2 Август, 2017 21:33 4 484 50

Защо България е без позиция по Дизелгейт?

  • дизел-
  • дизелгейт-
  • скандал-
  • мотор

В ЕС електромобилите заемат малко по-голям дял

Защо България е без позиция по Дизелгейт? - 1

България няма достатъчно категорична позиция по въпроса, касаещ предприемането на мерки за ограничаване на автомобилите с двигатели с вътрешно горене. Това коментира председателят на Българската асоциация електрически превозни средства (БАЕПС) Камен Василев в ефира на Bloomberg TV Bulgaria.

По думите му позицията на страната ни се изразява в представянето на данъчни облекчения за електромобили или безплатни паркоместа. „Тези мерки обаче не са достатъчни, за да доведат до масово навлизане на електромобилите по начин, по който би се усетил от всички жители на града“, отбеляза Василев.

Сериозна стъпка в тази посока би било въвеждане на технически прегледи и контрол на техническото състояние на превозните средства, смята още експертът. Броят на електрическите превозни средства, регистрирани в България, достига едва 1000.

В ЕС електромобилите заемат малко по-голям процент от целия флот, допълни още той.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гост

    19 5 Отговор
    Майко какви глупости е наговорил тоя, че сега няма ли ГТП за колите бе? Малко ли са ви данъчните облекчения, безплатното паркиране и винетки? Какво искате още?

    Коментиран от #25

  • 2 гост

    30 4 Отговор
    Българинът не е като норвежеца, да извади от джоба 250000лв.за нова Тесла, като гледам и в Германия електрички не се карат много-много.

    Коментиран от #6

  • 3 Гост

    29 1 Отговор
    Искат кокала, това е цялата работа!
    Какво общо има Дизелгейт с електричките? Спрете неизправните дизели, а не налагайте на хората електричките, без те сами да са го избрали!
  • 4 РАСО

    7 4 Отговор
    ....Камен "ЕКСПЕРТ"?????Та кога той е бил експерт....Отговора на този въпрос е - ПАРИ, няма пари ,а когато няма пари , няма и позиция.....ако държавата въведе облекчения във вид на пари ( проценти )примерно 30-40% от стойноста на новата Тесла примерно,и наред с всичките други облекчения, тогава току виж българина би се престрашил да си вземе нов електромобил.....отделно ако нбанките и лизинговите компании биха се намесили сериозно в този сегмент, то още по добре,но само с безплатни паркирания от страна на Ф"Е"ндъкова,няма стане нищо.....
  • 5 Shmeker

    21 1 Отговор
    Защото сме бедни да караме коли Евро 6 и нагоре.
  • 6 Shmeker

    18 3 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    Абе не знам в Норвегия колко карат, ама аз на ден се е случвало да не слизам от колата и 1000 км. съм минавал с 1 резервоар че и остава за поне още 200. С теслата едва ли ще минават 200-300 с пусната печка на ток (щото така се топли ел.автомобил)
  • 7 Пръцко

    22 4 Отговор
    Че как ще е без позиция, бе?
    И по този въпрос България е в стабилна, силно надупена позиция - почти партер, към еврогейовете от Брюксел и каубоите от САЩ!
  • 8 Методи

    21 3 Отговор
    Нямаме позиция по темата ,защото да си признаем екологията е занимание за богатите,когато си осигурен и имаш избор може да решиш каква кола да караш,когато доходите ти стигат само за прехрана-не ти пука за нищо ,а оцеляваш,гледаш ад вземеш нещо за бюджета с който разполагаш!Като стане средната заплата 2000 евро в Бг тогава ще мислим за екологията!
  • 9 Mercedes-Benz

    14 2 Отговор
    "еко зелено експертче" да си завре мнението там където слънце на прониква, юпи платено от зелената мафия!

