Поредната авария с електромобилите с марка Tesla този път беше с трагичен край. Произшествието се случва в Швейцария, където на магистрала германски гражданин, управляващ своята Tesla губи контрол над електромобила и се блъска в мантинелата, която разделя двете платна на аутобана.
В резултат на сблъсъка електромобилът избухва в пламъци. Според информация на германския вестник Bild, позоваваща се на данни от швейцарската полиция, която е извършила оглед на произшествието, водачът е бил жив след удара, но не е имал никакъв шанс да се измъкне от автомобила.
За съжаление той е изгорял в него. Все още няма яснота относно причините за катастрофата, както и няма официално изявление от компанията на Илон Мъск.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ОНЯ с двата коня
11:08 16.05.2018
2 Driving pleasure
Коментиран от #25, #94, #108
11:09 16.05.2018
3 TESLA
Коментиран от #26, #87, #88
11:10 16.05.2018
4 БАЙ ОЙ
Коментиран от #30
11:17 16.05.2018
5 еми
Коментиран от #66
11:18 16.05.2018
6 gost874
Коментиран от #10, #68
11:20 16.05.2018
7 Антиелектрика
Сега да видим оня нагъл зелен трол какво ще обясни. На фона на случилото се, неговите простотии за безопасно горящите миксери, звучи вече супер нагло.
За съжаление времето ще показва колко сме прави ние назадничевите, които не харесваме електричките.
Коментиран от #72, #84
11:20 16.05.2018
8 Реалист
Коментиран от #9, #12, #92, #95
11:26 16.05.2018
9 Driving pleasure
До коментар #8 от "Реалист":
При 2.5 милиарда автомобила с ДВГи няма и 1 млн тесли нещо честичко се палят тесляците!
А да не говорим, че палне ли се няма гасене...
И моля да не омаловажавате прегряването на батериите дори и при нормална употреба!
11:30 16.05.2018
10 Зорлем
До коментар #6 от "gost874":
Бе, например вчера онези във Варна бая се бяха намачкали пък никой не се беше запалил.А дори и да се запали някоя кола с ДВГ, нали затова всичките сме задължени да си носим пожарогасители. Тези пожарогасители обаче никаква работа не вършат, когато трябва да се гаси батерия.
Дали изобщо може да има преносим пожарогасител за батерии не знам. Като чета обаче, че пожарникарите се справят с горенето на батериите като просто ги обливат обилно с вода, за да ги охлаждат, силно се съмнявам, че ще може да си ги гасим сами на пътя, както е в момента при ДВГ-тата.
11:32 16.05.2018
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Антиелектрика
До коментар #8 от "Реалист":
Ами защото има един раздел в математиката, който се нарича статистика. Та там се използват едни неща наречени проценти.И за да се съпостави колко коли с ДВГ са се запалили, то те трябва да от класа на Тесла. Т. е. чакаме да ни кажеш днес или през последната години колко S class, 7-er, A8 или XJ са се запалили?
Колко Тесли има по света и колко с ДВГ, че си тръгнал да ги сравняваш. Все едно да те питам днес колко телефона и бормашини се запалиха днес.
Всички електрофили проявявате уникална липса на адекватност.
Коментиран от #19
11:36 16.05.2018
13 gost874
на 10 февруари изгоря кола на бул. България в движение не видях да гърмят медиите, ако потърсиш ще видиш новината.
Относно гасенето повярвай ми тръгне ли да се пали хич няма да го гася да гори спасявам които мога и така с тея играчки пожарогасители в багажниците нищо няма да угасиш.
Преди 10 години гледах как един мотокар се запали и 3 големи пожарогасителя заводски не можаха да го угасят, а кола да се гаси си представям какво ще трябва.
Коментиран от #15
11:43 16.05.2018
14 Никой
Коментиран от #27
11:57 16.05.2018
15 Антиелектрика
До коментар #13 от "gost874":
Продължаваш да сравняваш както ти изнася.Каква кола е горяла на "България", дали е била в класа на Тесла, а? Дали е струвала 200 000 и е била под 5 години и дали е минавала изобщо технически преглед?
