Произведенията на G-Power вече са известни на целия свят благодарение на скандалната си мощност и характеристики. Последното от тях е изградено на базата на най-мощния SAV на BMW - X6M. В стандартна форма автомобилът има мощност от 575 конски сили и 750 нютонметра идващи от 4.4-литровия V8 би турбо двигател. С тази мощност двутонната машина се изстрелва от 0 до 100 за само 4.2 секунди. След намесата на G-Power включваща два нови и по-големи турбокомпресора със специално разработени перки, титаниева спортна изпускателна система и нов софтуер наречен Bi-Tronik 2 V3 мощноста вече достига 750 конски сили и цели 980 нютонметра. С тях ускорението със сигурност пада под 4 секунди. Пакетът включва и премахване на ограничителя за максимална скорост и автомобила без проблем достига 300 км/ч. Стандартната драг отсечка от четвърт миля или 402 метра отнема точно 11.5 секунди - време, което постигат стандартните пистови мотори.
За да бъде в тон на лудата мощност и външността на автомобила е променена благодарение на значително по-агресивен аеро пакет изработен от въглеродни влакна. Той включва нова по-ниско седяща броня, нов капак с топлоотводи, широки арки на калниците, прагове, задна броня, лип за
багажника и задното стъкло, както и 102 милиметрови накрайници за изпускателната система. Всичко това е допълнено от нови ковани ултра леки 23-инчови джанти.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Никито Иванов
08:13 28.05.2016
2 кой
Цената и 200 000 евро ли ще е?
08:45 28.05.2016
3 mediator37
09:00 28.05.2016
4 А сега де
значи Тесла Модел S и Х с времена 11.1-11.6сек са си като пистови мотори. :DDDDD Само дето са по над 2200кг. :)
Коментиран от #5
10:10 28.05.2016
5 Трифонов
До коментар #4 от "А сега де":
Проблемът при Тесла-та е, че... след въпросните 402 метра, всичко приключва. А ако водачът реши да продължи по същия начин, ще приключи наистина напълно - с пълно преустановяване на движението и напълно разредени батерии. И понеже не можеш да "хвръкнеш" до най-близката бензиностанция и в една тубичка да си донесеш гориво и да продължиш /в случай, че по някаква случайност не си заредил достатъчно гориво/, викаш пътна помощ и чакаш да ти извозят свръх модерната електричка до вкъщи или до някаква зарядна станция /което между другото съм го виждал как се случва на автомагистрала Тракия и то при положение, че бяхме тръгнали от Пловдив с напълно заредени батерии, движехме се с максимална скорост от не повече от 130 км. В София колата показваше, че, теоретично, човекът има достатъчно заряд да се върне. Но уви, наложи се от София да му организирам превоз до Пловдив, защото малко преди Пазарджик, беше загаснал с напълно разредени батерии/. Което води до следващия важен извод - в реални условия, водачът на Тесла се задоволява с това да знае, че с напълно заредени батерии, за 402 метра, е много бърз... но никога няма да пробва да се гони с чудовището горе /или с каквато и да било кола над 150 к.с./ ако, разбира се, иска да стигне там накъдето е тръгнал. Което, дори при това положение, не е напълно сигурно. Което обяснява защо тия коли се карат само в градовете в Калифорния /където целогодишно е топличко/, както и из необятните пространства на... Амстердам.P.S. Горната Х6 също тежи над 2200 кг...
Разбира се, идеята да се изстрелвам от 0-100 за 3 секунди, да забравя за течните горива, да се движа с огромна скорост в абсолютна тишина и да не отделям нито грам каквито и да било замърсяващи атмосферата вещества, мен също много ме блазни. Но, за съжаление, човечеството не е по-близо до тая химера, отколкото е било през 1916г., когато е конструиран в САЩ първият електромобил на батерии. Той също е тежал безумно, също е ускорявал добре в сравнение с тогавашните автомобили с двигатели с вътрешно горене и също е бил напълно неспособен да даде на хората това, от което имат нужда, за да се придвижват свободно навсякъде. Точно както е и в момента. Имаме обаче една надежда - БМВ обещават, че през 2021г. ще пуснат напълно електрически автомобил, който да ни даде това, от което имаме нужда - бързина, тишина, чистота, голям пробег и стабилност в работата на източника на енергия. Предвид стогодишната история на бранда и това, което представлява той през цялото си съществуване до момента, бих заложил на тях, вместо на рекламните слогани на Мъск. Даже и американците не им вярват, ако сравним продажбите на Тесла и на БМВ в САЩ.
Коментиран от #9, #10
10:56 28.05.2016
6 Някой си там
12:24 28.05.2016
7 Пази Боже
12:42 28.05.2016
8 123456
13:53 28.05.2016
9 Айде айде
До коментар #5 от "Трифонов":
Явно имаш много време за губене с тези дълги коментари.Е теб кво не ти харесва БМв и3 сега? Има си батерии за ел.задвижване има и ДВГ за електроенергия. Е през 200км трябва да зареждаш по 7-9 литра бензин, ама кво.
Твоя човек е карал МS85 с максимална скорост казваш, нормално че бързо ще изцеди батериите при 220км/ч.
Ти да не си мислиш че бензинова кола при 100км/ч и 220км/ч има еднакъв разход на 100км?
Човешката простотия е безгранична.
14:34 28.05.2016
10 Керкенез
До коментар #5 от "Трифонов":
Карай си талигата и чакай 2021, бенве до тогава може и да го няма!15:39 28.05.2016
11 Румен Янев
17:49 28.05.2016
12 tost
19:14 28.05.2016
13 Кобрата
19:19 28.05.2016
14 IMAGII
21:11 28.05.2016
15 KOSAMA
02:30 29.05.2016
16 GORD
Коментиран от #17
22:19 29.05.2016
17 656
До коментар #16 от "GORD ":
Нито си джип, нито си BMW, какво пишеш за себе си тогава, ходи се плицкай в дерето12:58 30.05.2016