13 Ноември, 2017 11:31 60 020 19

3 свръхикономични и евтини коли на старо

  • икономични коли-
  • евтини коли-
  • субкомпактни коли
3 свръхикономични и евтини коли на старо - 1

Т.нар. субкомпактни автомобили, които отдавна са на мода в Европа, все по-често започват да се забелязват и по родните пътища. Автомобилите от този сегмент не са семейни коли, но пък са страшно удобни за града. Габаритите им ги правят лесни за маневриране в натоварения градски трафик, а като прибавим към това икономичността им, то нещата определено стават привлекателни. Сега ви представяме три свръхикономични такива коли, които безпроблемно можете да откриете в най-големия сайт за автомобили у нас mobile.bg, при това на доста прилични цени.

VW Lupo 1.2 TDI

3 свръхикономични и евтини коли на старо

Трицилиндровият мъник от Волфсбург може да не е бърз или просторен, но за сметка на това е дяволски икономично. Можете да го имате с три различни дизелови двигателя, но 1.2 TDI е тотален шампион по икономичност. Спокойното извънградско шофиране може да ви се отблагодари с разход от 2.7 л. дизел на 100 км, градското изисква 3.7 литра. Изключителен резултат, откъдето и да го погледнеш. За разлика от ускорението обаче, което се случва за 14.3 секунди и багажника, който побира скромните 130 литра.

Peugeot 107

3 свръхикономични и евтини коли на старо

Този автомобил се произвежда в Словакия и може да бъде намерен още с логото на Citroen и Toyota. Известни са с надеждността и простотата си, т.е. сипваш и караш. Можете да ги намерите с 3 и 5 врати, не могат да са повече от 12 годишни (производството стартира през 2005 г.) и повечето са с климатик и стерео. Какво му трябва повече на човек? Еднолитровият бензинов двигател се отблагодарява с комбиниран разход от 5 л. бензин на 100 км.

Fiat Panda 1.3 Multi Jet

3 свръхикономични и евтини коли на старо

Този италиански мъник също е представител на класа по-голям отвътре, отколкото отвън. Тази кола е подходящ и за ръстови пасажери, тъй като на практика няма реална опасност главите им да опират в тавана. Изключително удобна в града и потресаващо лесна за паркиране, тъй като бронята й е точно под задното стъкло, както и заради City бутона, с чието натискане воланът омеква, така че маневрирането става като детска игра. Към това добавяме и комбиниран разход на гориво от 3,7 литра дизел на 100 км. Добре е, нали?


Поставете оценка:
Оценка 2.8 от 5 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гост

    41 12 Отговор
    Най-доброто е от Ситроен. 1.2 тди на ФВ е много лош двигател, три цилиндров дизел с малко тяга и неравномерна работа, 1.4тди е много по-балансиран и харчи по-малко в реални условия.

    Коментиран от #3

  • 2 Stoich

    27 9 Отговор
    Не сте споменали Ситроен АХ, Саксо и Пежо 106 с дизеловите двигатели. Няма по-икономични коли от тях.

    Коментиран от #4

  • 3 Косе

    24 12 Отговор

    До коментар #1 от "гост":

    Кое му е балансираното, като 1.2 и 1.4тди са напълно еднакви трицилиндрови моторетки. Имал съм 2 коли с BNM мотора 1.4 70к.с. 0-100 14,8сек. и въпреки това е пъргав на светофарите. Огромната лъжа в случая е разхода - на споменатите коли градско 9-10/100 РЕАЛЕН разход, по каталог 5,8 хаха

    Коментиран от #15

  • 4 Гост

    14 9 Отговор

    До коментар #2 от "Stoich":

    Аз съм сигурен, че и през 60-те години е имало малки и икономични коли. Хората са сложили 3 коли, не скрап. Ситроен на 20-25 години е на цената на скрап точно, морално и всякак остаряло. Иначе става за първа кола, блъскане по кофи и дране в мантинели, щото няма да им намалее цената.
  • 5 доволен

    17 9 Отговор
    Saxo1.1,60hp,98год.прекрасен.

