9 Януари, 2017 10:54 14 543 34

Toyota отстъпи първото място

  • volkswagen-
  • toyota-
  • продажби-
  • статистика
Toyota отстъпи първото място - 1

Компаниите в състава на Volkswagen Group са успели да продадат най-много автомобили през изминалата година. Така германският концерн отнема на Toyota титлата "Най-голям производител в света", сочат данни на focus2move.

Миналата година немците модернизираха Golf и пуснаха нов Tiguan. Audi, Skoda и Seat също се развиват много активно, в резултат на което продажбите на VAG са се увеличили с 1.4% до 10 102 036 коли въпреки "Дизелгейт". Toyota също бележи ръст, макар и само с 0.2% до 9 947 416 автомобила.

Трето място заема алиансът Renault-Nissan, който е успял да реализира 8 513 050 (+6.2%). Челната петица допълват Hyundai-Kia и General Motors, а десетката оформят Ford, Honda, FCA (Fiat-Chrysler), PSA (Peugeot-Citroen) и Suzuki.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Кобрата

    42 21 Отговор
    Ей това е работа! VAG пак са номер едно!
    И нека глупаците пак да оплюват този концерн...
  • 2 гамена

    20 10 Отговор
    Евала
  • 3 Грую

    23 12 Отговор
    Рено са на трето място! Много съм изненадан и радостен - напоследък бият рибата много здраво, и колите им си струват всяка стотинка. Да ги видим след 4-5г. дали ще успеят да изместят Тойота?
  • 4 Ян Бибиян

    19 22 Отговор
    Само французи и хора без мозък, купуват тези недомислени автомобили като Рено. Освен дизайн в новите модели, нищо друго не си заслижава в тази кола. Къде сте чували при Тойота или VAG за смяна на крушка на фара да трябва да сваляш гумата и да бъркаш през калника ??!!! Добре че са концерт с Nissan да ги дъърпа напред иначе Рено е залязваща фирма.

    Коментиран от #5, #6, #9, #20

  • 5 Ал Купоне

    24 6 Отговор

    До коментар #4 от "Ян Бибиян":

    Дърпал ги той Нисан. на марта у сряда ! Съдейки по названието Рено-Нисан, точно французите са доминанти в алианса.
  • 6 рено фиен

    20 8 Отговор

    До коментар #4 от "Ян Бибиян":

    Рено имат железни бензинови двигатели, имах рено клио 1.2 92 г., още е живо и се кара от баща ми, с нулева поддръжка, наливам му старото масло на фолксвагена, който карам сега, старите свещи също са бонус за реното.
    Въртиш ключа, пали и тръгва, винаги, няма значение, колко е студено или топло, и така, вече 11 години, откакто го имаме.
    Това рено просто НЕ УМИРА, ръждата го яде, но двигателят продължава да върви, а е на 25 години!!!!!!!!!
    Наскоро му смених въздушния филтър, че старият не беше сменян от 8 години! :)
    За 11 години има сменени 4 тампона, накладки и две спирачни цилиндърчета на задните гуми, наскоро протекоха, смятай!

    Коментиран от #7

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 рено фиен

    11 6 Отговор

    До коментар #7 от "Лъжифон":

    Невероятно но ФАКТ! Забравих да каже, че му е сменен и един термостат, блокира затворен и беше избил антифриза, едното кабелче на свещите след 8 - та година го смених, купих го за 2 лв от една морга.:)
    Баща ми му смени и задното гърне, че много шум вдигаше, миналата зима му смених антифриза, че старият приличаше на кирлива пот. Сменен му е и пистовия ремък.
    За всичките години, които съм го карал Реното е палило винаги от пърия път, никога не гаснело и никога не ме е оставяло на път!
    Само ръждата по задните калници и по пода му е проблема!
    По едно време даже вървеше на 2 цилиндъра, едната свещ беше леко отвита, а другата заварена, кабела не правеше добър контакт и леко тресеше на празен ход, но си вървеше, с тази разлика, че по мудно набираше, нямаше мощност.
    Всичко, което пиша е пълната истина, който иска да не ми вярва, не е задължително.
    Сега съм решил да си купувам най-новото Клио, пак бензин, 1.2 75к.с.
  • 9 Трифонов

    14 10 Отговор

    До коментар #4 от "Ян Бибиян":

