9 Февруари, 2010 12:55 33 820 62

Subaru Legacy vs. Audi A6

  • subaru legacy-
  • audi a6

В условията на криза и практически замрял автомобилен пазар все повече купувачи обръщат поглед към по-стари, но качествени, практични и достъпни модели. Зимата пък кара много от тях да се замислят за кола с повишена проходимост или поне за лимузина с двойно предаване. На така зададените критерии отговарят немалко автомобили, но класиците в жанра по всеобщо мнение са два. Конструирани са по сходна концепция с надлъжен двигател, постоянно задвижване на четирите колела и огромен технологичен ресурс.

Както Audi, така и Subaru се смятат за пионери в налагането на двойното предаване в едросерийни модели. A6 и Legacy обаче са колкото сходни, толкова и различни. Японците, например, никога не са си давали много зор в областта на дизайна. Не особено ласкави отзиви могат да се чуят и за антикорозионната защита на колите им през 90-те. Ръждата напада калниците и праговете на Subaru-то, но няма причина да плаши потенциалните купувачи. Не застрашава конструктивната здравина на

каросерията
за чиято устойчивост на усукване свидетелства липсата на рамки на вратите. Макар да се слави като вечно, купето на Audi също си има кусури. Декоративните лайстни на и под вратите имат метални крепежи, които също корозират. Последствията са направо нищожни в сравнение с японския конкурент, но дразнят.
А6 демонстрира пълно превъзходство и в

салона
Материалите и изработката са класи над Legacy, а благодарение на по-внушителните си габарити Audi-то предлага много повече простор и полезно пространство. Отзад в пълен комфорт могат да пътуват трима едри пасажери, което не може да се каже за Subaru-то. И двата автомобила са прицелени в платежоспособната клиентела, но по отношение на престижа японският категорично отстъпва. При сходни характеристики на

оборудването
в което не липсват и най-дребните глезотии, германската школа си казва думата. На фона на A6 Legacy създава впечатление за беден роднина, макар че също претендира за шик и лукс.
Audi печели преимущество и с разнообразието на предлагани

двигатели
А6 се оборудва с огромна гама от силови агрегати с мощност до 326 к.с., срещу които Subaru изправя общо три боксерни мотора и нито един дизел. Те са прочути с феноменалния си ресурс и дават преимущества като нисък център на тежестта и компактност. Опозитната им схема обаче затруднява и оскъпява поддръжката им, а и далеч не всеки механик е готов да се захване с ремонта на толкова нетипичен двигател.

От своя страна германските мотори също демонстрират впечатляваща издръжливост и безпроблемно изкарват по половин милион километра. Слабо място на четири- и петцилиндровите бензинови двигатели са разходомерите на въздуха и потенциометрите на дроселовата клапа. При по-солиден пробег шестаците с обем 2.6 и 2.8 литра пък се предават хидравличните опори на мотора и могат да протекат гарнитурите на главите. По-малкият от двата V6 страда от повреден датчик на температурата на охлаждащата течност. И двата се нуждаят от смяна на ангренажен ремък най-много на 100 000 км, като е желателно да се монтира и нова водна помпа, която издържа около 130 000.

Боксерите на Subaru навъртат безгрижно минимум 400 000 км, а не са рядкост и "милионници". Всички двигатели обаче са чувствителни към качеството на горивото, а прости операции като смяна на свещи могат да се превърнат в истинско изтезание. С времето семерингите в леглата им губят херметичност и се появяват проблеми със запалителната система. Специалисти съветват те да се сменят заедно с ангренажните ремъци и обтягащите ролки на всеки 100 000 км. Водната помпа издържа двойно повече. При по старите Legacy не са рядкост течовете от капака на клапаните и задния семеринг на колянавия вал. Големият 2.5-литров мотор е склонен към прегряване, което налага регулярно почистване на радиатора поне веднъж годишно. Освен това трябва да се регулират периодично клапаните (за щастие на не по-малко от 150 000 км).

