23 Април, 2018 12:28 13 186 66

Намери ли си Golf GTI майстора?

  • volkswagen-
  • hyundai-
  • golf-
  • i30-
  • gti-
  • i30 n-
  • драг

Hyundai едва насмогва с поръчките за i30 N и в класа на горещите хечбекове очевидно има нова звезда. Какво мисли по въпроса "кръстникът" Volkswagen Golf GTI са се заели да установят от сайта CarAdvice.

Австралийците изпрвят i30 N и Golf GTI един срещу друг на пистата "Хийткоут Парк", макар че двата модела не са съвсем съпоставими. VW-то е от модификацията Original special edition и разполага само с 230 вместо 245-те конски сили на версията Performance, от която е "хюндаят", а това му дава предимство от цели 45 коня.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 упс

    45 13 Отговор
    Хаха пернишката мечта я разкатаха, ай чиститУ!
  • 2 Марио

    19 9 Отговор
    Прекрасен автомобил е новият i30N.Ще се продава ли при дилъра на Hyundai в България??
  • 3 е какво да стане ?

    36 30 Отговор
    най слабото GTI срещу най напомпаното корейче
    е какво да стане ?

    Коментиран от #49

  • 4 Ричи

    33 15 Отговор
    Хаха, страшно състезание.
    Ми да пуснат Голф Р, 300 кс с хюндайчето. По-мощен с 30 коня и 4х4 ама здраве да е, състезание да има..
    Поне като правят сравнение да се постараят да намерят версията на Голф ГТИ с 265 кс!

    Коментиран от #6, #18, #64

  • 5 яка статия

    45 5 Отговор
    Публикувано във факти.бг: VW-то е от модификацията Original special edition и разполага само с 230 вместо 245-те конски сили на версията Performance, от която е "хюндаят", а това му дава предимство от цели 45 коня. не са ли само 15 коня ?

    Коментиран от #23

  • 6 Марио

    23 24 Отговор

    До коментар #4 от "Ричи":

    Хюндай е по -добър от Gti и изобщо от всеки голф.И като дизайн и като качество и като вървене.Голф ер вече е по-мощен но мисля,че осезаема разлика няма да има.

    Коментиран от #13

  • 7 Гошо

    25 44 Отговор
    Корейското нерадозумение не можи да стъпи и на малкия пръст по дизайн и качество на иконата GTI

    Коментиран от #9

  • 8 Гн Миташки

    13 15 Отговор
    Пълни глупости голфа си е голф за България
  • 9 Марио

    22 11 Отговор

    До коментар #7 от "Гошо":

    Само дето хюндай е и по-красив и по-здрав нали🤣🤣.Гоуфо си е Голф и вече започнаха яко да го тепат
  • 10 123

    9 1 Отговор
    Срещу R серията е безмислено да се сравнява корееца. Голфа в тази модификация е доста бърз. Виж тук, резултата е интересен. На хартия са равни, а в действителност, не...
  • 11 toyota

    23 11 Отговор
    Хюндай ги убиха тази година.На светлинни години пред каруците ВАГ.Как изобщо ги сравнявате ,все едно да се сравнява БМВ с дачия.

    Коментиран от #12, #14

  • 12 maruti

    6 4 Отговор

    До коментар #11 от "toyota":

    Бива ли ги тия коли... щото гледам не ги карат много....

    Коментиран от #17

  • 13 Golf R

    4 8 Отговор

    До коментар #6 от "Марио":

    Хюндайчето няма шанс срещу Golf R,а тук сравнението е безмислено,i30n е 45 коня повече от gti. Естествено шанса е нулев за gti.
  • 14 Хахахахах

    7 4 Отговор

    До коментар #11 от "toyota":

    Ти няма ли да спреш да сереш на всяка статия за ВАГ? Карай си щайгата без спирачки и парманентно пикаещи дюзи и си трай. Аман от плювачи. Дай на ганьо да плюе. Това състезание е абсолютно без смисъл. Никой няма да си вземе стоков автомобил и да се пуска на драг състезание. Другото, от това, което се вижда това състезание е доста компрометирано. Айде със здраве.
  • 15 Язе

    7 2 Отговор
    Въпрос на време беше Корейците да атакуват Голф GTI.Интересно ще е на писта какво може Хюндайчето.Иначе браво за резултатите които показва и е нормално при такава кола,да чакат на опашка.
  • 16 Хахахахах

    13 9 Отговор
    Леле ще ме уморите от смях. Ама повечето тук разбират малко по-малко от тея дето са правили клипа. Какво се сравнява? Голф ГТИ 230кс с Хюндай i30N 275кс. И какво очаквахте? Що не го пробвахте тоя хюндай с някоя м-ка, амг? С някой от R моделите? Хахахах смешници.
  • 17 Марио