    Коментиран от #20

  • 10 ВАГ

    20 0 Отговор
    В България първо трябва да забранят колите които "карат" на масло и след това да се мисли за нафтата.
  • 11 Марио

    17 3 Отговор
    Защо ни налагат насила и натрапват електричките??Аз не желая да карам това нещо.
  • 12 Shmeker

    13 2 Отговор
    1. България не е толкоз гъсто населена, както е Германия и може да се ползват стари двигатели.
    2. България е в ЕС„ но заплатите са ни африкански, и както в Африка се карат коли на много години, така и ние караме такива.
    3. Германия ще се освободи от дизелите и ще ги пуснат втора ръка в БГ. А, да, вероятно и останалите развити държави ще го направят.

    Та това очертава позицията на България.
  • 13 Кибик

    11 3 Отговор
    БГ се управлява от женски полови органи, каква позиция да очакваме?
  • 14 Лексус

    13 13 Отговор
    Чакайте малко сега. Вече е изтъркано да се говори, че заплатите са малки. Дума народ се търси да работи по полето, на комбайни - със стартова заплата 3000 лв. А хора няма. Търсят се програмисти инженери също със завидно заплащане. И пак няма хора за тези длъжности. Нека си го кажем просто. Народът е мързелив. Иска за без труд, в пари да се къпе. Младите завършват и искат 2000 лв заплата и собствен офис. Без стаж. Няма как да стане! Всеки иска още докато е млад да кара яката кола да живее в големия апартамент и да ходи наляво и надясно по почивки. Е не става така! Аз работя по специалността си вече 5та година. Едва отскоро си позволих хубава кола. А работих за 100 200 лв на месец! Така любимите ви Ес класи и прочие модели на запад карат мъже и же и над 40. Защото са успяли в живота. Тук предимно младежи ги карат. Народът е мързелив и прост, с изключения, но не големи. Благодаря на родителите си, че ме подкрепяха да се изуча 6 години и да си стъпя на краката за да работя. И работя и съм търпелив. Всяко нещо с времето си. Какво ви е виновна държавата, ревете че нямало работа, че заплатите малки. Ами учете бе хора. Масово се бълват икономисти, педагози и тн. Пазара им се пренасити. Познавам около 20 човека от винса във варна. Нито един не работи по специалността си и плюе системата и държавата. А не вижда проблема в себе си. Да изучи нещо ново, да започне да инвестира. Сега ще кажете в България бизнес е мръсна дума. Не е! Аз може да съм завършил отдавна ама

    Коментиран от #18, #27, #28, #31

  • 15 Лексус

    11 11 Отговор
    Аз може да съм завършил отдавна ама не съм спрял да се развивам. Ходя на следдипломни квалификации. Имам цял куп сертификати. Предлагали са ми работа в англия и германия, със заплащане в пъти по високо от това тук. Отказах. Искам да бъда част от развитието на родната си държава. Аз родната си държава не я плюя. Винаги първо гледам себе си. Дали съм взел правилното решение. Дали съм направил правилния избор. А съм едва на 31 години.

    Коментиран от #16

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Пиночет

    8 0 Отговор
    А въз основа на какво да я има тая позиция?
    Автомобилостроенето ли?
    Или нормалната покупателна способност?
    Общо взето тоя експерт да го .......................
  • 18 Монго

    2 3 Отговор

    До коментар #14 от "Лексус":

  • 19 Пореден Гост

    4 9 Отговор
    Стига с глупостите.
    Все се оплаквате, че нямате пари, че не знам си какво си.
    Ами като не работите нямаме как да стане.
    Има достатъчно много хубави коли в България. Доста повече от доста европейски държави. Не мисля, че както казва гост 2, на българина му е проблем да извади 150 000лв за нова Тесла. При положение, че е пълно с мерцедеси и бмв-та за същите пари.
    НИКОЙ по света не кара Бентли с една заплатка. С работа от 8 до 5 няма как да стане.
    Не знам как реши, че в германия не се карат много-много. Надали си бил в Германия. Че и 30-40% от цената на колата искали? На какво основание? Че сте стиснати и трябва да получавате всичко на готово и за без пари? Щото хората са балъци, а вие сте най-големите тарикати и най-умните. Марш да работите!

