17 Май, 2017 11:36 12 663 60

Кларксън кара Audi, а Джеймс Мей... Lada!

  • the grand tour-
  • нов сезон-
  • audi-
  • lada
Кларксън кара Audi, а Джеймс Мей... Lada! - 1

Новият сезон на автомобилното шоу The Grand Tour ще стартира през есента на тази година, а сега, в интернет пространството се появиха няколко клипа, показващи части от новия сезон.

Този път "светата троица" Кларксън, Мей и Хамънд се отправят на пътешествие до хърватския курорт Задар. От видеото се вижда, че Кларксън е избрал да се придвижва с наточено Audi TT RS.

По-интересни са автомобилите на останалите двама водещи. Хамънд се кипри в един крайно необичаен всъдеход, носещ названието Ariel Nomad, а Мей се вози на скромното руско возило Lada 2107. Освен в Хърватия, новият сезон на предаването The Grand Tour ще включва и други интересни дестинации. До момента е известно, че то е снимано в САЩ, Мозамбик, Франция и Грузия. Другата свръхлюбопитна новина е, че в някой от епизодите на The Grand Tour тримата водещи ще изпитат скоростните възможности на новото Bugatti Chiron, като ще се опитат да разберат колко км/ч може да развие.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ba4kator

    41 4 Отговор
    Е тва е, дават ти една купчина пари, отиваш на някоя екзотична дестинация, пиеш бири и е..ш вечерта, на сутринта почваш да снимаш клип как караш и говориш.. рай..
  • 2 Ловеца на поршета

    18 55 Отговор
    На Джеймс Мей вече могат да му дадат орден за проявена храброст по време на изпълнение на служебните си задължения ! Само който не е шофира Lada не знае за какво става дума!

    Коментиран от #3

  • 3 Е НЕ

    11 41 Отговор

    До коментар #2 от "Ловеца на поршета":

    те там на клипа май Ладата чакаха...ама сигурно е изпаднало колелото и нямат крик...
  • 4 Бай Айван

    9 41 Отговор
    батко ми Иван е ударил джакпота като е преотстъпил Ладата си на Мей...а аз исках да я купя за цели 600лв. без акумулатор,джанти и китеник...ме я даде ей, това е горд собственик на този ценен екзенпляр...

    Коментиран от #6

  • 5 бай Иван

    33 8 Отговор
    Готино предаване, водещите са забавни, ама тоя епизод няма да го гледам...

    Коментиран от #8

  • 6 NSA

    46 4 Отговор

    До коментар #4 от "Бай Айван":

    Айде стига писа тъпотии, не си забавен.
  • 7 кроко

    9 13 Отговор
    Представям си как Кларксън и Хамънд ще се бъзикат с Мей и неговата Лада.
  • 8 Гост

    6 25 Отговор

    До коментар #5 от "бай Иван":

    Това да не е Ладичка на бай Иванчо:)))

    Коментиран от #9

  • 9 Бай Айван

    6 27 Отговор

    До коментар #8 от "Гост":

    Неговата е, аз я познавам по генерацията и съскащото турбо за 30 евро...
  • 10 Е НЕ

    12 33 Отговор
    Като гледах предаването за руските автомобили умрях от смях...Ладата имаше чистачки на фаровете,ама пияните руснаци са забравили да сложат бутон за пускането им...спирачките са като палмово сирене 😂
  • 11 tost

    39 14 Отговор
    Ладата има характер,само който не е карал 2105,може да плюе по нея.

    Коментиран от #12, #13, #17

  • 12 гост

    12 30 Отговор

    До коментар #11 от "tost":

    2105 имала характер, ти добре ли си ? Те са най големите боклуци, да беше поне дал пример с 2103 или някой друг модел Лада !

