5 Октомври, 2017 16:05 14 068 33

Главата на Chiron падна с меча на Koenigsegg - Agera RS

Вчера ви съобщихме, че на официалната си страница Koenigsegg публикуваха снимка със заглавие "0-400-OMG", но сега знаем резултата от нея. Моделът Agera RS във версията с 1360 конски сили вдига от 0 до 403 километра в час и спира до пълен покой за времето от 37.28 секунди, като това му отнема скромното разстояние от 2535 метра. Това е с цели пет секунди по-добро от постижението на Bugatti Chiron, което бе регистрирано през лятото. Според нас това се дължи на огромната разлика в теглото на Agera RS - тя е приблизително 600 килограма по-лека от френския хиперавтомобил. Очакваме това постижение да се заседи значително по-дълго.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гост

    15 14 Отговор
    Я пробвайте Тесла, какво са тези отживелици :))))))))))))))))))
    Тесла има 8000 к.с, питайте оня с многото никове :)))))))))
    Иначе БРАВО, хората правят умопомрачително технологични неща.
    Ще чакам AMG Prоject 1, мисля че и той има какво да покаже.

    Коментиран от #7, #9

  • 2 Алфа Ромео

    22 4 Отговор
    Не съмнявах ни най-малко че Кьоненгсиг ще покажат доста по-добро време от Бугати.
  • 3 Кольо Камиона

    27 20 Отговор
    0-100-200-300-400-0 е доста глупав критерий за оценяване качествата на един автомобил. Заповядайте на Ринга, Агера и Широн, Porsche GT2 ще ви направи за смях с половината от вашите конски сили.
  • 4 гост

    26 1 Отговор
    Колко ли от собствениците наистина ще вдигнат 400 дори веднъж?

    Коментиран от #6

  • 5 Пълен смях.

    27 4 Отговор
    Огромен концерн наказан от една малка фирма.

    Коментиран от #10

  • 6 Алфа Ромео

    9 0 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    Естествено че цифрите не са най-важни за един автомобил, въпреки че при суперкарите са по-важни, това се прави най-вече за престиж и реклама. Тези коли струват по два чувала с пари и трябва да се убедят клиентите че те могат някои неща които по-евтините автомобили не могат.
  • 7 John Doe

    21 4 Отговор

    До коментар #1 от "Гост":

    Тя Теслата с тея 5 тона батерии ще спира повече време отколкото ще ускорява :D :D

    Коментиран от #13

  • 8 CL 500

    14 2 Отговор
    Мерцедеса го дават с макс. скорост от 350 км/час, така че няма да може да вдигне 400! Той се доближава най-много до болид от Ф1, затова и както болидите не са му най-силните страни ускорението до 100 (там Ф1 болид има кой да го бие), както и макс. скорост. Болидите (само със задно) и тоя Мерц (задно + ел.моторчета и отпред) къртят от 0 до 200 км/час и по-нагоре. Просто е правен за писти, а там няма такива прави по над 2 км и затова не е необходима убийствена макс. скорост, а ускорение, спиране и АЕРОДИНАМИКА + РАЗПРЕДЕЛЕНИЕ НА ТЕГЛОТО за завоите!
  • 9 CL500

    3 2 Отговор

    До коментар #1 от "Гост":

    гост, писанието ми беше за теб и Мерца :-)
  • 10 John Doe

    17 8 Отговор

    До коментар #5 от "Пълен смях.":

    Голям концерн - голяма издънка. Винаги са ми били супер странни тея ВАГ извращения, в лицето на Вейрона и Широна. Страхотни са "Инженери", минаха и тъпите американци с тоя корабен двигател и с тея хиляди понита, впрегнати в 4x4. Наказани от къде къде по-скромен автомобил с къде къде по-малък двигател, с доста по-малко впрегатни животни и само 2 задвижващи колела. Браво ВАГ шапка ви свалям!
  • 11 Гого

    5 8 Отговор
    Последните напъни на двигателите с вътрешно горене!

