Статистиката е за месец септември и е направена от аналитичната агенция "Автостат". Според данните от нея за миналия месец най-много нови коли (426 170) са били продадени във Великобритания.
Германия, която много често е лидер в подобни класации, този месец отстъпва на втората позиция с продадени 288 035 нови коли. Тройката се допълва от Франция, където през септември са продадени 170 652 нови автомобила.
Русия губи три позиции и се срива от второ на пето място със 138 000. Пред руснаците се нареждат италианците, които в началото на есента са купили 166 956 нови коли. Най-голям ръст обаче, спрямо предходните периоди, бележи Италия.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 onq bez kon
Сама по себе си, статистиката е много субективна, заради разликата в броя на населението. По този начин, Русия трябва да е много по-назад, защото населението ѝ е на 140 милиона души и този брой закупени нови коли е "нищо" за такъв брой хора.
14:44 11.10.2017
2 Alex
Великобритания - 66 000 000
Германия - 83 000 000
Италия - 61 000 000
РФ - 149 000 000
Ясно е, че Британците са абсолютни шампиони по брой продадени автомобили спрямо броя на населението на изброените държави.
14:46 11.10.2017
3 Пенчо
Коментиран от #4
14:49 11.10.2017
4 Random
До коментар #3 от "Пенчо":
Няма нова кола която да издържи на пътищата им.14:50 11.10.2017
5 Logan
Коментиран от #6
16:09 11.10.2017
6 Random
До коментар #5 от "Logan":
Logan може би, ако не се кара много или само в по-западната част.Дъстера- в гаража.
Неслучайно само XRAY и Largus са на френска платформа.
Имат френски ск. кутии и толко, другото си е руско.
А Vesta SW Cross е перфектна за тук.
16:44 11.10.2017
7 ккк
Та това състояние е ръководещо за широк кръг от въпроси -социално значими и е в основата на редица пагубни за нацията решения, вкл. за автомобилите.
И ако има някой не ме разбра правилно ще илюстрирам.
По времето на комунизма имаше огромни предприятия, фабрики и стопанства в които почти всеки можеше да се "уреди" и намираше "връзки" да работи-без самият той да е квалифициран или да следва професионална методология или стандарти в трудовото си постоянство и върхови усилия. Друг е въпроса, че някой особено на ръководни постове си повярваха, самозабравиха се и станаха .........."разрушители на държавата". Та и те и почти всички останали работеха къкто "моа" и кък "доа"-пълно безхаберие, държавата плащаше. Даже и се крадеше. Що не!
Сега вече това го няма.В 95% от случаите трябва да учиш, да знаеш, да работиш професионално, да проявиш постоянство, богата палитра от качества и разбира се да не си немарлив, а за останалите 5% от случаите просто не коментирам /опасно е/.
Това
19:45 11.10.2017
8 ккк
Сигурен съм, че нацията ще го превъзмогне и след 40-50 г. всички ще сме самоусъвършенствани, ще работим яко/професионално/ и ще купуваме български произведени скъпи супер коли!
19:47 11.10.2017
9 Този коментар е премахнат от модератор.