    Коментиран от #14

  • 13 Андре

    13 26 Отговор

    До коментар #11 от "tost":

    можеш ли да се конкретизираш, моля те, запознай ни по-точно,в какво се изразява нейният характер ?
  • 14 004130

    35 5 Отговор

    До коментар #12 от "гост":

    Как пък го реши това?
    Всеки има различен вкус.
    На мен ми допадат по-ръбатите коли.
    2105 ми харесва много повече от 2101,2103 и комбитата(те изглеждат зле, просто стоповете им стоят странно)

    Коментиран от #16

  • 15 Андре

    8 26 Отговор
    Аре бе, един от тия с минусите, няма ли да каже, кое е точно това което му харесва в тая гърбава каруца?Отворете ни очите малко...
  • 16 гост

    9 24 Отговор

    До коментар #14 от "004130":

    2105 беше евтин клон на 2107, интериора и беше по лош и с по некачествени материали, а и с черната пласмасово-найлонова предна решетка, беше много грозна. Освен това бяха в пъти по чупливи от копейките и от тройките със седмиците. Не случайно последните модели още джиткат по просторите на Русия, а петтици със свещ да ги търсиш не мож ги намери, развалиха се и ръждясаха.
    Дори а Мобилето петтиците са рядкост и са по евтини от по старите модели.
  • 17 гост

    11 22 Отговор

    До коментар #11 от "tost":

    Освен това, тази кола на снимката не е 2105, а е 2107 така, че не знам каква 2105, че и с характер, те гони теб .
  • 18 Ха ха ха

    10 3 Отговор
    Всеки има право да коментира. Всеки си има вкус. Но тъпотията на някои, съчетана с грешен правопис, е това вече е епично! ПетТицата, екзеНпляр, плаС(т)масово ......

    Коментиран от #19

  • 19 Андре

    7 21 Отговор

    До коментар #18 от "Ха ха ха":

    Добре другарю, ще си вземат поука, ударете ги с показалката по главата. 😂 Епично е и това,че много хора харесват Лада, но не могат да конкретизират, кое по-точно 😂

    Коментиран от #20

  • 20 123456

    25 8 Отговор

    До коментар #19 от "Андре":

    Дизайна.(Въпрос на личен вкус)
    Това че е лека(по-лека от MX-5 NB).
    Предното окачване е по-добро от макферсон.(Double wishbone vs MacPherson, макферсона няма никакви плюсове, освен че е по-евтин и по-компактен)
    Със задно е.
    Евтина е.
    Няма нужда да хейтиш само защото на теб не ти харесва.

    Коментиран от #21, #23

  • 21 Андре

    7 17 Отговор

    До коментар #20 от "123456":

    80 коня е, направо голям кеф ама на баластра. И няма база за сравнение с MX5 или изобщо от която и да е кола задно , а не искам и да чувам за здравина...защото колелата ти изпадат в движение. Даже москвич 12ка е по фън от нея, нищо, че е с ресор.И е супер супер дървена, добре че няма шпер 😂Аре, чао характер, имала 😁
  • 22 777

    9 17 Отговор
    Феовете на лада, са по яростни и от тези на BMW...добре, че Ладите поне са на изчезване...в Русия на 98% от ПТП-тата са с некви прогнили Лади...ужасни сцени има...
  • 23 Гост

    6 9 Отговор

    До коментар #20 от "123456":

    123456- това е бай Иванчо. Под друго име . Само той така настървено защитава Ладите и обяснява как окачването и е някакво велико, ама вози като каруца табанлийка. Чудно ми е защо като е толкова велико никоя уважаваща себе си фирма не го е копирала че да пожъне успех??

    Коментиран от #25, #26

  • 24 ревю

    7 1 Отговор
    2107 за времето си беше добър автомобил за парите си.С него ставаше страхотен дрифт и при определени режими беше много приятен за управление.Окачването меко за нашите пътища. Все пак е автомобил от края на миналия век.Западните от този период и клас не се отличават много повече. Някой бяха много здрави особено тези от 80- те.След това вече не.Виж 2108и 2109 вече са кофти коли.
  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 бай Иван

    15 6 Отговор

    До коментар #23 от "Гост":

    Айде разкарай се бе 10-годишен.
    Ходи да си играеш в панелката и стига плю, то е ясно че освен до някое поло, достъп до друга кола не си имал, и то само си се возил.

