Last news in Fakti

11 Ноември, 2011 10:05 28 343 11

Евтиното Peugeot ще струва 8 000 евро

  • psa-
  • peugeot-
  • citroen-
  • talbot

 

Явно притеснен от уникалната инвазия, която Renault прави с бюджетната си марка Dacia, френският концерн PSA най-после взе окончателно решение да пусне на пазара евтин седан, който на практика ще се яви пряк конкурент на Logan.
 
И двете компании - Peugeot и Citroen - ще пуснат своя разновидност на бюджетната кола, като тези модификации ще бъдат предназначени основно за Китай, Северна Африка, Латинска Америка и страните от Източна Европа. Очаква се моделът на Peugeot да е основния играч заради по-ниската цена от тази на Citroen-а.
 
Автомобилът на Peugeot ще се появи на пазарите след две години, най-вероятно с отделна марка. Специалистите са на мнение, че Peugeot ще възроди името Talbot, правата върху което са са собственост на "Лъвчетата" още от 1979 година.
 
На този етап бюджетният модел носи вътрешнозаводски индекс М3 и представлява седан с дължина 4 150 мм. За направата му ще бъде използвана или модернизираната платформа от модела 405, който все още се произвежда в Иран, или леко удължено шаси от 206.
 
Достъпното Peugeot ще атакува пазарите с цена под 8 000 евро. Томас д'Оси, ръководител на отдела за планиране на Citroen, казва в интервю за Autocar, че основните клиенти на продукцията на PSA са два типа - претенциозни и умерени.
 
За първите е предназначена новата линия на марката DS, а на вторите ще бъде предложен максимално опростен автомобил, без много електроника и респективно на доста атрактивна цена. Ще припомним, че още през 2007-а Citroen се опита да лансира бюджетен модел, но концепцията C-Cactus така и не влезе в серия.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Асен Христосков

    1 1 Отговор
    porednata ednodnevka
  • 2 Гост

    3 2 Отговор
    Браво! Само дето Пежо не са едни от най-качествените коли. Все пак са хубави и икономични.
  • 3 Продавам ракия

    1 0 Отговор
    Виждал съм Талбот на живо. ПОТРЕС !
  • 4 людмил рударски

    1 0 Отговор
    neka dagovidim na jivo i posle chte govorim.
  • 5 Георги Георгиев

    0 1 Отговор
    Талбот наживо ... невероятно. Големи таратайки бяха.
  • 6 Цецка Цачева

    0 0 Отговор
    Говорим за кола от магазина, а такава не сте виждали. Пишете простотии и си карате двойките.
  • 7 GTE

    0 0 Отговор
    Съща е идеята за Пежо 408, което е 308 седан. В Гърция съм карал такова рент а кар. Беше правено в Китай, на цена 11 000 евро се продават в Солун и според мен си беше много приятен автомобил за тези пари. Колко е качествен не знам, но знам че вече много качествени не останаха.
  • 8 Саманд

    0 0 Отговор
    Samanda и в момента е на цена 8 000 евро, не е нафрашкан с електроника и е на платформата на 405.
  • 9 БГ

    1 0 Отговор
    Да ползват изоставен завод в България,квалифицирана и евтина работна ръка бол,подобрения по окачването и стой та гледай...как дачиите "ни дишат пушека" /наужким де...мечти ...то Серегей почва курс на въоръжена борба те нови коли,айде де ... /
  • 10 VR4

    0 0 Отговор
    "максимално опростен автомобил, без много електроника"

    Ключовата фраза за милиони купувачи. :)
  • 11 Ogi

    0 0 Отговор
    Изглежда много красиво, какво не му харесвате? А "Талбот" ще са такива, каквито ги направят "Пежо", просто ползват марката си. Пък и съм чувал много добри думи за техни модели.