    Коментиран от #17

  • 6 ааа

    8 6 Отговор
    Аз съм дал едно саксо 1.1 97г. За разнос , в града гори 9 /100бенз. :-)
  • 7 onq s konq

    22 7 Отговор
    Е па на тез неща що им викате "коли" бре?!
  • 8 касапина

    10 1 Отговор
    Забравиха и дърта CORSA 1.2
  • 9 Градско момиче

    26 2 Отговор
    Аз пък съм си много щастлива с моето Рено Клио. Мъничко, маневрено и икономично. Перфектна количка за градско момиче като мен!
  • 10 Гост

    15 2 Отговор
    107 несе произвежда в Словакия а в Чехия град Колин е завода
  • 11 МЕРЦЕДЕС БЕНЦ

    33 16 Отговор
    Аз пък имам MERCEDES S600 и не ме е.е изобщо колко ми гори !
  • 12 Антон 1

    5 7 Отговор
    Боклуци !
  • 13 Ники

    25 4 Отговор
    Aз личнo миcля, чe e пo-дoбpe дa ce пoддъpжa "CTAP" aвтoмoбил в пълнa изпpaвнocт!
    ΠO-EKOЛOГИЧHO и пo-eвтинo e, зaщoтo нe ce пoдмeня, изxвъpля и пpoизвeждa цялo вoзилo!
    Haпpимep - мoятa e нa 30гoд., мaлъĸ двигaтeл (1.3) нa гaз - Иĸoнoмичнa и c мaлĸo CO eмиcии.
    Aĸo няĸoй нaиcтинa иcĸa дa пpaви EKOЛOГИЯ, нeĸa дa зaпoчнe дa CTИMУЛИPA yпoтpeбaтa нa ЧИTABO ΠPOИЗBEДEHИ MΠC и пpoизвoдcтвoтo нa cъвceм eвтини и мнoгo ĸaчecтвeни peзepвни чacти зa "CTAPИTE ABTOMOБИЛИ". Toвa cпopeд мeн cъщo e EKOЛOГИЧHO MИCЛEHE!
  • 14 Стойков

    5 1 Отговор
    Пежо 107 / Тойота Айго горят 5 л/100км? Да, но ако го караш като пенсионер. Казвам го от личен опит Айго 2013г. гори 6,5л/100км градско и 4л/100км на магистрала, Айго 2016г. - 6,8л/100км градско и 4,6л/100км на магистрала.
  • 15 Кирилизатора

    3 3 Отговор

    До коментар #3 от "Косе":

    Личи си че не си се качвал в такъв автомобил или поне нямаше да говориш глупости . 1,4 тди е 75 к.с. и е прекрасен и много пъргав автомобил . Разхода му градско е максимум 5/100, както и да го караш, извънградско 3,5/100 . Вече го имам 10 години и е страхотно автомобилче .
  • 16 Ние пасем трева

    7 4 Отговор
    Този разход може да са го давали като чисто нови в чужбина... Тук и нафтата и бензина са ни леш. Също така тук идват след определен пробег. Трицилиндровите горят повече от четирицилиндровите в същото купе с климатик, светлини, радио... направо им се взима тока. От опит мога да препоръчам микра к11 1.3 16v. Разход 5.5 бензин смесено, при 110км/ч. Държи 3000об/мин. ,развърта до 7к оборота, 75-те кс. дават добро ускорение (10сек. при добри условия) . Недостатък - ръждата като на всяко японче.
  • 17 Aaaa

    0 2 Отговор

    До коментар #5 от "доволен":

    Това саксо 1.1 гори 10-11 бенз в града , а ц3 1.4 hdi 7 дизел и 2 те ка служебни карат се само градско .
  • 18 Неразбиращ от немски кошници

    5 1 Отговор
    Пунто 1„2 8v без коментар от разни фенове на швабите
  • 19 Ххх

    3 0 Отговор
    Що пак забравяте че с нашите "горива" разхода се вдига винаги