Last news in Fakti

13 Ноември, 2016 10:52 34 289 29

Новото BMW 3er (G20) с 1.5-литров мотор

  • bmw-
  • 3er-
  • g20
Новото BMW 3er (G20) с 1.5-литров мотор - 1
Германската компания BMW пристъпи към пътните тестове на новата трета серия. Официалният дебют на следващото поколение на баварския бестселър е насрочен за средата на 2018 година.Новото BMW 3er (G20) с 1.5-литров мотор

Най-вероятно следващото BMW 3er ще бъде показано през пролетта на 2018 година в рамките на автомобилното изложение в Женева. По последни данни, моделът, който ще получи индекс G20, ще разполага с още по-спортна визия.

Най-същественото изменение обаче ще е свързано с общото му тегло. Новата тройка ще се прави на платформата CLAR, което ще позволи значително снижаване на масата, без това да се отразява на безопасност, динамика и управление.Новото BMW 3er (G20) с 1.5-литров мотор

В моторната гама на следващата "тройка" ще бъдат включени четири- и шестцилиндрови бензинови двигатели, а така също и модернизирани дизелови агрегати. Любопитното е, че базовата трета серия G20 ще се оборудва с 1.5-литров трицилиндров бензинов мотор.

Двигателчето ще е еволюционна версия на съществуващият трицилиндров агрегат и отново ще разполага с турбокомпресор. Топ вариантът с индекс М пък ще е снабден с модернизиран и още по-мощен трилитров шестак. Ще е налична и хибридна версия.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 МаКаТа

    0 1 Отговор
    Най-якото BMW евър винаги е било третата серия и преди и сега и G20 пак ще е бестселър, както пише в статията.
  • 2 Жоро

    1 0 Отговор
    Всичко ново е добре забравено старо,едно време имаше 315(Е21),сега ще има 315(G20),дано новото не е такъв боклук като старата 315!
  • 3 112

    1 0 Отговор
    Хахаха, .аси кошника, на баира и ладите ще го минават. С това тегло и този малък мотор е направо комично.

    Коментиран от #4

  • 4 Ко каза

    0 1 Отговор

    До коментар #3 от "112":

    Със сигурност ще върви 10 пъти повече от твоята тоалетна -отпадък на 15 години.
  • 5 YAMAHA

    1 0 Отговор
    И звукът му ще е смешен на 3 цилиндарчета
  • 6 Кольо Камиона

    1 0 Отговор
    Харесвам БМВ, но трицилиндров двигател няма място под капака на марка с претенции за "премиум"

    Коментиран от #7

  • 7 Колю Рейса

    0 1 Отговор

    До коментар #6 от "Кольо Камиона":

    Твоя четрицилиндров коптор има ли въобще някви претенции

    Коментиран от #9

  • 8 До всички знаещи и незнаещи

    0 1 Отговор
    Щом БМВ са решили да направят кола с 3 цилиндъра значи така трябва бас ловя,че тука всичките нямате и грам понятие от автомобилостроенето.Това е да си българин да разбираш от всичко и да критикуваш всичко.

    Коментиран от #14

  • 9 Кольо Камиона

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "Колю Рейса":

    Кой от трите наричаш коптор? Можеш да питаш и за трите шест цилиндрови, а защо не и за единствения осмак. За мотоциклетите - после.
  • 10 Роман Маверика Ценов

    1 0 Отговор
    1.5? хаха
    тия съвсем са го закъсали
  • 11 До всички знаещи и незнаещи

    1 0 Отговор
    Българина си остава същи да казва закъсали го алооо къци ти ли си????Щом са решили мозъци по-големи от твоя моя или на някой друг
    ще слагат двигатели 1.5,хората правят малки кубатури да бягат повече да горят по-малко и да замърсяват околната среда по-малко,защо никои от ВАС професори,дървени философи и разни други феномени не можете да си го набиете в закърнели мозъци в които може да има всичко друго,но не и акъл.Вижте първо себе си и после останалите.

    Коментиран от #13

  • 12 Продавач на БМВта

    0 0 Отговор
    Още един хубавец с проблемен валвтроник и харчещ масло.
    Айде балъците да скачат да купуват че пари трябва да изкарвам
  • 13 До знаещият

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "До всички знаещи и незнаещи":

    Господинчо!Ей такива като теб,като видят японски автомобил с 4-ри цилиндъра двигател и започват да плюят.Този 3 цилиндров двигател на БМВ да не е от някое Тико.За да слагат такъв двигател БМВ означава само едно пестене на пари за компанията и набутване на потребителят среден пръст в г...за.Ето точно на такива балъци ще взимат парите от БМВ,че и ще си абонат в сервиз.Колко мислиш ще му е ресурса на това моторче от дърворезачка а разбирачо?Вероятноста е доста голяма,този изцеден двигател да сдаде багажа преди турбината да е дефектирала.

