Last news in Fakti

28 Март, 2018 10:38 21 194 21

Това е новата Toyota RAV4

  • toyota-
  • rav4
Това е новата Toyota RAV4 - 1

Японците от Toyota представиха на автосалона в Ню Йорк петата генерация на своя кросоувър RAV4. Визията на автомобила е изпълнена в стила на миналогодишната концепция FT-AC и се различава радикално от досегашното четвърто поколение. Петата RAV4 се прави и на изцяло новата платформа TNGA K.

Това е новата Toyota RAV4

От компанията заявяват, че конструкцията е с 57% по-яко от предишната. Новост е и осемстепенната автоматична трансмисия, както и системата за динамично разпределение на въртящия момент. Системата разпределя момента между предния и задния мост, като прехвърля до 50% назад.

Това е новата Toyota RAV4

Освен това за по-добра управляемост и проходимост, въртящият момент може да се разпределя и между лявото и дясното задни колела. Базовите версии обаче няма да разполагат с тази система, а хибридната ще е снабдена със собствена трансмисия, а задните колела ще се задвижват от електромотор.

Това е новата Toyota RAV4

Габаритната дължина на новата Toyota RAV4 е 4 595 мм, широчината е 1 855 мм, а височината - 1 699 мм. Размерът на междуосието е 2 689 мм. Автомобилът е с 10 мм по-къс от предшественика си, но и с 10 мм по-широк. Междуосието е увеличено с 29 мм за сметка на по-къси надвеси.

Това е новата Toyota RAV4

Кросоувърът ще излезе на пазара в САЩ с три модификации - XSE Hybrid, Limited и Adventure. Двигателят за щатите е 2.5-литров бензинов. Със същия ще се оборудва и хибридната версия. Продажбите ще стартират първо в САЩ, като до края на годината се очаква да се появи и европейската версия на модела.

Това е новата Toyota RAV4


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 onq s konq

    12 75 Отговор
    Исключително грозна спорет мене

    Коментиран от #2, #4, #9, #12, #19

  • 2 магаре

    35 5 Отговор

    До коментар #1 от "onq s konq":

    Поне е правена от грамотни хора,оня с коня,а не от неграмотници-дизайнери,като теб...
  • 3 И.К

    48 11 Отговор
    Най -после добър дизайн
  • 4 fhfhgfjf

    38 6 Отговор

    До коментар #1 от "onq s konq":

    Как грозна бе човек ти досега рав4 виждал ли си ги на какво приличат? Това е огромен напредък, даже са си е хубава
  • 5 Прекалено късо име

    28 1 Отговор
    Жестока е - браво!!! Перфектен автомобил за София - корав, висок, проходим и не прекалено дълъг. Сега вече и с як дизайн :)
    Жена ми кара половин година модела от 2016 - беше супер, обаче тази новата е много по-добра и отвътре и отвън!
  • 6 Трифон

    5 23 Отговор
    Откога малкия джип на Лексус стана Тойота, 100% изкопиран от IX200 ли беше там, какво беше. Карал съм споменатия модел известно време, та по спънат джип не съм карал. Пълна скука, нулева динамика, абе, не мерси..
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Бесен Язовец

    9 21 Отговор
    Откаднали са на Тигуана стоповете !

    Коментиран от #14

  • 9 Илиев

    17 2 Отговор

    До коментар #1 от "onq s konq":

    Четири думи - три грешки, но пък има готово мнение, все едно че е навъртял вече 20 000 км с нея.

    Коментиран от #10

  • 10 манго

    17 2 Отговор

    До коментар #9 от "Илиев":

    Така е. Неграмотни, но с мнение.
  • 11 ГОСТ

    19 2 Отговор
    До "Оня с коня" Остави коня си да пише - ще се справи по-добре от теб.
  • 12 Цар Навуходоносор

    8 5 Отговор

    До коментар #1 от "onq s konq":

    Благодаря ти ,че вкарваш малко хумор в тоя сайт. Оценявам това, което правиш, макар другите да не го разбират.

    Готина е количката, но ако наистина двигателите са с толкова стара технология ...
  • 13 Msux

    1 3 Отговор
    Да си призная много ми харесва. Стига да оправят и возията малко, че винаги са возили много твърдо и неприятно.
  • 14 Антон 1

    3 0 Отговор

    До коментар #8 от "Бесен Язовец":

    Един от малкото пъти в които съм съгласен с теб !:)
  • 15 Антон 1

    1 1 Отговор
    Само тая навигация ,?нещо ми се струва груба и демоде !
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Антон

    0 6 Отговор
    Няма бъдеще за дръпнатите,
    Тези хора дизайн,ергономия дали са чували
    Нещо ми мазе на т-рок, Сузуки, нещо като инфинити във фаровете малки такива и огромна решетка.... гювеч.
    Вижте как стърчат врътките на дисплея, а той някак си един дебел и грозен.
    И това нещо добре оборудвано ще отива на цена повече от 70 Хил.лв.
    Успех с продажбите
  • 18 м даа

    5 1 Отговор
    Какво му се нахвърлихте на кончето има известно право (без правописа де) ? На мен също вътре нещо не ми допада с тоя 55" телевизор дето са го плеснали на предното стъкло останалото нищо особено , но все пак напредък с предишния модел . Същото важи и за външния вид , който е много по-добър от предишния , но нещо впечатляващо , все пак трябва да се види на живо за пълна преценка !
  • 19 Иво78

    0 1 Отговор

    До коментар #1 от "onq s konq":

    СПОРЕД ИЛИ спорет.....????!!!!
  • 20 Владо

    4 2 Отговор
    Дизайна, определено ми допада - отпред напомня на 4Runner, който уви не се предлага в Европа. Двигателят съвсем не е стария, както се твърди в един от горните постове. Основното нововъведение е в 8 степенния автоматик, избираемите режими за настройки на трансмисията е зависимост от терена, възможността за пълно изключване на задния мост + динамичното разпределение на въртящият момент към колелата при движение в завой. Пропуснах 2 поколения на Rav4, изглеждащи ми много "зализани", но тази ми харесва.
  • 21 БГ driver

    2 1 Отговор
    Интериора прилича на CH -R и изглежда по-добре. Защо не направят и plug in хибрид на RAV 4, като Mitsubishi,ще стане още по-яко