Вчера ви съобщихме, че на официалната си страница Koenigsegg публикуваха снимка със заглавие "0-400-OMG", но сега знаем резултата от нея. Моделът Agera RS във версията с 1360 конски сили вдига от 0 до 403 километра в час и спира до пълен покой за времето от 37.28 секунди, като това му отнема скромното разстояние от 2535 метра. Това е с цели пет секунди по-добро от постижението на Bugatti Chiron, което бе регистрирано през лятото. Според нас това се дължи на огромната разлика в теглото на Agera RS - тя е приблизително 600 килограма по-лека от френския хиперавтомобил. Очакваме това постижение да се заседи значително по-дълго.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Гост
Тесла има 8000 к.с, питайте оня с многото никове :)))))))))
Иначе БРАВО, хората правят умопомрачително технологични неща.
Ще чакам AMG Prоject 1, мисля че и той има какво да покаже.
Коментиран от #7, #9
17:10 05.10.2017
2 Алфа Ромео
17:22 05.10.2017
3 Кольо Камиона
17:30 05.10.2017
4 гост
Коментиран от #6
17:41 05.10.2017
5 Пълен смях.
Коментиран от #10
19:01 05.10.2017
6 Алфа Ромео
До коментар #4 от "гост":
Естествено че цифрите не са най-важни за един автомобил, въпреки че при суперкарите са по-важни, това се прави най-вече за престиж и реклама. Тези коли струват по два чувала с пари и трябва да се убедят клиентите че те могат някои неща които по-евтините автомобили не могат.19:46 05.10.2017
7 John Doe
До коментар #1 от "Гост":
Тя Теслата с тея 5 тона батерии ще спира повече време отколкото ще ускорява :D :DКоментиран от #13
19:48 05.10.2017
8 CL 500
19:50 05.10.2017
9 CL500
До коментар #1 от "Гост":
гост, писанието ми беше за теб и Мерца :-)19:52 05.10.2017
10 John Doe
До коментар #5 от "Пълен смях.":
Голям концерн - голяма издънка. Винаги са ми били супер странни тея ВАГ извращения, в лицето на Вейрона и Широна. Страхотни са "Инженери", минаха и тъпите американци с тоя корабен двигател и с тея хиляди понита, впрегнати в 4x4. Наказани от къде къде по-скромен автомобил с къде къде по-малък двигател, с доста по-малко впрегатни животни и само 2 задвижващи колела. Браво ВАГ шапка ви свалям!19:54 05.10.2017
11 Гого
Коментиран от #14
20:08 05.10.2017
12 Shmeker
20:26 05.10.2017
13 Гост
До коментар #7 от "John Doe":
Недей така. Ей сега ще ти обяснят как Тесла има система за рекуперация и направо кове :))))))))))))))))))))))Ама не знам как ще вдигне 400 км/ч, нищо че Тесла има 8000 к.с. според най-умния сред нас пишещите тук :)))))))))))))))
20:43 05.10.2017
14 Гост
До коментар #11 от "Гого":
А ти кой беше, че трябва да ти вярваме - Нютон, Айнщайн или Планк?Когато електричка бие рекорда за скорост от 1600 км/ч, ела ми се обади!
Апропо, реактивния двигател е двигател с вътрешно горене, но ти откъде да знаеш, нали е модерно да се плямпат тъпотии!
Коментиран от #23
20:48 05.10.2017
15 Тойота
Коментиран от #24
20:48 05.10.2017
16 гостъ
Коментиран от #18
21:17 05.10.2017
17 некойси
Ще има електрически суперкари та ум да ви зайде.
Друго интересно нещо е накъсаната синя линия на оборотите, която евентуално при електрическа машина ще бъде сходна със зелената.
Разликата между 2-те неща се нарича прогрес.
Коментиран от #21
21:33 05.10.2017
18 Иванчо (първият)
До коментар #16 от "гостъ":
Гостъ Бугати си е френска марка !Нещо си неподготвен.
