Най-вероятно следващото BMW 3er ще бъде показано през пролетта на 2018 година в рамките на автомобилното изложение в Женева. По последни данни, моделът, който ще получи индекс G20, ще разполага с още по-спортна визия.
В моторната гама на следващата "тройка" ще бъдат включени четири- и шестцилиндрови бензинови двигатели, а така също и модернизирани дизелови агрегати. Любопитното е, че базовата трета серия G20 ще се оборудва с 1.5-литров трицилиндров бензинов мотор.
Двигателчето ще е еволюционна версия на съществуващият трицилиндров агрегат и отново ще разполага с турбокомпресор. Топ вариантът с индекс М пък ще е снабден с модернизиран и още по-мощен трилитров шестак. Ще е налична и хибридна версия.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 МаКаТа
11:08 13.11.2016
2 Жоро
12:16 13.11.2016
3 112
Коментиран от #4
13:12 13.11.2016
4 Ко каза
До коментар #3 от "112":
Със сигурност ще върви 10 пъти повече от твоята тоалетна -отпадък на 15 години.13:40 13.11.2016
5 YAMAHA
14:41 13.11.2016
6 Кольо Камиона
Коментиран от #7
15:34 13.11.2016
7 Колю Рейса
До коментар #6 от "Кольо Камиона":
Твоя четрицилиндров коптор има ли въобще някви претенцииКоментиран от #9
16:02 13.11.2016
8 До всички знаещи и незнаещи
Коментиран от #14
17:06 13.11.2016
9 Кольо Камиона
До коментар #7 от "Колю Рейса":
Кой от трите наричаш коптор? Можеш да питаш и за трите шест цилиндрови, а защо не и за единствения осмак. За мотоциклетите - после.17:47 13.11.2016
10 Роман Маверика Ценов
тия съвсем са го закъсали
17:48 13.11.2016
11 До всички знаещи и незнаещи
ще слагат двигатели 1.5,хората правят малки кубатури да бягат повече да горят по-малко и да замърсяват околната среда по-малко,защо никои от ВАС професори,дървени философи и разни други феномени не можете да си го набиете в закърнели мозъци в които може да има всичко друго,но не и акъл.Вижте първо себе си и после останалите.
Коментиран от #13
17:56 13.11.2016
12 Продавач на БМВта
Айде балъците да скачат да купуват че пари трябва да изкарвам
18:09 13.11.2016
13 До знаещият
До коментар #11 от "До всички знаещи и незнаещи":
Господинчо!Ей такива като теб,като видят японски автомобил с 4-ри цилиндъра двигател и започват да плюят.Този 3 цилиндров двигател на БМВ да не е от някое Тико.За да слагат такъв двигател БМВ означава само едно пестене на пари за компанията и набутване на потребителят среден пръст в г...за.Ето точно на такива балъци ще взимат парите от БМВ,че и ще си абонат в сервиз.Колко мислиш ще му е ресурса на това моторче от дърворезачка а разбирачо?Вероятноста е доста голяма,този изцеден двигател да сдаде багажа преди турбината да е дефектирала.Коментиран от #22
18:55 13.11.2016
14 Цеко цървула
До коментар #8 от "До всички знаещи и незнаещи":
Еее, българин съм. Не е срамно... Трицилиндровият агрегат по нищо не отстъпва на четирицилиндровият, теоретично. Можеш да поставиш и 100 цилиндъра, но не си струва за автомобил. Трицилиндров четиритактов двигател задвижва не един японски, корейски Дею Тико и други автомолбили и са изминали някои над 1.5 млн. км особенно таксита. Това не го прави лош, че е трицилиндров. Проблема обаче е съотношението мощност кубатура тегло. защото когато кубатурата е малка и е инжекцион, натоварването на буталата с по-висока мощност създава нуждата от особенно висок въртящ момент. Но за двигателя, това е натоварване. Затова оптималното съотношение на тегло-кубатура мощност трябва да се търси в баланса, не за сметка намалянето на цилиндрите и кубатурата! Според мен четирицилиндров 1600 сс и мощност 100 коня биха били по-подходящи от трицилиндров 1500 сс. Защото разпределението на вибрациите по двигателя ще е по-добро. и налягането в цилиндрите ще е по-малко при еднаква мощност на двигателя. Затова американците правят големи обеми на двигателите, за да имат и мощност и да са по-балансирани като съотношение тегло автомобил-кубатура-мощност. Но според мен пък са прекалено раздути доста кубатури там.... поне няма нужда чак от толкова мощ за една обикновенна кола. Дай пет! :)Коментиран от #16
19:12 13.11.2016
15 ангренаж
19:17 13.11.2016
16 корса
До коментар #14 от "Цеко цървула":
Такива мотори е пълно в Хонда и Тойота!Ха сега разбирачите, дето плюваха японските миксери да се изкажат!
