Last news in Fakti

1 Юни, 2016 11:42 8 828 18

BMW патентова индекса M8

  • bmw-
  • 8er-
  • m8-
  • gran lusso
BMW патентова индекса M8 - 1

Слуховете за завръщането на култовата осма серия на BMW получиха поредно потвърждение, след като стана ясно, че баварците са подали документи за запазване на правата върху търговските марки 825, 830, 835, 850, 845, 860, M850 и M8, съобщава Auto Express. Според оскъдната за момента информация възродената "осмица" ще бъде свръхлуксозно GT, което ще се конкурира с Mercedes-Benz S-Klasse Coupe.

BMW патентова индекса M8

Източник на Auto Express от BMW е потвърдил, че патентната офанзива на компанията не е свързана със страхове от евентуално присвояване на индексите от други производители. Обозначенията са предназначени за реални модели, които ще се появят в гамата на марката в бъдеще.

BMW патентова индекса M8

Според най-меродавната версия до момента бъдещото BMW 8er ще прилича на прототипа Gran Lusso, разработен в сътрудничество с Pininfarina. Концептът, показан на конкурса за автомобилна елегантност във Вила Д'Есте през 2013 г., е построен на базата на 7er и се задвижва от V12 с мощност 544 к.с.

BMW патентова индекса M8


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Кобрата

    3 0 Отговор
    Супер

    Коментиран от #2, #5

  • 2 Керкенез

    0 5 Отговор

    До коментар #1 от "Кобрата":

    Картинката е супер нали!
    Иначе мотори, скорости, полуоски, електроника, всичко се подменя след 200 000км!
    Немски кенефи!

    Коментиран от #3, #4, #9

  • 3 foxy

    0 4 Отговор

    До коментар #2 от "Керкенез":

    Може и след по-малко от 200,000км.
  • 4 Никой

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "Керкенез":

    Явно си много начетен. Стига да имаше и толкова опит.
  • 5 супер ама супер грозно

    0 2 Отговор

    До коментар #1 от "Кобрата":

    Е ако ми кажеш кое е супер на снимката ще се съглася.Отпред пак грозно.Отзад много ама много грозно.Ако така я пуснат в продажба ще бие по грозота и торен червей.Поредното доказателство,че и на кофа да сложат емблема бмв феновете пак ще припадат от кеф.Това и медицината няма как да го оправи.

    Коментиран от #7

  • 6 факт

    0 4 Отговор
    Няма причина автомобила да се счита за нещо велико, като практичен аутомобил, понеже е с 3 врати - това не е автомобил за возене нито на представиителна нужда на особи, нито классическо спортно всекидневно купе - за първото не става, освен за филмите на Транспортер, а за второто е твърде тежък, мощен, неикономичен за града и скъп. Като постижение на техниката е забележително творение. Но като практичност не е нещо особенно. Напълно безполезна инвестиция - не става за правителственни нужди, нито за всекидневна фукария на маниаци - тук е твърде скъп и освен марката по него няма какво да впечатли. Да, БМВ правят страхотни автомобили. Но едно спортно купе на Мазда, Хюндай, Мицубиши, Хонда, дори Сеат Ибиза е 1000 пъти по-практично нещо от това тук. Звуча като критик - маниак, но не е така - фен съм на модела 1 на Х-3 и на доста по-предишни модели на фирмата. Просто това е мощно, скъпо, непрактично бляскаво возило, без особенн смисъл за покупка, освен имиджа на марката. Предполагам, че лукса му е на висота, но това го има в редица по-евтини модели на не една фирма, а и в една натруфена 5-ца би могъл да се открие при клиентска мания.

    Коментиран от #8

  • 7 Трифонов

    2 1 Отговор

    До коментар #5 от "супер ама супер грозно":

    Прототипът на снимките е дело на Пининфарина. Това е НАЙ-ИЗВЕСТНОТО и едно от най-престижните студия за автомобилен дизайн, създавани някога на този свят. Представител е на най-влиятелната школа - италианската. Отговорни са за едни от най-красивите автомобили на планетата, създадени през последния век. Отговорни са и за 98% от ВСИЧКИ модели на Феррари, произвеждани някога. Дизайнери на Феррари са и в момента. Прототипът е иновативен, различен, изпреварил времето си и затова вероятно - труден за възприемане. Но то и така трябва да бъде. Прототипът показва общите насоки в развитието на един конкретен модел поне за две десетилетия напред. Затова и реалните автомобили, които излизат първи след показването на един прототип, винаги значително се различават от прототипа.
    Един обикновен български гражданин, без необходимото образование, специалност, талант в областта на изобразителното изкуство, както и каквито и да било, включително любителски, познания из областта на автомобилния дизайн, да се плесне, като каже, че прототип на Пининфарина, показан на НАЙ-ГОЛЯМИЯ и НАЙ-ПРЕСТИЖЕН Световен форум за автомобилен дизайн, е грозен, не може и НЕ показва нищо друго, освен чиста и неподправена простотия!
    Защото подобна оценка представлява и демонстрация на огромно, агресивно и натрапващо се самочувствие, присъщо единствено и само на простия човек.
    Когато ти създадеш компания за автомобилен дизайн, която просъществува колкото Пининфарина и тя бъде оценена така, както Светът на автомобилостроенето е оценил тях, едва тогава може да се помисли по въпроса за това, дали би било уместно да дадеш подобна оценка за работата им...
    Но, разбира се, ако си в състояние да постигнеш нещо такова, то и през акъла ти не би минало да оценяваш работата на най-сериозния си учител. Защото, когото и да хванеш, който се занимава днес с автомобилен дизайн, всеки ще ти каже, че работата на дизайнерите от Пининфарина представлява еталон и вдъхновение за него.
    Така че, ето и съвета ми към теб - захващай се активно с пъпките си пред огледалото в банята, защото е болезнено очевидно, че нямаш ни най-малката ш****а представа за какво приказваш!!!
  • 8 Трифонов