    Коментиран от #27

  • 27 Гост

    4 13 Отговор

    До коментар #26 от "бай Иван":

    Какво си мислиш че и другите като теб в на тати Ладичка само са се качваки,ама тук сме много силни и компетентни че и на мъже се правим.
  • 28 Гост

    5 14 Отговор

    До коментар #25 от "123456":

    И какво като Ферари използват подобно окачване?? Бъди сигурен че само по имена си приличат на Лада и Ферари окачването. Като плюеш на глфу окачването Ладичка по хубаво ли вози ,по стабилна ли е или е по издръжливо ли е от на дори един смешен голф??

    Коментиран от #29, #30

  • 29 бай Иван

    15 3 Отговор

    До коментар #28 от "Гост":

    От един вид е.
    Макферсона не можеш да го сравняваш.
    Да, може да не е по-стабилна, но това защото е направена за лоши пътища.
    Стига си цъка плюсчета сам.
    И си измисли друго име, че май вече сте 5-ма.
  • 30 NSA

    17 4 Отговор

    До коментар #28 от "Гост":

    Айде спрете се бе.
    Всяка статия о.ирате.
    Не виждаш ли че губиш? Виж колко хора са на твоя страна, и колко на негова.
    Пък и твойте плюсове все са 2-3, все едно ти сам си ги нацвъкал от телефона, от компа и от таблет евентуално.
    Сигурно ще кажеш че и аз съм бил бай ти Иван от друго име, щото който не е на твоето мнение, е бай Иван...
    Абе както искаш, хич не ме интересува.
    Факт е че се правите на невменяеми.
    Минах през по-старите статии и погледнах линковете дето бай Иван е пратил.
    Действително някакъв там унгарец ли, финландец какъв там е направил някаква жигула 200 коня, та не виждам какво се шегувате с това. По-добре прочети, да се образоваш малко...
    Действително хората сменят двигателите и ги правят по-бързи.
    А за окачването- както за всяка кола и за тази има по-твърди пружини и амортисьори, та тоя аргумент отива на вятъра.
    Абе карай си каквато кола си караш и ѝ се кефи, пък остави другите да си се кефят на техните си.

    Коментиран от #31, #33

  • 31 Андре

    5 17 Отговор

    До коментар #30 от "NSA":

    Това е форум и е хубаво да се коментира, все пак идеята е такава.Хората си изказват мнението, ладата е била добър автомобил за вуте, щото след каруцата се качил в лада, което е нормално. Същото е като се качиш от Лада в истински западен автомобил. И много ви се моля...как може да виждам името на Лада и Ферари едно до друго, та това вече става жалко...
  • 32 СССР

    2 7 Отговор
    Другари по-добра кола от Лада няма ! Както и по-добър изтребител от МиГ ! Който не може да го види е сляп !
  • 33 Гост

    6 16 Отговор

    До коментар #30 от "NSA":

    Всяка статия о.ирам ли?? Виж какво моето момче: Казвам ти моето момче защото съм сигурен че съм по голям от теб . Шегувам се с този така наречен бай Иван защото ми е смешно някакъв хл.пак се изказва толкова интелигентно и професионално, ама единствения му опит е да чете нещо в google да гледаш някой клип в тубата и да чуе някой комшия да се изкаже и готово той вече е много компетентен. Колко плюса и минуса имам не ме вълнува не ги слагам аз ,и да имам сто минуса на темата за окачването на Ладата окачването няма да стане по добро от на един смешен голф казвам смешен голф не че е лоша кола но аз няма да карам такава защото съм на доста по високо ниво. Само да кажа че на младини са ми минали две лади през ръцете така че изказвам мнение от опит.

    Коментиран от #34

  • 34 бай Иван

    15 4 Отговор

    До коментар #33 от "Гост":

    И как реши че съм хлапак?
    Имал си опит с две стокови, които сигурно не си и поддържал правилно.
    Колко по-стабилен да е голфа?
    И какво разбираш под стабилност?
    Да бе, то щото е толкова нестабилно затова се използва за рали. Пък великия гоуф за нищо освен да карат картофите от село.
    @Андре:
    С какво западните коли са по-добри?
    Хич не ми дреме за комфорт и сигурност.
    А ладите са със задно и двигателя се сменя почти без проблем с по-мощен.
    Какво остава? Нищо.

    Коментиран от #36, #41, #43, #44

  • 35 Пешо

    4 11 Отговор
    Трябва да си или баят дрът или доста прост за да се прехласваш пред автомобил като Лада!