    Коментиран от #23, #24

  • 20 ХОЙ

    5 4 Отговор

    До коментар #9 от "Mercedes-Benz":

    Каква зелена мафия бе. Спри с пиенето, че почваш дървено вече... От днес света е на "кредит" от природата, четеш ли проучванията. Хората се чудят как вкарат екологични кораби и самолети и представят проекти а тоя МЕРЦЕДЕСАДЖИЯ ми говори за мафия. Единствената мафия са от ТВОЯТА МАХАЛА хората с немските возила, които ако не беше ТЕСЛА нямаше да ги ударят и да дават милиарди за да си сменят возилата на ток, както ауди сега правят (10 милиарда). АРЕ НА БАС, ЧЕ АКО ИМАШЕ САМО ЕЛЕКТРИЧЕСКИ МЕРЦЕДЕСИ ЩЯХТЕ ДА ГИ ЗАОБИЧАТЕ А... после що имало болни от рак. Аман от такива АЙДЕ МЪНА!
  • 21 Лексус

    3 4 Отговор
    Много добре стана, че тесла наложиха ел колите. И света почна да се променя. Правя аналогия с това как Епъл наложиха телефоните с тъч екрани и прочие нови технологии. Не, че съм им фен. Само констатирам. Наистина в България се карат страшно скъпи коли, а за по малко пари може да се вземат хибриди и електромобили. Манталитета играе основна роля тук. Повечето искат да се гъзарят с някоя ес класа, някой джип, ест да са черни и със затъмнени стъкла. Какво им пука за екология. Познавам приятели в Германия, с възможности. Купуват си бмв 1 серия за да се придвижват. Ама 1вата серия е чисто нова, в гаранция. Тук не се купуват нови коли и да се мисли за икономия и екология. Заради смотания манталитет и гъзарщина.
  • 22 Лексус

    5 5 Отговор
    Хах сетих се колко са ми смешни ауди 8ци Х6 и други подобни колици висок клас, как се нареждат по газ колонките. Даже скоро видях точно 3ма се бяха наредили да зареждат газ. Явно никой от тях не си постеля според чергата. Дето имаше един клип , с айфон последен модел ама на ваучери. Ей това е плоската повърхностна гъзарщина на българина, неговия смисъл да съществува. Не визирам всеки, ест. Дано не се обидят малкото качествени хора, които са останали. Промяната винаги трябва да почне от самите нас. Останалото е лесно.
  • 23 Ярослав Станчев

    7 2 Отговор

    До коментар #19 от "Пореден Гост":

    По-полека бе пич.Много остро вземаш завоя.Недей така с рогата-идиоти,мишки,смешници.Ти в коя държава живееш?Колко българи могат да извадят 150000 лв. за Тесла?Или за друга ел.кола,или въобще за нова кола,без значение от марка,модел?90% от народа живее на ръба на бедността.И това не е защото хората не работят.Не може всички да имат собствен бизнес,не може всеки да работи това което харесва или за което е учил.Няма как да стане чисто физически.Тия които карат скъпите беемвета,мерцедеси и аудита колко са?С какво се занимават?Сигурно работят от сутрин до вечер и не им остава време да премигнат,така ли?Я се поогледай малко и отвори очи.
    Давам ти прост пример със себе си.От 10 години работя в голяма фирма.От 5 години заплатата ми не е увеличавана.През тия 5 години се промениха много неща.Фирмата мина на нова операционна система,построиха се 2 нови филиала в София и Пловдив,както се казва,развиваме се.А пари все няма,няма за работниците,за смяна на автопарка на мениджърския състав обаче се намериха.А персонал постоянно не достига.Едвам се вързват графици,а като дойде време за отпуски става страшно.И постоянно най-ниския ешелон е виновен за всичко.Ако не изпълним целите,ние сме виновни,ако изпълним,защо не сме преизпълнили,пак виновни.За неадекватни управленски решения пак долу,раята е виновна.Текучество голямо.Постоянно идват нови,но след 3-4 месеца на минималната заплата си тръгват.Има още много да разказвам ама няма време сега.За 10 години съм видял какви ли н