А хората загинали ли са от пожара, защото този в Теслата е изгорял като факла вътре!
А знаеш ли колко Samsung Note 7 се самозалиха, без дори да могат да установят причината?
Коментиран от #29
11:58 16.05.2018
16 123.300д
12:01 16.05.2018
17 222
Коментиран от #104, #107
12:08 16.05.2018
18 kjl
12:11 16.05.2018
19 Hhhh
До коментар #12 от "Антиелектрика":
Чета ти глуростите с интирес,имало 2.5 милиона коли с ДВГ,а по-малко от милион ТЕСЛИ,тоест всички марки срещу една,нека добавиме ШЕВРОЛЕТ,НИСАН,ПЕЖО,РЕНО, и още куп знайни и незнайни,китайски,европейски и американски марки,2.5 милиона срещу ро-малко от милион,така ли?Коментиран от #21
12:23 16.05.2018
20 омъскаряване
Това че Мъск продава скъпо и прескъпо, ако изобщо успее да произведе не значи, че ви предлага качество, кога ще го проумеете ?? А зададохте ли си въпроса тези горящи тесли с техните батерии, какви замърсявания причиняват ?
Екоджендъри прочетете малко, поинтересувайте се преди сляпо да рупате маруля !
12:25 16.05.2018
21 Антиелектрика
До коментар #19 от "Hhhh":
Ами не знам какво четеш, но май си се объркал?!Адресирай коментара си към друг и не ме занимавай.
12:35 16.05.2018
22 666
ГОРИМ КАТО СВЕЩИ!!!!
Коментиран от #23
12:37 16.05.2018
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 Кекс
До коментар #2 от "Driving pleasure":
Всички коли трябва да се забранят и да се карат само велосипеди, ако трябва да сме еколози. Обаче ако трябва да сме реалисти, до няколко години Китай ще залее свете с електро коли и петролния бранш не харесва това...Коментиран от #38
13:11 16.05.2018
26 1234
До коментар #3 от "TESLA":
А ти си купи буквар.13:12 16.05.2018
27 mediator37
До коментар #14 от "Никой":
Ключовата ума е избухва. "Избухва в пламъци", чети.ДВГ като се запали имаш време за реакция , излизаш и гасиш, другите спират и ти помагат. А тази ИЗБУХВА в пламъци- край! Мачът свирен.
13:20 16.05.2018
28 Бай
13:27 16.05.2018
29 Койчо Прасев
До коментар #15 от "Антиелектрика":
Лично, докато работих в медия преди повече от 5 години, съм бил да отразя катастрофа на "Цариградско шосе", малко след Орлов мост, в която пет члена на едно семейство (баба, мъж и жена и две деца) бяха изгорели на въглени в кола на един испански производител след катастрофа с машина за ремонт на пътя.Доколкото Антиелектрика е неграмотен и не може да чете официални прессъобщения на Самсунг, а още повече да разбере какво говори проф. д-р Клеър Грей от Кембридж. Те, хората, установиха причините и въведоха 8-степенна система за защита и проверка, но орките в някоя махала няма как да разберат...
Коментиран от #31, #35
13:42 16.05.2018
30 уцуцу
До коментар #4 от "БАЙ ОЙ":
автобуси има на всякъде. даже в софия покрай летището13:55 16.05.2018
31 Тони
До коментар #29 от "Койчо Прасев":
Бай Койчо, по думите ти разбирам, че ти си един посредствен бивш журналист. На теб не ти се плаща да разсъждаваш на инженерна тематика, камо ли да поучаваш хора, които разбират доста повече от теб в конкретната област.13:59 16.05.2018
32 Гост
14:05 16.05.2018
33 Шаран БГ
Писах веднъж, че испанците още преди десетина години подменяха в Пиренеите по планинските пътища металните мантинели с бетонни точно поради тази причина.-
И няма значение каруцата каква е - бензинка, електричка или дизеличка. Удар в мантинела рядко се получава. Обикновено тенекето от колата се трие със десетки метри о желязната преграда, хвърчат искри, развива се много висока температира и винаги има какво да се запали !!