Главното, което отличава A6 и Legacy от останалите модели в сегмента, естествено, си остава постоянното задвижване на четирите колела. Германският автомобил разчина на система quattro с диференциал Torsen, който разпределя въртяшия момент между предния и задния мост в съотношение 50:50. При пробуксуване до 95% от мощността се подава към оста с по-добро сцепление. В нормални пътни условия по-мощните модификации на Subaru-то разпределят въртящия момент в съотношение 40:60 в полза на задния мост. При версиите с механична скоростна кутия мощността се дозира поравно от вискомуфа, която може да подава до 80 на сто от нея на оста с по-добро сцепление. При автоматиците с тази задача е натоварен многодисков съединител с електронно управление.

За повишаване на проходимостта системата против пробуксуване на Audi-то разполага с програма, която имитира функциите на блокируеми диференциали. Така А6 може да се измъква от по-сложни пътни ситуации.

Двете компании имат дългогодишен опит с двойното предаване и системите им работат безупречно. Както quattro-то, така и вискомуфата на Legacy могат да бъдат извадени от строя само при извънредно агресивна експлоатация и системен тормоз в продължение на години. Двойното предаване на Audi осигурява по-добра стабилност, което позволява вземането на завои с доста висока скорост. Когато обаче и четирите колела загубят сцепление, автомобилът става неуправляем. В това отношение Subaru-то има по-предвидими реакции. Понеже по-голяма част от въртящия момент се предава на задния мост, той приплъзва по-рано и системата има време да предаде повече мощност на предния, което позволява да се възстанови зададената траектория на движение.

Скоростните кутии
на Audi не създават проблеми, независимо дали са механични, или автоматични. Единственото слабо място на силовото предаване са маншоните на полуосите, които се предават след 150 000 км. Що се отнася до трансмисиите на Legacy обаче, автоматиците отстъпват по надеждност на механиката.

Ходовата част
на Audi-то се отличава с повече енергоемкост. Subaru-то вози по-твърдо и настройките предполагат по-динамичен стил на шофиране. Шасито на Legacy се смята за по-здраво от германското. Втулките на предните носачи, например, издържат по 100-120 хил. км, а на задните още повече - по 170 000. При по-тежкото Audi същите детайли се нуждаят от смяна след 60 000 и 70 000 км съответно. С еднакъв ресурс и при двата автомобила разполагат втулките на напречните стабилизатори. Цените на резервните части за ходовата част обаче са изцяло в полза на германския модел.

Спирачките
на Legacy нямат забележки, което не може да се каже за A6. С времето корозират задните апарати и блокира жилото на ръчната. Стара болест на германската лимузина са и напуканите маркучи.

Кормилната уредба
разчита на хидравлика и при двата модела. След пробег от 100 000 км при Legacy обикновено се появава тропане, което говори за износена рейка. Проблемът се решава временно с регулировка. При А-шестиците пък след 150 хил. км губи херметичност основният шланг под високо налягане на усилителя. Накрайниците на кормилните щанги на Audi-то издържат към 50 000, а при японския му кокурент - до два пъти повече.

По критерия практичност германският автомобил печели битката с Legacy. Той е по-просторен, с по-качествен и луксозен салон, несравнимо по-богат избор от двигатели и се поддържа по-лесно. В някои отношения обаче Audi-то отстъпва на Subaru по надеждност, а за фактора оригиналност няма смисъл изобщо да се говори.

СПРАВКА ЗА МОДЕЛА

Subaru Legacy (BD, BG)

ИСТОРИЯ   

Септември 1994 Дебютира второто поколение Subaru Legacy. Моделът се оборудва с опозитни четирицилиндрови двигатели с обем 2.0, 2.2 и 2.5 литра и мощност от 116 до 280 к.с.

Януари 1995

Стартират продажбите на комбито с повишена проходимост Legacy Outback.
Септември 1998

Започва производството на третото поколение.