    Коментиран от #29, #40, #50

  • 24 Ярослав Станчев

    7 0 Отговор

    До коментар #19 от "Пореден Гост":

    За 10 години съм видял какви ли не чудеса,но мога да кажа само едно.От година на година става все по-зле.Мотивацията пада главоломно,като се има предвид,че 70% от персонала сме от самото основаване на фирмата е направо страшно.И това не е,защото хората не работят.Напротив,работят и то добре,защото са професионалисти в сферата си,управлението куца,главата мирише,както казва поговорката.Два пъти бях на косъм да се махна,останах,не защото са ми обещали повече пари или други облаги.Не ми дадоха повече,все на същите пари съм.Но останах,защото имам лоялност и някаква сантименталност към това,което създадохме с труд,целия колектив,въпреки некадърните шефове.И така е 90% от българските фирми.Българския и чуждия бизнес нямат нищо общо.Просто са на светлинни години.

    Коментиран от #42

  • 25 СНиколов

    2 1 Отговор

    До коментар #1 от "гост":

    Да уточня единственото облекчение за електромобилите
    да не се плащата годишен данък към съответната община тоест това е решение на всяка община.
    Бих помолил да ми отговорите в кой закон или наредба пише,
    че електромобилите не плащат винетка ?
    Аз лично нямам такава информация а ако е вярно много ще се зарадвам.
    Относно безплатното паркиране в синя зона в някой градове
    това отново е решение на всяка община поотделно.
    Към момента собственикът на електромобил отива в съответната община да му издадът стикер за който плаща да кажем "символична цена" и важи за една година.
    Практически пример електромобил от Бургас който има стикер издаден от Бургаската община отива в София иска да паркира в синя зона интересно какво ли ще му се случи като паркита и дойде служителят от общината и види, че автомобила няма издаден стикер от община София.
    Накратко на държавно ниво няма никаква помощ за собствениците на електромобили.
    Всичко което евентуално малко помага е на местно ниво.
  • 26 Кирчо

    0 1 Отговор
    аз пък електрическа кола няма да си взема докато не "изчезне" нуждата от зареждане..това да чакаш 7-8часа за да тръгнеш,мисля че не е работа..и ако никой до 2-3години не го измисли как да стане това-ще взема от яд аз до го измисля...и тогава да видим какви данъци и облекчения ще има за такива коли,на който реално гориво не им е нужно,а зареждане с ток още по-малко..
  • 27 УБО

    2 0 Отговор

    До коментар #14 от "Лексус":

    Когато печелиш толкова на месец, за да си купиш нова Тесла, ми се обади. И къде ако не е тайна си работил за 100лв на месец?
  • 28 Комбайнеро ЕнтелЕгенСка

    5 0 Отговор

    До коментар #14 от "Лексус":

    Ти си тотално неадекватен - стартова заплата 3000лв за комбайнери вика:) Че има ли целогодишно работа за комбайнерите бе? Ти изкара тук, че сме вечно лято и жънем всеки месец. У„ете вика, за да си купите нови Тесла ха-ха. Големите заплати са в София и няколко по-големи града, в провинцията какво да правят хората? Да стават ЕнтелЕгенти и да се изсипят всички в София, защото в провинцията работа за 5-10000лв няма. А за "простите и мързеливи" както ги наричаш ти хора, съгласили се да блъскат за по 500лв, за да има с какво да изхранят семействата си, какво остава? Да си купят по една Тесла за 3000лв месечно на лизинг? И после ми ревете, защо България и селата се обезлюдяват, а места за първолаци в София няма...