    Коментиран от #37

  • 36 Андре

    3 11 Отговор

    До коментар #34 от "бай Иван":

    ти определено имаш нужда от лечение.И като си зачетеш коментарите от другите теми и тази, става ясно,че едиственото,което си карал се казва Гугъл😉 какъв опит само. Я си напиши Лада и проблем 😂
  • 37 бай Иван

    11 3 Отговор

    До коментар #35 от "Пешо":

    Добре бе, специалист.
    С 3 чужфи езика - прост.
    Айде карайте си ш...ните голфове и не се правете на компетентни.
    Както вика NSA- то си личи по плюсовете и минусите кой е по-прав.

    Коментиран от #38

  • 38 Андре

    4 7 Отговор

    До коментар #37 от "бай Иван":

    Вие по плюсове и минусите се самоопределяте, което е доста жалко. Иначе Голфо е доста доста по-кола от Ладта, името му говори достатъчно... дадено му е от доста повече плюсове, ако въобще ме разбираш 😂
  • 39 Бай Айван

    5 7 Отговор
    батко ми Иван е най-добрият състезател, а Ладата му ще бъде записана в книгата на Гинес за най-бързата WRC машина. Аз лично му предлагах 600 лв. ама сега разбирам, че тя е уникална по рода си и затова съм готов да вдигна летвата и да му предложа 630лв. Дано този път да пожъна успех. Стискайте ми палци !
  • 40 До бай иван

    7 7 Отговор
    ти верно ли по плюсовете и минусите в тоя сайт дето бъка от рубладжии и руски подлоги съдиш за стойността на мненията ти ?!
    Боже колко мъка има по тоя свят боже .... ела и си прибери вересиите .... !
  • 41 Колегата с Ладата

    4 7 Отговор

    До коментар #34 от "бай Иван":

    Колега айде сменяй го тоз двигател най после де ,само говориш че ще го сменяш. Ама кажи какъв ще слагаш и ще стане най добре че да сложа и аз на мойта
  • 42 Vasik Atanasova

    3 3 Отговор
    АУДИ
  • 43 Гост

    3 1 Отговор

    До коментар #34 от "бай Иван":

    Виж сега момче, да ти обясня какъв опит имам с Лада,да започна от далече. Баща ми имаше​ Жигула 1972година 2101 продаде я 1988година на 250000 км без ремонт на изселниците за Турция след това купи чисто нова 21013 и малко след това започнах и аз да я карам само да вметна на 50000 км издъхна съединител на 90000 км гореше по 2 л масло на 1000 км тоест нямаше как да не се прави основен ремонт и о ужас оказва се че към 1987 година ушанките казали че италианската технология на разстъргване на блока не била добра и те започват да ги правят по тяхна си по добра и този нашия блок правен по новата се оказва че излиза чак на трети ремонт . Направихме я и баща ми си я караше вече сам аз си купих първата ми кола и естествено беше Лада 2105 от един дядо и се започна да се подобряването тоест да не е стокова сложих и скоростна кутия от 2101 с къси предавки диференциал от 2102 и най голямото подобрение купих един двигател от Радослав Петков ( ако не знаеш кой е ти си на ти с google напиши му името и пиши рали и ще разбереш ) за 1200 лв за толкова бях купил цялата Ладичка та да се върна на двигателя бутала от застава гр 55 сегменти от ЗаЗ защото са за въздушно охлаждане и издържат на по висока температура шлайфана глава по големи клапани и най важното карбуратори Вебер ладата стана самолет . Но така няколко месеца и доиде един циганин от някакво старазагорско село и ми даде пари за който нямаше как да откажа ( Ладичка беше червена прясно цялостно боядисана- светия гра
  • 44 Гост

    3 1 Отговор

    До коментар #34 от "бай Иван":

    Щях да забравя а за рали за лади и голф напиши рали Албена 1993 г и Георги Петров и виж а аз съм го гледал лично на Аладжа манастир кви лади какви 5 лв

    Коментиран от #45, #46, #47

  • 45 бай Иван

    1 2 Отговор

    До коментар #44 от "Гост":

    Малии, цял един голф...
    3 Самари, 3 Ланчии, 2 Сиери, 2 Ескорта, 2 Pulsar/Sunny и 1 Алеко, 1 Таврия, 1 Корса и 1 Мазда 323 BG.
    Ти сам си казваш че си случил на кофти бройка.
    Щом си си продал колата на м....ли то вече стана ясно що за стока си...