 

 

 

 

 

 

 

ЦЕНИ НА РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ

Двигател (без оборудване)
4 600 EUR
Скоростна кутия (механична) 4 280 EUR
Динамо 280 EUR
Стартер 310 EUR
Водна помпа 140 EUR
Ауспух (комплект) 460 EUR
Спирачни дискове (2 бр. предни) 80 EUR
Накладки (предни дискови) 60 EUR
Фар (комплект)

340 EUR

Преден калник 250 EUR

Цените са за оригинални резервни части по справочника Eurotax Schwacke /без ДДС/ за модел Subaru Legacy 2.0 4WD /115 к. с./, произведен през 1995 г.

 

 

 

СПРАВКА ЗА МОДЕЛА

Audi A6 (Typ C4)

ИСТОРИЯ  

Юни 1994 Audi 100 е модернизирано и получава новото моделно име A6. Гамата от двигатели се обогатява с 1.8-литров бензинов мотор с мощност 125 к.с. и 1.9-литрови турбодизел (90 к.с.)

Октомври 1995

2.8-литровият V6 е снабден с нова петклапанова цилиндрова глава, в резултат на което мощността му нараства на 193 коня.
Май 1997

Дебютира новото поколение на модела

 

 

 

 

 

 

 

ЦЕНИ НА РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ

Двигател (без оборудване)
3 335 EUR
Скоростна кутия (механична) 2 202 EUR
Динамо 593 EUR
Стартер 317 EUR
Водна помпа 83 EUR
Ауспух (комплект) 481 EUR
Спирачни дискове (2 бр. предни) 84 EUR
Накладки (предни дискови) 90 EUR
Фар (комплект)

190 EUR

Преден калник 135 EUR

Цените са за оригинални резервни части по справочника Eurotax Schwacke /без ДДС/ за модел Audi A6  2.0 quattro /140 к. с./, произведен през 1994 г.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 angataaa

    9 13 Отговор
    niama miasto za sravnenie izobsto
  • 2 Impreza94

    23 15 Отговор
    Общо взето не уцелихте почти нищо. Долу-горе 1/5 (едно от пет). Сега VAG поклонниците пак ще говорят глупости, чули-недочули, прочели-недоразбрали....нищо де :)))
  • 3 Боби

    13 1 Отговор
    Мда, почна се с конкретиката, аргументите и доброто възпитание...
  • 4 vidoc

    12 4 Отговор
    nai nekadarnoto sravnenie koeto sam vijdal
  • 5 mitko

    15 8 Отговор
    i az sam na su6toto mnenie.avtomati4nite kutii na audi bili bezproblemni,hahahha.ne znam dali nqkude ima po problemna kutiq.osobenno multitronika.nujno e samo da pogledne6 svetovnite klasacii za nadejnost na avtomobili i vednaga se vijda koi e po napred,audi gi nqma v 20 kata
  • 6 Itzo

    8 1 Отговор
    Da be, viarno nekadurno sravnenie - dve golemi kombita s predavane 4x4 ot 90-te! Kakvo da im sravniavash? Mitko, kuv multitronic, kvi 5 leva te goniat? Godinata e 1994!
  • 7 turrisi

    17 4 Отговор
    I vse pak bih si vzel ...SUBARU....I otklu4eno da go zamine6 nqkade,sa go podminali...vij AUDI-to ne sam siguren ...no vseki si ima vkus....
  • 8 Ivan

    33 21 Отговор
    Според мен Субару изпреварва Ауди в много отношения!
  • 9 Боби

    10 2 Отговор
    Да, а в други изобщо не може да се мери с Ауди. Точно това твърди и статията. Въпрос на личен вкус и приоритети - всяка от колите си има преимуществата и недостатъците. Изненадан съм колко ядно реагират феновете на Субару. Бях останал с впечатление, че са доста нива над фенбойчетата на Алфа.
  • 10 alonso

    13 11 Отговор
    subaroto e po prohodimo pak i pove4e me kefi interiora mu samo 4e tezi subarota nqmat dizelovi dvigateli i tova e tehen mnogo golqm mminus
  • 11 ss

    9 11 Отговор
    za faca audito bie subaro oba4e v usloviq na kriza spored men subaroto bie audi :|
  • 12 kroki

    4 6 Отговор
    na dve mesta se kazva 4e Subito nyama 'diesel', koeto mai ne e vyarno.audi-to ne bix vzel i bez pari!!!!!!
  • 13 Petar

    22 11 Отговор
    Имал съм Ауди и карам Субару Легаси Лимитед в момента. Субаруто е по-добро,по-стабилно а за екстрите и автоматика мисля че не отстъпва на Ауди изобщо.
  • 14 Ivo

    16 33 Отговор
    Аудито е класи над Субаруто, във всяко отношение - не гние, quattroto не създава никави проблеми, докато при субаруто нещата не са така.
  • 15 www

    5 11 Отговор
    браво на автора - статийката е една от малкото стойностни в "БГ-ефира". Между другото евала на мобиле, материалите им да точни и за тенденциозност не може да се говори. Не така стои въпроса с повечето от останалите издания у нас, еле пък немските. Авторските им тестове също са изключително добри.
  • 16 tado

    19 5 Отговор
    субаро е колата макар да има вид все едно джепето го е дялал с теслата
  • 17 Бай Петко

    14 2 Отговор
    Ivo - Quattro-то викаш е по-добре... Американския Torsen или Шведския Haldex? Закупена кутия(ZF) + Закупено двойно... Ауди не гние и само толкова.
  • 18 boxer b

    5 19 Отговор
    abe wie ludi li ste.moje da sam edwa 14-godi6no hlape ama i az znam 4e:parwo-subaru nqmat dizelowi dwigateli do 2008 godina,wtoro-audi e marka dokazala otli4no ka4estwo na wsqka 4ast ot awtomobilite si nezawisimo dali celiq dwigatel ili prosto reika,treto-subaro prosto sa po nisak klas eto za6to i cenite na kolite i tehni4eskite im pokazateli sa po niski,4etwarto-waw wseki edin klas nezawisimo dali SUV ili sportna kola audi prewazhojda subaru po uskorenie maksimalna skorost spira4en pat i kakwoto iska6 drugo
  • 19 blatimir

    26 3 Отговор
    Не им разбирам на Аудитата, ама много глупости са написани за субаруто. Обслужвали се кошмарно, това са пълни глупости, единствено на 2.5 DOHC мотора свещите не могат да се свалят с всеки китайски ключ. Ремъка на субаруто се сменя с поглед за отрицателно време. Слаби били скоростните кутии, слаби са я, не издържат без смяна на масло повече от 200 000км. Колкото до скъпите части пък са супер глупости. Тази статия е отпреди 10 години, превеждана е най-вероятно от някой руски сайт и субаруто на снимката е някой американски дарак който няма нищо общо с европейските.
  • 20 Милко Христов

    1 11 Отговор
    blatimir - голям разбирач се извъди. То щом е толкова лесно, защо не вземеш ти да пишеш подобни материали. Като те гледам ще те оценят веднага и ще ти дадат най-голямата заплата в БГ и ще се избият водещите автомобилни издания за теб. Аман от критикари. Материала е много добър, това, че едни са фенове на определена марка не значи, че за нея трябва да се пишат само положителни неща.
  • 21 Боби

    2 5 Отговор
    "Американският дарак" на снимката е с немски номера. За скоростните кутии на "Субару" пише единствено, че "автоматиците отстъпват по надеждност на механиката", а като гледам, цените на резервните части са от "Шваке"...
  • 22 subko 01

    10 3 Отговор
    blatimir merci za radiatora, smenih go za 20 min, izglejda zdrav!:)) audi ne si kupuvaite nikoga, nqmate si ideq kolko mu e debela poddrajkata! ako ne mojete da si vzemete subaru si vzemete bmw X seriq, no nikoga au/l/di!:))
  • 23 Борисов

    13 11 Отговор
    Много тенденциозна статия(нормално за Mobile) си мисля.Общо взето излиза че тия от Subaru са някякви некадърници.Абсалютно против нея съм
  • 24 PLAMEN

    25 10 Отговор
    ауди бие субару само по антикорозионна обработка и икономичност на моторите. за другите неща просто няма място за сравнение. който е карал двата модела знае.
  • 25 Боби

    9 0 Отговор
    Не че антикорозионната обработка и икономичността нямат значение, ама вие хора изобщо ли не обръщате внимание на подробности като комфорт, качество на интериора, избор на двигатели и дизайн. Добре, разбрахме, че субито е по-здраво от А6, ама същото важи с пълна сила и за УАЗ. Само че тук става дума за сравнение от чисто потребителска гледна точка, а не кой от двата модела е по-подходящ за "пътна помощ". Истинските разбирачи биха оценили безпристрастно и двата автомобила заедно с плюсовете и минусите им, вместо да лаят, защото са прочели нещо отрицателно за любимата си марка.
  • 26 tado

    5 2 Отговор
    Някои помни ли кога за последно аyди са участвали вав WRC? вапрос с повишена трудност :))
  • 27 Боби

    3 3 Отговор
    ВАпросът е не само да участваш. По твоята логика най-добрият автомобил през последните шест години трябва да е "Ситроен". И понеже сме на темата, гугълни Group B.
  • 28 Pe6o

    2 3 Отговор
    tado: 4el li si ostoriqta na QUATRO sistemata e.... koga bile u4astvali, kogato subaru sa prohojdali ama kakto i da e. Eto pro4eti malko i 6te widish 4e wsi4ko e oprosteno do minimum ( a kakto znaem po prostite ne6ta sa po efikasni ) http://www.motorsport.bg/technical/articles/2009-04-09-20-00-00.html
  • 29 tado

    1 3 Отговор
    Е какъв е вАпросЪт?! това си е един вид полигон повечето неща си идват от пистата в серийния автомобил
  • 30 Боби

    3 1 Отговор
    Ами купи си "Ситроен" С4 тогава. Себастиен Льоб го "изпипва" на полигона през последните три сезона, а преди това усъвършенстваше страшно здравата "Ксара" от 2004 до 2006 г. - все на гърба на "Субару".
  • 31 tado

    1 3 Отговор
    http://vbox7.com/play:c222cbe1 imam si eda ksara vts i sam mn. dovolen da ti kaja 4estno vij po gore kakvo izlezna ot spora :))
  • 32 Боби

    2 0 Отговор
    Ето с това признание, приятелю tado, изгуби тотално интереса ми. Просто имаш прекалено занижени критерии, за да даваш мнение за двата модела от статията. Относно клипчето - ако беше чукча читатель, а не чукча писатель, щеше да проумееш за какво е спорът.
  • 33 Аз

    6 2 Отговор
    Аз карам Ауди 100 куатро и нямам представа какво представлява Субару-то. Искам само да кажа, че статията в частта й кое по Ауди-то поддава с времето, е напълно коректна. Моето мнение е, че като интериор и екстериор Ауди е много пред Субару.
  • 34 Blue Scorpion

    15 7 Отговор
    Поредната поръчкова ''статия''. Все едно да сравняваш каляска и каруца. Интериора на Ауди е поредния пример за немска липса на вкус, изпълнен със скърцащи, некачествени материали. Външния му вид и механиката- също- едно недоразумение. Само хора не разбиращи бъкел от коли биха се вързали на тези придумвания. Който се е качвал и в двете коли- знае. Ауди може само да си мечтае за дизайна, издръжливостта и инженерното съвършенство на Субару. Обидно е даже да са в обща статия...но какво да правиш, ако няма такива статии кой ще купува Ауди.
  • 35 peshkovski