Жалко за човека! Хубава смърт няма, ама това е ужасия....
14:06 16.05.2018
34 читател
14:17 16.05.2018
35 Антиелектрика
До коментар #29 от "Койчо Прасев":
Ясно е вече защо си такъв - оказа се най-обикновен драскач. А няма по-продажно и лъжливо племе от драскачите като теб!Я сега ни покажи на нас неграмотните, какво беше отразяването на тази новина от теб - каква е колата, освен че е испанска, на колко години беше преди 5 години, със саморъчно поставено АГУ ли беше, струваше ли като Тесла 200 000 лева и каква беше пожаро-техническата експертиза по воденото досъдебно производство? Ей такива неща ме интересуват мен неграмотния, а не какъв си бил преди 5 години и как си писал за катастрофа в някакъв жълт вестник.
И защо след като от Самсунг официално са разбрали проблема, спряха от производство Note 7, а не му смениха батерията. В нашата махала нищо не се е чуло, но може би вие в Бояна знаете, нали всичките работите в ЦЕРН и НАСА - бухахахахахахаха
Интересно колко нагъл трол трябва да бъдеш, за да пишеш с различни никове постоянно и да обясняваш колко са безопасни електричките и то под статия за изгорял човек в Тесла?
15:08 16.05.2018
36 Кондор
Коментиран от #37
15:18 16.05.2018
37 Антиелектрика
До коментар #36 от "Кондор":
Дай една катастрофа от последната година с автомобил на Мерцедес или АУДИ, но с модел, който струва над 200 000 лева и има загинали хора в него след пожар.И тук не става въпрос за катастрофа, а за това:
Публикувано във факти.бг:
"водачът е бил жив след удара, но не е имал никакъв шанс да се измъкне от автомобила.
За съжаление той е изгорял в него."
Имам чувството, че се пишат едни и същи глупости от един и същ зелен трол!
Коментиран от #44
15:27 16.05.2018
38 Кондор
До коментар #25 от "Кекс":
Така, е на някои особено петролните компании никак не им допада идеята за автомобили на водород и на ток, затова се стремят всячески да спъват,саботират и да дискредитират по всякакъв начин пробива в тая насока,но за тяхно съжаление процеса е необратим, виждаме крутите мерки които държавите вземат за ограничаване на вредните емисии в атмосферата а и много правителства насърчават преминаването към екологичен транспорт !!Коментиран от #39, #45
15:27 16.05.2018
39 Антиелектрика
До коментар #38 от "Кондор":
То се вижда на снимката как се ограничават вредните емисии - толкова "полезни" емисии се отделят при горенето на батерията, че се чудя как още не си отишъл да се надишаш?!15:29 16.05.2018
40 гост
Коментиран от #42, #48
15:38 16.05.2018
41 геле
Коментиран от #43, #47, #50
15:48 16.05.2018
42 Антиелектрика
До коментар #40 от "гост":
Въй, не думай.Я да сравним с други марки в нейния сегмент и нейните 150 000 бройки?
Още чакам от някой електрофил да даде поне един пример. То е ясно, че само в празните приказки сте добри, ама е много нагло да пишеш, че миксерите били по-безопасни под статия за изгорял жив човек в Тесла!
Нали доскоро се биехте в гърдите, че Тесла е дори в класа на S class, Bentley и Rolls royce. Хайде дай ми поне един пример на изгорял такъв автомобил, защото и те са около 150 000 бройки и никой не пропуска новина с тях ако се запали и загине някой в тях!
Ама сте едни празнословци и наглеци!!!
15:49 16.05.2018
43 Антиелектрика
До коментар #41 от "геле":
Поредния ник с поредната глупост.А това виждаш ли го през половин година:
Публикувано във факти.бг:
"водачът е бил жив след удара, но не е имал никакъв шанс да се измъкне от автомобила.
За съжаление той е изгорял в него."
Давай, измисляй си никчета, че да внушаваш масовост, само че е супер идиотски отстрани!
