Тихо и без много шум, както обикновено бе представен поредния гигант на Bugatti - Chiron. Всъщност може би светлината на прожекторите бе открадната от чудовищния прототип Vision Grand Turismo, който трябва да представлява ектремната му версия, но едва ли ще види бял свят, ако трябва да съдим от Veyron, защото SuperSport не може да бъде наречен "екстремен" въпреки мощността му.
Този тест на Джетро Бовингтън от каналът за автомобили Drivetribe създаден от триото Кларксън, Хамънд и Мей, е един от първите реални и автомобилът изглежда и звучи зашеметяващо. Боботещите или по-скоро грухтящи 1500 коня и 1600 нютона могат да накарат всеки един човак да настръхне при натискането на педала на газта, а още повече при първия поглед към километража.
Chiron изглежда значително по-остро и спортно от загладения Veyron и дори и малко не напомня за него. От модела пак ще бъдат създадени 500 броя или по 70 на година, а цената на този колос достига 2.4 милиона евро. Върху всеки един автомобил работят общо около 20 човека, които съединяват над 1800 детайла. Вече над 200 автомобила от цялата количество са намерили своите собственици, а интересното е, че очакваме много лимитирани версии.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 CL500
Като я гледам, правя асоциация м/у нея и останалите хепер-кари, така както в по-ниския общодостъпен клас са по-спортните модели на Мерцедес и подобните на БМВ и останалите. Топ моделите на Ферари, Порше, Кьонигсег, Пагани и т.н. може и да имат по-остро и екстремно поведение на пътя от Бугати, но то освен всичко има и супер качество на изработка, използвани материали, по-лесно шофиране и лукс.
Нещо като Ес-купето на Мерцедес и БМВ примерно. БМВ е с по-остро поведение, създава (понякога лъжовно) усещане за екстремност, но Мерцедес винаги е по-напред спрямо материали и лукс, както и леко управление.
07:53 28.03.2017
2 Рачко
Това съвършенство на направено в Франция, от компания със традиции, а не е правила климатици и после решила, че коли ще произвежда..
Коментиран от #7
09:45 28.03.2017
3 112
10:19 28.03.2017
4 Ахаха
10:21 28.03.2017
5 Svet
Единствено ми прави впечатление, че интериора сякаш можеше да е малко по-семпъл от към дизайн. Лично мнение.
11:24 28.03.2017
6 Бай Пешо
16:55 28.03.2017
7 Дон Кихот
До коментар #2 от "Рачко":
В същност БУГАТИ е демонстрация,какво може инжинерната мисъл на Фолксваген. Нема нищо общо със Франция.19:03 28.03.2017