4 27112

Тест на най-голямото MINI - Countryman

Тест на най-голямото MINI - Countryman - 1

Едни от автомобилите с най-голяма идентичност в това време на култивация си остават машините на английския производител MINI. Въпреки, че порастнаха значително от оригинала, те продължават да запазват своя подход и новия Countryman го постига с лекота. Новите MINI-та започнаха с типичния двуврат модел, след това на автосалона в София бе представен новия Clubman, а преди месец бе ред и на най-големия им събрат, но сега успяхме да го изпробваме по планинските проходи, като целта бе много завои. Той е порастнал, но подхода към формите го прави за изглежда малко по-малък. Това от своя страна обаче, не е довело и до влошаване на управлението, а точно обратното - автомобилът се усеща олекнал, а управлението е значително по-остро.

Екстериор
Отвън лесно можем да разпознаем, че става въпрос за наистина нов модел, защото освен фаровете и броните и линиите са променени. Тази на прозорците седи малко по-ниско и от там идва визуалната измама, че автомобилът е по-малък, но е точно обратното. Фаровете и стоповете следват новия път, а предната и задната брони са създадени само за този модел и са по-елегантни от тези на двувратата класика. Всичко във външността подчертава, че става въпрос за MINI. За да покаже възможностите си за преминаване през по-тежки терени, той е екипиран с типичните за подобни модели матови арки на калниците, но те могат да бъдат и в цвета на купето.

Интериор
Тук е една от основните промени в модела, като главната посока е повече място за пътниците и багажа - в този автомобил спокойно могат да се возят четирима възрастни и техния багаж за приключения. При теста изпробвахме възможностите на багажника със свалени седалки и автомобилът без проблеми побра едно шосейно колело в легнало положение. Всичко останало е познато от другите нови модели - големият дисплей в централната конзола, типичните бутони с хромирани разделителни арки, седалките, които освен визуален аспект са и много удобни, както и хед-ъп дисплея, който ни позволява да не отделяме очи от пътя.

Ходови характеристики
Както и при Clubman и тук се използва изцяло ново шаси, което е ориентирано към предното предаване и влиза в употреба и в BMW X1. Автомобилът е значително по-твърд и приятен за каране, като за това допринася адаптивното окачване, което буквално го превръща от фина градска играчка в картинг, който поглъща завоите с лекота. Нарастването на Countryman се изразява във всички насоки - широчината с 32 мм, дължината с цели 216 мм, междуосието с 75 мм, а теглото средно с около 50 килограма според нивото на оборудване.

Двигател
Тук, както и при другите модели е оснвоната промяна и бензиновите агрегати вече са бензинови 1.5-литров турбо и 2.0-литров турбо, а дизеловия е само 2.0-литров. Това допринася за значително по-голям въртящ момент и по-приятно каране, защото автомобила иска завои. Тестовият автомобил бе от версията S със 192 конски сили и в градски условия е тих и спокоен, но извън тях, ви се иска постоянно да сте в спортния режим, защото изпускателната система изкарва едни много приятни звуци. Средния разход надмина 10 литра на сто, но автомобила бе каран в натоварен режим, защото ни подтикваше постоянно да го правим. Единственото, което ни липсваше бяха перата зад волана за управлние на осемстепенната автоматична скоростна кутия.

За теста избрахме едни от най-добрите проходи в страната, като стартирахме от Белово-Юндола, насочихме се към Банско и се качихме до Бъндеришка поляна и завършихме с Предела като през цялото време това голямо MINI ни караше да се чувстваме, като в рали автомобил.

Цена
Тук е мястото, което ще бъде противоречиво за много от вас - управляваният автомобил от версията S с добро количество допълнения бе на цена от 93 656 лева с ДДС. В него обаче, има всичко, което би потрябвало в днешно време - пространство, управление, визия и задвижване на четирите колела. Но освен това има и голяма доза идентичност и с него определено можете да покажете, че имате стил и искате да се отличите от масата.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Borislav Popov

    4 4 Отговор
    Съвременен автомобил ! 10/100 разход и 100 000 лева цена !!!

    За сравнение ALFA ROMEO GIULIA С 510 К.С.
    Мощност 510 HPW
    Максимална скорост 307 км/ч
    Ускорение от място до 100 км/ч 3.9 сек
    Разход на гориво - извънградско 5.7 Литра/100 км
    Разход на гориво - комбинирано 8.2 Литра/100 км

    Коментиран от #4, #7

  • 2 хгшщтп

    6 3 Отговор
    тотален боклук , това не е мини а поредната колица за много пари
  • 3 Гост

    4 5 Отговор
    Ей Попов тези цифри кадето си ги писал за Алфата ако я караш спортно дали няма да са с едно 2 отпред??? За разхода говоря. Тези цифри в реални условия са непостижими. Казвам ти го като шофьор ,Ане като син на такъв който може само още да пише а няма право да управлява автомобил. Моята кола е дизел 240 кс 4х4 автомат и градско и даваха да гори около 6.5 а реално е 13.
  • 4 ААААААА

    5 2 Отговор

    До коментар #1 от "Borislav Popov":

    Алфата може да даде реален такъв разход на масло, но на бензин никога!

    Коментиран от #5


  • 5 IVO

    3 4 Отговор

    До коментар #4 от "ААААААА":

    Това да не ти е на баща ти голфа, че да гори 5 кила масло на 10k KM.
    Алфа масло не гори, а това "Mини" е подигравка с вкуса и парите на хората.
  • 6 Брат ми

    9 3 Отговор
    100 000 за тоя чайник??? Тия съвсем са откачили,за такава сума ще купиш две много причини коли.
  • 7 Коце

    3 3 Отговор

    До коментар #1 от "Borislav Popov":

    Хаха
    забавен младеж, но не е хубаво да залагаш на цифрички от гугъл, а да имаш и малко практика в живота. Тогава по естествен път няма да пишеш глупости и хората да ти се присмиват.
    Относно тестваното мини ще има пазар, наследника се продава като топъл хляб, а и нишата на малки сувове има постоянен ръст през годините.
  • 8 Пешо

    6 1 Отговор
    Къв е тоя водомер по средата?
  • 9 Borislav Popov

    3 1 Отговор
    до 3.
    Алфата има и по малки двигатели . Че и дизел ! Но все пак достатъчно мощни ! Какъв ти е проблема - избираш си по икономична ! А иначе Алфата си е добър автомобил ! Който не е карал - той не знае !!!
  • 10 Borislav Popov

    2 0 Отговор
    до7.
    А ти карал ли си Италиански автомобил или само си чувал ?
    Да казвам ли другите как са ? Например Форд Рейнджър дето не може да изкара до 100 000 километра и му сменят двигател?
  • 11 Borislav Popov

    4 1 Отговор
    до 4 .
    А на това Мини разхода тогава реален ли е ? А за маслото питай 7 серия на БМВ!
  • 12 гост

    3 0 Отговор
    Е 100% не си струва за почти 100х.лв.