    Коментиран от #14

  • 12 Shmeker

    7 7 Отговор
    Абе тва кьонихсега успя ли да направи обиколка на ринга до край?
  • 13 Гост

    9 6 Отговор

    До коментар #7 от "John Doe":

    Недей така. Ей сега ще ти обяснят как Тесла има система за рекуперация и направо кове :))))))))))))))))))))))
    Ама не знам как ще вдигне 400 км/ч, нищо че Тесла има 8000 к.с. според най-умния сред нас пишещите тук :)))))))))))))))
  • 14 Гост

    7 6 Отговор

    До коментар #11 от "Гого":

    А ти кой беше, че трябва да ти вярваме - Нютон, Айнщайн или Планк?
    Когато електричка бие рекорда за скорост от 1600 км/ч, ела ми се обади!
    Апропо, реактивния двигател е двигател с вътрешно горене, но ти откъде да знаеш, нали е модерно да се плямпат тъпотии!

    Коментиран от #23

  • 15 Тойота

    9 18 Отговор
    Кьонисег винаги е била по-спортна и по-добра от бугати.ВАГ за нищо не стават.Колкото до мерцедес проджект 1-пълен смях.Мерцедес отдавна са посредствена марка,доста под средното ниво дори.Тойота и кия са 20 години напред пред щутгардките щайги.

    Коментиран от #24

  • 16 гостъ

    2 14 Отговор
    Авторе Бугати е Италианска марка.

    Коментиран от #18

  • 17 некойси

    7 4 Отговор
    Нещо чета коментари относно Тесла от разни люде ... и пак да напомня че тесла е семеен седан, а Кьонигзег е супер-хипер кар.
    Ще има електрически суперкари та ум да ви зайде.
    Друго интересно нещо е накъсаната синя линия на оборотите, която евентуално при електрическа машина ще бъде сходна със зелената.
    Разликата между 2-те неща се нарича прогрес.

    Коментиран от #21

  • 18 Иванчо (първият)

    9 2 Отговор

    До коментар #16 от "гостъ":

    Гостъ Бугати си е френска марка !
    Нещо си неподготвен.
  • 19 вижся

    8 0 Отговор
    Нужно ли е да ръгате чушки в боба и да карате оня с коня да прави чип на тедееската да ги бега тия ама яко?

    Коментиран от #22

  • 20 вижся

    2 7 Отговор
    За 37.28 секунди ще спре в музея за автомобили след някоя др. година.
  • 21 Гост

    4 5 Отговор

    До коментар #17 от "некойси":

    Ще има, ще има. И светло бъдеще ще има!
    И викаш прогрес е това да се връщаме към по-старата технология, а?
    Ами виж пак в речника - нарича се регрес.
    Щяло да има големи розови слонове, щяло това да стане, щяло онова да стане - празнодумствата са излишни!
    Много ясно написах - 1600 км/ч е рекорда с ДВГ. Сини, зелени, бембени зони - глупости на търкалета.
    Рекордът с електричка е 500 км/ч, т.е. 3 ПЪТИ по-малко от този с ДВГ. Събудете се и се вразумете, че станахте за смях!
  • 22 John Doe

    2 2 Отговор

    До коментар #19 от "вижся":

    Айде само да не намесваме оня с коня! Там нещата са на съвсем друго ниво, не могат се записа вобще на тедеесо!
  • 23 CL500

    4 4 Отговор

    До коментар #14 от "Гост":

    ..та казваш значи, че реактивният двигател е с ВЪТРЕШНО горене, дооооообре :-) :-) :-)

    Коментиран от #25

  • 24 CL500

    13 0 Отговор

    До коментар #15 от "Тойота":

    Тойотке, какво видя смешно в Проджект-а на Мерцедес. Хората ти казаха, че са го направили в чест на успехите във Ф1 и са го направили макс близо до болида, но да отговаря на изискванията за нормално шофиране. Хората са ти сложили двигателчето от Ф1, дето е голямо кат кутия сок от праскова и са му понижили работния режим, че да издържа. Направили са го да се кара с 99 октанов бензин, дет можеш да заредиш от всяка бензиностанция, а не специалните състезателни смеси. Явно и ти си от лаиците, които масово се появиха и започнаха да крякат, че имало тойотки, американки и прочие с по над 3000 коня за много по-малко пари. Смешници! Ама кой да разбере, че за тая цена се сдобиваш с върха на инж. мисъл директно от Ф1 с тамошните ограничения. А и поне нека да я видим на писта, какво ще покаже и пак ще говорим...

