Официалното представяне на новото Porsche Cayenne вече е факт. Публичната премиера на автомобила ще се състои в средата на септември, по време на автомобилното изложение във Франкфурт, където ще бъдат разкрити всички подробности, касаещи техническата част на автомобил.
Сега обаче, освен снимки, от компанията разкриха и някои от основните ТТ данни на новия модел. Външно Porsche Cayenne 2018 не се отличава радикално от предшественика си, но в същото време е построен на изцяло нова платформа. Иновацията е нараснала на дължина, като вече е 4 918 мм.
В същото време масата е намалена с цели 65 килограма. Всички модификации ще разполагат с изцяло LED светлини. В салона основните промени се забелязват в конфигурацията на приборите на арматурното табло. От циферблатите е останал само оборотомерът, а всички останали данни се извеждат пред погледа на водача посредством електронни данни на дисплея.
Появил се е и огромен 12.3-инчов дисплей на мултимедийната система. Обемът на багажното отделение също е нараснал и вече е 770 литра. Впечатление прави двигателната гама. Стартът на продажбите на Porsche Cayenne 2018 ще започне само с два бензинови агрегата.
Те са V-образни шестцилиндрови. Трилитровият турбомотор ще има налични 340 конски сили, а този с обем от 2.9 литра ще е снабден с два турбокомпресора и ще разполага с 440 коня. От компанията заявиха, че по-късно ще се появи и четирилитров V8 двигател с мощност 550 коня, както и два дизелови агрегата.
Дизелите ще са с работен обем 3.0 (272 к. с.) и 4.0 (422 к. с.). Новият Cayenne ще има и хибридна версия, която също ще се появи на по-късен етап. От списъка с опции впечатление прави пълноуправляемото шаси с активни стабилизатори за напречна устойчивост и изцяло преработеното пневматично окачване.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Anton
12:42 30.08.2017
3 PORSCHE FAN
12:45 30.08.2017
4 004130
Коментиран от #8
12:55 30.08.2017
5 Kcaniba
12:55 30.08.2017
6 123
13:15 30.08.2017
7 Msux
1 - Няма никаква разлика в предницата със стария модел.
2 - въздуховодите под дисплея ми мязат на такива от Шкода.
13:26 30.08.2017
8 Марио
До коментар #4 от "004130":
SUV да са тежки??Ти добре ли си.Не знам за сув ама твоя мозък е бая лекичък.Не пиши без да знаеш и без да си карал.Коментиран от #12
13:38 30.08.2017
9 Марио
13:38 30.08.2017
10 Oбикновен човек съм си
13:57 30.08.2017
11 мм84
14:16 30.08.2017
12 004130
До коментар #8 от "Марио":
Комбитата са по-леки и по-пъргави.Коментиран от #13
14:42 30.08.2017
13 Гост
До коментар #12 от "004130":
Във втора статия пишеш едни и същи тъпотии!Кое комби на Порше е по-леко и по-пъргаво? О, ама те нямат комби и за нищо не стават, нали - хахахах
Хайде намери си друго място за хейтене, че тук ставаш смешен!
Коментиран от #14
15:12 30.08.2017
14 004130
До коментар #13 от "Гост":
Да съм споменавал марка в коментарите си?Коментиран от #15
15:42 30.08.2017
15 Гост
До коментар #14 от "004130":
Хубаво, кажи ни какво е твоето леко и пъргаво комби?Коментиран от #16
15:45 30.08.2017
16 004130
До коментар #15 от "Гост":
Сравни Кайен и Пасатор аллтрак.аллтрака харчи по-малко, багажника му е по-голям, ускорява по-бързо и е по-лек, а са горе-долу еднакви по височина(пътен просвет).
https://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=21434
https://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=22695
Коментиран от #17
16:14 30.08.2017
17 Гост
До коментар #16 от "004130":
Ти четеш ли това, което пишеш?Първо, Alltrack е SUV, а не комби - така пише в линка, който си постнал! Cayenne пък е квалифициран като кросоувър. Но ти едва ли правиш разлика между комби, SUV и кросоувър.
Второ, сравняваш турбо дизел с турбо бензин, което е супер некоректно. Я сравни турбо бензина на Cayenne да видиш кой ускорява по-бързо?!
Трето, клиренсът на Alltrack е 174 мм, а на Cayenne е 214 мм https://suvcar.ru/porsche-cayenne-2/
За теб може да е еднакъв, но разликата е почти 25% в полза на Cayenne.
Хайде сега ни разкрий ти какво комби караш, да колко си бърз и проходим!
Коментиран от #18
16:30 30.08.2017
18 004130
До коментар #17 от "Гост":
Комби си е. Тея са го объркали.Къде си тръгнал да сравняваш два двигателя с разлика в обемите близо 2 пъти?
Като не ти е достатъчно 174мм, има Subaru Outback/Forester.
Коментиран от #20
16:40 30.08.2017
19 Ники
16:42 30.08.2017
20 Гост
До коментар #18 от "004130":
Ами, че аз си имам Форестър, ама не знаех, че и той е комби, а не кросовър - хахахахахаЯко се бъркат тези производители: https://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_Forester
Как може да го пишат, че е кроосвър, щом ти казваш, че е комби?
16:48 30.08.2017
21 Александър Петков
Коментиран от #23, #24, #25
17:52 30.08.2017
22 СССР
Коментиран от #26
17:55 30.08.2017
23 Гост
До коментар #21 от "Александър Петков":
Бедна ти е фантазията. Нито Ваг ще фалират нито Тойота ще фалират никога няма да фалират те17:57 30.08.2017
24 Татко ти
До коментар #21 от "Александър Петков":
Чакай ги да фалират,като си нямаш работа.17:57 30.08.2017
25 ААА 8
До коментар #21 от "Александър Петков":
Докато ги чакаш да фалират, те току виж взели та излязли на първо място в продажбите.19:31 30.08.2017
26 Марио
До коментар #22 от "СССР":
Наплискай се със студена вода и иди да се разходиш.Ама нищо изобщо нищо не разбираш от коли.Кое му е по-добро.Качеството та материалите?Вървежа ли?Екстрите ли?Кое????То е ясно.Щом дължат висока цена макар и стари поршетата са добри.21:56 30.08.2017