С излизането си от завода, купето на първа серия бе своебразно продължение на култовото Е30. В оригинален вид, най-мощните версии на 1-ва серия на BMW бяха снабдени с шестцилиндров турбодвигател, което обаче, влизаше в леки противоречия с хардкор феновете на марката. Те са свикнали да виждат атмосферен двигател, който благодарение на единичните дроселови клапи, реагира моментално на натискането на газта. Освен това, той добавя звук, който сме свикнали да чуваме само по пистите и рали отсечките. Това е достатъчно основание за собственика на тази великолепна "единичка" да прибегне към блестящия 4.0-литров атмосферен S65 двигател от M3 E90/92. За да бъде гаргата рошава, той избира и кит за увеличаване на кубатурата от специалистите Dinan, като след всички подобрения мощността достига до малко над 500 конски сили. Те обаче, не спират до тук - външен пакет от 1М, регулируемо окачване, частична предпазна клетка и много карбон, който включва и джантите, допълват представянето на автомобила. Малко и леко купе със задно предаване и атмосферни 500 коня, какво му трябва повече на човек?
10 Януари, 2017 22:30 5 931 4
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 гощо
08:17 11.01.2017
2 Желю
10:30 11.01.2017
3 Bmw Shit
08:24 12.01.2017
4 111
09:57 12.01.2017