30 Август, 2017 11:54 21 039 26

Запознайте се с Porsche Cayenne 2018

  • porsche-
  • cayenne
Запознайте се с Porsche Cayenne 2018 - 1

Официалното представяне на новото Porsche Cayenne вече е факт. Публичната премиера на автомобила ще се състои в средата на септември, по време на автомобилното изложение във Франкфурт, където ще бъдат разкрити всички подробности, касаещи техническата част на автомобил.

Сега обаче, освен снимки, от компанията разкриха и някои от основните ТТ данни на новия модел. Външно Porsche Cayenne 2018 не се отличава радикално от предшественика си, но в същото време е построен на изцяло нова платформа. Иновацията е нараснала на дължина, като вече е 4 918 мм.

Запознайте се с Porsche Cayenne 2018

В същото време масата е намалена с цели 65 килограма. Всички модификации ще разполагат с изцяло LED светлини. В салона основните промени се забелязват в конфигурацията на приборите на арматурното табло. От циферблатите е останал само оборотомерът, а всички останали данни се извеждат пред погледа на водача посредством електронни данни на дисплея.

Появил се е и огромен 12.3-инчов дисплей на мултимедийната система. Обемът на багажното отделение също е нараснал и вече е 770 литра. Впечатление прави двигателната гама. Стартът на продажбите на Porsche Cayenne 2018 ще започне само с два бензинови агрегата.

Запознайте се с Porsche Cayenne 2018

Те са V-образни шестцилиндрови. Трилитровият турбомотор ще има налични 340 конски сили, а този с обем от 2.9 литра ще е снабден с два турбокомпресора и ще разполага с 440 коня. От компанията заявиха, че по-късно ще се появи и четирилитров V8 двигател с мощност 550 коня, както и два дизелови агрегата.

Дизелите ще са с работен обем 3.0 (272 к. с.) и 4.0 (422 к. с.). Новият Cayenne ще има и хибридна версия, която също ще се появи на по-късен етап. От списъка с опции впечатление прави пълноуправляемото шаси с активни стабилизатори за напречна устойчивост и изцяло преработеното пневматично окачване.

Запознайте се с Porsche Cayenne 2018


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 3 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Anton

    16 4 Отговор
    Красота!
  • 3 PORSCHE FAN

    15 4 Отговор
    Джипът е чуден!
  • 4 004130

    8 14 Отговор
    SUV са тежки, тромави, чупливи боклуци.

    Коментиран от #8

  • 5 Kcaniba

    13 5 Отговор
    Уникална машина!
  • 6 123

    11 2 Отговор
    Готин е! И няма как за тези кинтаци, щото топ версията сигурно ще удари 250 000 левчета...
  • 7 Msux

    12 1 Отговор
    Две неща ме дразнят:

    1 - Няма никаква разлика в предницата със стария модел.
    2 - въздуховодите под дисплея ми мязат на такива от Шкода.
  • 8 Марио

    12 5 Отговор

    До коментар #4 от "004130":

    SUV да са тежки??Ти добре ли си.Не знам за сув ама твоя мозък е бая лекичък.Не пиши без да знаеш и без да си карал.

    Коментиран от #12

  • 9 Марио

    12 1 Отговор
    Много хубаво поршенце е.
  • 10 Oбикновен човек съм си

    18 1 Отговор
    Поредното готино Порше,което няма как да си позволя :D
  • 11 мм84

    9 2 Отговор
    Да си призная очаквах повече от новата Панамера. В предницата няма разлика със старата. Разликата е в задницата на колата. Ако новата и старата спрат една до друга и ги гледате от 6 метра няма да разберете коя е новата :). Интериора е много добре офорен, изискан, има спортно усещане и лукс, тук определено са се постарали.
  • 12 004130

    7 7 Отговор

    До коментар #8 от "Марио":

    Комбитата са по-леки и по-пъргави.