    Коментиран от #34

  • 29 Гост

    8 0 Отговор

    До коментар #23 от "Ярослав Станчев":

    Какво му обясняваш, този е поредния номенклатурски син, който си мисли, че висенето в интернет е много тежка работа. В 10 часа сигурно се е прегърбил от работа, та дава акъл!?!
    Нагледал съм се на такива наглеци, които никога не са работили истинска работа, но са ги спуснали с парашут и си вярват, че са много велики ръководители и бизнесмени.
    Само комплексар може да си позволи да напише на всички "Марш на работа".
  • 30 EKO

    1 2 Отговор
    Каква позиция да имаме с 450 лв. заплата? Като станат по 5 бона електромобилите може и да почнем да караме!
  • 31 Гост

    2 2 Отговор

    До коментар #14 от "Лексус":

    Чакай ти малко сега. Гледам, че се мислиш за много успял, а цял ден плюеш обикновените хора?
    Това ли работиш?
    И кой си ти, че ще определяш кой каква кола ще кара? Ако някой няма твоя вкус, нормално ли е да го обвиняваш в комплексарщина?
    И аз ако имам 200 бона за кола, няма да си купя Тесла, какъв ти е проблема?

    Коментиран от #32

  • 32 Лексус

    1 3 Отговор

    До коментар #31 от "Гост":

    Какво работя и какъв съм, не те интересува. Важното е, че не съм син на богаташи, нито съм печелил от лотарии, нито се занимавам с нелегална дейност. Само аз си знам какво ми е коствало да стигна нивото, което съм сега. И не съжалявам. Бях аутсайдер в училище, защото исках да се науча, исках да разбера и успея материала. Ама сега тези, които ме тормозеха, сега карат таксита или заминаха в чужбина. Срещам всеки ден разнообразни хора, виждам какво е положението като цяло в държавата. За съжаление нещата се влошават при подрастващите. Ама това идва от семейството и тяхната ценностна система. Ти сам си определяй какво ще си купиш с 200 бона, аз ще си взема кола съобразена със съвремието. И даже ще ми останат пари за други разходи.

    Коментиран от #36

  • 33 Лексус

    1 3 Отговор
    Защо като давам пример със себе си, го смяташ за плюене? Аз не желая да ми завиждат. Даван пример, защото е постижимо. Щом съм успял аз, и други го могат. Ама не искат. Не им се занимава. Мързи ги. Това не ми харесва. Аз не деля хората. Искам всеки да има и да не чувства липса. Ама да даде от себе си. А не само да чака на държавата. Като работиш на малка заплата, сменяш мястото. Търсиш, интересуваш се, рискуваш. Така е в цял свят. Ценностната система на българина непрекъснато се ограничава. Не гледат общата картинка, а само себе си. Срам ме е, че така говоря ама е истина. И много факти го доказват!
  • 34 Лексус

    1 1 Отговор

    До коментар #28 от "Комбайнеро ЕнтелЕгенСка":

    Работя в град, който наподобява 50 60 хиляди души. Дълбоко в провинцията. Срещам хора от селското стопанство, изкарват повече от мен. Не им завиждам, радвам им се. Приятели са ми. И ми се оплакват, вика предлагам им 3 бона на месец, да кара комбайната, не искат, мързи ги. Искат в града да работят. Вярно, не е цяла година, ама си е работа и то прилична, отколкото готвач на слънчака, ама те това предпочитат. Приятел с фирма за програмиране и дизайн ми се оплаква, че няма кой да наеме да му помага. Предлага им щедра заплата, ама те наистина отиват в големия град и гладуват. Приятел зъботехник се оплаква няма кой да наеме да му помага. 2 бона близо заплата, в лаборатория. Няма. Липсват качествени кадри. Извода, народа е прост. Не учи и не се развива! Пък ти ми говори после нямало работа, нямало пари за това и за онова!

