Компаниите в състава на Volkswagen Group са успели да продадат най-много автомобили през изминалата година. Така германският концерн отнема на Toyota титлата "Най-голям производител в света", сочат данни на focus2move.
Миналата година немците модернизираха Golf и пуснаха нов Tiguan. Audi, Skoda и Seat също се развиват много активно, в резултат на което продажбите на VAG са се увеличили с 1.4% до 10 102 036 коли въпреки "Дизелгейт". Toyota също бележи ръст, макар и само с 0.2% до 9 947 416 автомобила.
Трето място заема алиансът Renault-Nissan, който е успял да реализира 8 513 050 (+6.2%). Челната петица допълват Hyundai-Kia и General Motors, а десетката оформят Ford, Honda, FCA (Fiat-Chrysler), PSA (Peugeot-Citroen) и Suzuki.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Кобрата
И нека глупаците пак да оплюват този концерн...
11:09 09.01.2017
2 гамена
11:23 09.01.2017
3 Грую
11:41 09.01.2017
4 Ян Бибиян
Коментиран от #5, #6, #9, #20
11:51 09.01.2017
5 Ал Купоне
До коментар #4 от "Ян Бибиян":
Дърпал ги той Нисан. на марта у сряда ! Съдейки по названието Рено-Нисан, точно французите са доминанти в алианса.12:05 09.01.2017
6 рено фиен
До коментар #4 от "Ян Бибиян":
Рено имат железни бензинови двигатели, имах рено клио 1.2 92 г., още е живо и се кара от баща ми, с нулева поддръжка, наливам му старото масло на фолксвагена, който карам сега, старите свещи също са бонус за реното.Въртиш ключа, пали и тръгва, винаги, няма значение, колко е студено или топло, и така, вече 11 години, откакто го имаме.
Това рено просто НЕ УМИРА, ръждата го яде, но двигателят продължава да върви, а е на 25 години!!!!!!!!!
Наскоро му смених въздушния филтър, че старият не беше сменян от 8 години! :)
За 11 години има сменени 4 тампона, накладки и две спирачни цилиндърчета на задните гуми, наскоро протекоха, смятай!
Коментиран от #7
12:06 09.01.2017
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 рено фиен
До коментар #7 от "Лъжифон":
Невероятно но ФАКТ! Забравих да каже, че му е сменен и един термостат, блокира затворен и беше избил антифриза, едното кабелче на свещите след 8 - та година го смених, купих го за 2 лв от една морга.:)Баща ми му смени и задното гърне, че много шум вдигаше, миналата зима му смених антифриза, че старият приличаше на кирлива пот. Сменен му е и пистовия ремък.
За всичките години, които съм го карал Реното е палило винаги от пърия път, никога не гаснело и никога не ме е оставяло на път!
Само ръждата по задните калници и по пода му е проблема!
По едно време даже вървеше на 2 цилиндъра, едната свещ беше леко отвита, а другата заварена, кабела не правеше добър контакт и леко тресеше на празен ход, но си вървеше, с тази разлика, че по мудно набираше, нямаше мощност.
Всичко, което пиша е пълната истина, който иска да не ми вярва, не е задължително.
Сега съм решил да си купувам най-новото Клио, пак бензин, 1.2 75к.с.
12:50 09.01.2017
9 Трифонов
До коментар #4 от "Ян Бибиян":
Рено са един от най-креативните двигателостроители в историята и на автомобилната индустрия, и на автомобилния спорт! Рено са технологичният лидер в концерна Рено-Нисан, като именно тяхното ноу-хау стои зад умопомрачителното ускорение на "великата спортна кола" Nissan GTR, която, както всеки знае, без него, остава един напълно посредствен, безумно скъп автомобил. Това ускорение е резултат от работата на система за лонч контрол - ненадмината до сега - разработена от екипа на Рено във Формула 1 по времето, когато са отбор с Уилямс. Онези, които са гледали шампионата от онова време знаят прекрасно за какво говоря. Именно варианти на тази система се използват при всички варианти на Nissan GTR. Ако някой ви твърди нещо различно, да не му вярвате. Именно технологичното ноу-хау на Рено, като двигателостроител, във Ф1, стоеше и зад успехите на Ред Бул, принос за които Nissan нямат никакъв! Точка по въпроса! Знаем как се развиват нещата в момента в шампионата. И до 2019 г. Рено ще бъдат претенденти за титлата. Поне до момента винаги два, три сезона са им били нужни, за да настигнат най-добрите. На всички останали са им били нужни много повече, като повечето никога не ги е огрявало (справка - Тойота). Няма причини да мислим, че този път ще е различно. Добре, че са Рено, защото без тях, както Nissan преди, така и Mitsubishi днес, щяха да продават само климатици. Та така за Рено и автомобилите. Какви коли произвеждат за масите е отделен въпрос, но виждаме, че са в че12:50 09.01.2017
10 СТИНГ
Всичко това се дължи на заводите и продажбите в Китай.
Иначе във всяко едно отношение японската Тойота е класа над чалгарския автомобил Фолксваген.
