Last news in Fakti

25 Ноември, 2006 12:51 841 0

Моторшоу Пекин - 2006

  • моторшоу пекин-
  • brilliance m3-
  • brilliance srs 4-
  • byd f8-
  • dc star xl

Brilliance M3

Една от звездите в Пекин без съмнение заблестя на щанда на фирмата Brilliance. Последната още в края на 2005-а година направи сериозен опит да навлезе с гръм и трясък на европейския пазар с доста прилично изглеждащата и също така подобаващо евтина лимузина Zhonghua. Проектът на китайците засега търпи неуспех, но пък за сметка на това азиатският социалистически тигър показа новия си коз, с който възнамерява да щурмува портфейлите на клиентите на Стария континент.

Автомобилът носи названието Brilliance M3, дължината му е 4 490 мм и визуално в голяма степен наподобява визията на спортното Coupe на Hyundai. Основното достойнство на четириколесното е, че за разлика от повечето от представените от китайците нереалистично смели концепти, то М3 разполга с много сериозни шансове за внедряване в серийно производство.

Дизайнът на Brilliance M3 е запомнящ се и максимално изчистен. Въпреки сходството му с Hyundai Coupe създателите му все пак са съумели да му придадат необходимата доза идентичност и собствен чар. В пълна степен чисто авторските идеи на азиатците се откриват при моделирането на формата на задните светлини, броните и специфичната странична линия на автомобила.

Интериорът на Brilliance M3 също е издържан подобаващо стилно. Впечатление правят използваните в оборудването черна и червена кожа, които внушават усещането за много спорт, съвременност на дизайна, като трябва да се отбележи, че и функционалността е на подобаващо ниво.

Всъщност емоцията с Brilliance M3 е гарантирана, поне що се отнася до работата и капацитета на монтирания двигател. Последният е с работен обем 1.8 литра, осигуряваната от него мощност е 170 к.с., като всичко това “катапултира” тежащото 1 400 кг китайско возило от 0 до 100 км/ч за около десет секунди.

Максималната скорост, на която можете да се порадвате с Brilliance M3 е 220 км/ч, като разходът на гориво при 100 км смесен пробег е 6.8 литра.

Brilliance SRS 4

Другата разработка с марка Brilliance също привличаше погледите на посетителите в изложбения център в Пекин. Атрактивното четириколесно носи названието SRS 4 и е ориентирано към по-претенциозните и привикнали към лукса клиенти.

Най-голямото достойнство на автомобила без съмнение е интериорът и по-специално задните две пасажерски места, предвидени за VIP-персони. Доброто самочувствие на “скъпите” пътници е гарантирано от две ергономични и покрити с естествена кожа кресла, които се регулират във всички посоки, като биха могли да изпълняват функцията и на легло.

За да избегнат самотата и скуката по време на пътуване VIP-пътниците са дарени от създателите на Brilliance SRS 4 с портативен филмов прожектор, разположен в задната част на автомобила, чийто изображение се проектира на специално предвиден за целта екран на предните седалки.

В оборудването място намира и минихладилник, който е натоварен с функцията да изстудява квалитетните питиета и да запазва качествата на пикантните ордьоври...

Теглото на китайския автомобил е 2 500 килограма, дължината му е 4 790 мм, а максималната развивана от него скорост е 158 км/ч.

BYD F8

Новата класа на китайците при производството на автомобили си пролича от модела F8 на BYD. Елегантният кабриолет с твърд, прибиращ се в багажника покрив, предизвика истински фурор сред посетителите. Създателите на азиатската машина демонстрираха как изцяло в стил “а ла Mercedes-Benz CLK”, само с натискането на едно копче и в рамките на 25 секунди, покривът “потъва” в специално предвидено за целта място в багажника в задната част на возилото.

Естествено, типично за китайската индустриална култура, на която е присъщо да не се притеснява да се учи (че и нещо повече...) от успелите в занаята, BYD F8 съчетава елементи от доказали себе си европейски марки.

Според специалистите формата и стилистиката на логото, монтирано на радиаторната решетка, спокойно може да ви заблуди, че става въпрос за творение на BMW, фаровете пък явно са “вдъхновени” от Mercedes-Benz, а задницата на четириместния автомобил определено буди силна аналогия с Megane CC на Renault.

Друга характерна особеност на BYD F8 е “висящата” средна конзола в салона, което е типично и интересно дизйанерско хрумване, присъщо на някои от моделите на Volvo.

DC Star XL

Един от екзотичните представители в Пекин бе ултралуксозната лимузина XL, представена от фирмата DC Star, която от доста време си е извоювала с голяма доза основание имиджа на специалист при доработката на автомобили с марка Мercedes-Benz.

За техническа база на XL служи сериен Mercedes-Benz S500, който обаче е подложен на значителни процедури по нарастване на габаритите и повишаване на лукса в интериора. Дължината на ХL e по-голяма от тази на серийното возило с точно 410 мм, което става възможно чрез монтирането на специален модул между предната и задната врата, без това да наруши устойчивостта и сигурността на лимузината.

За да бъде по-приятна атмосферата в салона, майсторите от DC Star залагат и на изцяло стъклен панорамен покрив.

В задната част на стречлимузината са разположени удобни кресла, като пред всяко от тях е монтиран седемнадесетинчов LCD-монитор. В изолираната от VIP-секцията със стъкло кабина на водача се намира дори и факс-апарат.

VW Neeza

На автомобилния салон в Пекин Volkswagen разбуни духовете, представяйки концептуална разработка, попадаща в категорията SUV. Студията до голяма степен е разработена на базата на Audi Q7 и носи малко звучащото в китайски стил название Neeza.

Визията на новака носи доста от отличителните белези на VAG, но се различава доста от Audi Q7. Като цяло създателите му явно в по-голяма степен са се насочили към това, да внедрят при него максимален брой елементи, присъщи на стилистиката на новите модели на VW.

Характерно за екстериора е отсъствието на централна колонка между предната и задна врати, което позволява задната врата да се отваря срещу движението. Това дава много по-добри възможности за влизане и излизане от автомобила, както и възможности за комфортно решаване на пространството в интериора.

Задните седалки на Volkswagen Neeza са издържани в несиметрична форма, а предните могат да се въртят около оста си. Автомобилът разполага и с изцяло прозрачен панорамен покрив.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА