Дори да не е бил роден през 80-те и да не е чувал за филми като "Крайпътна къща", едва ли има ценител на автомобилите, който да остане безразличен към купето на базата на Mercedes-Benz S-Klasse W126. Безкомпромисен като техника и дизайн, този модел отдавна се смята за класика и запазените екземпляри тепърва ще вдигат ценовата летва.
Тъмносиньото купе от снимките е още по-особен случай. То не само е преминало през ръцете на спецовете от все още независимата по онова време AMG, а и е било притежание на един-единствен собственик през целия си живот.
Човекът очевидно се е грижил добре за колата. Километражът сочи едва 20.5 хил. мили (33 000 км) и състоянието е практически заводско, за което свидетелства и педантично попълваната сервизна книжка.
В AMG снабдяват C126-ицата с 6.0-литров V8, създаден на базата на 5.5-литровия 117.968. Двигателят с четири разпределителни вала развива между 380 и 385 к.с. в зависимост от източника на информация.
Каросерията се различава от заводската по раздутите калници. За разлика от други "widebody" доработки от епохата всички нови панели по каросерията на автомобила са изработени от метал.
В салона има спортни седалки Recaro с електрически настройки, волан AMG, бели циферблати на приборния панел и дървени декорации в изобилие. Подобно на външността, интериорът изглежда като в чисто нова кола.
За жалост цялото това великолепие си има цена и продавачът очевидно я знае добре. Часове след публикуването на обявата консервираният Mercedes-Benz 560 SEC 6.0 AMG вече си има нов собственик въпреки смразяващата кръвта сума от $211 000. За сравнение в САЩ нова S-Klasse W222 струва около $100 000.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 112
15:17 19.12.2016
2 YAMAHA
15:54 19.12.2016
3 НикиД
Коментиран от #23
16:14 19.12.2016
4 незнайко
Коментиран от #9
16:21 19.12.2016
5 Ценител на марката
16:51 19.12.2016
6 W126 300SEL
17:01 19.12.2016
7 Емо
17:04 19.12.2016
8 авто
17:13 19.12.2016
9 Mercedes-Benz
До коментар #4 от "незнайко":
Защото това се търси, вече няма шофьори, има мързеливци, които искат колата да мисли вместо тях и да ги вози, следователно ако искат да оцелеят производителите пускат това на пазара!А за колата нямам думи, това е отличен представител на марката Мерцедес - Бенц и с основание струва толкова!
17:25 19.12.2016
10 Mercedes-Benz
17:32 19.12.2016
11 дани
18:47 19.12.2016
12 Златан
Жалко, че такива шедьоври висят по гаражите на колекционерите за лична тяхна душевна наслада, а не се карат. Това са коли с душа, създадени да се карат с кеф, а не да придвижват индивида от точка А до точка Б.
За тази цел има и градски транспорт;-)
19:24 19.12.2016
13 Barzaka
Коментиран от #14
21:07 19.12.2016
14 911
До коментар #13 от "Barzaka":
Като гледам повечето коментари на неизживяли се бакшиши, чеки-бойци се радват тука иначе говорят че Кията е страхотен автомобил :)21:14 19.12.2016
15 Morgoth
21:47 19.12.2016
16 Azzzzzzz
22:00 19.12.2016
17 Бай Митю от Младежда
Коментиран от #19
22:41 19.12.2016
18 Мммерцедес
Бай Митьо, къде ще видиш климатик, като Мерцедес си виждал само на снимка...
Трай си по-добре!
23:07 19.12.2016
19 ккк
До коментар #17 от "Бай Митю от Младежда":
Не ги карат много че ги и няма много. Вече такива коли не се правят.Климатик няма има климатроник и още некви фатки по седалките като вентилация, отопление,памет само сф..ка каде не прави за годините на производство.Коментиран от #20
23:23 19.12.2016
20 Бай Николай и сина му Гошо от Надежда
До коментар #19 от "ккк":
Бай Митьо намеква за стария виц, че Ламборджинитата и Поршетата сигурно не са хубави автомобили, щом рядко ги карат :-). Това е положението, хубав автомобил, който си струва парите.23:55 19.12.2016
21 Gost
01:55 20.12.2016
22 Някой
08:21 20.12.2016
23 кара Лада
До коментар #3 от "НикиД":
Само като погледнеш статистиката за продажбите на нови автомобили в Русия и това която казваш се потвърждава - начело са предимно корейски и японски. А руснаците са показателен тест за качествата на една кола предвид в какви условия ги карат. Още повече си нямат платени списания като Аутобилд и си казват всичко както си е реално.Коментиран от #24
09:55 20.12.2016
24 НикиД
До коментар #23 от "кара Лада":
абсолютно вярно! американският и руският пазар са много важни и показателни, защото там се кара много, разстоянията са огромни, а условията често екстремни. и доката в Русия част от многото дефекти на нови автомобили от германските премиум марки биха могли да се обяснят с некачествен бензин, лоша подръжка и прочие, то за щатите това не важи. когато човек си купува кола за 100 000 долара примерно, очаква качество и дълги години безпроблемна експлоатация, а се оказва, че тя с мъка успява да изкара гаранционния период, ачесто се налагат ремонти и преди той да е изтекъл. най-тъпото е, че това есе случва не защото германците са забравили как да правят добри автомобили, а защото компаниите се управляват от алчни и самозабравили се мениджъри, които гледат само проценти и печалби.10:23 20.12.2016
25 SEC
12:55 20.12.2016
26 Класика
12:57 20.12.2016
27 хайл
Много му се кефехме-уникален!!!!!
13:04 20.12.2016
28 YAMAHA
15:43 20.12.2016
29 Пушек
15:50 20.12.2016
30 До Барзака
19:21 20.12.2016