    Рено са един от най-креативните двигателостроители в историята и на автомобилната индустрия, и на автомобилния спорт! Рено са технологичният лидер в концерна Рено-Нисан, като именно тяхното ноу-хау стои зад умопомрачителното ускорение на "великата спортна кола" Nissan GTR, която, както всеки знае, без него, остава един напълно посредствен, безумно скъп автомобил. Това ускорение е резултат от работата на система за лонч контрол - ненадмината до сега - разработена от екипа на Рено във Формула 1 по времето, когато са отбор с Уилямс. Онези, които са гледали шампионата от онова време знаят прекрасно за какво говоря. Именно варианти на тази система се използват при всички варианти на Nissan GTR. Ако някой ви твърди нещо различно, да не му вярвате. Именно технологичното ноу-хау на Рено, като двигателостроител, във Ф1, стоеше и зад успехите на Ред Бул, принос за които Nissan нямат никакъв! Точка по въпроса! Знаем как се развиват нещата в момента в шампионата. И до 2019 г. Рено ще бъдат претенденти за титлата. Поне до момента винаги два, три сезона са им били нужни, за да настигнат най-добрите. На всички останали са им били нужни много повече, като повечето никога не ги е огрявало (справка - Тойота). Няма причини да мислим, че този път ще е различно. Добре, че са Рено, защото без тях, както Nissan преди, така и Mitsubishi днес, щяха да продават само климатици. Та така за Рено и автомобилите. Какви коли произвеждат за масите е отделен въпрос, но виждаме, че са в че
  • 10 СТИНГ

    20 20 Отговор
    Тойота беше 7-8 години лидер.Като,цяло Фолксваген е кола за технически неграмотните,простолюдието и ниския слой в обществото.
    Всичко това се дължи на заводите и продажбите в Китай.
    Иначе във всяко едно отношение японската Тойота е класа над чалгарския автомобил Фолксваген.

    Коментиран от #15, #19, #33

  • 11 рено фиен

    9 9 Отговор

    До коментар #7 от "Лъжифон":

    Започнахме да му слагаме консумативи втора употреба, по точно аз, защото аз го поддържам, тъй като решихме да го пращаме за скрап и да дам фаувето на баща ми, НО Реното просто не иска да умира, сигурен съм, че ръждата ще го изяде преди двигателят да е спрял. Сложих му старите 3 полюсни свещи на фаувето и Реното направо излетя.
    Баща ми за сега иска да си кара реното и неще фолксвагена!:)
    Този двигател може да бъде унищожен само с чук, друг начин не виждам.
    В гаража стои и чака 4 литрова туба с отработено масло на 5-6 хил километра 10W40 за доливане, Реното губи 1 л масло годишно от една семеринга на коляновия вал и това е, не гори масло!
    Смених му маслото само в началото, като го купих, от тогава само се долива и масло НИКОГА НЕ МУ Е СМЕНЯНО!
    Да взема да пратя историята в Щабквартирата на Рено? Виж това е идея!
  • 12 гост

    16 8 Отговор
    Поредната манипулация на платени рекламисти . Интересно защо като се говори за "Volkswagen Group" се събира куцо и сакато включително коли от Китай и Южна Америка , където ВАГ има до 50% , а когато се говори за Тойота никой не смята нито Дайхатсу , нито Субару , нито Сцион и т.н. , където Тойота е водещ съсобственик и с които сметката става недостижима за ВАГ и за още 10 г. напред
  • 13 Инсинуации пак

    12 2 Отговор
    VW или обединени общо 5 марки, всички заедно са изпреварили Тойота ?
    А Рено е придобило 98% от Нисан още през 2008г.
  • 14 FAKE

    6 11 Отговор
    Френцузите пак са много големи . Колите които са продоват най много са за масовката , не всеки може да си позволи да кара нов френски автомобил ;) Хора дето правят коли дето не вървят на сняг , а фаровете докато им ги дръпнеш се свалят , не ми ги хвали .

    Коментиран от #16

  • 15 Смешен яПОНЕЦ

    12 15 Отговор

    До коментар #10 от "СТИНГ":

    Типичен комплексар каращ японски нужник.
    Яд го е че не може да си позволи немски автомобил.
    Карай си ръждата и не се изказвай неподготвен.

    Коментиран от #17

  • 16 Кобрата

    13 15 Отговор

    До коментар #14 от "FAKE":

    Тва дето ти го наричаш ''масовка'' струва 5 пъти повече от един френски боклук...и е 100 пъти по-качествено и надеждно от това на което ти се кефиш...
    Тези коли са за хора с възможности, а не за плямпачи като теб, които се кефят на някво прогнило Рено (Ла*но)...

    Коментиран от #18

  • 17 Кобрата

    7 5 Отговор

    До коментар #15 от "Смешен яПОНЕЦ":

    Евала за този коментар!
  • 18 FAKE

    14 12 Отговор

    До коментар #16 от "Кобрата":

    Кое струва бе , че една х6 ца я гледам цял ден неможе да качи баира . Много те заболя коментара нали , ти за човек с възможности ли се мислиш хахахах . Слушай, твойте немски кочини сме ги виждали колко са здрави и колко струват . Ти си 3 та класа , карай си каруцата на един милион километра и си мечтай да караш нещо френско . Аз за разлика от теб съм ценител а ти си просто паляк

    Коментиран от #24, #30

  • 19 FAKE

    12 13 Отговор

    До коментар #10 от "СТИНГ":

    Пич Тойота са на светлинни години от ваг*ните . Но дето карат немско немогат да ти прочетат коментара , защото повечето от тях са неграмотни .