    5 3 Отговор

    До коментар #12 от "maruti":

    То и американските не ги карат много ама двигателите са им вечни
  • 18 Бачо Киро

    11 2 Отговор

    До коментар #4 от "Ричи":

    Оффф разбирачо, твоят любим Голф Р не го пуснаха на писта срещу Фокус СТ!!! Понеже не било честно, на голфа не можело да му се изключват електрониките напълно.... Иначе 50те коня отгоре и халдекса ги не брояха за плюс... За разликата в цената между Голф Р и фокус Ст или в случая Хюндая въобще няма да говорим, нали? Че то Фокус РС е няколко бона под парите на Голф Р и го спуква...
    А случайно да помниш Пийч как осра мениджърите на ФВ преди няколко години насам изложението като влязоха в ай30? Помниш ли репликата " БМВ го може, сега и Хюндай го може, ние защо не го можем?" ?? Ставаше въпрос за качество, което уж е главният плюс на ФВ...

    Коментиран от #19

  • 19 Хахахахах

    2 4 Отговор

    До коментар #18 от "Бачо Киро":

    Лелееее пич ама ти сериозно ли? Пийч ли ти е мярка? Железен си. Имаш ли 15г? Ти за R500 чувал ли си? Имаш ли идея колко време му търсиха скорости и съединител за тоя двигател? А знаеш защо? Сега ще ти кажа. Защото троши всичко.

    Коментиран от #28

  • 20 Поп Мартин

    3 0 Отговор
    Я кажете кои каква марка коли кара като правите коментари........

    Коментиран от #21, #26

  • 21 Хахахахах

    7 0 Отговор

    До коментар #20 от "Поп Мартин":

    Уместен въпрос. Ама сега ще се почнат едни емки, едни амг-та, едни джитиери. А повече от половината нямат възраст за СУМПС.
  • 22 Дядка

    4 1 Отговор
    Аз карам Хонда Хорнет 600. Идиотоустичив, точно като за мен. Скоро ще го сменям с четириколка. Mercedes-Benz w123 300D или BMW e28 524D . Редови шестаци... Карайте си новите боклуци, еднодневки. (За информация на разбирачите: карам чисто нови служебни, различни марки, различни модели. Като мине третата година и започват да куцукат. А повечето нямат 50 000 навъртяни. След петата задължително се продават. Защо ли?) Ако ви се кара мощна и здрава кола, пробвайте стара 6-ца на BMW... Дано и аз да имам някой ден възможност за такава. Дай Боже всекиму!

    Коментиран от #24, #25

  • 23 123.300д

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "яка статия":

    Щом е от писателя значи са 45 повече😂😂😂

    Коментиран от #30

  • 24 Марио

    2 2 Отговор

    До коментар #22 от "Дядка":

    Иди да се разходиш с тия стари гнилочи,дето не са хич безопасни пък и не вървят,защото са старо поколение автомобили.А тия служебните или са от най-гадните марки или просто не пазите и се карат от идиоти.
  • 25 Пабло

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "Дядка":

    300D не е ли петак?

    Коментиран от #29, #40

  • 26 123.300д

    4 0 Отговор

    До коментар #20 от "Поп Мартин":

    Аз карам един зх-ситроен и ми гори 12 в града и вдига на магистрала 117 км/ч....толко може хайванчето,не е като на другите дето горят по 5/100 с 200 км/ч....😂😂😂
  • 27 Townboy

    2 3 Отговор
    На кондофрей нямаше корейски шитни. Имаше една двойка дето едва ли некъв хюндай мюндай ще я мине.
  • 28 Бачо Киро

    5 4 Отговор

    До коментар #19 от "Хахахахах":

    Аре поредния чикиджия на клона... р500? Несъществуващия? Oettinger колко ти продаде? Нула? 150 бона евра начална цена за тунингован голф? И какво точно има дори и голфът от мокрите ти сънища с цена колкото 4 голф Р с нормалния, който други идиоти като теб са решили, че трябва да бъде съпоставен с Хюндая, който му е на 2/3 от цената? Нищо може би? Ти ли точно си седнал да говориш за другите дали имат книжка и на колко са години? Аргументите ти са на ниво детска градина...
    Пийч дали ми е мярка? Изобщо знаеш ли за какво говоря или си дрънкаш по инерция? Викаш нищо работа баш шефът да овика мениджмънта, защо детайли в шматкав Хюндай са по-добре направени от техния продукт?
    Колкото за мотора на Р500, викаш е със стандартния и са му лепнали лепенка и хоп 518 коня, а? Не е 2,5л вместо 2,0? И голям праз, извадили 500 коня от 2,5 литра, брейк животно! Те еВа в баламурника, голям проблем да намерят скорости и съединител... Ти въобще имаш ли грам идея? Самите Фолксваген в двора си имат достатъчно варианти за къде къде повече мощност, да не говорим извън двора... Що не идеш да се скриеш в плевнята с голфа си двойка дето "много въри, на трета удря 240" ...

    Коментиран от #31

  • 29 123.300д

    2 0 Отговор

    До коментар #25 от "Пабло":

    На 123 е 5 цилиндъра,на 124 е 6
  • 30 Хахахахах

    1 0 Отговор

    До коментар #23 от "123.300д":

    От 230 до 275 колко са? Поне това, което помня от втори клас са 45.

    Коментиран от #33

  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Redman

    4 1 Отговор
    Незнам за Голфа ама братовчедки си купи i35 Hunday кара го 1 година и се прецака двигатела . И сега Разправии дела и така на татък.Отказват гаранция с претекст,че не си проверявал маслото ,а тя само в сервис се сменя маслото.Заеби писа на всякаде и всички викат това си е между вас.Не дай си Боже да стане с Хюндай нещо всички вдигат ръце и викат твоя е вината.Сега ще видим с делото кво ще стане.

    Коментиран от #43

  • 33 123.300д

    2 1 Отговор

    До коментар #30 от "Хахахахах":

    А се върни и пак прочети за конете,ако си я писал ти ще са 230 срещу 275,ама не я пишеш ти статията и затова са 230 срещу 245 с разлика от 45 коня...ако не си разбрал пак прочети статията и какво съм писал аз и защо...

    Коментиран от #36

  • 34 Гост

    1 3 Отговор
    Е кво като е с 45к.с.отгоре това хюндайче аз мисля,че голфа е една идея по-добре от тез корейски боклуци на хартия не трябва само да се гледа са се срещнат на пистата и са видим.
  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 123.300д

    0 0 Отговор

    До коментар #36 от "Хахахахах":

    Аз какво ти казах,че пак не разбра-да виждаш някъде 275 коня и да стане разликата 45? Това ти казах,ако я пишеш ти ще са 15 в случая а не 45...сега разбра ли

    Коментиран от #38

  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 Дядка

    4 0 Отговор

    До коментар #25 от "Пабло":

    Петак е 123-ката, моя грешка. А на Марио ще кажа, че тези "стари гнилочи" ще надживеят още поне три четири поколения от новите пластмасови еднодневки, а аз ще се разхождам дълго със "стария гнилоч" докато ти киснеш по сервизите.

    Коментиран от #44

  • 41 Жоро

    3 4 Отговор
    Аз карам Ситроен ксантия1994г,уникална возия,тотално поддържан автомобил.Мерцедеси и нови други таралясници пасти да ядат.Да се посерат возията на този уникален Ситроен не могат да я добарат!И знаете ли колко харчи-7.7 на 100 ГАЗ!Ако някой не вярва мога да му дам телефона и да изкарам някой лев.При цена на газта от0.89ст.(във Велинград има такава цена)-направете си сметка-6,90лева за 100км.А вие се фукайте с вашите морги!100км-25-30лв.И запомнете едно от мен-не е важно каква кола караш,а кой караш в нея и кой ти бара топките и ти прави свирка!

    Коментиран от #42, #45, #47

  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 Марио

    5 1 Отговор

    До коментар #32 от "Redman":

    Или си измисляш или той я е карал поне 150 хиляди без да сменя маслото.На корейците двигателите са им здрави и то много.
  • 44 Марио

    2 1 Отговор

    До коментар #40 от "Дядка":

    Пожелавам ти приятно каране на варела.Ако вземе да тече покрива или като караш докато вали мини да ти подаря дъждобран.А че старите бяха здрави бяха.Ама вече са много стари и не са безопасни и нямат нищо.
  • 45 Plameni

    1 0 Отговор

    До коментар #41 от "Жоро":

    Явно незнаеш ,че и Мерцедес имат хидравлично и въздушно окачване .Разхода на С 180 компр. е 7,5 газ .на цена 85 ст. на Марешки. Да те е яд.

    Коментиран от #50

  • 46 Сега

    2 0 Отговор
    Golf е създаден с една идея... но вече я изгуби. Това е като загуба на самоличността. За това и започва да губи позиции. Даже името на марката "народна кола" вече не отговаря на продукцията и цените и!
    Колкото до дизайна - всички марки на ВАГ създават по един единствен модел и после променят само размери за различните класове - това е едно от най големите им падения!
    За щастие на света все още има авто производители, които правят различни модели коли.
  • 47 Комплексар

    0 0 Отговор

    До коментар #41 от "Жоро":

    Абе Жоро караш Ситроен от 94 на газ, и си броиш стотинките. Кого да карах освен чувал с картофи в тази кола???