    Коментиран от #35

  • 35 гост

    2 1 Отговор

    До коментар #34 от "Лексус":

    Кой ти дава право да наричаш българския народ прост? Да обиждаш хората, които със своите данъци образоват такива като теб? За много успял ли се имаш нещо? Народа бил прост, а той УМНИКЪТ не знае колко души е градът му. Като ти чета глупостите, се представяш за лекар или стоматолог, колко от пациентите ти имат заплати 10000лв? И защо не си напуснал България, от много любов към "простия народ" и патриотизъм ли? Или защото знаеш що за стока си и само в държава с "прост и неук народ" както казваш, може да мишкуваш там някъде в дупката си. Срам ме е, че плащам данъци, за да произвеждаме такива като теб!

    Коментиран от #37

  • 36 Гост

    3 1 Отговор

    До коментар #32 от "Лексус":

    Ами да, не ме интересува какво работиш, защото със сигурност не си Нобелов лауреат, че да се биеш в гърдите колко си важен!
    Когато обаче пишеш, че хората били прости и необразовани, е редно да кажеш с какво повече си от тях, а не да се напъваш да празнодумстваш!
    Я сега дай поне един линк към обява за работа за комбайнер със стартова заплата 3000 лева! Или за стоматолог със стартова заплата от 2000 лева?! На мен баща ми работи това повече години отколкото ти ходиш по тази "мързелива" земя и 2000 лева стартово НЯМА НИКЪДЕ за стоматолог!
    Не осъзнаваш ли какви глупости и лъжи пишеш? Това, че си имал късмет да си намериш работа, която ти харесва, е супер!
    Радвай се на живота и не критикувай някой, само защото е нямал твоя късмет! А и като гледам, не си се изгърбил от работа, щом висиш цял ден тук!

    Коментиран от #38

  • 37 Лексус

    1 0 Отговор

    До коментар #35 от "гост":

    Надявам се 35 и 36 гост да са един и същ човек. Не съм лекар. Адвокат съм. И не вися по цял ден тук, но и от спор не бягам, макар да виждам, че е безмислено. Като говориш за данъци, аз не плащам ли данъци? Данъците ми с в пъти по високи от твоите, нещо против ли имаш? Учил съм и съм успял. Не е само късмет, а желание и упоритост. Нещо, което все по рядко се среща. Ама съм работил за друг преди години за 100 200 лв и не съм се отказал. Пробвал съм на други места, трупал съм опит. Докато не си отворих сам кантора. И развивам дейност. Точно такива като мен хранят тези, дето не им се работи по цял ден, и живеят на гърба на държавата. А можех да се махна, и все още мога. Но останах защото допринасям за развитието на държавата. Защото не бягам от проблема, а го решавам. Защото без такива като мен, лекари юристи и тн, хептен ще я втасате тука. Изобщо недей да говориш, че стоя в държава с мишки и се кефя на обстановката. Помагам на бедни, развивам благотворителност. Намирал съм време съм ходил по домовете да нося дрехи играчки храна. Ти правил ли си го?
  • 38 Лексус

    1 0 Отговор

    До коментар #36 от "Гост":

    Писнало ми е да гледам мързеливи хора по цял ден. Малкото приятели които имам са успяли хора. Развиват се. Нямат злоба към държавата. Не са селяни, не се надуват, земни хора към непознати. А отстрани само се опитват да ги използват, видиш ли те изкарват пари с честен труд, дай да ги прецакаме. И мене са опитвали да прецакат. Добрия човек си личи отдалеч. Помагам на такива. А такива като теб плюят и злобеят, щом така нападаш. Хайде отговори ми на следния въпрос - ако народът не беше прост и ограничен, защо търчи подобно отношение от страна на управляващите, защо не се самоосъзнае и не създаде своето място да се развива? Защо всеки се затваря в себе си и дома си, и се крие? Не се ли крие като някоя мишка ?