    Коментиран от #49

  • 46 бай Иван

    2 2 Отговор

    До коментар #44 от "Гост":

    https://www.youtube.com/watch?v=XM1EUNQ6S2M
    https://youtu.be/Jks9ZF-YS0I?t=44
    https://www.youtube.com/watch?v=kRmwc1u540Q
    https://www.youtube.com/watch?v=i_mDePQdIL8
    https://www.youtube.com/watch?v=RMOjRikW_C8
    Сериозните хора виж какво правят.
  • 47 бай Иван

    2 2 Отговор

    До коментар #44 от "Гост":

    А ето ти и нива с 1.7 двигател.
    https://www.youtube.com/watch?v=0-3fJhU9GUE
    Като за двигател, който фабрично е 75-80 к.с. мисля че е прилична мощност.
    Ето какво представлява(на руски е):
    объем - 1700 см.куб. 8кл.
    поршни кованые СТИ, шатуны Н-образные
    распредвал Dynacams №780
    турбина Precision + housing Tial
    кит(кулер, патрубки, силикон) - CX Racing 2.5'
    впускной коллектор "М-спорт"
    выпускной коллектор "М-спорт" сталь
    выпускная система 60мм нержавейка
    форсунки Denso
    насос Walbro.

    Коментиран от #48, #50

  • 48 Гост

    3 2 Отговор

    До коментар #47 от "бай Иван":

    Ей ми.ок покажи ми какво ти си направил с колата не пак да търсиш из тубата. А защо съм я продал на на.гал ли ами като ми даде 3500 лв за Лада какво да го правя да не му я давам ли??? За същите пари си купих Мазда 323 ф 1.8 Сега може да ти е нереално някой да даде такива пари за смотана Лада ама тогава такива бяха времената говоря ти за 2000 година. И първата ми мисъл като подкарах сега тази смешна вече Мазда бяха "как съм можел да се радвам на тази смешна Лада" Айде чао има още една статия за Лада не се прави че не я виждаш много хора те чакат там да се изкаже!

    Коментиран от #52

  • 49 Гост

    2 2 Отговор

    До коментар #45 от "бай Иван":

    Ей смешно айде покажи Лада на второ място в генералното класиране на европейско рали???

    Коментиран от #51

  • 50 Бай Айван

    3 3 Отговор

    До коментар #47 от "бай Иван":

    Ама батко къде се изгуби, ай, че хората чакат да видят първата Лада на Луната, кво се бавиш да им обясняваш... за ралито е ясно, даже преди полета към Луната, можеш да я пуснеш на Льо Ман 24, тя си е напълно подготвена...само да не забравиш сликовете в гаража.
  • 51 бай Иван

    1 1 Отговор

    До коментар #49 от "Гост":

    Ето:
    https://www.google.bg/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.czechrally.com/wcd/press/bcrz_2014_press_45_gb.pdf&ved=0ahUKEwjq1bjes_vTAhVGCSwKHSTwBd44ChAWCCowBw&usg=AFQjCNFua-7zni0j9f-cZqxq_EF7iodTcA&sig2=osDifylu4Tmw875e_CzSCw
  • 52 бай Иван

    2 1 Отговор

    До коментар #48 от "Гост":

    И с какво тази мазда е била по-добра?

    Коментиран от #53

  • 53 Гост

    1 1 Отговор

    До коментар #52 от "бай Иван":

    Върви повече по стабилна е и гори по малко спира по добре да изброявам ли още ,а ремонти не знам какво е това нещо ? Ама какво да ти обяснявам ти си знаеш google и тубата айде сега дай някой линк на проблемна такава Мазда . Пак казвам да не ме разбере някой погрешно говоря за 2000 година и за тогава си беше супер

    Коментиран от #54, #56

  • 54 Андре

    2 1 Отговор

    До коментар #53 от "Гост":