    Коментиран от #25

  • 20 Гост читател

    11 3 Отговор

    До коментар #4 от "Ян Бибиян":

    А за смяна на ангренажа ,да трябва свалиш броня, решетка ,всичките фарове, всичките радиатори, да източиш антифриза и фреона, за тва чувал ли си,а? Любимците ти от ВАГ го владеят още от 95 година. хихихихихи
  • 21 коли

    10 7 Отговор
    Истината е, че немските коли се продават с много пари за реклама и от шовинизъм - на германеца да му кажеш, че нещо чуждо е по-добро няма и да ти повярва. Audi е мечтата на всеки българин, който не може да се качи на BMW или Mercedes. Факт е, че Audi е един скъп VW с по-качествени пластмаси и по-изпипан дизайн, но колите им са пълен боклук за цената си. Японците също залязват като качество, освен Мазда и Субару, които обаче вдигнаха и цените. Корейците са най-добри в момента като цена-качество, като това е видно и на consumer reports.
  • 22 Десислав Попов

    6 8 Отговор
    Еее,скоро п*тките,тоест ВАГ-.ните ще ядат дървото от РЕНО-НИСАН.
  • 23 Ярослав Станчев

    7 3 Отговор
    Уж Дошо все ги чака да фалират пък те станали номер едно..ах тоя ВАГ.
  • 24 Кобрата

    12 4 Отговор

    До коментар #18 от "FAKE":

    От теб, нищо не може да ме заболи!
    Ти не си никой да ми даваш оценка, нито ме познаваш, нито ми знаеш възможностите.
    Това, че ти караш каруца на 1 милион километра и си 3-та класа, не ти дава право да говориш за хора които не познаваш...
    През цървулите ми е какво ще каже някой некадърник като теб...
    А хубавите автомобили ще ги гледаш до гроб, но няма и да можеш да ги намиришеш...
  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 оня с автосервиза

    9 1 Отговор
    Имам в семейството два стари VAG единият е BORA 2,0 i,а другия е GOLF 4 2,0 i нямат отказ и двата !Не са икономични на газ харчат 11-12 на сто градско , но за 6-7 години нямам някакъв по-сериозен проблем , за мен лично не са лоши машини ! Пожелавам им успех на VAG групата !
  • 27 Петко

    5 5 Отговор
    Много ги боли японските лаици от това, че тойота тръгва надолу. Колите които карате драги озлобени неудачници не са лоши за ежедневна употреба, поради проста структура и стари технологии. Не съдете хората за страстта и желанието да карат нещо по-добро, дори на по-висока цена. Всеки може сам да си направи сметката. Ако на вас ви се струва, че е чиста загуба да си направиш кефа с кола от по-високо качество на изработка и управление има градски транспорт!!!

    Коментиран от #29

  • 28 NESHTOTO GTi

    3 0 Отговор
    VW GoLf GTi Forever
  • 29 Смешен яПОНЕЦ

    3 4 Отговор

    До коментар #27 от "Петко":

    Добре казано.
    Само да питам колко японски и френски тоалети над 20 години се движат по пътищата? Всичко е отишло на скраб претопено и вложено в по-нови ръждивци да се радват заблудените. А немските им събратя радват и ще радват собствениците си още много години. Едно пожелание за собствениците на японски и корейски нужници: когато чакат някой и друг месец за някоя част да опитат немското.

    Коментиран от #31

  • 30 japan toilet

    2 2 Отговор

    До коментар #18 от "FAKE":

    То само немско изкарва милиони другото дава брак рано рано хахахаха
    А за мачко п...о и елхичко темата е дълга.
  • 31 смешко

    1 6 Отговор

    До коментар #29 от "Смешен яПОНЕЦ":

    Ти изби рибата.Ще се радвам на 20-годишен немски курник!!!!Това виц ли е?Аз ще си карам ново френско пък ти си кърпи дъртата каруца и си мисли,че някой ти завижда.

    Коментиран от #32

  • 32 френски смешко

    4 3 Отговор

    До коментар #31 от "смешко":

    Карай си пластмасовия курник и храни сервизите.
    Ако не си разбрал намека за здравото и издръжливото ....... явно толкова ти е умствения багаж. Това, че твоята ръждясва и се пука пластмасата е от марката смешко. Немско и 50 годишно ръжда го не лови.
  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 ПРЕМИУМА

    0 0 Отговор
    Най-сте ми смешни такива дето карате Немски автомобили на по 15-20 години със съмнителен произход и пробег зад гърба.Ама нищо друго освен тяхното не признават и като ги попиташ,всичко друго за тях е конфекция и боклук,а те си мислят дори казват на глас,че карат ПРЕМИУМИ....това само в България може да стане.Айде със здраве! :)))