    3 1 Отговор

    До коментар #6 от "факт":

    Специално за такива, като теб, има японски... пътни превозни средства. Тука няма какво да гледаш.
  • 9 Трифонов

    2 1 Отговор

    До коментар #2 от "Керкенез":

    200 000 км... Че какво ме интересува какво ще му се сменя след 200 хил. км.!? Ти пиян ли си, що ли!? Че нали на 200 хил. км. автомобилът отдавна няма да е мой. Кой нормален, преуспял човек, който заслужава да се вози в такива коли, се интересува какво ще се сменя на 200 хил.км?!
    КОЛИТЕ СЕ ПРОИЗВЕЖДАТ, ЗА ДА СЕ КУПУВАТ НОВИ! ПЪРВИЯТ СОБСТВЕНИК Е ТОЗИ, КОЙТО СЕ УВАЖАВА И НА КОГОТО СЕ ДЪРЖИ НАЙ-МНОГО. НА МИШКИТЕ, ДЕТО СИ КУПУВАТ БАРУТНИК НА 200 ХИЛ.КМ., АВТОМОБИЛНИТЕ ПРОИЗВОДИТЕЛИ ГЛЕДАТ ЕДИНСТВЕНО КАТО НА ЧУВАЛ, ОТ КОЙТО СЛЕДВА ДА СЕ ИЗТУПА И МАЛКОТО, КОЕТО Е ОСТАНАЛО, НО КОГОТО НИКАК НЕ УВАЖАВАТ И НА ЧИЕТО МНЕНИЕ НИКАК, АМА НИКАК НЕ ДЪРЖАТ!
    Така, че ще сменяте, ще плащате и ще страдате, докато осъзнаете, че премиум нещата са за ПРЕМИУМ хора... които да си ги купуват НО-ВИЧ-КИ!
  • 10 до Трифонов

    0 2 Отговор
    Да сравняваш тоя грозилник с дизайн на ферари как ти се струва?Да разбирам ли,че като възвишен ценител на автомобилния дизайн,разбирач и естет имаш фиат купе на фото тапет в хола?И той е дело на Пининфарина но нещо не ми хваща окото или всъщност е нещо което не го разбирам?Дали е по-красив от последната S-класа?Един надпис пролет не прави пък дори и той да е на ПФ.Ако същите снимки бяха на Хюндай примерно,щеше да бъде оплюван яко от такива като теб но единственото което променя нещата е емблемата.Говорим само за дизайн не за друго.Представен бил на най най от световните форуми за дизайн.Ми няма да го представят при откриването на някой Кауфланд я.Виж снимки ма Мерцедеса в който се цели модела на БМВ и ще видиш разликата.Явно тук са работили стажанти без заплащане.Не робувам на марки и имена и един надпис не може да ме накара да си взема нещо което не ми харесва.Коментирам само тази статия защото при другите марки и модели определено им се е получило.

    Коментиран от #11

  • 11 тъй

    0 1 Отговор

    До коментар #10 от "до Трифонов":

    Явно в живота си не си се возил на АВТОМОБИЛ сиреч БМВ....сменяй гащите, че мн. се напъна с последните глупости където си ги писал

    Коментиран от #13

  • 12

    0 1 Отговор
    Ако ще изглежда така ми харесва много, добре че Пининфарина са го барнали.
  • 13 до тъй

    0 2 Отговор

    До коментар #11 от "тъй":

    Харесвам красиви автомобили и сам се сети,че бмв не е моята марка.Също така ползвам целогодишно така,че пак бмв не е моята марка.Бягай на простеста за цената на билетите,че зимата ще ти дойде скъпо.
  • 14 BgBgBg

    0 0 Отговор
    https://www.youtube.com/watch?v=T2YKA2yhTaQ
    от 1:25 до края
    Така ще добиете по-реална представа...
  • 15 Fake

    0 2 Отговор
    Мвб може да патентова само пакета ....ми . Доказана марка без успехи , доказана марка карана от простаци и голи мишки . Че са кочини , кочини са

    Коментиран от #16, #18

  • 16 Ванката

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "Fake":

    Е на тва му се вика комплексар 😂😂😂
    Ти такава кола може би сънуваш само...
  • 17 Путлер

    0 0 Отговор
    А туй руско знаме на емблемата М8 какво търси там???
  • 18 hellmaker

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "Fake":

    Dоказано не си пиеш Апчаата и доказано си на кофти наркотик.Тежък. Тотално нямаш представа от реалния автомобилен свят..