През тази седмица семейството на скоростните четириколесни се сдоби с още един представител. В чест на Джото Бицарини шведското развойно студио Bebi разработи мини-суперспорткар, чиято максимална скорост достига зашеметяващата стойност от 300 км/ч. Името на модела - Quercianella, пък е избрано според мястото, където е роден и работил самият Бицарини.
Иначе возилото е дарено от северните си създатели с достатъчно темпераментен V-образен осемцилиндров средноразположен мотор. Неговият работен обем е 2.4 литра, като предлаганата мощност е 525 к.с., достигани при 10 500 об./мин. С подобна екипировка Quercianella ускорява от 0 до 100 км/ч за 3.1 секунди, което нарежда викинга в челните места по този показател. В оборудването място намира и секвенциална шестстепенна скоростна кутия, която предава въртящия момент към задната ос на автомобила. Осемнадесетцоловите алуминиеви джанти пък определено подсилват мускулестото излъчване на атлета, който иначе тежи едва 525 кг - факт, за който основна заслуга се пада на компактните габарити и олекотените материали, използвани за направата на шасито и каросерията.
По отношение на екстериора едва ли би могло да бъдат направени забележки. Конструкторите спазават всички повели в жанра и даряват своето отроче с всички белези, присъщи на суперспортните возила. Красноречиво свидетелство в подкрепа на това твърдение са ниският и агресивен профил, максимално издължената и плоска предница, снабдена с група спойлери за по-добра аеродинамика и управление, както и масивните калници.
Засега шведите твърдят, че са създали единствено атрактивна студия, но въпреки скромността им се вижда, че Quercianella е максимално изчистен от нереалистични компоненти, които биха затруднили внедряването му в серийно, макар и строго лимитгирано като бройка производство. Още повече, че по време на грандиозната пресконференция викингите определено дадоха заявка до две години да се намесят агресивно в пазара на спортни возила...
1 Април, 2006 14:16 549 0
Quercianella
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА