Съдейки по различни анализи и статистики, в съвсем скоро време глобалният автомобилен пазар може да има нов лидер. Преди две години шефът на Renault-Nissan Карлос Гон прогнозира, че през 2018 алианса ще се нареди в тройката от топ автомобилни производители.
Това обаче се случи по-рано. Сега французите са амбицирани да се изкачат на най-високото стъпало на стълбицата, ставайки лидер по продажби в света. Това заяви лично Гон, по време на среща с акционерите на алианса. Статистическите данни сочат, че това е напълно реално и може да се случи още през тази година.
Според информация на аналитичната агенция JATO Dynamics за първите четири месеца от годината VW Group са продали 3.32 млн автомобили, Toyota - 3.06 млн, а Renault-Nissan 3.02 млн. По-интересното е, че Renault-Nissan демонстрира най-голям прираст сред основните си конкуренти - 8% срещу 6% при Toyota и само 1% при Volkswagen.
Експертите обясняват успеха на алианса с два основни фактора. Положително на резултатите на Renault-Nissan се отразява изключителната популярност на кросоувърите, където те са едни от лидерите, а такива автомобили заемат съществен дял от портфолиото им. Придобивката на Mitsubishi също се счита за положителен фактор.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Мечо Дебелия Меч
11:09 23.06.2017
2 onq s konq
11:18 23.06.2017
3 Европеец
Коментиран от #7, #24
11:18 23.06.2017
4 onlyhonda
11:21 23.06.2017
5 BMWPower
12:42 23.06.2017
6 гост
12:43 23.06.2017
7 Винету
До коментар #3 от "Европеец":
Предпочитал Рено пред Хонда :)))Коментиран от #10
13:08 23.06.2017
8 Резил
13:09 23.06.2017
9 ВУНДАБА
13:11 23.06.2017
10 Европеец
До коментар #7 от "Винету":
Гошко, не си лекувай шизофренията тука. Като ти гледам мърлявите коментари с различни имена си само за бежански лагер.Какво да и харесвам на Хонда, че имат три модела в производство и два миксера по 1200 кубика на модел като избор.
Скучен, ръбат, грозен, пластмасов японски варел..
Коментиран от #11, #13
13:47 23.06.2017
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Соичиро
19:46 23.06.2017
13 Тъпанар майчин
До коментар #10 от "Европеец":
Ти вярно си много ...............................!Варел е твоят 15г.автомобил.Как ще ми сравняваш Тойота и Хонда с твоят клозет едноднев Рено.Толкова разбираш от автомобили колкото си завършил 3-ти клас.Може би си мека китка затова ти харесват лигавите рена.Коментиран от #14
19:47 23.06.2017
14 гост
До коментар #13 от "Тъпанар майчин":
Лигави, лигави , колко пък да са лигави , горе долу колкото да купят Нисан и Митсубиши , пък скоро и Хонда , кой знае , като гледам във Формула 1 и Формула Е как вървят нещата , а и като знам как са с "електрификацията" , мнооого лиги имат да точат японците , не че имам нещо против тях , ама времето не прощава и всеки си плаща за грешните решенияКоментиран от #16
20:06 23.06.2017
15 Тъпанар майчин
Какви инструменти ти трябват за да ремонтираш Тойота и Хонда ако изобщо се стигне до там някога.
1.ключ номер 10,12,17 и кръстата отвертка.
Какво ти трябва за да ремонтираш Рено Пежо или Ситроен.
1.църква
2.молитва
3.нерви
4.отвертки права,крива,кръстачка и еврейска звезда.
5.ключове 4,6,8,10,11,12,14,16,21,24,и.т.н.
6.френски
7.еврейски
8.лимбуси
9.други разни
10.късмет.
