Вече стана ясно, че следващото поколение S-Klasse на Mercedes-Benz ще е претъпкано с всевъзможни електронни системи и на практика се очаква да предизвика революция сред автомобилите от висшия клас. Появата на лимузината в дилърските центрове на марката е насрочена за 2013 година, а сега станаха известни още няколко технологии от арсенала на новия топ-седан.
Най-интересната от тях е, че новият флагман на Mercedes-Benz ще разполага със система, позволяваща на автомобила да се движи на ниска скорост (до 40 км/ч) без намесата на водач. Тази информация дойде лично от инженера в немската компания Щефан Швехер, който даде интервю за британското издание AutoExpress.
По думите на Швехер, новата система ще даде възможност на шофьора да се съсредоточи върху останалите многобройни екстри в автомобила, като това вече ще може да става по време на движение в градска среда. Новата високотехнологична разработка на Mercedes-Benz ще работи на принципа на адаптивния круиз контрол.
Тя обаче ще е значително по-усъвършенствана, ще се командва от отделен електронен блок, който ще получава информация от набор от сензори и камери. Последните ще имат за задача да контролират скоростта, отстоянието на автомобила от съседните превозни средства, пътната маркировка и знаците.
Другата новост в системите на следващата S-Klasse е свързана с новото поколение на фирмената Comand. Благодарение на нея връзката със социалните мрежи и картите на Google ще е възможна по време на движение. Достъп ще има и до т.нар. панорами Street View. Самата система ще е пряко свързана с навигационната.
Досега от Mercedes-Benz обявиха и за наличието на още куп иновационни системи за новата S-Klasse, за които ви разказахме преди време. Гамата от модификации също е много необичайна. Очаква се появата на стандартна и удължена версии, лимузина Pullman, купе, което ще смени CL, и кабриолет с мек сгъваем покрив.
Новата S-Klasse ще се прави по мотиви на концепциите F125 и F800 Style. Платформата ще модулна, а гамата от двигатели - доста разнообразна. Вече стана ясно, че за щутгартската топ-лимузина се предвиждат включително и четирицилиндрови мотори.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ....
12:03 15.11.2011
2 Mилен
12:40 15.11.2011
3 kiro
12:44 15.11.2011
4 Атанас Димитров
13:36 15.11.2011
5 *******
13:51 15.11.2011
6 Тинтин
16:10 15.11.2011
7 Kobester
17:28 15.11.2011
8 4ipi
18:17 15.11.2011
9 Иракли Иракли
1
18:27 15.11.2011
10 меро
19:41 15.11.2011
11 Атанас Велики
19:44 15.11.2011
12 angel
20:03 15.11.2011
13 angel
Коментиран от #34
20:08 15.11.2011
14 Порше Мерцедес
20:27 15.11.2011
15 ВИП АМГ
20:42 15.11.2011
16 Владимир Владимиров
Айде почвайте разбирачите да ми разисквате коментара че искам да се смея тази вечер :D:D:D
21:05 15.11.2011
17 Prelude
21:17 15.11.2011
18 angel
Коментиран от #25
21:57 15.11.2011
19 martoveca
Коментиран от #38
22:57 15.11.2011
20 Росен Димитров
22:59 15.11.2011
21 Начко
00:04 16.11.2011
22 angel
Коментиран от #28
08:15 16.11.2011
23 *********
08:54 16.11.2011
24 Фидел
Коментиран от #37
10:00 16.11.2011
25 Kobester
До коментар #18 от "angel ":
@18 Ангеле, А8 ми е любимата кола(особено тези до 2009та, но и новите стават), но мерцедеса не можеш да кажеш че е лош. Доста по-здрав е, читаво А8/S8 още не се е родило, винаги се разваля и винаги за космически суми. Ес класата е супер кола, голяма, удобна, елегантна, красива, с много функции. А8 е за хора с повече пари, защото ремонтите са 5 цифрени винаги. А8 е по-спортна и с повече неща(копчета, врътки, джаджи и т.н.) отвътре, което мен ми харесва повече, еската е по-изчистена и не ми допада, но не можеш да кажеш че е лоша.@19 кви 20 години те гонят, като излезе 2-3 месеца по-късно е по улиците
Начко ес класата от година на година става все по-хубава и по-хубава.
10:38 16.11.2011
26 iwo
Къде отиде изобщо усещането и удоволствието от шофирането, а и с тези системи какъв точно ти е контрола над колата- нито я усещаш, нито я контрилираш. ба .и тъпото нинтендо. Имам суперстаро Порше тарга и за мен това е усещането за кола....
