Last news in Fakti

22 Декември, 2011 10:35 8 625 21

Audi A1 Quattro: 256 к.с. и 333 бройки

  • audi-
  • a1-
  • quattro

Тази година Коледа идва няколко дни по-рано за почитателите на четирите кръга. Audi обяви, че пуска ограничена серия на най-малкия си модел за ценители. Както подсказва името, A1 Quattro е снабден със система за двойно задвижване, комбинирана с 2.0-литровия четирицилиндров мотор на S3.



Модифицираният двигател развива 256 к.с. при 6 000 об/мин и 350 Нм в диапазона от 2 500 до 4 500 об/мин. От Audi не съобщават какво е теглото на наточената "единица", но ако се съди по динамичните характеристики, субкомпактният хечбек няма да отстъпва на батко си S3. Ускорението до 100 км/ч отнема 5.7 сек., а максималната скорост достига 245 км/ч.

A1 Quattro се екипира с шестстепенна ръчна скоростна кутия, която предава въртящия момент към диференциал вискомуфа Haldex, а от нея към четирите 18-цолови колела. Гумите са с размер 225/35 R18. Задните седалки са запазени, но заради компонентите на двойното предаване обемът на багажника е свит до 210 литра - с 59 по-малко от стандартните модификации с предно предаване.

Външността на наточения хечбек черпи вдъхновение от скорошните прототипи на марката и най-вече от модификациите S и RS. В интериора се набиват на очи различното табло, алуминиевите педали, спортните седалки и черната кожена тапицерия с контрастиращи червени шевове.



Продажбите на A1 Quattro започват догодина. Серията ще бъде ограничена до 333 екземпляра, които няма да бъдат изнасяни извън Европа. Засега цената остава неизвестна.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ивайло Иванов

    0 0 Отговор
  • 2 AMG

    0 0 Отговор
    досега любимата ми малка бърза кола беше опел корса опц 1.6 турбо 192 коня но вече е тази.но кой знае със каква висока цена ще искочи 100% ще струва на 50 000 лева
  • 3 ГОШУ☺

    0 0 Отговор
    Haldex е съединител а не диференциал.Служи за разпределяне на въртящия момент между двете оси.
    http://www.volkswagen.bg/vw_world/innovation/antrieb_fahrwerk/4motion/haldex_kupplung/
  • 4 Дошо

    0 0 Отговор
    Хитреците от ВАГ пак са надули дръгливото Поло и са го накичили като коледна елха и с един надут мотор ще лъжат балъците, че им продават премиум автомобил.
  • 5 ГОШУ☺

    0 0 Отговор
    Quattro системата на Ауди не използва Haldex съединител а Торсен диференциал.Така,че утонете Quattro ли е или системата на Фолксваген 4МОТІОN .
  • 6 Дошо

    0 0 Отговор
    При ТТ използва
  • 7 ГОШУ☺

    3 0 Отговор
    Когато се каже Quattro това означава,че е с Торсен.Като се каже аспирин това е Байер.
  • 8 дссд

    2 1 Отговор
    Това яко ще реже японките..

    Коментиран от #19

  • 9 Stoyan

    2 1 Отговор
    Quattro e общо означаване на пълно приводните автомобили на Audi.
    Използват се поне три различни ц. диференциала (муфи) - Халдекс, Торсен и БВ
    Също така се слагат различни модификации (на тази диференциали) на различните коли. Диференциала при RS e различен от този на S ...

    Халдекса издържа голяма мощност и този мъник ще бъде много напомпан от тунерите.
  • 10 jhghgdgfhj

    1 2 Отговор
    С две думи : " Поредния КЕНЕФ " !!!
  • 11 silence

    3 2 Отговор
    Subaru Symmetrical AWD - all conquering and magnificent
    Audi Quattro (Torsen) - sh*t
    VAG Haldex - really sh*t
    VOLVO Haldex - good one
    BMW XDrive - totally f***ing useless

    Коментиран от #12

  • 12 Мартин Алърков

    1 1 Отговор

    До коментар #11 от "silence":

    @11 Podkrepqm te napulno :) a za 4matic kakvo misli6 :)

    Коментиран от #15

  • 13 4ipi

    1 2 Отговор
    Кенеф... не.. септична яма да :) тва е определението за тва*
  • 14 kot

    2 2 Отговор
    На мен изключително много ми прилича на Fiat 500
  • 15 silence

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "Мартин Алърков":

    @12
    Хората са направили цял промо на 4matic
    http://www.explore4matic.co.uk/
    :))
    А за Quadra Drive какво мислите?
  • 16 bellator

    2 1 Отговор
    Супер грозотия,поредната издънка на концерна VAG.....
  • 17 ВИП АМГ

    0 0 Отговор
    mnogo si prav kolega.VAG s poreden kenef.
  • 18 яааяь

    2 0 Отговор
    И на мен също. Покрива особено... Само че фиатчето е доста по красиво и смислено.
  • 19 Име:

    1 1 Отговор

    До коментар #8 от "дссд":

    @8 Кои японски ще реже бе я се чуй какви глупости говориш. Тая дебела смешка сигурно тежи колкото импрезата нищо че изглежда мъничка. А лимитираните импрези са 2.0 320к.с 420нм. А тази лимитирана грозотия на VAG вади мощност колкото стандартна импреза wrx (не STi). В двулитровия турбо клас немците не могат да се меят с японките. Mitsubishi X FQ400 вади 400к.с от 2 литра. Плюс това тия гуми са и твърде големи и ще недозавива страхотно.
  • 20 подозиращ

    0 0 Отговор
    Сото гранде-ти данеби да си бандидос бос?

    Коментиран от #21

  • 21 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "подозиращ":

    @20 a ti sluchaino dasi krum savov?