Американският производител на електромобили Tesla Motors е постигнал споразумение с китайските власти за създаването на нова фабрика в Шанхай, съобщава The Wall Street Journal. Според източници на изданието заводът ще бъде 100-процентова собственост на калифорнийската компания.
От Tesla все още не са потвърдили изнесената информация. Илон Мъск обаче неведнъж е заявявал намеренията си да започне производство в Китай. Фабрика там би намалила чувствително себестойността на продукцията.
Новият завод ще бъде разположен в шанхайската зона за свободна търговия. Предприятието се смята за ключово условие за навлизането на Tesla на най-големия пазар на електромобили в света.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Driving pleasure
Коментиран от #2
10:12 23.10.2017
2 гост
До коментар #1 от "Driving pleasure":
Май не си много наясно с китайците , а ? Всички чуждестранни производители там могат да строят заводи САМО И ЕДИНСТВЕНО , ако сключат съдружие минимум с 50/50 учатие на местна фирма , одобрена от правителството ! Да разрешат 100 % собственост на Тесла е равносилно на революция и само показва колко е различна тя от всички останали .Коментиран от #3, #9
10:36 23.10.2017
3 Driving pleasure
До коментар #2 от "гост":
Съвсем наясно съм с китайците, но нали се сещаш, че това е непотвърдена информация и че ако направят изключене за Тесла всички останали производители ще искат същото - по-вероятно е да не бъде...Да не говорим, че Тесла е бутиков производител самите китайци произвеждат 10тократно повече електрички. Той първо да стартира производството в щатите че на хората им писна да си чакат колите по 4 години па после ще мислим за поредните му въздухарски обещания на илончо :)
Коментиран от #5, #8
10:55 23.10.2017
4 брадва
Истината е че Мъск не може да се оправи с производството в щатите и има огромни проблеми. Сега се надява, че работливите китайци, ще му решат този проблем. По отношение на качеството също вдичко е наред, защото най-вероятно, ще се подобри, а в лошия случай, ще остане същото, но понадолу няма на на къде ?
Единствено хиляди американски граждани, ще останат без работа ?
Коментиран от #7
11:07 23.10.2017
5 гост
До коментар #3 от "Driving pleasure":
"Непотвърдена" информация при The Wall Street Journal няма , а ако искаше съдружие Тесла щеше да има китайски завод още преди 3-4 години . Те китайците откога ги коткат да могат да изкопират нещо , даже един китаец , подпомогнат естествено , беше регистрирал домейна в Китай , за да ги изнудва , ама като видя , че пари няма да види и пак клекна . А този завод , както и фабриката за батерии в Китай ще работят само за Азия и нямат нищо общо със Щатите , най-малко пък ще изнасят коли и батерии за там . Същото предстои и във Европа , просто Тесла си следва графика по големината на пазарите . А другите нищо не могат да искат , щото даже не са изпълнили новия закон за 10% електромобили , а докато стигнат до 100 % като Тесла може вече да се окаже , че новите собственици всъщност са сегашните им "съдружници" , хахха !Коментиран от #6
12:13 23.10.2017
6 Driving pleasure
До коментар #5 от "гост":
Ще поживеем и ще видим! До момента почти няма обещание което тесла да е изпълнила, както казва шефа на VW Мъск е шампион само по гръмки анонси. Да ги видим как ще се преборят първо с пускането на Модел 3 пък после ще видим как правят и нови заводи. в крайна сметка до момента Тесла не е изкарала и 1 цент печалба, като продължава от всяка кола да губи около 2 до 3000 долара, а съм виждал сметки и за по над 10 000 долара загуба от всеки модел S.Големите производители навлизат на пазара и тепърва ще му стане тясно около врата на Елончо ;)
12:20 23.10.2017
7 гост
До коментар #4 от "брадва":
Този завод е само за Китай и Азия , не пиши глупости без да знаеш , даже може и втори в Азия да е нужен след няколко години . След 4-5 години електромобилите ще се произвеждат над 90% от роботи и цената на човешкия труд няма да има никакво значение и много по-важни ще са транспорта и цената на компонентите , които при Тесла са собствено производство12:20 23.10.2017
8 Гост
До коментар #3 от "Driving pleasure":
Това са топ 10 на продажбите за 2016 година включително хибриди. Кой автомобилен производител според тебе продава най-много електрически автомобили?Китайците? Само ако не можеш да четеш и да смяташ!
Едно е в какво вярваш, но реалността е съвсем друга:
Tesla Model S – 50935
Nissan LEAF – 49818
BYD Tang PHEV – 31405
Chevrolet Volt EREV* – 28295
Mitsubishi Outlander PHEV – 27850
BMW i3 – 25576
Tesla Model X – 25372
BYD Qin PHEV – 21868
Renault ZOE – 21626
BYD e6 – 20609
Продължавай да сънуваш!
Коментиран от #10
15:12 23.10.2017
9 гост
До коментар #2 от "гост":
Позволили са им в зона за свободна търговия, затова нямат участие с местна фирма. Тоест заводът ще си бъде в Китай, но продукцията му пак ще се облага с 25% данък, все едно е вносен автомобил.Това е един вид среден вариант за инвеститорите в случай, че не искат местната фирма да им краде технологиите.
16:13 23.10.2017
10 ВАГ
До коментар #8 от "Гост":
Ако някой пусне кола на лайна в САЩ с малко реклама първата година ще има същите продажби.Електрически коли ще има след като започнат да ги правят немци и японци масово , дотогава само екзотики.
23:05 23.10.2017