10:40 16.11.2011
27 Борката
Та за многото електроника съм съгласен- като само се возиш- каква е идеята, при толкова високи разходи и несигурност на електрониката:-)колкото по- просто е нещо, толкова по- лесно с еразваля...
10:44 16.11.2011
28 ВИП АМГ
До коментар #22 от "angel":
@22 a az ti pojelavam kogato pravish avtomatika v serviza na draglivoto si Audi da poglednesh kam aluminievite nosachi i barzo ama mnogo barzo da zvanish da porachvash novi che dragliviat ti kosh e pred razpad.ako e tdi mojesh i malko kobilici da porachash i edna pompa za vseki sluche che GNPta hvarliat kato ludi.aide adio s toia derak na VAG10:49 16.11.2011
29 киру
11:42 16.11.2011
30 kokomok
коментира този който няма пари и не може да си го позволи.тези които могат с тях може да разговаряте на друга тема , тях не ги интересува колко е скъпа колата , а как да изкарат за да си купят следващия модел.тъй че ........ай стига ,а,..........колко от вас са ходили до магазина на мерцедес , за да питат за нов .
поне за инфо да........ама за друго не виждам
12:19 16.11.2011
31 kokomok
12:23 16.11.2011
32 Тотал Щета
Коментиран от #36, #39
13:36 16.11.2011
33 Мирослав Маринов
14:03 16.11.2011
34 Мирослав Маринов
До коментар #13 от "angel":
@13 "sigorno imat predvid na patna pomo6t" че то иначе няма как14:10 16.11.2011
35 1234
16:25 16.11.2011
36 ангел димитров
До коментар #32 от "Тотал Щета":
@32 palqcho !!18:51 16.11.2011
37 ангел димитров
До коментар #24 от "Фидел":
@24 fidel ti si darven filosof ne si v 4as izobshto18:54 16.11.2011
38 ангел димитров
До коментар #19 от "martoveca":
@19 martovec ima6 speshna nujda ot doktor18:55 16.11.2011
39 Борислав Борисов
До коментар #32 от "Тотал Щета":
@32 Абе ти в кой свят живееш?19:04 16.11.2011
40 330и
19:05 16.11.2011
41 Ивайло Славчев
20:45 16.11.2011
42 ангел димитров
22:00 16.11.2011
43 ото
без пътници и багаж .
22:24 16.11.2011
44 Стоката
Маринов
izob6to nqkoga prez jivota si ka4va li si se na kola ? mercedes ne vlizat v serviz moje da vlezne samo da mu smenqt masloto , gumite , djanitite i nz si kvi drugi gluposti na da se razvali tova e da ne kaja golqma duma nevazmojno !!! az karam mesecedes e300 96g. 4ist dizel 3.0 136k.c. i da 4ukna na darvo ni6to ne se razvalq ! a koito se e ka4val vatre vika e....i kolata a az kazvam sedalkata moje da se drapne o6te nazad! a otnosno voziqta ka4val sam se na kvi li ne koli , no takava voziq prosto nqma xorata koito sam ka4val kazvat sa6toto ! xorata koito razbirat ot koli sa6to kazvat 4e mercedes vozi nai xubavo! nqma da sporq s nikoi ! koito ne e karal mercedes da ne pi6e izob6to tapi komentari !mejudrugoto otnosno tova koeto kaza 4e "Тия боклуци не могат да излезнат от сервиза с цял отбор шофьори,пък камоли без нито един" otnosno tiq bokluci koito kazva6 4e stoqt v serviza az takiva "bokluci" v serviz ne sam vijdal ! v serviz sam vijdl fiat , reno , pejo i nz si kvi drugi BOKLUCI!!! MERCEDES I VSI4KI OSTANALI!!!
Коментиран от #45
23:00 16.11.2011
45 ангел димитров
До коментар #44 от "Стоката":
@44 Stoka na taq antika nqma kvo da i se razvali zakarai q v muzeqКоментиран от #46
07:19 17.11.2011
46 ВИП АМГ
До коментар #45 от "ангел димитров":
@45 shto po te kefi dachiata na bashtati koiato e na 1 godina li ?23:14 17.11.2011
47 Sinan
Коментиран от #48
17:40 18.11.2011
48 ВИП АМГ
До коментар #47 от "Sinan":
@47 mnogo si prav niama kakvo da dopalnia15:25 19.11.2011
49 Георги
22:42 22.11.2011