Преди броени дни японският производител призна за манипулации в разхода за най-малките си модели предназначени за вътрешния пазар, но въпреки това американската организация NHTSA иска да се увери, че не става въпрос и за автомобили на територията на Северна Америка. Според Ройтерс говорител на NHTSA е споделил, че е пуснато запитване към компанията за детайлна информация относно случая.
До сега количеството засегнати автомобили в Япония достига 625 хиляди, като те са от моделите eK r eK Space, както и Nissan Dayz и Dayz Roox - модел, който Mitsubishi произвежда за Nissan. Японските регулатори обаче са подхванали и другите им предлагани модели, като един от местните вестници твърди, че компанията използва неяпонски методи за тестове за моделите Outlander, Pajero и MiEV.
Най-големият скандал в световната автоиндусртия свързан с VW Group предизвика вълна от проверки свързани със зададените данни от производителите и в момента освен Mitsubishi и към Mercedes се води разследване относно BlueTec двигателите им, които според източници имат система, която контролира нивата на емисии и при ниска температура се изключва, но за сега няма информация да има доказани подобни манипулации.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Интересно
Коментиран от #2, #3
10:01 25.04.2016
2 144
До коментар #1 от "Интересно":
Браво,много точен коментар.10:32 25.04.2016
3 Мишка
До коментар #1 от "Интересно":
Колега найстина интересен и много точен коментар.Само едно уточнение.Бях 5 години в Русия и бях по-добре от три-те години в Германия.За жалост здравослословни проблеми на родителите Ми преди две години Ме върнаха в България иначе и днес да Съм в Русия.Там бях като у дома Си и бях приет като един от тях от първия ден.Просто бяха хора с главни букви.На запад бях и Си останах ...ааа....оня..Българина.... до последния ден.Студени надменни живуркащи.
14:47 25.04.2016
4 Нико
По-сериознияк проблем според мен е, че няма много как да се противодейства на офензивата от страна на американската комисия - дори и да се покаже, че и американските производитело на автомобили ползват същите приоми (и то ще се докаже, защото компютрите за управлението се правят масово от Bosch, Continental, Denso - значи Германия или Япония), това по-малко ще попречи на американските производители, които така или иначе не са особено силни в експорта. За тези които обичат цифрите
- Експорт на автомобили (2011)
Франция 4.9М, Германия 4.8М, Япония 4.5М, Южна Корея 3.2М, Мексико 2.3М.
- Регистрация на нови автомобили (2011)
Китай 18.5М, САЩ 13М, Япония 4.2М, Бразилия 3.6М, Германия 3.5М
-Производство на нови автомобили (2011)
Китай 18.4М, САЩ 8.7М, Япония 8.4М, Германия 6.3М, Южна Корея 4.7М
Всеки може сам да интерпретира, но се вижда лесно, че около 60% от произведените в Германия се продават, докато в САЩ са продават повече коли, отколкото се произвеждат. Оттук може да се направи заключение, че всякакви установени нередности ще засягат европейските и азиатските производители в много по-голяма степен от американските ...
Въпросът също е: Докъде смятат да я докарат властите в Америка, ако сринат импорта. Въобще ще бъдат ли в състояние да си произведат липсващите 10М автомобили?
12:15 27.04.2016