    Коментиран от #13

  • 13 Гост

    11 5 Отговор

    До коментар #12 от "004130":

    Във втора статия пишеш едни и същи тъпотии!
    Кое комби на Порше е по-леко и по-пъргаво? О, ама те нямат комби и за нищо не стават, нали - хахахах
    Хайде намери си друго място за хейтене, че тук ставаш смешен!

    Коментиран от #14

  • 14 004130

    4 6 Отговор

    До коментар #13 от "Гост":

    Да съм споменавал марка в коментарите си?

    Коментиран от #15

  • 15 Гост

    7 3 Отговор

    До коментар #14 от "004130":

    Хубаво, кажи ни какво е твоето леко и пъргаво комби?

    Коментиран от #16

  • 16 004130

    4 8 Отговор

    До коментар #15 от "Гост":

    Сравни Кайен и Пасатор аллтрак.
    аллтрака харчи по-малко, багажника му е по-голям, ускорява по-бързо и е по-лек, а са горе-долу еднакви по височина(пътен просвет).

    https://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=21434
    https://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=22695

    Коментиран от #17

  • 17 Гост

    7 4 Отговор

    До коментар #16 от "004130":

    Ти четеш ли това, което пишеш?
    Първо, Alltrack е SUV, а не комби - така пише в линка, който си постнал! Cayenne пък е квалифициран като кросоувър. Но ти едва ли правиш разлика между комби, SUV и кросоувър.
    Второ, сравняваш турбо дизел с турбо бензин, което е супер некоректно. Я сравни турбо бензина на Cayenne да видиш кой ускорява по-бързо?!
    Трето, клиренсът на Alltrack е 174 мм, а на Cayenne е 214 мм https://suvcar.ru/porsche-cayenne-2/
    За теб може да е еднакъв, но разликата е почти 25% в полза на Cayenne.
    Хайде сега ни разкрий ти какво комби караш, да колко си бърз и проходим!

    Коментиран от #18

  • 18 004130

    4 8 Отговор

    До коментар #17 от "Гост":

    Комби си е. Тея са го объркали.
    Къде си тръгнал да сравняваш два двигателя с разлика в обемите близо 2 пъти?
    Като не ти е достатъчно 174мм, има Subaru Outback/Forester.

    Коментиран от #20

  • 19 Ники

    7 0 Отговор
    Не изглежда лошо но ми се иска да видя някоя по наточена версия че тия вървите версии дето пускат винаги са доста постни ... та ми се иска да го видя в пълния му блясък .. така че коментари след като излезе Турбото !!!
  • 20 Гост

    7 3 Отговор

    До коментар #18 от "004130":

    Ами, че аз си имам Форестър, ама не знаех, че и той е комби, а не кросовър - хахахахаха
    Яко се бъркат тези производители: https://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_Forester
    Как може да го пишат, че е кроосвър, щом ти казваш, че е комби?
  • 21 Александър Петков

    3 6 Отговор
    Манете ги тия ВАГове ... Нищо не става от тях и ги чакам да фалират до няколко месеца ...

    Коментиран от #23, #24, #25

  • 22 СССР

    5 4 Отговор
    Другари - новата лада Нива е по-добра от тоя германски боклук !

    Коментиран от #26

  • 23 Гост

    3 2 Отговор

    До коментар #21 от "Александър Петков":

    Бедна ти е фантазията. Нито Ваг ще фалират нито Тойота ще фалират никога няма да фалират те
  • 24 Татко ти

    4 1 Отговор

    До коментар #21 от "Александър Петков":

    Чакай ги да фалират,като си нямаш работа.
  • 25 ААА 8

    5 1 Отговор

    До коментар #21 от "Александър Петков":

    Докато ги чакаш да фалират, те току виж взели та излязли на първо място в продажбите.
  • 26 Марио

    1 4 Отговор

    До коментар #22 от "СССР":

    Наплискай се със студена вода и иди да се разходиш.Ама нищо изобщо нищо не разбираш от коли.Кое му е по-добро.Качеството та материалите?Вървежа ли?Екстрите ли?Кое????То е ясно.Щом дължат висока цена макар и стари поршетата са добри.