Новото поколение на топ седана на Mercedes-Benz, чиито продажби трябва да започнат ориентировъчно в края на следващата или в началото на 2013 година, ще предизвика малка революция сред автомобилите от висшия клас.
Виновници за това няма да са четирицилиндровите дизелови и бензинови мотори, с които ще се оборудва новата S-klasse. За тях се знае отдавна. Много по-интересен е фактът, че моделът ще се произвежда в три различни версии.
Луксозният седан открай време се предлага с нормална и удължена база, а в новата генерация ще бъде наличен и вариант с кодовото название XXL. Така следващото поколение на S-Klasse ще бъде дълго пет метра в стандартното си изпълнение, 5.25 м във вариант Long и цели 5.55 м за новата разновидност XXL.
Най-дългата версия на практика ще конкурира Maybach 57. Тази модификация обаче ще бъде предназначена основно за китайския пазар, където размерът на автомобили от подобен клас е от огромно значение. Това обаче не е всичко.
Следващата S-Klasse на Mercedes-Benz ще се оборудва с нова система за комфорт, която ще може да "оглежда" пътя пред автомобила с помощта на видеокамери и специални скенери и своевременно да реагира чрез промяна в твърдостта на амортисьорите на появилите се пред колата неравности.
При системите за безопасност също ще има нововъведения. При опасност от страничен сблъсък водачът и пътниците ще бъдат "побутвани" към страничните еърбегове, като по този начин ще се намали броят на травмите, причинени от удара в самата въздушна възглавница.
Втората система за безопасност е още по-впечатляваща. Когато електрониката прецени, че катастрофата е неизбежна, ще се отварят еърбегове... пред предните колела. Те ще бъдат изработени от специална материя, която ще увеличава сцеплението и ще се намалява спирачния път.
7 Октомври, 2011 11:12 26 573 11
Уникални екстри за следващата S-Klasse
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Mercedes-Benz
Коментиран от #8
19:58 07.10.2011
2 Kobester
Да, защото там хората са много високи и разбираш ли допълнително място между предната и задната седалка е от голямо значение. :D :D :D
22:07 07.10.2011
3 Адриан Станков
10:25 08.10.2011
4 триста итридесети
все си мислех че от сегашната електроника повече няма накъде!
ако има ефект обаче ще стане задължително за автомобилите
11:20 09.10.2011
5 Ахура Мазда
Коментиран от #6
22:26 09.10.2011
6 520 zender
До коментар #5 от "Ахура Мазда":
@5 Аве ти луд ли си-аз съм беемвист но всички екстри идват от ес класата-независимо дали ги приемаме или не...Коментиран от #7
22:38 09.10.2011
7 Ахура Мазда
До коментар #6 от "520 zender":
@6 Кой те лъже бе момче? Фен съм на мерцедес, обаче американските лимузини са имали купища екстри още 60-те, които се появяват при мерцедес години по- късно.Auto motor und sport: S-class
-склонна към дефектиране електроника
-проблеми с пневматичното окачване
-износване на предното окачване
23:22 09.10.2011
8 Ахура Мазда
До коментар #1 от "Mercedes-Benz":
@1 Не можеш, защото си обратното на остър.Коментиран от #10
23:25 09.10.2011
9 Порше Мерцедес
20:54 10.10.2011
10 Mercedes-Benz
До коментар #8 от "Ахура Мазда":
@8 Тва с отрязаната долна глава ли го измисли?19:37 11.10.2011
11 __________
22:17 14.10.2011