ръката, това се мъча да убедя върлите фенове на немските коли!
    КОЛКОТО ПО-ПРОСТ Е ЕДИН ЧОВЕК, ТОЛКОВА ПО-ВЪРЛ ФЕН Е!
    Нищо друго не признава, ОСВЕН НЕГОВОТО!

    Коментиран от #36

  • 34 Fake

    0 3 Отговор
    Изпратихме и последната им каруца , време е вече Фиат да ги купят и да се свършва
  • 35 ежие

    0 2 Отговор
    Мани ги тия файтони !
    Друго си е класиката голф 3-ка !
  • 36 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #33 от "опсмопсус":

    Колкото по-прост е човек, толкова повече глупости пише като теб!
    Аз карам английски автомобил, не немски! Това обаче не ме прави хейтър като теб!