    4 14 Отговор
    тъпанари ли да ви нарека как ли ддз..половината от вас са прашари и карате Голф 3 трагнали коментари да пишат за Ауди...Аз карам А6 автомата няма никакав проблем работи без грешка..що се отнася до дизаина таа барака и вие ми говорите за дизаин хах.. Т Ъ П А Ц И
  • 36 кукуруку

    20 7 Отговор
    Селяни вземете се изгърмете всички,карах А4 модел 2006 по голяма кочина не съм виждал, да не говорим,че ми лапна 2800 лв. за поддръжка само за 3 мес. а бе на 45000 км. сега ше си купувам SUBARU !!!!!!
  • 37 blatimir

    4 0 Отговор
    Боби как успя да видиш че колата е с немски номер, а невидя че километража е в мили? Милко колко субара и отколко години си ги имал за да кажеш дали е вярно написаното? Аз затова не казвам нищо за Ауди щото никога не съм имал и няма как да знам дали написаното отговаря. Даже са объркали разпределението между предни и задни колела, при механичните скорости то е 50/50 ВИНАГИ Превеждали са от една подобна статия на тази http://www.autocentre.ua/ac/Service/Used-Cars/SUBARU-AUDI-2725.html тук поне снимките са на европейско легаси, мисля че ще видите разликите в дизайна
  • 38 Боби

    14 0 Отговор
    blatimir, нека уточним нещо. От мен лоша дума за "Субару" няма да чуеш. Втората ми кола беше триврат хечбек 1800 от 1987 г. - абсолютна гад в най-хубавия смисъл на думата. Беше грозен колкото си ще, но ме кефеше отвсякъде - като се започне със звука на двигателя и се стигне до карираните кори на вратите и нюанса, в който бяха тонирани стъклата. И досега страдам, че трябваше да го пусна за продажба на части, защото изгни до необратима степен, а и в ония времена (началото на 90-те) просто нямаше части. Още си пазя запалката като спомен. През 2002-2004 карах служебен "Форестър" от първото поколение. Тогавашната ми шефка го взе именно под мое давление и се прероди, защото дотогава беше абонирана за фиат. Откакто имам книжка съм сменил всевъзможни модели и марки - два фолксвагена, един опел, две рена, една ланча "Тема" (Господи, опази!), една 124-ка, две аудита и даже един роувър MG (безподобна кочина). Няма спор, че субитата бяха най-здравите и надеждни автомобили измежду всички, които някога съм карал. Имам преки впечатления и от легаси като от материала по-горе, защото мой близък приятел си взе такова, и то само затвърди симпатиите ми към марката. Няма обаче как да си изкривя душата - аудитата просто са изпипани по-добре. Пак уточнявам, че не говоря за инженеринг или проходимост. Достатъчно е да седнеш в салона на една шестица само за минута. Имах "стотица", чийто фейслифт се явява А6, и оценката ми остава същата. Просто едната кола е направена за разглезен германец и аутобан, а другата за gearhead и планина. Това съвсем не значи, че аудито е кофти. Напротив - до 1997 г. тези автомобили бяха изключително здрави и добре измислени, но това май важи за всички.
  • 39 Любо

    5 1 Отговор
    Здравейте юнаци, и двете коли са надежни и здрави. Просто дизайна на Субару Легаси е меко казано зле. Тая кола изглежда като катафалка. Това дето ме впечатлява в нея е огромното вътрешно преостранство.
  • 40 Боби

    3 2 Отговор
    Не че не съм съгласен до известна степен, но все пак красотата е в очите на гледащия. Между другото, дизайна на точно това "Легаси" го е правил Оливие Булей, същият, който е рисувал външността на W140 и W202 преди от "Мерцедес" да го хванат за "Майбах"...
  • 41 neizvesten

    3 2 Отговор
    Като ви гледам всички вас сте ми смешни ... Като един харесва дадена кола не значи че трябва да се прави на голям разбирач и да ми чете критики по саитовете от същите като тях те я с голфчетата :D смешни сте...... като сте толкова големи и сте толкова навътрее в нещата що не вземете да направите една бг компания за автомобили ... тогава ще говорим.. смешници :D :D :D
  • 42 boxer b