Коментиран от #18, #19, #27
20:07 23.06.2017
16 Мале какви тъпаци
До коментар #14 от "гост":
Ще купят хонда или Тойота когато теб те поканят да работиш в НАСА.Какво ми сравняваш формули и други.Един е добър в едно друг в друго.От сумати години японците мачка и по продажби и по други показатели и разни бачкатори с средно образование се опитват да си вярват,че не е така.Щом така ве кефи добре.Коментиран от #29
20:21 23.06.2017
17 Bat bojko
20:58 23.06.2017
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 БЪЛГАРИН
До коментар #15 от "Тъпанар майчин":
Ти верно си със справедлив ник.А кола след 2000 година карал ли си?
А подържал ли си?
А ремонтирал ли си?
Без значение от марката...
Да не говорим, че гайкаджиите вече не са нужни, след като изчезват соц возилата, Голф 2, Кадет Капка и Ауди Яйце....Вече трябват истински разбиращи, начетени и умни механици.
Ай сиктир, ако на теб ти трябват 77 инструмента и пособия, на други им трябват само два - акъл и ръце.
Със здраве!
21:27 23.06.2017
20 БЪЛГАРИН
Вече сме 2017.
И никой никого не кара да си купува насила Рено, Хонда, кашкавал, салам и т.н.
Пазар голям....И ние в него за съжаление сме от *баната страна. Винаги.
21:39 23.06.2017
21 Ivan
22:00 23.06.2017
22 Без име
22:37 23.06.2017
23 ВАГ
22:59 23.06.2017
24 colt
До коментар #3 от "Европеец":
Сакън! Да не пипат нищо по Мицубишитата.07:25 24.06.2017
25 Чичу Ади
Коментиран от #30, #31
08:03 24.06.2017
26 Боби111111
11:57 24.06.2017
27 Язе
До коментар #15 от "Тъпанар майчин":
19 номер ти го е казал много правилно.Да те попитам тогава-какво ти трябва след 1000км.път с хонда или тойота:
1:чекръкчия да ти намести прешлените
2:физиотерапевт да те научи да ходиш и да се движиш
Сега да ти кажа след 1000км.с френско как е
1:не разбираш,че си минал толкова и ти се кара още.Това е.
Тия ключове и отверки си ги пази за теб.
Коментиран от #28
12:31 24.06.2017
28 Соичиро
До коментар #27 от "Язе":
А бе минал съм близо 100к км с два лични автомобила Хонда и да ти кажа нямам проблеми с гръбнака, ното ходя на чекракчия. Но за сметка на това като се кача в нещо френско, ми се иска да сляза още на втория километър. Знаеш ли колко ми дреме, че френската возия била невероятна. Японеца и немеца правят автомобили за пътя, а франсето за зaдника си. За толкова изминати километри съм сменил два маншона, един кормилен накрайник и задните амортисьори, понеже старата ми тогава 18 годишна Хонда беше с оригиналните. А на новата още нищо не съм пипал. Много се съмнявам и при теб да е така.13:32 24.06.2017
29 гост
До коментар #16 от "Мале какви тъпаци":
Всъщност го казах примерно , такива скъпи и тежки за реформи компании не са им притрябвали , но примерно едно Сузуки ще го глътнат за норматив и ще им даде още над 2 млн. броя годишно а и са много по-подходяща моделна гама и ще ти кажа една тайна , предварителни разговори вече се водят13:52 24.06.2017
30 Мачкай Карлос
До коментар #25 от "Чичу Ади":
Чичо ли си, леля ли си, ама успеха на една компания е изцяло и само добър мениджмънт. А Рено попаднаха на най добрия мениджър. Евтини мефтини, продават хората. Пък и какво ли значение има българския мижав пазар с няколко хиляди коли на година........16:24 24.06.2017
31 гост
До коментар #25 от "Чичу Ади":
Скапани или не ще каже ПАЗАРА за твое съжаление , а той никога не лъже , освен това ако обичаш да ми посочиш друга фирма която в последните десетина години е купила 5 (ПЕТ) конкурентни производители ?11:06 25.06.2017
32 Недоумяващ
Хора, всеки има право на личен избор и никои няма право да го оспорва. Дали някой кара Трабант или Порше, вас какво Ви бърка? Всеки има любим производител или модел, това не означава, че гореспоменатият е съвършен.
Лека вечер и си обичайте колите!
01:11 26.06.2017