15:52 16.05.2018
44 гост
До коментар #37 от "Антиелектрика":
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/24073770Чети ако може да четеш на английски поне в тази страна има такава статистика. Накратко: В Швеция от 1998 до 2008 има 181 загинали в следствие от пожар след катастрофа, без да са имали животозастрашаващи травми. Да, не са идеални батериите в пода, може би ще трябва да наложат някакъв стандарт за безопасност, за да се избегне лесно нараняване на батерията, но Тесла издържа наличните краштестове със завидно предимство спрямо конвенционалните двигатели, понеже батерията в пода дава допълнителна здравина на купето и поради липса на стандарните двигатели отпред или отзад крашзоните са много по-големи и обезопасяват допълнително купето. Щом мантинелата е разпорила батерията, дали е щял да има някакъв шанс с конвенционална кола с пластмасов резервоар пълен с изключително запалима течност каквато е бензина? Тесла не се палят сами, а се палят в следствие на сериозни катастрофи, като в повечето случаи хората имат минути, за да излязат, преди да се разгори лития.
Коментиран от #46
15:53 16.05.2018
45 Зомби с квадратно чело
До коментар #38 от "Кондор":
Това ли само успя да измисли мозъкът ти Петролната мафия.... а какво за електрическата????Антиелектрика ти намекна за телефоните на Самсунг.
Поради обем и енергийна плътност в днешните Ли-йон батерии катодът е много близък до анодът всъщност разделени са само от много тънък слой хартия!!!!!!!!
След катастрофа никой не знае първо дали външната по дебела обшивка е нарушена и също дали от деформацията вътре не е станало късо. Един път стане ли късо температурата се вдига и бум.
При бензина си трябва искра която да е в досег до него който обаче е в резервоара и след удар всякакъв приток се спира. Не че не може да се спука резервоарът, да се подпали течащо масло и т.н.
Та тука проблемът е че Теслата МОЖЕ БИ е в гаранция тоест е сервизна!!!!!!!!!!!
Няма как да я сравняваш с някаква дето чипосана с ЛПГ или и тече масло и неподдържана.
Съгласен съм че трябва да се изчака разследването но точно вие утре като излезе Мъск и ви излъже нещо ще кажете видяхте ли без да изчакате резултатите.
И друго нещо има вероятност да се окаже ДВОЕН удар за Мъск едно за безопасността която може някак да я замаже но АКО се окаже че е бил включен АВТОПИЛОТЪТ тогава не ми се мисли, един от глинените му крака ще бъде съсечен!!!!!!
Ще видим какво ще кажат разследващите.
15:56 16.05.2018
46 Антиелектрика
До коментар #44 от "гост":
Какво да чета, след като ти не може да прочетеш какво те питам???Публикувано във факти.бг: "Нали доскоро се биехте в гърдите, че Тесла е дори в класа на S class, Bentley и Rolls royce. Хайде дай ми поне един пример на изгорял такъв автомобил, защото и те са около 150 000 бройки и никой не пропуска новина с тях ако се запали и загине някой в тях!"
Можеш ли да прочетеш какво те питам или пак ще плямпаш глупости?
Защо не извадиш и статистика на изгорелите в пожари от газени лампи през 18-век, че на газ се движат много коли, а?
Страшна логика имаш, браво!!!
15:57 16.05.2018
47 Jenson Bourne
До коментар #41 от "геле":
Айде бе - видял си горящ дизел?!? Точно дизел? Я пак си помисли. Тези горящите коли дето ги виждаш са на по 20-25 години и не се знае от какви палачори са поддържани, ако въобще са поддържани. Когато Теслите станат на 25 години (не че на пътя някога ще видим 25 годишен електромобил), тогава ще имаме база за сравнение. Чак тогава ще сравняваме ябълки с ябълки и круши с круши. Кога беше последния път когато видя чисто нов Мерцедес S-класа за 200 000 лв да пламне? На мен ми е известен само един случай, който между другото беше широко отразен в западните медии. Има и снимки в нета, ако потърсите. Но това е всичко. Относно Теслите, които са на 4-5 години максимум вече всяка седмица започнахме да четем как са станали на въглен и има жертви нейде по пътищата на света..Коментиран от #74
15:58 16.05.2018
48 Зомби с квадратно чело
До коментар #40 от "гост":
150 000 Тесли на колко години????Първата Тесла С излезе 2012 и то ограничени бройки тоест повечето са до 5 години и са гаранционни!!!!
