Ако не всички, то доста голяма част от автомобилните производители, които правят хибриди, фиксират вниманието върху тези превозни средства, като силно наблягат на тяхната икономичност и екологичност. Не това обаче правят марките Porsche и Infiniti.
Японците смятат Infiniti M35h за най-бързия хибрид в света и затова решиха да го изправят срещу основния му опонент - най-якия модел с комбинирано задвижване на Porsche, обозначен като Panamera S Hybrid. Прекият двубой между двата автомобила беше доста впечатляващ. Японците обаче победиха, като дори подобриха рекордното постижение.
Новото най-добро време, което даде Infiniti M35h, беше с 0.5 секунди по-добро от регистрирания през есента на 2011 рекорд. Така, поне на този етап, Infiniti става притежател на престижната титла "Най-бърз хибрид в света".
M35h разполага с бензинов 3.5-литров V6 двигател с мощност 306 к.с. и с електромотор с литиево-йонни батерии, добавящ още 68 коня. Сумарната изходна мощност е съвсем малко по-ниска от сбора на мощностите на двата двигателя - 364 к.с.
Infiniti M35h ускорява от 0 до 100 км/час за 5.5 секунди и развива максимална скорост от 250 км/час. Средният разход на японския хибрид е седем литра на сто километра пробег, а отделяните вредни CO2 емисии са 162 грама на километър.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 милен миленев
12:02 24.01.2012
2 Het
12:04 24.01.2012
3 άγνωστος
12:07 24.01.2012
4 Кофти
12:18 24.01.2012
5 Име:
ето го нисана :
12:35 24.01.2012
6 Име:
12:38 24.01.2012
7 доучланд
12:43 24.01.2012
8 тнвв
12:45 24.01.2012
9 Пинко
12:51 24.01.2012
10 петър стефанов
13:16 24.01.2012
11 nikito_blend
13:23 24.01.2012
12 9ff gt3 rs
Коментиран от #16
13:41 24.01.2012
13 кик
14:44 24.01.2012
14 хаахаха
Infiniti M35h: по-лек със сто килограм, по-бърз от 0-100 с половин секунда, 3.5-литров двигател, отново задно задвижване. Развива максимално 250 км/ч, а цената му е 55.100 евро - почти наполовина...
Коментиран от #15
15:25 24.01.2012
15 Kobester
До коментар #14 от "хаахаха":
@14 Е и????? Пак предпочитам Поршето. Много по-хубаво отвън, по-голямо и по-широко е, много по-красиво е отвътре. Не ме интересува дали от 0-100 ускорява за 2 или 5 секунди, няма да се състезавам всеки ден, така че това е последното което ме вълнува(всъщност хич не ме вълнува). Порше си е порше, кола с много голяма Класа, с главно К, независимо че ги прави ВАГ.@13 Сългасен
15:31 24.01.2012
16 Kobester
До коментар #12 от "9ff gt3 rs":
@12 Естествено че са правили предварителни тестове, нали ако не бяха или ако поршето биеше нямаше изобщо да правят рекламата, най-вече да викнат човек от гинес и тем подобни, просто защото щеше да е загуба на пари и време.15:33 24.01.2012
17 хаахаха
Коментиран от #18
15:39 24.01.2012
18 Kobester
До коментар #17 от "хаахаха":
@17 Естествено, аз си споделям моето мнение ;)15:45 24.01.2012
19 Пешо
16:12 24.01.2012
20 740D
17:25 24.01.2012
21 порше
17:55 24.01.2012
22 вввм
18:03 24.01.2012
23 Христо Цветанов
20:40 24.01.2012
24 Парадокс
20:48 24.01.2012
25 Prelude
20:58 24.01.2012
26 Парадокс
21:18 24.01.2012
27 Майро ЖДМ
Айде отговорете си на този въпрос и пак се опитайте да сравнявате несравнимото.....
В клипа ясно се вижда,че става въпрос единствено за УСКОРЕНИЕ , други критертии НЯМА .....
И все пак ако имам парите (100000) с тях бих си взел едно инфинити и един ГТР.
22:35 24.01.2012
28 Дошо
А що Кайена е на платформата на Туарег?Що Панамера е с 3.0ТДИ на VW?Що Паджун ще бъде Алуди А5 с други тенекии?Що Каджун ще е Алуди Ку5 с други тенекии? Ъ?