    Коментиран от #39

  • 39 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #38 от "Лексус":

    Ще ти се да е един и същ човек писал коментари 35 и 36, но не е - просто на хората им писнало от празни надувки!
    И моля те, не се опитвай да изкарваш мен хейтър, защото се получава в случая: "Крадеца вика, дръжте крадеца"!
    Не аз плюя по обикновените хора, а ти! Това, че аз се смятам за обикновен и те оборвам, ме прави хейтър ли - нещо си се объркал пич?
    И ще продължавам да те наричам лъжец, докато не постнеш обява за тракторист (комбайнер) със стартова заплата 3000 лева или стоматолог с 2000 лева!
    Няма по-голяма демагогия от това да смяташ хората за прости, защото търпели управляващите! Когато пораснеш и разбереш елементарни неща, като например, че революции без пари няма в историята, пак заповядай да коментираш! Прочети кой е Сава Попович (жокер - Раковски) и защо е основал двете български легии, в които са участвали Левски и Ботев, както и случайно ли е бил най-богатия за времето си българин!
    Такива измишльотини за революции, може да ги разправяш на някой 15 годишен!

    Коментиран от #41

  • 40 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #23 от "Ярослав Станчев":

    Поне 20на процента могат. А като погледнеш всички заведения и дискотеки как винаги се пръскат по шевовете и какви коли има паркирани отвън - като нищо. Само с една работа пари не се изкарват. Винаги може да се захванеш с второ, трето, четвърто. Инвестиции в нещо; акции; имоти; препродажба на каквото и да е; от тук малко; от там малко; и то си се натрупва. Само с продажба на евтини джаджи от китай можеш да си докарваш още 1000лв на месец, без проблем. И без да ти отнема кой знае колко време и усилие. Да не говорим с всичките технологии и компютри още колко възможности има. Не е и нужно всеки да има собствен бизнес. А защо човек да не работи нещо, което обича? Затова хората не стигат до никъде - защото си слагат сами лимити и мислят на дребно. Като мислиш, че е добре да работиш нещо, което не ти харесва нормално да не стигаш до никъде, да нямаш настроение, да си докарваш проблеми и т.н. и т.н.; като мислиш, че 100 000лв са много, нормално да не станеш милионер; като мислиш, че не можеш нещо, нормално да не го можеш; като мислиш, че няма да се справиш - еми няма да се справиш. С ниско, плахо и пораженческо мислене никой не е постигнал нещо. Тези, които са направили революции в една или друга сфера и са най-големите откриватели мечтите им са били толкова огромни и абсурдни и смешни в очите на обикновените хора, че чак не е за вярване. ;)
  • 41 Лексус

    0 1 Отговор

    До коментар #39 от "Гост":

    Момче, грам не ми пука за какъв ме мислиш и какъв ме изкарваш. Аз си гледам своята паница и както споменах по рано, спора за мен е безмислен. Обявата беше в началото на лятото, очаквай ти обява по това време. Както искаш си ме наричай, това си е твой проблем. Продължавай в същия дух и да си жив и здрав. Успех и много късмет ти желая :)
  • 42 Shmeker

    2 0 Отговор

    До коментар #24 от "Ярослав Станчев":

    Останал си защото си се институционализирал. И какво ще стане ако спрат да ти дават заплатата? Или почнат да я дават на половина??
    Аз минах по този път. Сега работя от IT сферата в Аутомоутив индустрията, където наистина няма кадри.. но там има други драми...

    Така, че аз те съветвам да се погрижиш за себе си. Ъпдейтни се, ъпгредни се с някой друг сертификат... и давай на някъде със западен мениджмънт.
  • 43 Смешко

    2 0 Отговор
    Абе то тука пълно с комплексари, в статия за коли започнали да ми обясняват колко сте биле велики. Сигурно и затова сте толкова хубави щот сте скромни.Хаиде спрете се вече, че ставате смешни и на първо време покажете поне че можете да четете велики специалист а заглавието е:
    Защо България е без позиция по Дизелгейт?