Хайде сега дай ми статистика колко гаранционни Мерцедес С клас или БМВ 7 са се запалили????
При страничен удар в мантинела не би трябвало кола да се запали, но всичко се случва.
16:03 16.05.2018
49 Ники
Коментиран от #51
16:13 16.05.2018
50 Гтгт
До коментар #41 от "геле":
Хорица..сетих се миналата година ,как си строших картера до Каменар,Варна.16:13 16.05.2018
51 Антиелектрика
До коментар #49 от "Ники":
Какъв Мъск бълнуваш?Ти прочете ли статията?
Задай глупавия си въпрос на роднините на изгорелия човечец!
16:26 16.05.2018
52 Реалност
17:09 16.05.2018
53 гост
17:40 16.05.2018
54 Fire
https://youtu.be/YdtDumm2LK0
Тук можеш да видиш останките от чисто нова S класа
https://youtu.be/uL4bBsM-0wo
Още едно интересно клипче
https://youtu.be/3EEB4-X22Cg
И една новина която вероятно си пропуснал
Близо 1 млн. автомобили Mercedes-Benz ще бъдат привикани за ремонт в сервизите, като акцията ще бъде проведена на няколко континента, съобщава агенция „Ройтерс”.
Причината е проблем в електрическата система, който е довел до изгарянето на 51 автомобила... произведени между 2015 и 2017 година.
Коментиран от #56, #58, #62
17:44 16.05.2018
55 Fire
https://youtu.be/CvYvnP1jE6I
Когато някой е карал неразумно и е загинал при катастрофа е едно, но да си паркираш BMW то в гаража, а то да запали къщата ти е заедно с тези на съседите е съвсем друго! Така че спри да дърпаш дявола за опашката!
Коментиран от #57
17:59 16.05.2018
56 Jason Button
До коментар #54 от "Fire":
Браво, умник! Откри 3 клипчета! Колко ранени и изгубили живота си има при тези 3 случая на изгорели коли с ДВГ? А? Сега напиши Tesla catches fire и да видим как е с твоите камъни по твоята глава.https://www.google.bg/search?q=Tesla+catches+fire&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjq-7Plv4rbAhXEC-wKHVh7BAwQ_AUICigB&biw=1680&bih=954
18:02 16.05.2018
57 Мартин
До коментар #55 от "Fire":
Гост ли си, гост ли си, не те знам какъв си, но едно е ясно - доста бедно ти е обзаведено таванското помещение. Ако се сещаш какво имам предвид. И от 9 извора вода да ти се докарат - ти си знаеш твоето. Развалена грамофонна плоча. Никого няма да убедиш в правотата си като повтаряш едни и същи глупости гарнирани с измислени статистики под всяка статия.18:06 16.05.2018
58 Този коментар е премахнат от модератор.
59 Pesho
19:01 16.05.2018
60 dadad
Коментиран от #61
19:03 16.05.2018
61 Антиелектрика
До коментар #60 от "dadad":
Аре стига едни и същи простотии сте писали!Четете малко:
Публикувано във факти.бг: "водачът е бил жив след удара, но не е имал никакъв шанс да се измъкне от автомобила.
За съжаление той е изгорял в него."
Къде става всеки ден това с кола за 200 000 лева?
Аман от електрофилни тролове пишещи с различни никове!
19:09 16.05.2018
62 Зомби с квадратно чело
До коментар #54 от "Fire":
По ред на номерата:1. Колата прегря, или термостата е бил развален или просто е карал на ниска предавка на магистралата. А може и антифриз да е нямала. Експлозията беше от въздушната възглавница.
2. Без коментар може да е всичко.
3.Тази кола за мен е умишлено запалена.
