Last news in Fakti

9 Ноември, 2009 12:16 1 024 0

Novitec Rosso Edizione 747

  • novitec rosso edizione 747-
  • jumbo jet-
  • edizione 747

 Радиоактивен Jumbo jet

Наскоро Boeing 747, наричан още Jumbo jet, бе признат за най-безопасния самолет в света. Сега обаче ще си говорим за един тунингован Jumbo jet, който няма крила, но спокойно може да направи равен старт на именития авиолайнер. Другата прилика е в моделното обозначение.

Става въпрос за една от последните разработки на тунинг ателието Novitec Rosso, която е обозначена като Edizione 747. Цифрите в модификацията всъщност показват до каква мощност са успели да доведат доработения автомобил. Базата, както се вижда от снимките, е Ferrari F430 Scuderia - модел, който беше представен преди две години във Франкфурт. Това е втори, при това успешен опит, на Novitec за доработка на модела от Маранело. При последната работа немците са използвали изцяло нови разработки - факт, който води до удивителни резултати. Най-същественият е увеличената от 510 на 747 к.с. мощност. V-образният осемцилиндров двигател, снабден с два нагнетателя, е с работен обем 4.3 литра, а максималният му въртящ момент е увеличен до 738 Нм при 6 300 об/мин.

Именно този прираст на мощност прави динамиката на автомобила просто ураганна. Спринтът от нисък старт до първите 100 км/ч отнема на Edizione 747 само 3.4 секунди. Времето, за което тунингованият Jumbo jet достига 200 и 300 км/ч, е съответно 9.4 и 22.9 секунди. Максималната скорост е 351 км/ч.

Още по-впечатляващ е външният вид на автомобила. Цветовете жълто и черно съвсем не са избрани случайно. Според създателите на Edizione 747 именно те съобщават за опасност (визирайки знака за радиоактивност) и освен това пасват идеално на спортните форми на купето. По желание на клиента тези цветове могат да бъдат пренесени и в интериора, където властват изключително качествена алкантара и въглеродни елементи. Ефектният дизайн е завършен от 20-цоловите олекотени джанти, отново украсени със същите цветове.

Преработеното окачване снижава клиренса с 30 мм, което почти долепя автомобила до земята. Заради това е предвидена специална пневматична система, която да повдига предницата с 40 мм при нужда.

Всъщност тази система помага единствено при преминаване на препятствие от типа “легнал полицай” и едва ли би помогнала на автомобила по нашата “off-road” пътна мрежа, което в никакъв случай не означава, че няма да видим подобен автомобил в Слънчев бряг, например!


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА