28 Май, 2016 07:15 27 581 17

G-Power Typhoon - анаболно X6M

  • g-power typhoon-
  • bmw x6m

Произведенията на G-Power вече са известни на целия свят благодарение на скандалната си мощност и характеристики. Последното от тях е изградено на базата на най-мощния SAV на BMW - X6M. В стандартна форма автомобилът има мощност от 575 конски сили и 750 нютонметра идващи от 4.4-литровия V8 би турбо двигател. С тази мощност двутонната машина се изстрелва от 0 до 100 за само 4.2 секунди. След намесата на G-Power включваща два нови и по-големи турбокомпресора със специално разработени перки, титаниева спортна изпускателна система и нов софтуер наречен Bi-Tronik 2 V3 мощноста вече достига 750 конски сили и цели 980 нютонметра. С тях ускорението със сигурност пада под 4 секунди. Пакетът включва и премахване на ограничителя за максимална скорост и автомобила без проблем достига 300 км/ч. Стандартната драг отсечка от четвърт миля или 402 метра отнема точно 11.5 секунди - време, което постигат стандартните пистови мотори.

За да бъде в тон на лудата мощност и външността на автомобила е променена благодарение на значително по-агресивен аеро пакет изработен от въглеродни влакна. Той включва нова по-ниско седяща броня, нов капак с топлоотводи, широки арки на калниците, прагове, задна броня, лип за
багажника и задното стъкло, както и 102 милиметрови накрайници за изпускателната система. Всичко това е допълнено от нови ковани ултра леки 23-инчови джанти.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Никито Иванов

    2 5 Отговор
    колко лимона трябва да приготвя за него !? :)
  • 2 кой

    2 3 Отговор
    Браво, добра машина!
    Цената и 200 000 евро ли ще е?
  • 3 mediator37

    3 1 Отговор
    "Местни данъци и такси" ще ми се зарадват ако ида с талона на този звяр.
  • 4 А сега де

    1 2 Отговор
    "драг отсечка от четвърт миля или 402 метра отнема точно 11.5 секунди - време, което постигат стандартните пистови мотори"
    значи Тесла Модел S и Х с времена 11.1-11.6сек са си като пистови мотори. :DDDDD Само дето са по над 2200кг. :)

    Коментиран от #5

  • 5 Трифонов

    4 1 Отговор

    До коментар #4 от "А сега де":

    Проблемът при Тесла-та е, че... след въпросните 402 метра, всичко приключва. А ако водачът реши да продължи по същия начин, ще приключи наистина напълно - с пълно преустановяване на движението и напълно разредени батерии. И понеже не можеш да "хвръкнеш" до най-близката бензиностанция и в една тубичка да си донесеш гориво и да продължиш /в случай, че по някаква случайност не си заредил достатъчно гориво/, викаш пътна помощ и чакаш да ти извозят свръх модерната електричка до вкъщи или до някаква зарядна станция /което между другото съм го виждал как се случва на автомагистрала Тракия и то при положение, че бяхме тръгнали от Пловдив с напълно заредени батерии, движехме се с максимална скорост от не повече от 130 км. В София колата показваше, че, теоретично, човекът има достатъчно заряд да се върне. Но уви, наложи се от София да му организирам превоз до Пловдив, защото малко преди Пазарджик, беше загаснал с напълно разредени батерии/. Което води до следващия важен извод - в реални условия, водачът на Тесла се задоволява с това да знае, че с напълно заредени батерии, за 402 метра, е много бърз... но никога няма да пробва да се гони с чудовището горе /или с каквато и да било кола над 150 к.с./ ако, разбира се, иска да стигне там накъдето е тръгнал. Което, дори при това положение, не е напълно сигурно. Което обяснява защо тия коли се карат само в градовете в Калифорния /където целогодишно е топличко/, както и из необятните пространства на... Амстердам.
    P.S. Горната Х6 също тежи над 2200 кг...
    Разбира се, идеята да се изстрелвам от 0-100 за 3 секунди, да забравя за течните горива, да се движа с огромна скорост в абсолютна тишина и да не отделям нито грам каквито и да било замърсяващи атмосферата вещества, мен също много ме блазни. Но, за съжаление, човечеството не е по-близо до тая химера, отколкото е било през 1916г., когато е конструиран в САЩ първият електромобил на батерии. Той също е тежал безумно, също е ускорявал добре в сравнение с тогавашните автомобили с двигатели с вътрешно горене и също е бил напълно неспособен да даде на хората това, от което имат нужда, за да се придвижват свободно навсякъде. Точно както е и в момента. Имаме обаче една надежда - БМВ обещават, че през 2021г. ще пуснат напълно електрически автомобил, който да ни даде това, от което имаме нужда - бързина, тишина, чистота, голям пробег и стабилност в работата на източника на енергия. Предвид стогодишната история на бранда и това, което представлява той през цялото си съществуване до момента, бих заложил на тях, вместо на рекламните слогани на Мъск. Даже и американците не им вярват, ако сравним продажбите на Тесла и на БМВ в САЩ.

    Коментиран от #9, #10

  • 6 Някой си там

    0 3 Отговор
    Трифонов, може ли да те попитам нещо? Какво се предполага, че трябва да представляват множеството наклонени черти "/", в този безумно дълъг пост?!
  • 7 Пази Боже

    2 1 Отговор
    Това са скоби :D не е трудно да се сети човек :D
  • 8 123456

    2 1 Отговор
    Макар че съм фен на Мерцедес , казвам едно голямо БРАВО.
  • 9 Айде айде

    2 2 Отговор

    До коментар #5 от "Трифонов":

    Явно имаш много време за губене с тези дълги коментари.
    Е теб кво не ти харесва БМв и3 сега? Има си батерии за ел.задвижване има и ДВГ за електроенергия. Е през 200км трябва да зареждаш по 7-9 литра бензин, ама кво.
    Твоя човек е карал МS85 с максимална скорост казваш, нормално че бързо ще изцеди батериите при 220км/ч.
    Ти да не си мислиш че бензинова кола при 100км/ч и 220км/ч има еднакъв разход на 100км?
    Човешката простотия е безгранична.
  • 10 Керкенез

    0 5 Отговор

    До коментар #5 от "Трифонов":

    Карай си талигата и чакай 2021, бенве до тогава може и да го няма!
  • 11 Румен Янев

    1 3 Отговор
    Спокойно бе!Китайците обмислят технология за наливен ток дето може да си го сипеш в туба и да си го караш в багажника!
  • 12 tost

    1 3 Отговор
    Технологията вече я има ,безкабелни зарядни за смартфони,слагаш кабел под магистралата,колите ползват безкабелно захранвана и отпада нуждата от прекалено скъпите батерий.
  • 13 Кобрата

    3 1 Отговор
    Джипът е уникален! Стандартна X6-ца с 575 коня струва около 180-200 000 лева, а с тези подобрения сигурно цената ще е поне 250 000 лева
  • 14 IMAGII

    1 0 Отговор
    Абе BMW ще ги има и ще продължават да растат и да печелят пари, но ти ще си си все още на заплата при някой да чакаш да вземеш пенсия
  • 15 KOSAMA

    0 0 Отговор
    Zendera с червената Corsa ще го точкова на 402м.
  • 16 GORD

    0 1 Отговор
    Непоръбен боклук... Най-грозния джип на света... Бие дори Санг Янг...

    Коментиран от #17

  • 17 656

    1 0 Отговор

    До коментар #16 от "GORD ":

    Нито си джип, нито си BMW, какво пишеш за себе си тогава, ходи се плицкай в дерето