    Какво изобщо обясняваш на фуражката...то няма база за сравнение...няма...Мазда 323 и Лада... Боже Господи 😂😂😂
  • 55 Бай Айван

    2 0 Отговор
    Абе по-голямо удоволствие от това да изпитваш неравностите на пътната настилка директно през волана в ставите на тялото си няма!!! Ладата си е чиста доза адреналин !
  • 56 бай Иван

    1 2 Отговор

    До коментар #53 от "Гост":

    Как върви повече? Нали рали състезател ти беше правил двигателя?
    Значи, за едно съм съгласен- маздите се карат по-лесно.
    Карал съм 323 BF (https://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_Familia#Fifth_generation_.28BF.3B_1985.E2.80.931989.29) дизел.
    По-добра е от Passat B3.


    @Андре:
    Каква фуражка бе?
    Хич не съм фен на комунизма. Най-малкото защото заради комунистите колите им не са това което са могли да бъдат.
    Точно комунистите казват да се копира, за да има повече пари за оръжия.
    Точно заради тях се появяват недоразуменията Алеко и Самара.
    Италианците са им предложили Twin-CAm двигателите, които всеки знае че директно се слагат на мястото на ладовия. Комунистите отказват, защо? Някаква тъпотия като"било буржоазно толкова мощен двигател"
    А иначе по ми харесва национал-социализма- няма м...ли, няма п...ли, добра икономика...
    Харесвам Ладите защото имам добри спомени от детството. Пък и по-квадратните коли ми харесват(на външен вид само, ако са с предно)(Skyline(без R33), Accord, Prelude, Charger, Silvia до S13 и други)

    Коментиран от #57, #59

  • 57 Андре

    3 1 Отговор

    До коментар #56 от "бай Иван":

    Виж сега, не те разбрах много, но тези които си изброил са със задно, като изключим Акорда и Прелюда., но като цяло са уникални коли. Комунистите не са приели двигателя на фиат, не защото са пестели пари за оръжие, а защото са промити мозъци националисти.Те са по-различни от всички същества на Земята. Старомодни с особени виждания. Винаги ще познаеш сред тълпата от хора руснак, за съжаление и източно европеец( пак заради Руското робство)..темата е дълга и мъчително тежка заради това спирам. Но едно е нещо да е оставило хубав спомен в теб, съвсем друго е дали то си струва само по себе си... Хубав ден Ванка 😊😉

    Коментиран от #58

  • 58 бай Иван

    2 1 Отговор

    До коментар #57 от "Андре":

    Не бъркай Руснак и Комунист.
    Виж как Ленин се е озовал от Швейцария в Руската империя.
    Също и на кого е подражавал.
  • 59 Гост

    0 2 Отговор

    До коментар #56 от "бай Иван":

    Виж сега че я е правил Радослав Петков не означава че всемогъща от някакви си там 70 ли колко беше 1.6 не помня точно я докара до към 110-120 на приказки защото реално могат да се измерят само на Дино , наистина вървеше много но не е и с техния състезателен бензин а обикновен 95 а Маздата​ беше 323(bg)1.8 16v 130коня оригинално 5степенна кутия 4диска предни вентилирани и с abs и esp не като на Ладата отзад барабани че да и слагам апарати от полски Фиат че да спирала по добре и каквото и да я доработвах Маздата си беше класа над нея. А и щях да забравя сложих и джанти 15 цола отзад с 205 50 отпред 185 55 да са по тесни че не могат ушанките една хидравлика да и направят . Айде аз толкова ти разказах какво съм правил кажи и ти какво си правил на твойта или си я караш стокова и повече да не ми обясняваш че нямам опит с доработка на Лада.
  • 60 ревю

    1 0 Отговор
    Коментар много си прав Особено като се равняват несравними неща като автомобили от различни поколения Ладата е технология от средата на миналия век маздата е в края на миналия век. вече сме 21 век говорим за съвсем други автомобили на ток екология безопасност планът А имаше удоволствие през 70-те години семейство да има автомобил да вози меко и да отида на почивка това е било и за всички останали в Европа Затова и не е лошо се продавани в някои от европейските държави след това естествено модели произведени 99-та 98-ма година пълни боклуци нищо общо с тези които са произвеждани през 80-те 80 70-те