    Коментиран от #22

  • 14 Цеко цървула

    1 0 Отговор

    До коментар #8 от "До всички знаещи и незнаещи":

    Еее, българин съм. Не е срамно... Трицилиндровият агрегат по нищо не отстъпва на четирицилиндровият, теоретично. Можеш да поставиш и 100 цилиндъра, но не си струва за автомобил. Трицилиндров четиритактов двигател задвижва не един японски, корейски Дею Тико и други автомолбили и са изминали някои над 1.5 млн. км особенно таксита. Това не го прави лош, че е трицилиндров. Проблема обаче е съотношението мощност кубатура тегло. защото когато кубатурата е малка и е инжекцион, натоварването на буталата с по-висока мощност създава нуждата от особенно висок въртящ момент. Но за двигателя, това е натоварване. Затова оптималното съотношение на тегло-кубатура мощност трябва да се търси в баланса, не за сметка намалянето на цилиндрите и кубатурата! Според мен четирицилиндров 1600 сс и мощност 100 коня биха били по-подходящи от трицилиндров 1500 сс. Защото разпределението на вибрациите по двигателя ще е по-добро. и налягането в цилиндрите ще е по-малко при еднаква мощност на двигателя. Затова американците правят големи обеми на двигателите, за да имат и мощност и да са по-балансирани като съотношение тегло автомобил-кубатура-мощност. Но според мен пък са прекалено раздути доста кубатури там.... поне няма нужда чак от толкова мощ за една обикновенна кола. Дай пет! :)

    Коментиран от #16

  • 15 ангренаж

    0 0 Отговор
    нито производителите нито потребителите искат автомобили които да карат по милион километра. западният потребител взима нова тройка на лизинг за 3-4 години и гледа вноските да са ниски, а производителя се надява да не се чупи много докато е в гаранция, после втория собственик турчин и взима здравето без да я подържа, и накрая ноф фнос на горубляне, там я купува някое селянче абонирано при бай пешо кварталния майстор и дава за части повече от месечната вноска за една нова малка тойота. докато има олигофрени ще има и тарикати
  • 16 корса

    1 0 Отговор

    До коментар #14 от "Цеко цървула":

    Такива мотори е пълно в Хонда и Тойота!
    Ха сега разбирачите, дето плюваха японските миксери да се изкажат!
    ОКАЗВА СЕ, ЧЕ бенве са 30Г. НАЗАД!

    Коментиран от #18

  • 17 маховик

    1 0 Отговор
    дву и три цилиндровите двигатели са т@ш@к, четирицилиндровите са напълно достатъчни, изпитани, здрави и лесни за подръжка, шестака е лукс, осмака е разкош
  • 18 Цеко цървула

    1 0 Отговор

    До коментар #16 от "корса":

    В момента в Индия се произвежда Сузуки Марути - 800 сс. Това гори под 3 на сто. Най-чудното е, че префуканите ни мафииоти политици не разрешиха вноса на това? А казват по изборите, че ни обичали? Само Марешки ни обича, понеже човека е почтенн и свали цените. Е, как да не го уважаваш? А останалите се борят за власт и кокал, кой повече, кой по-малко. Значи, си прав! Три цилиндровият двигател не е лош. но купето на новата Тройка е над 1300 кила, значи ще е доста натоварващо за буталата на двигателя, за да задвижва това купе с подходящото ускорение. Не, че не може, може. Японците го правят от десетилетия. Въпроса е дали си е струвало откъм разход на гориво, икономия на материали? Това не зная.
  • 19 бмв

    0 0 Отговор
    Те в i8 сложиха трицилиндров, а в 3ер няма да сложат. Ако не беше добър, нямаше да го сложат в i8...
    Поздрави!
  • 20 PhD

    0 0 Отговор
    Причините да е трицилиндров редови 1.5 литра турбо мотор са две, според мен. Първо за да се намалят разходите за производство и да се ползват еднакви компоненти. Трилитров редови шестцилиндров, двулитров четирицилиндров, 1.5 литров трицилиндров - при всеки от тези двигатели на BMW цилиндрите са с 0.5 литра работен обем и ползват еднакви компоннти. (the innovative 1.5-litre 3-cylinder petrol engine, which shares the same DNA as the multi-award-winning BMW TwinPower Turbo inline 6-cylinder petrol engine.) http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/3series/sedan/2015/showroom/engines.html

    Втората причина е, че когато турбото се задвижва от 3 цилиндъра е по-ефективно. Има опростено обяснение в това клипче в края, но е само на английски. https://www.youtube.com/watch?v=eusyBOvrqrc
  • 21 onq s konq

