22 Април, 2006 10:58 3 159 0

Втора младост

  • mercedes-benz-
  • e-klasse

От момента на появата си преди малко повече от три години актуалната генерация на E-Klasse на Mercedes-Benz се наложи като един от най-продаваните автомобили в сегмента на класическите бизнес лимузини в страните от Европейския съюз. Германците завоюваха повече от 30 процента от пазарния дял, което ги превърна в едноличен лидер в областта на продажбите. Удовлетворени от успехите щутгарци отложиха появата на следващото поколение E-Klasse за далечната 2009 година, като първите новини за нея засега свидетелстват, че тя би следвало да бъде по-голяма и елегантна от предшественика си. Предполага се, че E-Кlassе ще бъде построен върху нова платформа, чието междуосие ще порасне с 20 мм. Това ще позволи на салона повече простор и комфорт за пътуващите.

Дотогава обаче почитателите на германското возило ще трябва да се задоволят с фейслифт на актуалната към момента генерация. Подмладената версия, която дебютира през тази седмица на автоизложението в Ню Йорк, ще бъде натоварена с отговорната функция да поддържа жив интереса на клиентите през следващите три години.

Ако пък погледнете екстериора на обновената E-Klasse ще забележите, че различията с по-стария събрат не са неизброимо много. Първото, което се забелязва, са новите предни и задни брони, които са призвани да засилят спортната и агресивна нотка в излъчването на щутгарския боец. Изцяло нови са и радиаторната решетка и страничните огледала, както и праговете на автомобила. Конвенционалните задни светлини са заменени от най-съвременни LED-технологии. Очаква се съвсем скоро след стартиране на серийното производство в оборудването на автомобила да намерят място и биксеноновите фарове от ново поколение, разработвани за последните модели на Mercedes-Benz.

Интериорът също не е претърпял сериозни промени, като леко е променена централната конзола, както и воланът. Техническите изменения засягат окачването, което има нова настройка. В оборудването на E-Klasse се е появила системата за безопасност Pre Safe, позната сега от S-Klasse на Mercedes-Benz. Новина е и системата за контрол на налягането в гумите. Може би най-съществената промяна, обаче засяга моторите. Повечето от тях са модернизирани и имат нови характеристики. Е 200 CDI, например, сега има мощност 136 к.с., вместо досегашните 122 к.с. E 220 CDI също е по-мощен и вместо досегашните 150 к.с. предлага 170 к.с. Същото се отнася и до бензиновия двигател на Е 200 Kompressor с мощност вече от 184 к.с. вместо сегашните 163 к.с. Версията на E-Klasse с осем цилиндъра ще бъде оборудвана изцяло с нов двигател, имащ мощност 388 к.с. Същото се отнася и за версията AMG, която ще има нов V8 двигател с мощност 514 к.с.

Продажбите на обновената E-Klasse на Mercedes-Benz ще започнат през юни. Цената, макар все още да не е съобщена официално, едва ли ще се различава значително от тази на сега продавания модел.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА