Last news in Fakti

13 Април, 2018 09:57 18 437 27

Опашки за наточения Hyundai

  • hyundai-
  • i30 n-
  • продажби
Опашки за наточения Hyundai - 1

Продажбите на горещия хечбек i30 N са далеч над очакваните и Hyundai едва насмогва с търсенето. В Германия първата партида се от 100 автомобила се е разпродала за 48 часа, съобщава "Авторевю".

До края на февруари в Европа са продадени 1 741 бройки от i30 N - 2.5 пъти повече от планираното. По-голяма част от тиража е изкупен от немци, при това Hyundai не може да бъде обвинен в подбиване на цените. В Германия базовият i30 N с 250 к.с. струва €29 700, а Volkswagen Golf GTI с 230 коня - €31 325.

Този изненадващ успех е принудил Hyundai да преразгледа производствената си програма. През първото тримесечие на годината заводът на компанията в чешкия град Ношовице е произвел 3 082 хечбека вместо първоначално планираните 1 360. Активизирана е и работата по наточените версии на други модели - Veloster N, Tucson N и Kona N.

След Европа i30 N завладява и световните пазари. През март започнаха продажбите на модела в Австралия. Тамошното представителство на марката също се оплаква от дефицит. Квотата за 2018 г. е 500 бройки, но по предварителни оценки ще бъдат набрани не по-малко от 2 500 поръчки.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Реалист

    113 11 Отговор
    Нека плюенето, по киселото грозде, да започне..... СЕГА!

    Коментиран от #19

  • 2 незнайко

    124 6 Отговор
    Така се прави, когато произвеждаш добра продукция на по ниска цена! Южнокорейците работят а не като нас да философстват! ЗАЩО ПО ДЯВОЛИТЕ СМЕ ТОЛКОВА СМОТАНИ ???

    Коментиран от #6, #11, #15

  • 3 Julio

    69 11 Отговор
    Няма нищо изненадващо. След близо 20 г наливане на мангизи в дизеловите технологии в момента се оказа че почти няма европейски производител който да предлага свестна и надеждна стокова бензинова кола. Малък живот, харч на масло, кофти динамика - това са обикновенните европейски бензинови коли днес...
  • 4 моторист

    31 7 Отговор
    Турбо количка с данък в БГ около 800лв на година

    Коментиран от #5, #16

  • 5 Илиян

    34 9 Отговор

    До коментар #4 от "моторист":

    Защотото има ЕВРО 6 катализатор, а таратаиките със същите коне по нашите пътища, кадето пушат като трактори и са на 20 години плащат 100лв. Но всичко е точно 🤔

    Коментиран от #8

  • 6 тъйва

    5 26 Отговор

    До коментар #2 от "незнайко":

    Бъди първия НЕсмотан, па може и да те последваме! Приказвай за себе си колко си смотан чедо, аз съм си супер!

    Коментиран от #26

  • 7 Читател

    13 20 Отговор
    Вчера на сина ми се падна такава от пуканки, супер е, днес ще я регистрирам

    Коментиран от #24

  • 8 smeh

    55 5 Отговор

    До коментар #5 от "Илиян":

    Без значение дали е бензин или дизел, миризмата и "пушеците" от колата са пряко свързани с това което изгаря в цилиндрите. При боклука, който наливаме от бензиностанциите е цяло чудо, че изобщо ни се движат колите. Тук изобщо не визирам екземплярите, които не се поддържат. Защото мога да дам безброй примери за коли Евро 4,5,6, които са изрядни, с работещи катализатори и ДПФ-и и при запален мотор около тях на се стои...нормално все едно си правим барбекю с бакелит, вместо дървени въглища.

    Искам само да отбележа, че и аз бях от поддръжниците да се ограничат по-старите коли, но след доста наблюдения достигнах до извода, че проблема не идва от възрастта на автопарка(пак повтарям говорим за стари коли с работещи катализатори и технически изрядни), а от Б*кЛукОйл, който не подлежи на никакъв контрол. Щото с неговите парафини на Евро6 дизел му чистихме горивния филтър през 2000км, понеже и там има датчик, който отчиташе, че е запушен и набиваше грешка. Не беше мръсен, както си го представят повечето хора, но датчика е достатъчно чувствителен да улови разликата МЕЖДУ истински дизел и Л*ЙН*АТА дето сипваме у нас.
  • 9 гост

    11 26 Отговор
    Голямо избиване са направили за 48ч., а за същото време модел 3 имаше над 300х. резервации., и тази година за същия период в САЩ са продадени над 10х. автомобила. Давайте минусите.

    Коментиран от #10, #18

  • 10 Бухахахахахха

    20 6 Отговор

    До коментар #9 от "гост":

    Е тук вече изби рибата.48часа/300хил.бр.поръчани.
    За седмица 1млн.поръчки.
    За година 50млн.поръчки.
    Така ли е или малко по различно?
    За разлика от Тесла Хюндай поне ще доставят колите.Мъск взима капаро и чакай година,две,три и ще ти я доставим.Нали произвеждат по две коли на седмица.Кви хил.поръчки та чак милиони.Може и милиарди,пък акциите на борсата надолу.Не случайно оценката на компанията е....Боклук.

    Коментиран от #13

  • 11 Я изкарай Гано

    16 2 Отговор

    До коментар #2 от "незнайко":

    Абе "незнайко", КОЙ мислиш прави корейските автомобили в Чехия и Словакия? Да, правилно - българи. Виж Джобса за Чехия и Словакия. За 1300лв., квартира и храна бачкат нашите там, нещо непосилно за мен тук.

    Коментиран от #12

  • 12 Емигрант

    12 2 Отговор

    До коментар #11 от "Я изкарай Гано":

    Знайко ,знаеш ли че мерцедесите се сглобяват на поточните линии където не играят роботи предимно от турци .
    Качеството на частите пък се проверява от независими фирми в които работи всякаква сган от целият свят защото е нископлатен труд.
  • 13 гост

    2 6 Отговор

    До коментар #10 от "Бухахахахахха":

    Произвежда по 2300 коли седмично, трябваше да произвежда към този момент по 2500коли, под целта е, но е близо. За първите два месеца от 2018г. са доставили на клиентите си близо 9х. автомобила.

    Коментиран от #14

  • 14 Бухахахахахха

    3 5 Отговор

    До коментар #13 от "гост":

    9хил.са доставили или 90хил.броя?
  • 15 ГОСТ

    9 8 Отговор

    До коментар #2 от "незнайко":

    защото сме се научили по СъвеЦко/Московски тертип ....и за това на тъпите Българи им харесва Русия...краде се, пие се ...и толкова
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Гошо

    4 26 Отговор
    Това корейско недоразумение не може да стъпи и на малкия пръст на Golf GTI камо ли на R
  • 18 Лост

    6 2 Отговор

    До коментар #9 от "гост":

    Мунчо нали знаеш, че има разлика между резервация и истинска продажба. Също така знаеш много добре, че когато Тесла успее да изпълни и последната резервация тоя дето си я е резервирал първоначално ще има внуци.
  • 19 луд петел

    6 24 Отговор

    До коментар #1 от "Реалист":

    Корейски легени НЕ карам !
  • 20 Чичу Ади

    9 2 Отговор
    Гоуфо е с 1500 ойро по-скъп, а е 5 години по-стар. Не виждам сензацията тук. Покрай този дизелгейт изостанаха малко с материала и наблегнаха на кросовърите. От друга страна КИА и Хюндай вече настигнаха японците и германците в бюджетните класове. Хубаво е да има конкуренция, за да се свалят цените и да се подобри качеството.
  • 21 Готин

    5 0 Отговор
    Хубава колица!
    Бих се прежалил ама има с само един проблем! Ако си я взема нали трябва да плащам един измислен данък от 1000 лева,да плащам на чегенгата за 40 - 50 км. отгоре рушвет, и за да мина 4 -5 нещасника да плащам колкото да опъна 5 ку...ви, ами просто не си струва

    Коментиран от #22

  • 22 Чичу Ади

    5 0 Отговор

    До коментар #21 от "Готин":

    Явно не си толкова готин, щом ти се налага да плащаш за да опъваш.. Отиди на някоя писта и си избий комплекса. Опа забравих, че там не пускат да въртиш обиолки пеша.....
  • 23 Чочо

    9 1 Отговор
    Аз,не мога да разбера,що се дърлите бе...?Какво значение има:корейска,немска,френска,японска и т.н.?Колицата си е нова,изглежда добре,сигурно и така върви/добре/.Това е,че ние си нямаме парици и само,ще ги гледаме по форумите.Онези отгоре така са ни забили,че само цъкаме......по 10-15години за да можем,да си ги позволим!!!
  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 въх

    3 0 Отговор
    а Рено, ПСА - кога ще направят такава кола?
    Впрочем, защо французите нямат това качество на колите си? Не мога да си го обясня?
  • 26 Келеш мамин и татин

    1 0 Отговор

    До коментар #6 от "тъйва":

    Ми като си супер се гледай пред огледалото и си чупи пинизи.Една птичка пролет не прави.А може и тату на челото да си направиш "аз съм супер и имам милиони"
  • 27 Проблем

    2 0 Отговор
    ....автомобил какво значи ?. Гориво кола . път .водач .сервиз. ....и чак тогава оценка коя кола е по-добра