ОКАЗВА СЕ, ЧЕ бенве са 30Г. НАЗАД!
Коментиран от #18
19:22 13.11.2016
17 маховик
19:25 13.11.2016
18 Цеко цървула
До коментар #16 от "корса":
В момента в Индия се произвежда Сузуки Марути - 800 сс. Това гори под 3 на сто. Най-чудното е, че префуканите ни мафииоти политици не разрешиха вноса на това? А казват по изборите, че ни обичали? Само Марешки ни обича, понеже човека е почтенн и свали цените. Е, как да не го уважаваш? А останалите се борят за власт и кокал, кой повече, кой по-малко. Значи, си прав! Три цилиндровият двигател не е лош. но купето на новата Тройка е над 1300 кила, значи ще е доста натоварващо за буталата на двигателя, за да задвижва това купе с подходящото ускорение. Не, че не може, може. Японците го правят от десетилетия. Въпроса е дали си е струвало откъм разход на гориво, икономия на материали? Това не зная.19:37 13.11.2016
19 бмв
Поздрави!
19:53 13.11.2016
20 PhD
Втората причина е, че когато турбото се задвижва от 3 цилиндъра е по-ефективно. Има опростено обяснение в това клипче в края, но е само на английски. https://www.youtube.com/watch?v=eusyBOvrqrc
21:56 13.11.2016
21 onq s konq
Още по ефективно ще е когато ти издуха маслото през турбината и останеш на магистралата замислен защо това ти се случи точно на теб
00:05 14.11.2016
22 До коментар 13
До коментар #13 от "До знаещият":
Ей инджинерче* ти да не си ясновидец???Аз може да не ги разбирам толкова,като тебе ама вярвам че все пак са минали някакви тестове нали, а ти като ги разбираш много измисли начин да конструираш по-добър 1.5л 3 цилиндров двигател,който да издържи повече километри без да има проблем.И да попитам как разбра че плюя японските автомобили?Приятех ден.08:28 14.11.2016
23 До цеко цървула
08:33 14.11.2016
24 xxx
Ако е на 1-ца ОК, но може ли на 3-ка (която определено е тежък автомобил) 1.5L, че при това бензинов двигател.
Нищо премиум няма в това, нищо!
Тъй и тъй правят и мотоциклети, направо да вземат един двигател и от там, какво има да го бавят още!
Коментиран от #25
13:55 14.11.2016
25 xxx
До коментар #24 от "xxx":
Да, пропуснах да отблежа- 3 цилиндров 1.5 л бензинов двигател.Ха-ха, палячовци, а ще искат една торба пари за това...
13:57 14.11.2016
26 Трифонов
18:01 14.11.2016
27 Хонота
00:33 15.11.2016
28 Fake
Коментиран от #29
08:20 15.11.2016
29 бмв фен
До коментар #28 от "Fake":
Защо ВИ трябваше прeдното, сега трите цилиндъра, трите турбини, три катализатора, три AGR-ра, много PVC, цветен телевизор, операционна система, 200 кила жици и хардуер и всичко това само за 100 000лв.....оле меле!!!Немци ли сте "кви сте" с 8 милиона турци с още толкова еврей. Спрете се бе, продайте се недейте да се наричате повече БМВ.
През 70-те едно БМВ струваше 18 000 ДМ и беше еталон за качество.
Мюнхен беше в сънищата и в сърцата на хората.
А сега отиваш за хляб и си купуваш някоя част за твоето "истинско БМВ" от бакалията.... няма проблем понеже си баровец отиваш в официалните ала бала магазини плащаш три пъти по-скъпа цена/обикновено 3 или 4 цифрена сума- закръглена за по-лесно смятане/ и получаваш същата стока с щампа на на марката и спиш спокойно обаче след като си се похвалил-оплакал във форумите колко си дал.
Може ли да си купил нова кола и да сънуваш ехидната физиономия на приемчика. Всяка седмица си в бокса за да ти проверят маслото защото няма щека:О примерно, да ти тестват и обновят софтуера, да ти занулят грешките, да ти премерят кръвното и да се чудят как да ти "скроят шапка"
Запомнете хора БМВ гаранция означава......
Платете три пъти цената на стоката и като се счупи ние от БМВ да имаме възможност да покрием разходите......за определения срок разбирасе.
/Това е Застраховка "техническа изправност" а не гаранция за качество./
РЕКЛАМА: Новото G20 магнит не го лови, три цилиндъра 3/100, защо да си
06:40 09.01.2017