    Коментиран от #44, #45

  • 44 Shmeker

    2 0 Отговор

    До коментар #43 от "Смешко":

    Явно психопатите са повече.
  • 45 Лексус

    1 1 Отговор

    До коментар #43 от "Смешко":

    По темата - България не може да има позиция. Винаги нещата при нас се случват със закъснение. Има да се протака въвеждането на ограничения към дизела. Има няма след 100 години. На мен ми е все тая кой какво кара, стига да спазва приличие на пътя, не говоря за законите. И аз съм на мнение, че не е изпипан закона за движение по пътищата. Затова казвам приличие, манталитет. Че човек не е сам на пътя. Моя вкус е по японските колици. Не бих ги сменил. Всеки с вкуса си. И не съм на мнение, че ел колите са бъдещето. Смятам, че водорода е гпеивотп на бъдещето, ама времето ще покаже.
  • 46 Смешко

    0 0 Отговор
    Съхранението на водорода е взривоопасно и Европейците едва ли ще пуснат такива коли в гъсто населени места особенно ако шофьорът е с брада. Другият начин е за получаването му непосредствено, което обаче изисква също енергия и сметките не излизат.

    Електричките са най-добре......освен ако не броим батериите. Така че докато не измислят някоя по-добра батерия дизелът си остава най-добрият.

    Adblue системата помага много но си прав, че всичко е до манталитета на хората, ако не се пълни резервоара за Adblue каква е ползата че го има.
  • 47 Гого

    1 0 Отговор
    Много просто държавата се издържа от акцизите на горивата+парите на имигрантите така нашите депутати формират бюджета. Причината е че нямаме реална икономика все пак сме бананова република на развитите държави не разчитат от приходите на акцизите. То и за това главната причина да няма субсидия за електромобили и поставянето на газова уредба или ако има е символична или с две думи прах в очите на народа!
  • 48 Jason Button

    0 0 Отговор
    Какви електромобили ти се присънват бе братчед. Пешо от деветия етаж като си пусне жицата до улицата да си зареди Теслата, Мюмюн веднага ще я дръпне и предаде в най-близкия пункт за старо "джилязо".
  • 49 гощо

    1 0 Отговор
    Като гледам какви казани се движат по улиците,пушат,чадат,смърдят някакви 20г дизели!!! Това с електрическите коли у нас скоро няма да стане! Веднъж,че самите коли не са готови още второ си представям в дълбоката провиция как ще ги гледат там!
  • 50 гостенче

    0 0 Отговор

    До коментар #23 от "Ярослав Станчев":

    "Колега",
    от написаното от теб рабирам само, че стриктно трябва да се придържаш към мнението на Лексус и да го прочетеш отново, но този път по-внимателно.
    1. Правилния въпрос е не колко хора могат да извадят 150К за Тесла, а колко хора МОГАТ да извадят 150К за кола и да изберат Тесла. има ОГРОМНА РАЗЛИКА!!! Помисли....
    2. Това с твоята заплата също е упоменато в неговото мнение. Първо поглеждаме към себеси и тогава в страни..... Може би твоите колеги са на друго мнение за развитието си.
    3. Не 90% живеят на ръба на бедноста. Пари изкарват, но не умеят да боравят с тях и да ги прилагат правилно. Ако пак се зачетеш в мнението на Лексус ще се заислиш, че по скоро 90% са прости и мързеливи селяни. Неуки, които знаят да чакат на готово. На тях е послан за съжаление Тошовския манталитет (все ще дадат и на нас. И на нас ще дойде реда някой да даде), но това го няма вече и жалко че го е имало, защото онзи ненормалник продаде държавата на СССР, но това е друга тема.

    П.П. Тръгнах да пиша мнение и видях това на колегата Лексус, помислих че аз съм го писал и не си спомням. Похвала за всички които биха се придържали към него.