19:22 16.05.2018
63 Този коментар е премахнат от модератор.
64 Този коментар е премахнат от модератор.
65 теslata
Коментиран от #69
20:09 16.05.2018
66 Spec b
До коментар #5 от "еми":
Докато не направят наистина безопасен ще има зрелищни експлозии, а Хамънд да се радва, че го извадиха овреме от електрчката с която се помля, че щеше да остане една жилава плЕскАвицА от него:)))20:33 16.05.2018
67 Зомби с квадратно чело
До коментар #63 от "АнтиОркТрол Койчо Прасев":
Точно това което написах по-рано катод до анод само един много тънък пласт ги разделя, дори и батерията да не е дефектна при сблъсък се получава деформация и хоп Самсунг ефект :)))))И друго нещо всички искате малки батерии ето ви Самсунг ефект, после искате голяма енергийна плътност опппппс ети ви Самсунг ефект, щото не ви трябва стена между анода и катода казват дизайнерите :)))
Е на телефона може и с тънък слой хартия ама колата се удря здраааааво като умери стълба или мантинелата.
20:37 16.05.2018
68 Язе
До коментар #6 от "gost874":
Поредния лаик.Газ,бензин,дизел все бомби били.Едно и също си знаете.20:38 16.05.2018
69 Автопилот
До коментар #65 от "теslata":
А дали не е автопилота щото тогава Мъск наистина ще изгори????20:40 16.05.2018
70 Този коментар е премахнат от модератор.
71 Ставри
До коментар #70 от "Антиелектрика":
Много се палиш човече, за определена категория хора фактите нямат никакво значение, те не чуват друго освен плочта дето им се върти в главите. Това е като да спориш с грамофон.21:06 16.05.2018
72 Я от село
До коментар #7 от "Антиелектрика":
Две добри няма тесла са с литиево йонни батерии за по-голям пробег а при катастрофа ако се спуска елемент при свързването му с кислорода се самозапалва при това при доста висока температура. Та въпроса ми е по безопасна ли е дизелова та или бензинова кола при катастрофа? А колкото до цената от 200 000която споменаваш в доста коментари не е решаваща защото от този "клас" автомобили по цена другите имат разход за гориво и отделяне на вредни емисии в пъти по голямКоментиран от #75, #77, #93
21:14 16.05.2018
73 злобар
21:29 16.05.2018
74 оня с двата коня
До коментар #47 от "Jenson Bourne":
когато теслите станат на 25 години ще си купя една эа котлон21:38 16.05.2018
75 Тъпак
До коментар #72 от "Я от село":
Супер21:46 16.05.2018
76 Пешо от вход б
ДВГ си отива.
Бъдещето е на електрическите коли.
Водородни няма да има.Това са пълни глупости.
Водорода го няма в природата в свободно състояние.
За производството му се изразходва повече енергия отколкото може да даде.Справка-началните уроци по физика и термодинамика.5986
Коментиран от #78
22:06 16.05.2018
77 Антиелектрика
До коментар #72 от "Я от село":
Да, по-безопасна е дизеловата и бензиновата кола при катастрофа от електричката, защото бензина и дизела могат да се изгасят, а батерията не може.Освен това не виждам каква ти е логиката за това, че Тесла не плащала за гориво и не можела да се сравни с другите коли за 200 000 лева. То си има класове на автомобили и те нямат нищо общо с разхода на гориво и отделянето на каквито и да било газове.
Та тук преди време се напъваха да показват в кой клас е Тесла S:
https://en.wikipedia.org/wiki/F-segment
Нали виждаш, че хората имат различни от твоите критерии за сравнение на автомобилите?