09:33 25.01.2012
29 9ff
10:49 25.01.2012
30 Христо Цветанов
Коментиран от #31
20:52 25.01.2012
31 ВИП АМГ
До коментар #30 от "Христо Цветанов":
@30 VAG dokopaha porsche i sasipaha legendarnata marka.shtom e s dizelov motor na kenefa Audi nemi ia hvali.Коментиран от #33
22:56 25.01.2012
32 чмчм
Коментиран от #34
23:34 25.01.2012
33 Kobester
До коментар #31 от "ВИП АМГ":
@31 Абе не знам дали са я сасипали, но отвътре най-новото порше е МНОГО по-красиво от всичките стари. Все пак като си купуваш такава кола искаш не само мощност за голяма скорост и добър звук, но преди всичко ЛУКС.Ето малко снимки:
Стари:
http://images.gtcarlot.com/pictures/50245683.jpg
http://images.gtcarlot.com/pictures/54708807.jpg
http://images.thetruthaboutcars.com/2011/09/993int.jpg
Ново:
http://1.bp.blogspot.com/-I4AZ9PZng_8/TkxPk_D_QiI/AAAAAAAE3s0/qQqvSypKbME/s1600/2012-Porsche-911-10.jpg
Иначе и мен ме дразни това че VAG използват едни и същи части за всичките си коли. Някак си тъпо е Lamborghini Gallardo за 400 000, Audi R8, за 250 000, Audi TT за 50 000 и Audi A4(2002-4г.) за 15000 да са с един и същи екран за навицагия(които струва няма и 1000лв), което е смешно, абсолютно смешно. Най-малкото като струва четвърт или половин милион трябва всичко вътре да е направено и изработено от много висока класа и да си личи че караш наистина хубава кола която си заслужава парите, а не да караш R8, вътре половината неща да са като на TT и да се чустваш прее.ан, все едно караш по-голямо ТТ, 5 пъти по-скъпо и 3 пъти по-мощно, пълен та.ак.
Пример за точно обратното е Порше, до миналата година се различаваха много, малките(911, boxster и т.н.) изглеждаха по един начин отвътре, Cayenne-а по друг, Panamera-та по 3ти, което е много добре измислено и направено.
Коментиран от #35
10:34 26.01.2012
34 ВИП АМГ
До коментар #32 от "чмчм":
@32 kolega iavno imash fetish s kiataicite21:30 26.01.2012
35 ВИП АМГ
До коментар #33 от "Kobester":
@33 eto tova vi e problema na fenchetata na VAG.samo dizaina vi blazni a che pod kapaka e martvec nevi dreme.VAG skapaha dobrata marka porsche.Коментиран от #36
21:31 26.01.2012
36 Kobester
До коментар #35 от "ВИП АМГ":
@35 Ами кво друго да ме блазни????? Целта е да стигна комфортно и удобно от точка а до точка б, важното е да ми е гот вътре, а под капака...... винаги може да се пооправи, подсили и така нататък. Ако ще се състезавам някъде, тогава ще ме интересува какво има под капака, но като се има предвид че 95% ще е само да се возя/карам, не ме интересува много много. Това си е моето мнение, всеки си има собствени разбирания.Ти до колкото знам караш Ес класа, караш я заради това което има под капака и за да се правиш на състезател или я караш заради това че е хубава, здрава, луксозна, удобна(абе всичко най-най което можеш да се сетиш и да се изисква от една кола)?????
21:59 26.01.2012
37 ВИП АМГ
Коментиран от #38
22:17 26.01.2012
38 Kobester
До коментар #37 от "ВИП АМГ":
@37 Виж по-внимателно какво съм писал."Хубава, здрава, луксозна и удобна."
Точно каквото и ти казваш - здрава и надежна.
Никъде не съм казал за красотата и външността. "Опитах" се да кажа че вътрешността на една кола(интериора) е по-важна от външността(екстериора), най-малкото което е, човек като кара седи ВЪТРЕ в колата, за това ме интересува отвътре да е перфектна, а отвън ми е без значение. За Ауди не ги знам колко са надежни, но VW съм срещал доста надежни(сравнително нови).
Друго което се "опитах" да кажа/докажа е че я караш ес класата не заради това което е под капака(какъв мотор е, колко коня е, как ускорява, набира и т.н., неща които интересуват повечето псевдо състезателчета), а заради надежността(цитирайките) и заради удобството(от возията, функциите и другите "възможности" на мерцедес и на най-високия им клас. Не мога да се изразя много добре(както искам и както го мисля), но мисля че ми схвана логиката.
Коментиран от #41
00:38 27.01.2012
39 Христо Цветанов
21:57 27.01.2012
40 Христо Цветанов
Коментиран от #42
21:57 27.01.2012
41 ВИП АМГ
До коментар #38 от "Kobester":
@38 ok kolega priemam22:30 27.01.2012
42 ВИП АМГ
До коментар #40 от "Христо Цветанов":
@40 priatelio procheti poveche info za mercedes benz i za porsche i togava izraziavai mnenie22:31 27.01.2012
43 Христо Цветанов
23:34 28.01.2012
44 Путин
12:20 29.01.2012