Last news in Fakti

25 Април, 2016 07:15 6 157 4

И американският регулатор NHTSA подхвана Mitsubishi

  • mitsubishi-
  • nhtsa-
  • разход-
  • манипулации-
  • скандал

Преди броени дни японският производител призна за манипулации в разхода за най-малките си модели предназначени за вътрешния пазар, но въпреки това американската организация NHTSA иска да се увери, че не става въпрос и за автомобили на територията на Северна Америка. Според Ройтерс говорител на NHTSA е споделил, че е пуснато запитване към компанията за детайлна информация относно случая.

До сега количеството засегнати автомобили в Япония достига 625 хиляди, като те са от моделите eK r eK Space, както и Nissan Dayz и Dayz Roox - модел, който Mitsubishi произвежда за Nissan. Японските регулатори обаче са подхванали и другите им предлагани модели, като един от местните вестници твърди, че компанията използва неяпонски методи за тестове за моделите Outlander, Pajero и MiEV.

Най-големият скандал в световната автоиндусртия свързан с VW Group предизвика вълна от проверки свързани със зададените данни от производителите и в момента освен Mitsubishi и към Mercedes се води разследване относно BlueTec двигателите им, които според източници имат система, която контролира нивата на емисии и при ниска температура се изключва, но за сега няма информация да има доказани подобни манипулации.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Интересно

    4 2 Отговор
    Много интересен подход имат това щатите за съживяване на умиращата си икономика - чрез инжекции във военно-промишления комплекс (естествено чрез непрекъснато подпалване на войни и конфликти); чрез привличане на капитали чрез ликвидиране на офшорки, които действат извън територията на щатите; чрез милиардни глоби за мощните производители от Европа и Япония. Сякаш техните дараци не горят в пъти повече и сякаш те (щатите) не са един от най-големите замърсители на земята, а вече видите ли са я докарали до няколкото грама бензин. Жалко и смешно е такова поведение и това не прави добра услуга на американския народ. А сега пъ, въпреки всичките си гадории, искат да вкарат Европа в търговското споразумение. Ахайде да се включим в споразумението ипосле да пуснем Турция в ЕС, а накрая ние да емигрираме в Русия или Китай (например), защото тук вече няма да може да се живее нормално.

    Коментиран от #2, #3

  • 2 144

    2 2 Отговор

    До коментар #1 от "Интересно":

    Браво,много точен коментар.
  • 3 Мишка

    2 2 Отговор

    До коментар #1 от "Интересно":

    Колега найстина интересен и много точен коментар.
    Само едно уточнение.Бях 5 години в Русия и бях по-добре от три-те години в Германия.За жалост здравослословни проблеми на родителите Ми преди две години Ме върнаха в България иначе и днес да Съм в Русия.Там бях като у дома Си и бях приет като един от тях от първия ден.Просто бяха хора с главни букви.На запад бях и Си останах ...ааа....оня..Българина.... до последния ден.Студени надменни живуркащи.
  • 4 Нико

    0 0 Отговор
    Всъщност, проблемът ер че все пак това за добросъвестните германци и японци излиза мит - тук не става дума за пропуск от незнание или неможене, а за съвсем целенасочено лъгане.

    По-сериознияк проблем според мен е, че няма много как да се противодейства на офензивата от страна на американската комисия - дори и да се покаже, че и американските производитело на автомобили ползват същите приоми (и то ще се докаже, защото компютрите за управлението се правят масово от Bosch, Continental, Denso - значи Германия или Япония), това по-малко ще попречи на американските производители, които така или иначе не са особено силни в експорта. За тези които обичат цифрите
    - Експорт на автомобили (2011)
    Франция 4.9М, Германия 4.8М, Япония 4.5М, Южна Корея 3.2М, Мексико 2.3М.

    - Регистрация на нови автомобили (2011)
    Китай 18.5М, САЩ 13М, Япония 4.2М, Бразилия 3.6М, Германия 3.5М

    -Производство на нови автомобили (2011)
    Китай 18.4М, САЩ 8.7М, Япония 8.4М, Германия 6.3М, Южна Корея 4.7М

    Всеки може сам да интерпретира, но се вижда лесно, че около 60% от произведените в Германия се продават, докато в САЩ са продават повече коли, отколкото се произвеждат. Оттук може да се направи заключение, че всякакви установени нередности ще засягат европейските и азиатските производители в много по-голяма степен от американските ...

    Въпросът също е: Докъде смятат да я докарат властите в Америка, ако сринат импорта. Въобще ще бъдат ли в състояние да си произведат липсващите 10М автомобили?