22:07 16.05.2018
78 Антиелектрика
До коментар #76 от "Пешо от вход б":
Поредния ник, с поредните видения за бъдещето - хахахахаххаЛеко да не ти загрее телефона от тролене, че гледам и кода си написал по грешка в края на мнението си - хахахахаххахаха
Викаш водорода го няма свободен в природата:
"С атомна маса 1,00794 u той е най-лекият химичен елемент, а неговата едноатомна форма (H) е най-разпространеното химично вещество, формирайки около 75% от барионната маса на Вселената." https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%BE%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B4
По мои сметки само в земната атмосфера има в свободно състояние около 3 млрд тона водород: https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D1%82%D0%BC%D0%BE%D1%81%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B0_%D0%BD%D0%B0_%D0%97%D0%B5%D0%BC%D1%8F%D1%82%D0%B0
Вече супер се изтърка това с електрическото бъдеще - трябва да освидетелстват с толкова видения с кристалните топки.
Коментиран от #85
22:19 16.05.2018
79 Дрън дрън
Коментиран от #82
22:31 16.05.2018
80 Дрън дрън
22:43 16.05.2018
81 Тричко
Не пожелавам на никой от вас - нито да се запали, нито да умре от респираторно заболяване... Опитайте да живеете поне ЕДИН ден, без да пречите на останалите и без да ги коментирате и ругаете и изисквайте същото от тях. С хейт до никъде няма да да го докараме - нито сами, нито като народ... И знайте, че не винаги онзи, който мисли по различен начин, е глупак... Успех!
22:55 16.05.2018
82 Зомби с квадратно чело
До коментар #79 от "Дрън дрън":
Не е задължително да е нарушена цялоста!!!!Вътре анода и катода са увити на руло и буквално ги дели тънък пласт хартия. Всяка по сериозна деформация може да окаси вътре анода с катода.
Станаха няколко катастрофи със самолети където беше доказано че пожарът тръгва от товарното където са пренасяни батерии. След тези инциденти никой не иска да ги превозва, а капитанът задължително проверява какво превозва.
Коментиран от #90
23:10 16.05.2018
83 Disela
23:10 16.05.2018
84 Този коментар е премахнат от модератор.
85 Пешо от вход б
До коментар #78 от "Антиелектрика":
Няма да се учудя ако в лечебното заведение в което си се представяш за Наполеон.Толкова самочувствие ,съчетано с гугълско" образование"рядко се среща.Толкова си си повярвал,че даже не си прочел какво съм написал."Водорода го няма в свободно състояние" .Не избивай комплекси с цифри и ровене
в нета.Тези неща се учат в 7-8клас.Кашлица и простотия не могат да се скрият.
Коментиран от #98
23:50 16.05.2018
86 Дрън дрън
23:59 16.05.2018
87 Този коментар е премахнат от модератор.
88 Този коментар е премахнат от модератор.
89 Пешо от вход б
Между секциите има електронна защита,но явно това не е достатъчно.
00:20 17.05.2018
90 Пешо от вход б
До коментар #82 от "Зомби с квадратно чело":
Няколко самолета и две каруци.При каруците се установи,че са катастрофирали от батериите в телефоните на каруцарите!!!00:27 17.05.2018
91 рамка99
01:12 17.05.2018
92 бръммм
До коментар #8 от "Реалист":
за десет години съм видял поне 5-7 коли,запалени от "кабелен" проблем, отворковците да кажат какъв е проблема 😀 и всичките бяха под VAG хаха, май проблема е да се анатемоса всичко ново за сметка на остарялото...вие решавайте.01:22 17.05.2018
93 бръммм
До коментар #72 от "Я от село":
само дето ТЕСЛА се пълни бързо до 65 процента за....2.7 евро..а моята ако е празна за 50 евро ама за 65 процента, карам пежо 301,вярно имам 400 км пробег, ама тоалетна..кафенце с цигарка...а оня с теслата ще хлъзне триста и докато пие кафе пак ще е пълен за поне още триста..Коментиран от #96
01:31 17.05.2018
94 Тото
До коментар #2 от "Driving pleasure":
Абсолютно си прав. Само да кажа че само Китай харчи 100 мил.тона кюмур за производство на акумулатори адругите. За каква екология става дума бе умници.02:31 17.05.2018
95 Пуканка
До коментар #8 от "Реалист":
О,сигурни!?Май единственото сигурно е,че ще се запалят.Нещо взе да ми писва от тия прехвалени тролеи.04:00 17.05.2018
96 Подводница
До коментар #93 от "бръммм":
Ей ти да се нафалиш ко караш.То тоя вартбург дет си го купил,щото е от най-евтинките.То 208 е по кола от него,повярвай ми,работя там.04:08 17.05.2018
97 Този коментар е премахнат от модератор.
