16 Май, 2018 10:59 39 080 117

Шофьор изгоря в електромобил Tesla

  • tesla-
  • пожар-
  • катастрофа-
  • електромобили
Шофьор изгоря в електромобил Tesla - 1

Поредната авария с електромобилите с марка Tesla този път беше с трагичен край. Произшествието се случва в Швейцария, където на магистрала германски гражданин, управляващ своята Tesla губи контрол над електромобила и се блъска в мантинелата, която разделя двете платна на аутобана.

В резултат на сблъсъка електромобилът избухва в пламъци. Според информация на германския вестник Bild, позоваваща се на данни от швейцарската полиция, която е извършила оглед на произшествието, водачът е бил жив след удара, но не е имал никакъв шанс да се измъкне от автомобила.

За съжаление той е изгорял в него. Все още няма яснота относно причините за катастрофата, както и няма официално изявление от компанията на Илон Мъск.

Шофьор изгоря в електромобил Tesla


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ОНЯ с двата коня

    243 96 Отговор
    крайно време е собствениците на ТЕСЛА да раэберат,че това не са автомобили,а тостери
  • 2 Driving pleasure

    191 144 Отговор
    Електричките трябва да бърат забранени моментално а еко-идиотите, които пропагандират в тяхна полза публично бичувани за назидание!

    Коментиран от #25, #94, #108

  • 3 TESLA

    139 97 Отговор
    ОВА СА КОЛИ УБИЙЦИ НЕ ГИ КОПУВАЙТЕ -ПЪЛНИ БОКЛУЦИ ,БАТЕРИЙТЕ СЕ САМОЗАПАЛВАТ

    Коментиран от #26, #87, #88

  • 4 БАЙ ОЙ

    146 46 Отговор
    Много са зле тия коли - да ми дадат една и аз да се мъча

    Коментиран от #30

  • 5 еми

    88 34 Отговор
    не ми се мисли на водород какво ще стане

    Коментиран от #66

  • 6 gost874

    144 77 Отговор
    що го правите на новина веднага? все едно с ford, audi, peugeot и други няма катастрофи, няма загинали, идеални са, може тоя сам да си е виновен висока скорост или не е подържал колата правилно, веднага се скача против автомобила, ако се докаже, че имат дефект тогава да се сочи с пръст. И бензиновите коли се палят и дизовите също, за газ да не говорим, че са бомби на колела.

    Коментиран от #10, #68

  • 7 Антиелектрика

    76 68 Отговор
    Жалко за човека.
    Сега да видим оня нагъл зелен трол какво ще обясни. На фона на случилото се, неговите простотии за безопасно горящите миксери, звучи вече супер нагло.
    За съжаление времето ще показва колко сме прави ние назадничевите, които не харесваме електричките.

    Коментиран от #72, #84

  • 8 Реалист

    105 67 Отговор
    Абе, а защо не напишете колко коли с ДВГ са се запалили днес? Това става всекидневно, из цял свят, но никъде не се споменава, защото сме свикнали и е очаквано. Една Тесла се пали веднъж на 3 години при ИЗВЪНРЕДНИ ОБСТОЯТЕЛСТВА и се разнася из всички сайтове и се чуват неадекватни призиви като на коментар #2. Това не променя факта, че са най-сигурните коли на пътя днес.

    Коментиран от #9, #12, #92, #95

  • 9 Driving pleasure

    96 33 Отговор

    До коментар #8 от "Реалист":

    При 2.5 милиарда автомобила с ДВГ
    и няма и 1 млн тесли нещо честичко се палят тесляците!

    А да не говорим, че палне ли се няма гасене...
    И моля да не омаловажавате прегряването на батериите дори и при нормална употреба!
  • 10 Зорлем

    70 13 Отговор

    До коментар #6 от "gost874":

    Бе, например вчера онези във Варна бая се бяха намачкали пък никой не се беше запалил.

    А дори и да се запали някоя кола с ДВГ, нали затова всичките сме задължени да си носим пожарогасители. Тези пожарогасители обаче никаква работа не вършат, когато трябва да се гаси батерия.