    3 1 Отговор
    neizvesten kato si tolko navatre v ne6tata zemi ni otvori 6ot nie sme6nite selqn4eta ne sme vijdali kola.durven filosof
  • 43 papurko

    3 3 Отговор
    Който е имал AUDI знае за какво става въпрос!
  • 44 slavi

    1 2 Отговор
    iavno ne ste zapoznati tolkova sto se otnasia do avtomata na audi i razpredelenieto na vartiastia moment na osite pri audi e 60 kam 40 za zadnia most a za avtomata tova e edin savsem obiknoven standarten 4 skorosten avtomatik koeto e napalno bezgrigen karal sam i 2.6 benzin i 2.5 tdi s dvoino avtomati bez problem a po vaprosa za multi tronika parvo 4etete vnimatelno za koia modifikacia stava c4 zastoto po zapoznatite naistina ste se smeiat dosta
  • 45 Blue Scorpion

    11 1 Отговор
    Абе ''slavi'' извинявай, ама ти на училище ходил ли си? Как може да пишеш толкова неграмотно?
  • 46 hary

    1 3 Отговор
    pi4ove imal sum stsrata A6 -96g. 2.5tdi s-line, 4erna a jalta koja , mogo krasiva kola i ikonomi4na kola, oba4e za 3 godini i 130 000km. ivsi4ko i se stro6i, kasa se denfer, turbo ..abe vsi4ko. prodadoh q i si vzex impreza 98g. 2,0 nema takava kola, ra4ka, dnes xodix nad s.Lakatnik da pribiram edin kolega zakasal s edna Vitara. SUBARU e 100 pati po zdravo i po-prohodimo ot AUDI.
  • 47 ceco

    4 18 Отговор
    hari ne govori gluposti,kak moje da si viarvah
  • 48 pesho

    6 1 Отговор
    ceco kato se ka4ish v subi she povqrvash i ti
  • 49 Subaru Outback

    1 2 Отговор
    Ауди могат да наблягат на дизайн и с това да са интересни. Ако търсите качествена немска изработка по-добре гледайте BMW. Но конкретно за тази статия според мен правилния избор е Subaru. Колите им са доказано здрави.
  • 50 TROSHACHA

    1 2 Отговор
    NE ZNAM ZA LEGACI NO OT NIAKOLKO MESECA KARAM FORESTER 2.0 TURBINA-177k.s.2004g.I SUM VSE POVECHE I PRIATNO IZNENADAN OT SPOSOBNOSTITE NA TOZI AVTOMOBIL.PROSTO TOVA E KOLATA A PREDI 10ina GODINI IMAH AUDI 100 2.0 SUSHTO NE LOSH AVTOMOBIL S RAZKOSHNA HIDRAVLIKA(volana moje da se vurti s malkoto prustche )MAKAR CHE POVECHE MI HARESVASHE MEJDINKATA A6 S V6 DVIGATELIA NO MI E CHUDNO ZASHTO SRAVNIAVAT A6 S LEGACI A NE S LEGACI OUTBECK .NEKA PONE KLIRENSA DA E EDNAKUV!??? TAKA NE E CHESTNO.NO V KRAIA NA KRAISHTATA VSEKI E SVOBODEN DA IZBIRA I PRECENIAVA SPORED DJOBA I VKUSA SI.
  • 51 Петър

    1 3 Отговор
    ауди ли?...няма нищо по-хубаво от ауди-то.Или не имаше "некви" японци - Субару дето засенчват Quattro.Съгласен съм с тези който казват че ауди е по изпипаната кола,но по отношение на проходимост и поведение на пътя сравнение не може да има.Суби не знае какво е това "назад".имах ауди 100 - страшен кораб.Но иначе да - всеки с вкуса си.
  • 52 Киро

    2 2 Отговор
    Кви са тия каруци бе, купете си Е класа и вижте какво значи качествен и надежден автомобил!
  • 53 Forester