21:43 05.10.2017
19 вижся
Коментиран от #22
21:52 05.10.2017
20 вижся
21:54 05.10.2017
21 Гост
До коментар #17 от "некойси":
Ще има, ще има. И светло бъдеще ще има!И викаш прогрес е това да се връщаме към по-старата технология, а?
Ами виж пак в речника - нарича се регрес.
Щяло да има големи розови слонове, щяло това да стане, щяло онова да стане - празнодумствата са излишни!
Много ясно написах - 1600 км/ч е рекорда с ДВГ. Сини, зелени, бембени зони - глупости на търкалета.
Рекордът с електричка е 500 км/ч, т.е. 3 ПЪТИ по-малко от този с ДВГ. Събудете се и се вразумете, че станахте за смях!
21:56 05.10.2017
22 John Doe
До коментар #19 от "вижся":
Айде само да не намесваме оня с коня! Там нещата са на съвсем друго ниво, не могат се записа вобще на тедеесо!22:02 05.10.2017
23 CL500
До коментар #14 от "Гост":
..та казваш значи, че реактивният двигател е с ВЪТРЕШНО горене, дооооообре :-) :-) :-)Коментиран от #25
22:16 05.10.2017
24 CL500
До коментар #15 от "Тойота":
Тойотке, какво видя смешно в Проджект-а на Мерцедес. Хората ти казаха, че са го направили в чест на успехите във Ф1 и са го направили макс близо до болида, но да отговаря на изискванията за нормално шофиране. Хората са ти сложили двигателчето от Ф1, дето е голямо кат кутия сок от праскова и са му понижили работния режим, че да издържа. Направили са го да се кара с 99 октанов бензин, дет можеш да заредиш от всяка бензиностанция, а не специалните състезателни смеси. Явно и ти си от лаиците, които масово се появиха и започнаха да крякат, че имало тойотки, американки и прочие с по над 3000 коня за много по-малко пари. Смешници! Ама кой да разбере, че за тая цена се сдобиваш с върха на инж. мисъл директно от Ф1 с тамошните ограничения. А и поне нека да я видим на писта, какво ще покаже и пак ще говорим...Коментиран от #28
22:25 05.10.2017
25 Гост
До коментар #23 от "CL500":
Ами не, не го казвам аз - казват го официалните източници:"Като цяло, повечето реактивни двигатели са двигатели с вътрешно горене"
https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B5%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%B5%D0%BD_%D0%B4%D0%B2%D0%B8%D0%B3%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BB
Сигурно е много трудно да потърсиш в Google?
22:40 05.10.2017
26 Shmeker
Коментиран от #27
23:59 05.10.2017
27 Алфа Ромео
До коментар #26 от "Shmeker":
5 секунди са цяла вечност при суперкарите.00:14 06.10.2017
28 Хаха
До коментар #24 от "CL500":
Какво му се обясняваш на тоя охлюв, един приятел беше на изложението във Франкфурт и каза, че на щанда на Тойота най-интересното и иновативно било диспенсера за вода и няколко лед реклами..09:51 06.10.2017
29 Предложение за пари
Коментиран от #30, #31
11:10 06.10.2017
30 доктор Хаус
До коментар #29 от "Предложение за пари":
Ало спортистчето,тук не говорим коя е по-екологично чиста,става въпрос за сила,скорост и време.Agera RS е звяр който Тесла все още неможе да докопа,колкото до Бугати, те отвориха страницата ХИПЕРКАР.Знам че има много хейтари които мразят ВАГ групата и аз не съм им фен въпреки че карам Бора,но между ГОЛФ и Бугати има огромна разлика.С две думи АГЕРАТА в момента нямя равна,знам знам Поршето това Поршето онова,но това си е мое мнение.12:04 06.10.2017
31 Гост
До коментар #29 от "Предложение за пари":
Ами то по същата логика, да взема да ти дам 10 лева за половин час престой под далекопровод или за 5 минути в трафопост. После си носи последствията от канцерогенни образувания.Това, че нашата държава няма волята да спре всички таралясници тровещи въздуха, не е виновно ДВГ-то.
И мислете преди да пишете!
13:27 06.10.2017
32 Кольо Камиона
14:28 07.10.2017
33 гамена
16:55 07.10.2017