    Коментиран от #66

  • 48 Гост

    0 1 Отговор
    Който иска да сравни голф гти и хюндай и30 внреални условия,да гледа световния шампионат за туристически автомобили WTCR,там от тази година участват и двата модела, състезанията се излъчват по Евроспорт
  • 49 вижся

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "е какво да стане ?":

    виж им ценовия диапазон, тогава разправяй, защото "най-мощното голфче" няма да струва колкото тоя и30
  • 50 Бухахахахахха

    1 1 Отговор

    До коментар #45 от "Plameni":

    Мерцедес с въздуш.окачване с този клас на Ксантия.....няма.Е класа на въздух,не благодаря.Чупливо и скъпо.
  • 51 bmw

    2 2 Отговор
    Сега селяните с гофовете сигурно се пукат от яд.Ама така е когато човек е технически неграмотен си купува ВАГ. Все пак сигурно е гледал някоя тяхна реклама и се е надъхал , че кара нещо качествено и немско хахаха.

    Коментиран от #54, #55

  • 52 Red star

    0 2 Отговор
    Изобщо не разбирам, защо се палите под тази очебийна рекламна, платена статийка от Хюндай!? Редели се на опашка за i30 бббхахахаа😀 Няма сила, която да ме качи в този корейски кенеф, не че голфовете са класа, но са автомобили все пак!

    Коментиран от #53

  • 53 Марио

    2 0 Отговор

    До коментар #52 от "Red star":

    И защо да е кенеф.Защото не разбираш от коли и знаеш ,че никога няма да можеш да си купиш такъв.Изобщо защо коментираш като не си имал хюндай.Мога да ти кажа,че са много здрави,а й са скъпички вече.

    Коментиран от #56

  • 54 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 55 Както и да е

    2 2 Отговор

    До коментар #51 от "bmw":

    Бмв, най-сервизирания автомобил за последното десетилетие. М5 Е60, най-голямото недоразумение в автомобилостроенето. На всеки 70000км почти основен ремонт, и накрая получаваш ускорение от 0 до 100км за 4,2 сек. Пфффф кенеф от всякаде.
  • 56 Както и да е

    0 1 Отговор

    До коментар #53 от "Марио":

    Ауууу леле какво каза? Та нали са 40000лв чисто нови. Хич не е трудно да имаш хюндай.

    Коментиран от #57

  • 57 Марио

    1 0 Отговор

    До коментар #56 от "Както и да е":

    Кое е 40 хиляди лева.Базовия и 30 с най-малкия двигател.То по тая логика и чисто нова джета или поло са 35 хиляди лева нови.Виж цената на i30n и новото Santa fe и яко имаш пари за тях ми се обади.Иначе и голфа е хубав нищо нищо не казвам,но защо трябва да се коментира като нямаш достъп до дадена марка/модел.

    Коментиран от #58

  • 58 Както и да е

    1 0 Отговор

    До коментар #57 от "Марио":

    Ама кой идиот ще си купи кола 200+коня,за да си ходи до магазина с нея? За какво са му на някой толкова коне за ежедневна употреба? Една кола 120,150кс са напълно достатъчни за тази цел. Такива 200+ трябва още по-скъпи да стават, че нали виждаш какво става всеки ден по пътищата. Иди в Германия да видиш там какво е. Летят с 200км/ч+. Карам 40 тонна машина и като мине покрай мен ме мести в другата лента. Като се ударят и става страшно. Пет години и взима душицата, оборотомера винаги е в мензис. И накрая я взима някой заблуден нашенец и се кефи ква "хубава" кола си е взел. И на 160000км да, да ама не. Два пъти са по толкова.

    Коментиран от #62

  • 59 Само ВАГ другите да ги е яд

    1 2 Отговор
    Няма Хуидай ни бемеве пред ВАГ се кланят Богове.
  • 60 Volkswagen

    1 2 Отговор
    Голфа няма аналог в своя клас Ганя . Този винаги ще бъде по здрав по харесван по имиджов от всяка корейска северно китайска диария.
  • 61 Ваг

    1 3 Отговор
    Само немското и нищо друго. Голфа е много по добрата и стойностна кола.
  • 62 Марио

    1 0 Отговор

    До коментар #58 от "Както и да е":

    То и аз тука на Тракия карам така ама нямаме пътища и става страшно.

    Коментиран от #63

  • 63 Както и да е

    0 0 Отговор

    До коментар #62 от "Марио":

    В Германия не е кой знае колко по различно. Най-големия крадец да евро пари. Източват се еврофондове със страшна сила.
  • 64 Тди

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "Ричи":

    Точно много добре казано и в статията пише не са съвместими айде да дойде батко Ер 300 па да видиме или Ер 400
  • 65 Гост

    0 0 Отговор
    И аз съм за Голфа немското не може да се сравнява с тези южнокорейски чикий.
  • 66 Този коментар е премахнат от модератор.