    3 3 Отговор
    http://www.youtube.com/watch?v=-bHg4HUgBmg&feature=related :D:D:D
  • 54 Калоян

    3 7 Отговор
    Абе кой иаписа таз изтъкана с лъжи недомислица.Сядал ли е на задната седалка на AUDI че и още двама едрички да се съберат покрай него/нямат шанс/ Да не говорим че там седиш под прав ъгъл и след 50 км. ти идва да хванеш немеца, който го е измислил това возило.Евтини били материалите в кокпита да бе да SUBARU на 20 год не скърца от никаде и е доволно приятно на допир, за разлика от 5 годишен немец с нацепено от слънцето табло.Всичко което ти е нужно е точно там където очаваш да бъде без излишни кичове "електромри и водомери" електрониката в купето работи безотказно и след милион километри и двадесетина години служба.Обслужването 450лв.ремъци и ролки заедно с маслата за SUBARU срещу 680лв. за немеца .Единствен недостатък е факта, че SUBARU е доста шумно при скорости над 140 км и леко отворен прозорец и поради липсата на рамки на вратите не се препоръчва да отрехваме прозорец при валеж/за пушачите/.
    И ВСЕ ПАК ВСЕКИ ИМА ПРАВО НА ЛОШ ВКУС инък VAG ша фалират :)
  • 55 Kir0

    3 13 Отговор
    в момента Субару са по напред от швабите по всички показатели
  • 56 Бат Гойко

    3 0 Отговор
    то бива да си неграмотен ,но и да пишеш чак и при това статии.Искам да сравни 2 та автомобила на нашето околовръстно шосе в зимни условия и тогава да пише ,а относно задната седалка,за трима дебели кат мен - 123кг.се събираме в Легаси,но в Ауди а6 можеме само 2 ма от нас
  • 57 stenben

    2 0 Отговор
    Аз само обръщам внимание на тъпотията,че SUBARU били мн.неудобни за подръжка та ако някой се е натъквал на гледка как се сменят ремъците на AUDI с разглабяне на цялата предница ще ме разбере освен това свещите на SUBARU-то ги сменям супер лесно с единствено демонтиране на казанчето за течността за чистачки.За AUDI некоментирам тъй като несъм имал но и немисля,че ще сменя някога марката
  • 58 бо

    2 0 Отговор
    Вече 4 години не слизам от Subaru.Имам познати които карат от 15 години поне.Имал съм и немски коли,но Събару е номер 1.Просто не ми хвали тез алдита :D
  • 59 zainteresovan

    3 1 Отговор
    от 2006 насам субаруто било на първо в германия в класация на доволните клиенти .
  • 60 Иван

    1 0 Отговор
    Здравейте,занимавам се с ремонти на автоматични скорости.Мога да кажа че конструктивно кутията на Субару е по измислена.Защо?Ами защото,първичния вал влиза директно в планетарния механизъм ине съм виждал да се чупи. Докато при Ауди връзката с планетарния механизъм се осъществява с многодискови съединители и често първичния вал се къса там кадето заводски е заварен с кошницата на многодисков съединител.Кутията на субару е по проста и по надеждна при правилна експлоатация.Говорим за еднакъв клас кутии от 4 степени а дори и 5 степенната на ауди.А ниякой спомена ли че Ауди поради многото си модули за управление на различните си системи е доста скъпа кола за ремотн?
  • 61 БамБам

    0 1 Отговор
    Субарата изобщо не ме кефат,предпочитам Ауди-то.Аз имам Ауди 100 авант 2.1 карбуратор 136 коня 1984г.много е поддържано,карам го само като си ходя за риба а иначе имам 2 Витари и БМВ Е46.
  • 62 БамБам

    0 0 Отговор
    Та много съм доволен от поцинкованото си 5 метрово Ауди 100 комби,като му сгъна задните седалки си лягам да спя там все едно съм на легло персон и половина и дори ми сбира багажа за риболова.