20 Октомври, 2017 05:00 5 763 11

Пълен слийпър - Honda Civic, но с 500 коня

Има един стил в тунинга, който е създаден с цел пълна подигравка с другите на пътя - слийпърите. Това са видимо заводски автомобили, в които се крие неподозирана мощност. С тях сте поредния човек от масата, докато не натиснете педала на газта и буквално не се телепортирате пред широко отворените зеници на тези, които първоначално ви се подиграват. Още по-тежко ще ви приемат тези със спортните автомобили, който са дали няколко пъти над вашия бюджет за значително по-класни машини. В случая става въпрос за Civic Si, който е преминал към принудително пълнене и има мощност от 450 конски сили на колелата или около 500 на двигателя, а японския седан не е и от най-тежките автомобили.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Shmeker

    12 2 Отговор
    Трябвало баничарка да тунинговат тази кола все пак в БГ е по-бърза от Вейрона. И то дори на газ.
  • 2 Random

    12 6 Отговор
    С тва предно просто буксува на място на светофарите.
    Да беше нещо със задно или 4х4-ок, ама такива масовки с предно няма смисъл. Просто не могат да понесат мощността.

    Коментиран от #3, #9

  • 3 некойси

    12 2 Отговор

    До коментар #2 от "Random":

    Заповядай на JapFest някой път да видиш сивици с предно как отнасят пълноприводни субарота ... ще се схванеш :)
    Иначе това в слийпъра ако не се лъжа е K24 двигателя на Honda, най-доброто за времето си. Имам Honda със стоков К серия двигател и знам за какво иде реч.

    Коментиран от #4, #5, #6

  • 4 Random

    12 0 Отговор

    До коментар #3 от "некойси":

    Не е само до вид задвижване и мощност.
    Теглото и предавателните числа също играят важна роля.
    Пък не съм виждал досега субару с х коня да губи от сивик със същата мощност...
    Иначе ги харесвам вълците в овча кожа.
  • 5 Random

    8 1 Отговор

    До коментар #3 от "некойси":

    K24Z7
  • 6 Как ли не

    14 7 Отговор

    До коментар #3 от "некойси":

    Не можеш да обясниш на коне с капаци, че има и други коли освен немските!

    Коментиран от #7

  • 7 Random

    5 3 Отговор

    До коментар #6 от "Как ли не":

    Къде съм споменал немски коли?
  • 8 Mastermix

    1 0 Отговор
    Карам 2003 Алто, някакви идеи какво може да му се сложи , нещо "по-така"....🤔

    Коментиран от #10, #11

  • 9 r166

    3 1 Отговор

    До коментар #2 от "Random":

    М-да, те със задното като забучат предницата хич не буксуват на светофарите, да...
  • 10 Име като гост

    1 0 Отговор

    До коментар #8 от "Mastermix":

    2JZ мотор, хубави спирачки и си ти 😎
  • 11 Random

    2 0 Отговор

    До коментар #8 от "Mastermix":

    бодваш една малка турбина и внимаваш да не изхвръкне през блока някоя биела.
    Естествено нови инжектори, изпускателен колектор, едно афтърмаркет еку и накрая по-добре си вземи нещо друго, освен ако не държиш много да е алтото
    Пък може и K6A Turbo от Cappuccino.