    Коментиран от #28

  • 25 Гост

    5 2 Отговор

    До коментар #23 от "CL500":

    Ами не, не го казвам аз - казват го официалните източници:
    "Като цяло, повечето реактивни двигатели са двигатели с вътрешно горене"
    https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B5%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%B5%D0%BD_%D0%B4%D0%B2%D0%B8%D0%B3%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BB
    Сигурно е много трудно да потърсиш в Google?
  • 26 Shmeker

    5 3 Отговор
    Бугатито е друг клас кола. Иначе много ясно, че по-леката кола има предимство. Само че е само 5 секунди бих казал.

    Коментиран от #27

  • 27 Алфа Ромео

    4 2 Отговор

    До коментар #26 от "Shmeker":

    5 секунди са цяла вечност при суперкарите.
  • 28 Хаха

    5 2 Отговор

    До коментар #24 от "CL500":

    Какво му се обясняваш на тоя охлюв, един приятел беше на изложението във Франкфурт и каза, че на щанда на Тойота най-интересното и иновативно било диспенсера за вода и няколко лед реклами..
  • 29 Предложение за пари

    0 3 Отговор
    Имам следното предложение към всички любители на двигателите с вътрешно горене - ще давам по 2 лева за изтичан километър при най-малко изтичани три километра (т.е. най-малко 6 лева) в най-ниското ниво на паркинга на Парадайз мол в час пик (времето когато влизат и излизат най-много автомобили) поне три пъти в седмицата (т.е. най-малко 18 лева). Накратко: влизаме в мола, слизаме на най-ниското ниво, тичате по пешеходните пътеки 3 километра без почивка, аз ви давам 6 лева. И само подписваме договор, че ако получите злокачествени заболявания или, не дай си Боже, умрете, отговорността си е ваша.

    Коментиран от #30, #31

  • 30 доктор Хаус

    4 0 Отговор

    До коментар #29 от "Предложение за пари":

    Ало спортистчето,тук не говорим коя е по-екологично чиста,става въпрос за сила,скорост и време.Agera RS е звяр който Тесла все още неможе да докопа,колкото до Бугати, те отвориха страницата ХИПЕРКАР.Знам че има много хейтари които мразят ВАГ групата и аз не съм им фен въпреки че карам Бора,но между ГОЛФ и Бугати има огромна разлика.С две думи АГЕРАТА в момента нямя равна,знам знам Поршето това Поршето онова,но това си е мое мнение.
  • 31 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #29 от "Предложение за пари":

    Ами то по същата логика, да взема да ти дам 10 лева за половин час престой под далекопровод или за 5 минути в трафопост. После си носи последствията от канцерогенни образувания.
    Това, че нашата държава няма волята да спре всички таралясници тровещи въздуха, не е виновно ДВГ-то.
    И мислете преди да пишете!
  • 32 Кольо Камиона

    2 0 Отговор
    Боли ме устата да повтарям, болят ме пръстите да пиша отново и отново, но ще повторя за момченцето от пазарджишко. Спортната кола трябва да може бързо да ускорява, да намалява, да завива и после пак да ускорява и така до края на света. Добрата спортна кола прави това и на първата, и на петата, и на десета обиколка и т.н. Не робувайте на имена; няма значение дали е Порше, Бугати, Нисан или Хюндай, ако го може, свалям им шапка, ако не може, да питат Любо Пенев какво да правят.
  • 33 гамена

    1 1 Отговор
    Ettore Bugatti е италианец, марката би трябвало да се смята за италианска