Коментиран от #15, #19, #33
12:58 09.01.2017
11 рено фиен
До коментар #7 от "Лъжифон":
Започнахме да му слагаме консумативи втора употреба, по точно аз, защото аз го поддържам, тъй като решихме да го пращаме за скрап и да дам фаувето на баща ми, НО Реното просто не иска да умира, сигурен съм, че ръждата ще го изяде преди двигателят да е спрял. Сложих му старите 3 полюсни свещи на фаувето и Реното направо излетя.Баща ми за сега иска да си кара реното и неще фолксвагена!:)
Този двигател може да бъде унищожен само с чук, друг начин не виждам.
В гаража стои и чака 4 литрова туба с отработено масло на 5-6 хил километра 10W40 за доливане, Реното губи 1 л масло годишно от една семеринга на коляновия вал и това е, не гори масло!
Смених му маслото само в началото, като го купих, от тогава само се долива и масло НИКОГА НЕ МУ Е СМЕНЯНО!
Да взема да пратя историята в Щабквартирата на Рено? Виж това е идея!
13:11 09.01.2017
12 гост
14:47 09.01.2017
13 Инсинуации пак
А Рено е придобило 98% от Нисан още през 2008г.
15:20 09.01.2017
14 FAKE
Коментиран от #16
15:23 09.01.2017
15 Смешен яПОНЕЦ
До коментар #10 от "СТИНГ":
Типичен комплексар каращ японски нужник.Яд го е че не може да си позволи немски автомобил.
Карай си ръждата и не се изказвай неподготвен.
Коментиран от #17
15:39 09.01.2017
16 Кобрата
До коментар #14 от "FAKE":
Тва дето ти го наричаш ''масовка'' струва 5 пъти повече от един френски боклук...и е 100 пъти по-качествено и надеждно от това на което ти се кефиш...Тези коли са за хора с възможности, а не за плямпачи като теб, които се кефят на някво прогнило Рено (Ла*но)...
Коментиран от #18
16:11 09.01.2017
17 Кобрата
До коментар #15 от "Смешен яПОНЕЦ":
Евала за този коментар!16:12 09.01.2017
18 FAKE
До коментар #16 от "Кобрата":
Кое струва бе , че една х6 ца я гледам цял ден неможе да качи баира . Много те заболя коментара нали , ти за човек с възможности ли се мислиш хахахах . Слушай, твойте немски кочини сме ги виждали колко са здрави и колко струват . Ти си 3 та класа , карай си каруцата на един милион километра и си мечтай да караш нещо френско . Аз за разлика от теб съм ценител а ти си просто палякКоментиран от #24, #30
17:14 09.01.2017
19 FAKE
До коментар #10 от "СТИНГ":
Пич Тойота са на светлинни години от ваг*ните . Но дето карат немско немогат да ти прочетат коментара , защото повечето от тях са неграмотни .Коментиран от #25
17:18 09.01.2017
20 Гост читател
До коментар #4 от "Ян Бибиян":
А за смяна на ангренажа ,да трябва свалиш броня, решетка ,всичките фарове, всичките радиатори, да източиш антифриза и фреона, за тва чувал ли си,а? Любимците ти от ВАГ го владеят още от 95 година. хихихихихи18:29 09.01.2017
21 коли
19:30 09.01.2017
22 Десислав Попов
20:38 09.01.2017
23 Ярослав Станчев
21:58 09.01.2017
24 Кобрата
До коментар #18 от "FAKE":
От теб, нищо не може да ме заболи!Ти не си никой да ми даваш оценка, нито ме познаваш, нито ми знаеш възможностите.
Това, че ти караш каруца на 1 милион километра и си 3-та класа, не ти дава право да говориш за хора които не познаваш...
През цървулите ми е какво ще каже някой некадърник като теб...
А хубавите автомобили ще ги гледаш до гроб, но няма и да можеш да ги намиришеш...
22:27 09.01.2017
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 оня с автосервиза
01:19 10.01.2017
27 Петко
Коментиран от #29
11:17 10.01.2017
28 NESHTOTO GTi
13:24 10.01.2017
29 Смешен яПОНЕЦ
До коментар #27 от "Петко":
Добре казано.Само да питам колко японски и френски тоалети над 20 години се движат по пътищата? Всичко е отишло на скраб претопено и вложено в по-нови ръждивци да се радват заблудените. А немските им събратя радват и ще радват собствениците си още много години. Едно пожелание за собствениците на японски и корейски нужници: когато чакат някой и друг месец за някоя част да опитат немското.
Коментиран от #31
20:45 10.01.2017
30 japan toilet
До коментар #18 от "FAKE":
То само немско изкарва милиони другото дава брак рано рано хахахахаА за мачко п...о и елхичко темата е дълга.
20:50 10.01.2017
31 смешко
До коментар #29 от "Смешен яПОНЕЦ":
Ти изби рибата.Ще се радвам на 20-годишен немски курник!!!!Това виц ли е?Аз ще си карам ново френско пък ти си кърпи дъртата каруца и си мисли,че някой ти завижда.Коментиран от #32
22:05 10.01.2017
32 френски смешко
До коментар #31 от "смешко":
Карай си пластмасовия курник и храни сервизите.Ако не си разбрал намека за здравото и издръжливото ....... явно толкова ти е умствения багаж. Това, че твоята ръждясва и се пука пластмасата е от марката смешко. Немско и 50 годишно ръжда го не лови.
22:35 10.01.2017
33 Този коментар е премахнат от модератор.
34 ПРЕМИУМА
19:21 09.03.2017