Един автомобил успя да разстрои автомобилните производители по света с неговото постижение от 6:52 на "мерилото" - Нюрбургринг. Той няма нещо супер специално и мега технологично - напротив, използва атмосферен двигател, който задвижва четирите колела и значително количество въглеродни влакна.
Теглото на автомобила достига 1382 килограма или с 40 по-малко от стандартния Huracan, мощността на 5.2-литровия V10 е нарастнала с 30 конски сили до 640 и 600 нютонметра, а ускорението е паднало на 2.9 секунди от стандартните 3.2. Основната промяна идва от Aerodynamica Lamborghini Attiva - специално разработени от въглеродни влакна аеродинамични детайли, които да осигуряват много по-големи притискателни сили.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Vandalisimo
Коментиран от #2, #9, #12
23:13 07.03.2017
2 omron
До коментар #1 от "Vandalisimo":
Абе ти правиш ли разлика м/у изцяло пистов автомобил и сериен автомобил? Май не!Коментиран от #3, #7
00:28 08.03.2017
3 а ся
До коментар #2 от "omron":
Само да обясниш , кое точно му е семейното на това отгоре на снимката и ще се съглася с теб .Коментиран от #4
02:21 08.03.2017
4 ламбо
До коментар #3 от "а ся":
Сериен, не семеен. Гледай малко.Коментиран от #5
03:12 08.03.2017
5 onq s konq
До коментар #4 от "ламбо":
"Семейното" е, че е с ДВЕ МЕСТА и това е напълно достатъчно.03:17 08.03.2017
6 onq s konq
04:12 08.03.2017
7 Оги
До коментар #2 от "omron":
Това не е семеен автомобил, според традиционните разбирания. Това е шосеен автомобил, двуместен, в който спокойно пътуват двама отпред и може отзад ако полегне някой пенсионер...или чааве в седалка. И два три сака батгаж за гарнитура но дребни не щайги с картофи... Пагани Зонда също произвежда шосейни болиди и рекорда им е меродавен. не виждам причина за ядосване? Ламборджини и Пагани правят мощни болиди, но са с различни кубатури и мощност, Нютонметри, маса. Да се сравняват кой е НАЙ- е нелепо... Могат да се сравняват само автомобили със сходни кубатури двигатели и приблизително тегло. А такива не се правят, освен на ВРХ-ха, където обема е ограничен на 2000 сс. Олбаче мощността не е ограничена нито теглото. така, че и двата автомобила са си рекордьори. Разликата от 4 секунди е нищожна, за толкова различни автомобила. На практика не можеш да гарантирашш, чев едно състезание на Льо Ман, кой от двата лби спечелил? Зависи и от пилотите, от състоянието на настилката. Влияе и вятъра...07:27 08.03.2017
8 ba4kator
08:22 08.03.2017
9 Ярослав Станчев
До коментар #1 от "Vandalisimo":
Времето на Щефан Белоф с Порше 956-6,11,13 стои вече 34 години.Успех на Пагани Зонда Р и на всички останали.Коментиран от #13
10:13 08.03.2017
10 Lambo
11:10 08.03.2017
11 БАШ Lambo
14:39 08.03.2017
12 незнайко
До коментар #1 от "Vandalisimo":
Точно така се прави, а не само с мощност !22:33 09.03.2017
13 незнайко
До коментар #9 от "Ярослав Станчев":
ЕТО ЗАЩО РЕКОРДА СТОИ ! През 1983 г. към дългата конфигурация на Северната дъга на “Нюрбургринг” е добавена байпас-секция, която скъсява трасето от 22.8 км на 20.7 км. НАй напред трябваше да прочетеш това ! Не всички сме от ЛЕВУНОВО.22:42 09.03.2017