Подразделението на германския производител VW, което отговаря за моторните спортове представи новото поколение на състезателния Golf TCR. Автомобилът е претърпял голяма еволюция от миналата година, като е работено в няколко насоки.
Външно състезатената машина разполага с по-широки калници, по-изразителни отвори за въздух в предната броня, премодулиран дифузьор, както и нов и по-изразителен спойлер. Това спомага същевременно за по-добра аеродинамика и повече притискателни сили.
Мощността на автомобила е нарастнала с 20 конски сили до 350, а скоростната кутия отново е шестстепенна секвенциална. При миналогодишния модел ускорението от 0 до 100 се извършваше за 5.2 секунди и тук очакваме леко подобрение, като става въпрос за автомобил със задвижване на предните колела, на който основната цел е добро странично ускорение.
От компанията се очаква да произведат около 30 такива автомобила след успешния миналогодишен сезон, което се изразява в спечелването на 17 победи в шампионатите за туристически автомобили по света.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 гощо
07:28 13.03.2017
2 алфреду
10:04 13.03.2017
3 голф кенеф
13:02 13.03.2017
4 От ъп
13:18 13.03.2017
5 WRC
14:17 13.03.2017
6 Гост
Коментиран от #7, #9
21:14 13.03.2017
7 black knight
До коментар #6 от "Гост":
Бесен бял рицар със гоУф 3ка брани смело марката ууу.... успокой се мой21:50 13.03.2017
8 Кобрата
16:32 15.03.2017
9 Моделатор
До коментар #6 от "Гост":
Аз съм на Ауди SQ7.всички коли са едни и същи. Свърши ли гаранцията проблемите почват. Няма значение немски френски италиянски японски.всички са един куп желязо.хубаво е да има конкуренция .ето тесла как им разказва играта в Европа навсякъде имаш станции за безплатно зареждане на тесла. нямаш безмилостни обслужвания масла филтри и ТНТ боклуци за сумата пари . Там е бъдещото ел. Поръчал съм си и Ауди Q7 e-tron. И на там вървят нещата към тика. Пък и да се спрат с тия скъпи горива .19:03 06.07.2017