Слуховете за завръщането на култовата осма серия на BMW получиха поредно потвърждение, след като стана ясно, че баварците са подали документи за запазване на правата върху търговските марки 825, 830, 835, 850, 845, 860, M850 и M8, съобщава Auto Express. Според оскъдната за момента информация възродената "осмица" ще бъде свръхлуксозно GT, което ще се конкурира с Mercedes-Benz S-Klasse Coupe.
Източник на Auto Express от BMW е потвърдил, че патентната офанзива на компанията не е свързана със страхове от евентуално присвояване на индексите от други производители. Обозначенията са предназначени за реални модели, които ще се появят в гамата на марката в бъдеще.
Според най-меродавната версия до момента бъдещото BMW 8er ще прилича на прототипа Gran Lusso, разработен в сътрудничество с Pininfarina. Концептът, показан на конкурса за автомобилна елегантност във Вила Д'Есте през 2013 г., е построен на базата на 7er и се задвижва от V12 с мощност 544 к.с.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Кобрата
Коментиран от #2, #5
16:53 01.06.2016
2 Керкенез
До коментар #1 от "Кобрата":
Картинката е супер нали!Иначе мотори, скорости, полуоски, електроника, всичко се подменя след 200 000км!
Немски кенефи!
Коментиран от #3, #4, #9
19:30 01.06.2016
3 foxy
До коментар #2 от "Керкенез":
Може и след по-малко от 200,000км.19:32 01.06.2016
4 Никой
До коментар #2 от "Керкенез":
Явно си много начетен. Стига да имаше и толкова опит.20:18 01.06.2016
5 супер ама супер грозно
До коментар #1 от "Кобрата":
Е ако ми кажеш кое е супер на снимката ще се съглася.Отпред пак грозно.Отзад много ама много грозно.Ако така я пуснат в продажба ще бие по грозота и торен червей.Поредното доказателство,че и на кофа да сложат емблема бмв феновете пак ще припадат от кеф.Това и медицината няма как да го оправи.Коментиран от #7
21:40 01.06.2016
6 факт
Коментиран от #8
22:37 01.06.2016
7 Трифонов
До коментар #5 от "супер ама супер грозно":
Прототипът на снимките е дело на Пининфарина. Това е НАЙ-ИЗВЕСТНОТО и едно от най-престижните студия за автомобилен дизайн, създавани някога на този свят. Представител е на най-влиятелната школа - италианската. Отговорни са за едни от най-красивите автомобили на планетата, създадени през последния век. Отговорни са и за 98% от ВСИЧКИ модели на Феррари, произвеждани някога. Дизайнери на Феррари са и в момента. Прототипът е иновативен, различен, изпреварил времето си и затова вероятно - труден за възприемане. Но то и така трябва да бъде. Прототипът показва общите насоки в развитието на един конкретен модел поне за две десетилетия напред. Затова и реалните автомобили, които излизат първи след показването на един прототип, винаги значително се различават от прототипа.Един обикновен български гражданин, без необходимото образование, специалност, талант в областта на изобразителното изкуство, както и каквито и да било, включително любителски, познания из областта на автомобилния дизайн, да се плесне, като каже, че прототип на Пининфарина, показан на НАЙ-ГОЛЯМИЯ и НАЙ-ПРЕСТИЖЕН Световен форум за автомобилен дизайн, е грозен, не може и НЕ показва нищо друго, освен чиста и неподправена простотия!
Защото подобна оценка представлява и демонстрация на огромно, агресивно и натрапващо се самочувствие, присъщо единствено и само на простия човек.
Когато ти създадеш компания за автомобилен дизайн, която просъществува колкото Пининфарина и тя бъде оценена така, както Светът на автомобилостроенето е оценил тях, едва тогава може да се помисли по въпроса за това, дали би било уместно да дадеш подобна оценка за работата им...
Но, разбира се, ако си в състояние да постигнеш нещо такова, то и през акъла ти не би минало да оценяваш работата на най-сериозния си учител. Защото, когото и да хванеш, който се занимава днес с автомобилен дизайн, всеки ще ти каже, че работата на дизайнерите от Пининфарина представлява еталон и вдъхновение за него.
Така че, ето и съвета ми към теб - захващай се активно с пъпките си пред огледалото в банята, защото е болезнено очевидно, че нямаш ни най-малката ш****а представа за какво приказваш!!!
22:39 01.06.2016
8 Трифонов
До коментар #6 от "факт":
Специално за такива, като теб, има японски... пътни превозни средства. Тука няма какво да гледаш.22:42 01.06.2016
9 Трифонов
До коментар #2 от "Керкенез":
200 000 км... Че какво ме интересува какво ще му се сменя след 200 хил. км.!? Ти пиян ли си, що ли!? Че нали на 200 хил. км. автомобилът отдавна няма да е мой. Кой нормален, преуспял човек, който заслужава да се вози в такива коли, се интересува какво ще се сменя на 200 хил.км?!КОЛИТЕ СЕ ПРОИЗВЕЖДАТ, ЗА ДА СЕ КУПУВАТ НОВИ! ПЪРВИЯТ СОБСТВЕНИК Е ТОЗИ, КОЙТО СЕ УВАЖАВА И НА КОГОТО СЕ ДЪРЖИ НАЙ-МНОГО. НА МИШКИТЕ, ДЕТО СИ КУПУВАТ БАРУТНИК НА 200 ХИЛ.КМ., АВТОМОБИЛНИТЕ ПРОИЗВОДИТЕЛИ ГЛЕДАТ ЕДИНСТВЕНО КАТО НА ЧУВАЛ, ОТ КОЙТО СЛЕДВА ДА СЕ ИЗТУПА И МАЛКОТО, КОЕТО Е ОСТАНАЛО, НО КОГОТО НИКАК НЕ УВАЖАВАТ И НА ЧИЕТО МНЕНИЕ НИКАК, АМА НИКАК НЕ ДЪРЖАТ!
Така, че ще сменяте, ще плащате и ще страдате, докато осъзнаете, че премиум нещата са за ПРЕМИУМ хора... които да си ги купуват НО-ВИЧ-КИ!
22:51 01.06.2016
10 до Трифонов
Коментиран от #11
00:38 02.06.2016
11 тъй
До коментар #10 от "до Трифонов":
Явно в живота си не си се возил на АВТОМОБИЛ сиреч БМВ....сменяй гащите, че мн. се напъна с последните глупости където си ги писалКоментиран от #13
02:52 02.06.2016
12
08:05 02.06.2016
13 до тъй
До коментар #11 от "тъй":
Харесвам красиви автомобили и сам се сети,че бмв не е моята марка.Също така ползвам целогодишно така,че пак бмв не е моята марка.Бягай на простеста за цената на билетите,че зимата ще ти дойде скъпо.12:31 02.06.2016
14 BgBgBg
от 1:25 до края
Така ще добиете по-реална представа...
16:58 02.06.2016
15 Fake
Коментиран от #16, #18
21:26 04.06.2016
16 Ванката
До коментар #15 от "Fake":
Е на тва му се вика комплексар 😂😂😂Ти такава кола може би сънуваш само...
16:11 11.05.2017
17 Путлер
13:35 12.05.2017
18 hellmaker
До коментар #15 от "Fake":
Dоказано не си пиеш Апчаата и доказано си на кофти наркотик.Тежък. Тотално нямаш представа от реалния автомобилен свят..01:51 14.05.2017