    Дали изобщо може да има преносим пожарогасител за батерии не знам. Като чета обаче, че пожарникарите се справят с горенето на батериите като просто ги обливат обилно с вода, за да ги охлаждат, силно се съмнявам, че ще може да си ги гасим сами на пътя, както е в момента при ДВГ-тата.
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Антиелектрика

    67 22 Отговор

    До коментар #8 от "Реалист":

    Ами защото има един раздел в математиката, който се нарича статистика. Та там се използват едни неща наречени проценти.
    И за да се съпостави колко коли с ДВГ са се запалили, то те трябва да от класа на Тесла. Т. е. чакаме да ни кажеш днес или през последната години колко S class, 7-er, A8 или XJ са се запалили?
    Колко Тесли има по света и колко с ДВГ, че си тръгнал да ги сравняваш. Все едно да те питам днес колко телефона и бормашини се запалиха днес.
    Всички електрофили проявявате уникална липса на адекватност.

    Коментиран от #19

  • 13 gost874

    41 15 Отговор
    Зорлем,

    на 10 февруари изгоря кола на бул. България в движение не видях да гърмят медиите, ако потърсиш ще видиш новината.
    Относно гасенето повярвай ми тръгне ли да се пали хич няма да го гася да гори спасявам които мога и така с тея играчки пожарогасители в багажниците нищо няма да угасиш.
    Преди 10 години гледах как един мотокар се запали и 3 големи пожарогасителя заводски не можаха да го угасят, а кола да се гаси си представям какво ще трябва.

    Коментиран от #15

  • 14 Никой

    44 18 Отговор
    Карал бързо, блъснал се и се запалил. Не виждам с какво са ви виновни електричките, всяка кола може да се запали и изгори напълно за минути след катастрофа. Това е също толкова тъпо, колкото да обвинявате Порше за смъртта на Пол Уокър. И както каза колегата преди мен, запали ли се колата слизаш и бягаш. С това джобно пожарогасителче не можеш да спреш 2 тона материал да лумнат в пламъци, независимо какво е задвижването.

    Коментиран от #27

  • 15 Антиелектрика

    43 13 Отговор

    До коментар #13 от "gost874":

    Продължаваш да сравняваш както ти изнася.
    Каква кола е горяла на "България", дали е била в класа на Тесла, а? Дали е струвала 200 000 и е била под 5 години и дали е минавала изобщо технически преглед?
    А хората загинали ли са от пожара, защото този в Теслата е изгорял като факла вътре!
    А знаеш ли колко Samsung Note 7 се самозалиха, без дори да могат да установят причината?

    Коментиран от #29

  • 16 123.300д

    29 9 Отговор
    Лоша работа са електричките-не стига че се удряш при катастрофа,бие те ток,пали се и ако пожарната дойде да гаси евентуално те дави... само че и пожарните се пазят от тока на батерията
  • 17 222

    36 23 Отговор
    чета ви простотиите и ви се чудя знаете ли въобще нещо за акумулаторите-това са някакви клетки които под въздеиствието на електролит произвеждат ток този електролит най често е киселина под въздействието обаче на тази киселина клетките се рушат и правят утайка която в един момент дава на късо и-бум виждал съм как гърми акумулатор -парчета от него хвърчаха на 20 метра а сега си представете 10 такива бомби сложени под задника ви и не знаете дали някоя няма да гръмне същото може да се получи и от претоварване

    Коментиран от #104, #107

  • 18 kjl

    26 13 Отговор
    Който си е инвестирал парите в Тесла, да се прощава с тях!Умните производители на ел автомобили не ги правят с 500 коня.
  • 19 Hhhh

    6 21 Отговор

    До коментар #12 от "Антиелектрика":

    Чета ти глуростите с интирес,имало 2.5 милиона коли с ДВГ,а по-малко от милион ТЕСЛИ,тоест всички марки срещу една,нека добавиме ШЕВРОЛЕТ,НИСАН,ПЕЖО,РЕНО, и още куп знайни и незнайни,китайски,европейски и американски марки,2.5 милиона срещу ро-малко от милион,така ли?