98 Този коментар е премахнат от модератор.
99 Този коментар е премахнат от модератор.
100 Този коментар е премахнат от модератор.
101 Този коментар е премахнат от модератор.
102 Българина
11:36 17.05.2018
103 Kcaniba
а бре карам си дизеларката, кат един ватник, а вие летете с ракети и електрически бомби!!!
11:41 17.05.2018
104 656
До коментар #17 от "222":
Батериите на теслата не са с електролит не ставай смешен. Те са т.н. сухи батерии и са все едно стотици (може и хиляди) свързани батерийки подобни на "АА" , като така се сумира волтажа и ампеража. Произвежда ги PanasonicКоментиран от #105, #106
12:45 17.05.2018
105 123
До коментар #104 от "656":
Молим!? Я пак!13:38 17.05.2018
106 Пешо от вход б
До коментар #104 от "656":
Акъла не ми го побира защо ти дават минуси!15:18 17.05.2018
107 тъп ли си или прост
До коментар #17 от "222":
Къв електролит в литиево йонна батерия те гони?Коментиран от #112
15:33 17.05.2018
108 Хахахахахаха
До коментар #2 от "Driving pleasure":
Хахахахахаха хахахахахаха БУДАЛА17:30 17.05.2018
109 Истината
17:52 17.05.2018
110 Истината
17:53 17.05.2018
111 Гого
21:27 17.05.2018
112 Зорлем
До коментар #107 от "тъп ли си или прост":
Ми, според Уикипедия например литиево-йонните батерии все още са с течен електролит (литиеви соли). Твърдите електролити са само още в лабораториите, да не кажем мечтите, на учените.21:42 17.05.2018
113 Пффффф
а за останалото :
Леле колко много специалисти има тук! Не случайно безработицата в България е на ниско ниво. Всички са инженери, разбирачи и майстори. БРАВО ;)
23:28 17.05.2018
114 гостенин
Коментиран от #115
08:29 18.05.2018
115 Зомби с квадратно чело
До коментар #114 от "гостенин":
Нали това обсъдихме, при 20+ годишна кола може и маркучите на спирачките да изпуснат, може и да се изпече изолацията на кабелите и да даде на късо и други работи.Тука става въпрос за кола до 5 години. Естествено и нови коли могат да имат дефекти, но aрмията от зомбита която създаде Мъск си го заслужава. Вече се чудя дали Мъск повече помогна или навреди на електричките защото и хора като мен които обмисляха да си вземат Е-UP се отвратиха.
Коментиран от #116
10:09 18.05.2018
116 TSLA
До коментар #115 от "Зомби с квадратно чело":
Ooo! Много интересно! Съотношение пожар+смърт на ел.кола спрямо бензинова/дизелова е 1:280 000, обаче ти си се отвратил от ел. колите.Ще ти отговоря с думите на покойния Георги Илиев: "Е тва ако не е цинизъм, е.а ли му майката какво е!"
Според мен лично не е и никакъв цинизъм :D а елементарно тенденциозно мислене по шаблон + шахматна логика (или е черно, или бяло - няма средно положение).
Аз пък се отвращавам от токсичните газове от ауспусите, които са реален факт. Не всяка ел. кола се запалва, всяка ДВГ кола пуши отрова.
Коментиран от #117
07:54 19.05.2018
117 Зомби с квадратно чело
До коментар #116 от "TSLA":
Отвращавам се от някои хора а не от коли :). От зомбита с квадратни чела които по цял ден и нощ си удрят главата в земята. Поредното доказателство е отношението 1:280 000, за теб няма спасение мозакът ти вече е перманентно промит.Иначе аз мога да си карам каквото ми грабне окото, нямам предразсъдъци.
10:13 19.05.2018