Last news in Fakti

21 Януари, 2014 09:25 3 926 13

230 коня за Audi S1

  • audi-
  • a1-
  • s1-
  • quattro-
  • женева 2014

Най-малкият модел в гамата на Audi ще се сдобие със спортна версия на салона в Женева през март, съобщава Auto Express. S1 ще получи дефорсиран от 300 на 230 к.с. двулитров турбомотор от S3.

Информация за динамичните характеристики на горещия хечбек засега липсва. Автомобилчето ще се предлага с трансмисия S tronic с два съединителя или с шестстепенна механична скоростна кутия.

S1 ще се отличава от стандартната A-единица по аеродинамичния пакет на каросерията и изцяло преработената предна броня. Наточената модификация ще бъде достъпна както във вариант с три, така и с пет врати.

Най-малкото Audi вече има стероидна версия, макар и в силно ограничен тираж. A1 quattro разполага с 2.0-литров турбодвигател с мощност 256 к.с. и 350 Нм. Джобната ракета ускорява до 100 км/ч за 5.7 секунди и вдига 245 км/ч, но ще ощастливи едва 333 маниаци и няма да се изнася извън Европа.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Монго

    3 4 Отговор
    Малко зверче
  • 2 Ivailo Ivanov

    2 2 Отговор
    zashto veche novite koli vse gi praviat s mnogo kone

    Коментиран от #3, #4

  • 3 ВИП АМГ

    0 2 Отговор

    До коментар #2 от "Ivailo Ivanov":

    zabravili sa date popitat zatova
  • 4 Монго

    0 3 Отговор

    До коментар #2 от "Ivailo Ivanov":

    Че то и сега А4 2.0 TFSI е 211 к.с. Поне конете на зверчето са изкарани от двулитров двигател а не от 1.4 или 1.6 "шевни машини".

    Коментиран от #6

  • 5 I'm back

    3 3 Отговор
    Поредния непродаваем барутарник на четирите нули

    Коментиран от #8

  • 6 Ivailo Ivanov

    2 2 Отговор

    До коментар #4 от "Монго":

    da no triabva da ima po 100 konia ot bodela i nad 200 a ne samo 180 na gore posle po 1000lv danaci
  • 7 Ivailo Ivanov

    2 2 Отговор
    triabva da ima do 100 konia vseki model neka da ima i po 200,300 i na gore koito iska da plashta solidni danaci
  • 8 Iaroslav Stanchev

    1 7 Отговор

    До коментар #5 от "I'm back":

    Е даааа,поне не е поредния пластмасов оризарник,сглобен,колкото да си изкара гаранцията.

    Коментиран от #9

  • 9 СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ

    4 3 Отговор

    До коментар #8 от "Iaroslav Stanchev":

    Тоз пък защитника на Ауди,това че караш 90 год. ауди от времената когато колите бяха здрави не значи,че и този кенеф е такъв !

    Коментиран от #10, #11, #13

  • 10 Никой

    3 3 Отговор

    До коментар #9 от "СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ":

    Ти защото си пробвал "този кенеф" знаеш нали...
    Все ще се намери някой японски почитател, който да си изкаже великото мнение базиранона случки от първо лице, не глупави, подкупени класации.
  • 11 ВИП АМГ

    3 4 Отговор

    До коментар #9 от "СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ":

    prav si napalno.
  • 12 БУМЕР КАМОР

    2 4 Отговор
    palen klozet e tova
  • 13 Iaroslav Stanchev

    0 4 Отговор

    До коментар #9 от "СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ":

    Нали ти е ясно,че това което си написал,за Ауди-то,важи със същата сила и за любимите ти оризарници. Никой вече не иска да прави коли,всеки иска да печели пари....бързо и по много.