    Коментиран от #21

  • 20 омъскаряване

    39 13 Отговор
    Коментарите на екоджендърите погоре нищо не са чакайте да чуете сега Мъск, какви ще ги надрънка !!!! Само преди няколко дни имаше подобен случай с тесла при който след като бяха угасили колата същата се беше палила многократно след това в продължение на 2 седмици !!!!
    Това че Мъск продава скъпо и прескъпо, ако изобщо успее да произведе не значи, че ви предлага качество, кога ще го проумеете ?? А зададохте ли си въпроса тези горящи тесли с техните батерии, какви замърсявания причиняват ?
    Екоджендъри прочетете малко, поинтересувайте се преди сляпо да рупате маруля !
  • 21 Антиелектрика

    9 9 Отговор

    До коментар #19 от "Hhhh":

    Ами не знам какво четеш, но май си се объркал?!
    Адресирай коментара си към друг и не ме занимавай.
  • 22 666

    33 11 Отговор
    Да се забранят със закон. Това са големи електрически неуправляеми бомби със закъснител. Ами ако направят автобуси кво правим?????
    ГОРИМ КАТО СВЕЩИ!!!!

    Коментиран от #23

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Кекс

    26 7 Отговор

    До коментар #2 от "Driving pleasure":

    Всички коли трябва да се забранят и да се карат само велосипеди, ако трябва да сме еколози. Обаче ако трябва да сме реалисти, до няколко години Китай ще залее свете с електро коли и петролния бранш не харесва това...

    Коментиран от #38

  • 26 1234

    3 4 Отговор

    До коментар #3 от "TESLA":

    А ти си купи буквар.
  • 27 mediator37

    39 9 Отговор

    До коментар #14 от "Никой":

    Ключовата ума е избухва. "Избухва в пламъци", чети.
    ДВГ като се запали имаш време за реакция , излизаш и гасиш, другите спират и ти помагат. А тази ИЗБУХВА в пламъци- край! Мачът свирен.
  • 28 Бай

    29 8 Отговор
    EГати екологичната кола то са сажди то са пушеци и това не е първата кола която избухва в пламъци !!!Сещам се за рекламата на този автомобил в космоса хаха там кислород няма и няма кака да се запали
  • 29 Койчо Прасев

    15 16 Отговор

    До коментар #15 от "Антиелектрика":

    Лично, докато работих в медия преди повече от 5 години, съм бил да отразя катастрофа на "Цариградско шосе", малко след Орлов мост, в която пет члена на едно семейство (баба, мъж и жена и две деца) бяха изгорели на въглени в кола на един испански производител след катастрофа с машина за ремонт на пътя.
    Доколкото Антиелектрика е неграмотен и не може да чете официални прессъобщения на Самсунг, а още повече да разбере какво говори проф. д-р Клеър Грей от Кембридж. Те, хората, установиха причините и въведоха 8-степенна система за защита и проверка, но орките в някоя махала няма как да разберат...

    Коментиран от #31, #35

  • 30 уцуцу

    4 4 Отговор

    До коментар #4 от "БАЙ ОЙ":

    автобуси има на всякъде. даже в софия покрай летището
  • 31 Тони

    17 8 Отговор

    До коментар #29 от "Койчо Прасев":

    Бай Койчо, по думите ти разбирам, че ти си един посредствен бивш журналист. На теб не ти се плаща да разсъждаваш на инженерна тематика, камо ли да поучаваш хора, които разбират доста повече от теб в конкретната област.
  • 32 Гост

    8 13 Отговор
    Бай Ганьо тръгва да дава акъл...кое трябва да бъде забранено,кое е по-добро и безопасно....Инциденти стават и при останалите автомобили! Няма марка кола,която да не е имала случай на запалване след тежък удар! Нима газовите автомобили не могат да гръмнат!? Или пък нензина и нафтата не горят.... Глупости....
  • 33 Шаран БГ

    19 6 Отговор
    Запалването става следствие триенето в металната мантинела.
    Писах веднъж, че испанците още преди десетина години подменяха в Пиренеите по планинските пътища металните мантинели с бетонни точно поради тази причина.-
    И няма значение каруцата каква е - бензинка, електричка или дизеличка. Удар в мантинела рядко се получава. Обикновено тенекето от колата се трие със десетки метри о желязната преграда, хвърчат искри, развива се много висока температира и винаги има какво да се запали !!
    Жалко за човека! Хубава смърт няма, ама това е ужасия....
  • 34 читател

    22 16 Отговор
    Ако шофьор изгори /а това се е случвало, случва се и ще се случва за съжаление/ в автомобил си е обичайна катастрофа, но в електромобил - значи е виновен електромобилът. Това в часовете по логика ли се учи?
  • 35 Антиелектрика

    26 7 Отговор

    До коментар #29 от "Койчо Прасев":

    Ясно е вече защо си такъв - оказа се най-обикновен драскач. А няма по-продажно и лъжливо племе от драскачите като теб!