    0 0 Отговор
    До професора номер 20

    Още по ефективно ще е когато ти издуха маслото през турбината и останеш на магистралата замислен защо това ти се случи точно на теб
  • 22 До коментар 13

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "До знаещият":

    Ей инджинерче* ти да не си ясновидец???Аз може да не ги разбирам толкова,като тебе ама вярвам че все пак са минали някакви тестове нали, а ти като ги разбираш много измисли начин да конструираш по-добър 1.5л 3 цилиндров двигател,който да издържи повече километри без да има проблем.И да попитам как разбра че плюя японските автомобили?Приятех ден.
  • 23 До цеко цървула

    0 0 Отговор
    Минали са си достатъчно тестове, щом БМВ са решили да сложат такъв двигател трябва да уважим работата им.
  • 24 xxx

    0 0 Отговор
    Мъка, мъка... чак за смях стават.
    Ако е на 1-ца ОК, но може ли на 3-ка (която определено е тежък автомобил) 1.5L, че при това бензинов двигател.
    Нищо премиум няма в това, нищо!
    Тъй и тъй правят и мотоциклети, направо да вземат един двигател и от там, какво има да го бавят още!

    Коментиран от #25

  • 25 xxx

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "xxx":

    Да, пропуснах да отблежа- 3 цилиндров 1.5 л бензинов двигател.
    Ха-ха, палячовци, а ще искат една торба пари за това...
  • 26 Трифонов

    0 0 Отговор
    Имам лични наблюдения именно върху посочения двигател, при това не от този, който е в i8 с 230 к.с., а от варианта с най-ниска мощност - този, който е 109 к.с. Не коментирайте без да имате информация и най-вече без да сте пробвали, защото единствено се излагате. Колата е 1-er и е абсолютна пушка точно с този мотор. Не е спортна кола, но върви повече от добре. Максималният въртящ момент е наличен до 4500 оборота в минута от 1250. Т.е. изключително еластичен, напълно подходящ и за извънградско и за магистрално каране, където спокойно автомобилът поддържа скорости между 160 и 180 к.с., а максималната му скорост е малко под 200 км.ч. (197 км.ч.) Наистина двигателят е малко по-шумен, но пък когато е в обороти, звукът му е по-сочен и този на моята кола (F32), която е с N20, демек - четирицилиндров бензинов. В цялата моделна гама на БМВ в момента, лоши мотори няма. Всички са супер, стига правилно да си преценил какво очакваш от колата. Първа серия с 1.5 литров трицилиндров мотор със 109 к.с. например, се взима ако искаш нормален, но все пак премиум изработен автомобил, който да се усеща именно като премиум, с приемлив разход и на добра цена. Защото тя една единица би могла и 90 хил. лв. да стане, ама не е това идеята.
  • 27 Хонота

    0 0 Отговор
    Очакваме в най скоро време да пуснат и двуцилиндров двигател с тройно турбо.
  • 28 Fake

    0 0 Отговор
    Кашон

    Коментиран от #29

  • 29 бмв фен

    1 0 Отговор

    До коментар #28 от "Fake":

    Защо ВИ трябваше прeдното, сега трите цилиндъра, трите турбини, три катализатора, три AGR-ра, много PVC, цветен телевизор, операционна система, 200 кила жици и хардуер и всичко това само за 100 000лв.....оле меле!!!
    Немци ли сте "кви сте" с 8 милиона турци с още толкова еврей. Спрете се бе, продайте се недейте да се наричате повече БМВ.

    През 70-те едно БМВ струваше 18 000 ДМ и беше еталон за качество.
    Мюнхен беше в сънищата и в сърцата на хората.
    А сега отиваш за хляб и си купуваш някоя част за твоето "истинско БМВ" от бакалията.... няма проблем понеже си баровец отиваш в официалните ала бала магазини плащаш три пъти по-скъпа цена/обикновено 3 или 4 цифрена сума- закръглена за по-лесно смятане/ и получаваш същата стока с щампа на на марката и спиш спокойно обаче след като си се похвалил-оплакал във форумите колко си дал.
    Може ли да си купил нова кола и да сънуваш ехидната физиономия на приемчика. Всяка седмица си в бокса за да ти проверят маслото защото няма щека:О примерно, да ти тестват и обновят софтуера, да ти занулят грешките, да ти премерят кръвното и да се чудят как да ти "скроят шапка"
    Запомнете хора БМВ гаранция означава......
    Платете три пъти цената на стоката и като се счупи ние от БМВ да имаме възможност да покрием разходите......за определения срок разбирасе.
    /Това е Застраховка "техническа изправност" а не гаранция за качество./
    РЕКЛАМА: Новото G20 магнит не го лови, три цилиндъра 3/100, защо да си