18 Ноември, 2016 05:30 21 794 12

Големият кросоувър на Opel ще се казва Grandland X

  • opel-
  • crossland x
Големият кросоувър на Opel ще се казва Grandland X - 1

Новият Opel Grandland X е нещо като големия брат на Opel Crossland X. Двата напълно нови кросоувъра (CUV-Cross Utility Vehicle) ще дебютират през 2017 година. За Crossland X вече ви разказахме, а ще споделим с вас първата налична информация за новия Grandland X.

След като Opel обнародва своя план "7 в 17", съгласно който компанията ще представи седем нови модела през 2017 година. Предстоящите седем новости от Opel през 2017 са: Opel Ampera-e, Opel Insignia Grand Sport, Opel Insignia Sports Tourer, Opel Insignia Country Tourer, Opel Vivaro, Opel Crossland X и Grandland X.

Все още германците не са публикували официални снимки на модела, но рендери по темата вече има. Най-достоверният от тях, който ви показваме, разкрива детайли, които са доста сходни с по-малкия нов CUV Crossland X. Основните разлики между двата кросоувъра ще са в габаритите.Големият кросоувър на Opel ще се казва Grandland X

И двата ще се правят на платформата на PSA, носеща обозначението ЕМР2, на която първо беше направен 3008, а впоследствие неговият по-голям аналог 5008. Същото нещо ще се случи и с двата нови кросоувъра на Opel. Crossland X ще се позиционира под Mokka X и ще е наследник на Meriva, а Grandland X ще е на стъпало над Mokka X и ще замести досегашната Antara.

"Името Opel Grandland X означава авантюристичен тип, който винаги е готов да проучва нови територии - в града или извън него. Нашият нов кросоувър изглежда фантастично и ще спомогне за привличането на нови клиенти на марката Opel,” заяви главният маркетингов директор на Opel Тина Мюлер.

По предварителни данни, Opel Grandland X ще дебютира през есента на следващата година, като премиерата му ще е в рамките на автомобилното изложение във Франкфурт. Знае се, че най-големият кросоувър в новата гама на Opel ще е седемместен, като повече информация към момента не се разкрива.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 German cars

    7 1 Отговор
    Ехееее, това е много добро.
  • 2 Някакво име

    3 8 Отговор
    Аз бих го кръстил ... Rusty.
  • 3 Иван Господинов

    3 9 Отговор
    Еха каква хубава кола. Да и берат ядовете другите. Никога повече Опел!

    Коментиран от #5

  • 4 Ник

    7 2 Отговор
    В крайна сметка ще видим какъв ще е резултата. Нека не забравяме, че Опел не прави луксозни коли, а такива от средният клас. В тази връзка не може от него да се очаква много! В последните години се постараха върху дизайна и това като че ли даде резултат.
    Хората които карат Опел със сигурност ще заявят, че качеството на изработка на последните им модели не за подценяване, особено на фона на разочарованието от Фолксвагените (Почти двойна цена, а дефектите не са по- малко).
    Иначе от към двигатели, според мен изостават. - Предлагат се ниски кубатури за някои от тежките им модели. Това в бъдеще не води до добър резултат ...
    Така че ще наблюдаваме!
  • 5 Хаха

    3 3 Отговор

    До коментар #3 от "Иван Господинов":

    Ще бе, на дядо ти Опела да не го надживя? Лесно е да направиш скъпа добра кола, но е трудно да направиш евтина такава, но също толкова добра!!!
  • 6 Дух

    6 3 Отговор
    Имах Опел Астра хеч бек произведен 93 година купен през 2002 на 120 хил км(по километраж). 10 години тази кола я сбръчкахме от каране и аз и жена ми направихме около 250 хил км като разходите за ремонти общо зацелия период бяха около 600 лева (изклкючвам само масло, филтри, гуми, и накладки и акумулатори) които също са много евтини). Ръжда никаква - с изключение на едно остръгано място. След като остаря морално, я замених с други по-нови коли (някои пак Опел) при тях само едно влизане в сервиз ми е 200-400 лева. След като стоя две години пред блока я харизах на едни цигани и все още я срещам да се движи.
    Който търси практична кола с ниска разходи - това е Опел - здрав, и непретензиозен автомобил. Ако търсиш удоволствие или бегачка - има други коли обаче на други цени.

    Коментиран от #7

  • 7 фонзи

    4 2 Отговор

    До коментар #6 от "Дух":

    Те и от опел има бегачки - астрата която си имал беше ненадмината за времето си кола във версията GSI 16V !

    Коментиран от #8

  • 8 Иван Господинов

    0 4 Отговор

    До коментар #7 от "фонзи":

    За кое време и кое измерение ? Щото тука GSI ките ги карат бедните голфаджии. Колата е тотален жмел и унижение да я караш. Показва, че си ударил дъното и си толкоз беден, че ако обеднееш още малко твърдо ще си останеш пешеходец. Ти и в момента си пешеходец но поле обикаляш с колата по сервизи главно на ход или бутайки защото нямаш пари за пътна помощ. Майтапа е че разни шматки смятат това за спортна кола и се пънат с нея да участват на ластици от светофар до светофар после пред блока оправят щетите с тел и тиксо. Това е кола за цигански ралита и то за бедните цигани

    Коментиран от #9

  • 9 Гошо

    3 0 Отговор

    До коментар #8 от "Иван Господинов":

    За съжеление вече трудна се намира,читаво GSI.
    За времето и измерението,спрямо конкуренцията за тези години става въпрос.
    C20XE и 20LET,са легендарни двигатели.Ценени и до ден-днешен.
    Не знам какво караш ,но точно от светофар до светофар.
    Читава Astra GSI ще и видиш задния номер, нека е бедеш,шматка и тн.
    Онези години се произвеждаха коли,не лъскави от рециклаш варели.
    И не само Opel и Audi,VW,BMW.Също имат признати мотори точно тези години.По скоро не е унижително да караш една доказана с години стара кола.По унижително е да си дал една торба пари за модерен гюм,и такава стара кола да те развинти.
  • 10 KROSOVER

    0 1 Отговор
    Това прилича на миниван ме къв кросовър ? Се едно малко повдигната Зафира
  • 11 Nazy

    4 0 Отговор
    Вижте сега колеги опелджий -карам новата зафира 2014 2.0 дизел 165 ауто спорт пак.вече 90к км дори крушка не съм сменил,така ,че супер евтина потдръжка добра возия и пътно поведение,уникално нисък разход за автоматик 165 коня 8 в града 6 на магистрала с включен темпомат и 120 км/ч ....много съм доволен от опел-това ми е вторият😃
  • 12 Жори

    1 0 Отговор
    Хубаво е да коментират тези които са имали,но не внесени на незнайно колко км.Имах Astra H бензин и за 70 000км непланираните ремонти бяха 500лв останалото е консумативи и газ ;)