    Я сега ни покажи на нас неграмотните, какво беше отразяването на тази новина от теб - каква е колата, освен че е испанска, на колко години беше преди 5 години, със саморъчно поставено АГУ ли беше, струваше ли като Тесла 200 000 лева и каква беше пожаро-техническата експертиза по воденото досъдебно производство? Ей такива неща ме интересуват мен неграмотния, а не какъв си бил преди 5 години и как си писал за катастрофа в някакъв жълт вестник.
    И защо след като от Самсунг официално са разбрали проблема, спряха от производство Note 7, а не му смениха батерията. В нашата махала нищо не се е чуло, но може би вие в Бояна знаете, нали всичките работите в ЦЕРН и НАСА - бухахахахахахаха

    Интересно колко нагъл трол трябва да бъдеш, за да пишеш с различни никове постоянно и да обясняваш колко са безопасни електричките и то под статия за изгорял човек в Тесла?
  • 36 Кондор

    8 12 Отговор
    Не знам защо се обръща толкова внимание като стане някоя катастрофа с електромобил,в случая с Тесла,когато ежедневно стават стотици катастрофи с ,,Мерцедеси,, Аудита и т.н и то с много повече загинали хора, или както за всичко на Запад и тук има двойни стандарти, че някой карал като луд и се блъснал в мантинелата и после автомобила е виновен или компанията, в случая Тесла !!

    Коментиран от #37

  • 37 Антиелектрика

    19 5 Отговор

    До коментар #36 от "Кондор":

    Дай една катастрофа от последната година с автомобил на Мерцедес или АУДИ, но с модел, който струва над 200 000 лева и има загинали хора в него след пожар.
    И тук не става въпрос за катастрофа, а за това:
    Публикувано във факти.бг:
    "водачът е бил жив след удара, но не е имал никакъв шанс да се измъкне от автомобила.
    За съжаление той е изгорял в него."

    Имам чувството, че се пишат едни и същи глупости от един и същ зелен трол!

    Коментиран от #44

  • 38 Кондор

    5 11 Отговор

    До коментар #25 от "Кекс":

    Така, е на някои особено петролните компании никак не им допада идеята за автомобили на водород и на ток, затова се стремят всячески да спъват,саботират и да дискредитират по всякакъв начин пробива в тая насока,но за тяхно съжаление процеса е необратим, виждаме крутите мерки които държавите вземат за ограничаване на вредните емисии в атмосферата а и много правителства насърчават преминаването към екологичен транспорт !!

    Коментиран от #39, #45

  • 39 Антиелектрика

    20 5 Отговор

    До коментар #38 от "Кондор":

    То се вижда на снимката как се ограничават вредните емисии - толкова "полезни" емисии се отделят при горенето на батерията, че се чудя как още не си отишъл да се надишаш?!
  • 40 гост

    8 15 Отговор
    Вече има над 150х. Тесли, Ако сравните с други марки и запалване след катастрофа ще видите, че електричките са по-безопасни и не се случва често това. Просто когато стане катастрофа с подобна кола веднага отива в медиите, а тези с двигател са приети за даденост и не се отразяват.

    Коментиран от #42, #48

  • 41 геле

    10 16 Отговор
    През половин година виждам горящи дизелови или бензинови коли по улиците без да са се блъснали където и да е, а вие ревете за електрически автомобил който се е размазал чрез удар, тесла автомобилите са съвременни и надеждни, всичко зависи от водачът на превозното средство....дали е на газ,бензин,дизел или ток, той е запалим и разрушим, шансът да избухне пожар при автомобил с вътрешно горене е в хиляди пъти по голям!

    Коментиран от #43, #47, #50

  • 42 Антиелектрика

    20 5 Отговор

    До коментар #40 от "гост":

    Въй, не думай.
    Я да сравним с други марки в нейния сегмент и нейните 150 000 бройки?
    Още чакам от някой електрофил да даде поне един пример. То е ясно, че само в празните приказки сте добри, ама е много нагло да пишеш, че миксерите били по-безопасни под статия за изгорял жив човек в Тесла!
    Нали доскоро се биехте в гърдите, че Тесла е дори в класа на S class, Bentley и Rolls royce. Хайде дай ми поне един пример на изгорял такъв автомобил, защото и те са около 150 000 бройки и никой не пропуска новина с тях ако се запали и загине някой в тях!
    Ама сте едни празнословци и наглеци!!!
  • 43 Антиелектрика

    14 5 Отговор

    До коментар #41 от "геле":

    Поредния ник с поредната глупост.
    А това виждаш ли го през половин година:
    Публикувано във факти.бг:
    "водачът е бил жив след удара, но не е имал никакъв шанс да се измъкне от автомобила.
    За съжаление той е изгорял в него."

    Давай, измисляй си никчета, че да внушаваш масовост, само че е супер идиотски отстрани!
  • 44 гост

    6 12 Отговор

    До коментар #37 от "Антиелектрика":

    https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/24073770
    Чети ако може да четеш на английски поне в тази страна има такава статистика. Накратко: В Швеция от 1998 до 2008 има 181 загинали в следствие от пожар след катастрофа, без да са имали животозастрашаващи травми. Да, не са идеални батериите в пода, може би ще трябва да наложат някакъв стандарт за безопасност, за да се избегне лесно нараняване на батерията, но Тесла издържа наличните краштестове със завидно предимство спрямо конвенционалните двигатели, понеже батерията в пода дава допълнителна здравина на купето и поради липса на стандарните двигатели отпред или отзад крашзоните са много по-големи и обезопасяват допълнително купето. Щом мантинелата е разпорила батерията, дали е щял да има някакъв шанс с конвенционална кола с пластмасов резервоар пълен с изключително запалима течност каквато е бензина? Тесла не се палят сами, а се палят в следствие на сериозни катастрофи, като в повечето случаи хората имат минути, за да излязат, преди да се разгори лития.

    Коментиран от #46

  • 45 Зомби с квадратно чело

    16 2 Отговор

    До коментар #38 от "Кондор":

    Това ли само успя да измисли мозъкът ти Петролната мафия.... а какво за електрическата????
    Антиелектрика ти намекна за телефоните на Самсунг.
    Поради обем и енергийна плътност в днешните Ли-йон батерии катодът е много близък до анодът всъщност разделени са само от много тънък слой хартия!!!!!!!!
    След катастрофа никой не знае първо дали външната по дебела обшивка е нарушена и също дали от деформацията вътре не е станало късо. Един път стане ли късо температурата се вдига и бум.
    При бензина си трябва искра която да е в досег до него който обаче е в резервоара и след удар всякакъв приток се спира. Не че не може да се спука резервоарът, да се подпали течащо масло и т.н.
    Та тука проблемът е че Теслата МОЖЕ БИ е в гаранция тоест е сервизна!!!!!!!!!!!
    Няма как да я сравняваш с някаква дето чипосана с ЛПГ или и тече масло и неподдържана.
    Съгласен съм че трябва да се изчака разследването но точно вие утре като излезе Мъск и ви излъже нещо ще кажете видяхте ли без да изчакате резултатите.
    И друго нещо има вероятност да се окаже ДВОЕН удар за Мъск едно за безопасността която може някак да я замаже но АКО се окаже че е бил включен АВТОПИЛОТЪТ тогава не ми се мисли, един от глинените му крака ще бъде съсечен!!!!!!
    Ще видим какво ще кажат разследващите.
  • 46 Антиелектрика

    16 4 Отговор

    До коментар #44 от "гост":

    Какво да чета, след като ти не може да прочетеш какво те питам???

    Публикувано във факти.бг: "Нали доскоро се биехте в гърдите, че Тесла е дори в класа на S class, Bentley и Rolls royce. Хайде дай ми поне един пример на изгорял такъв автомобил, защото и те са около 150 000 бройки и никой не пропуска новина с тях ако се запали и загине някой в тях!"

    Можеш ли да прочетеш какво те питам или пак ще плямпаш глупости?
    Защо не извадиш и статистика на изгорелите в пожари от газени лампи през 18-век, че на газ се движат много коли, а?
    Страшна логика имаш, браво!!!
  • 47 Jenson Bourne

    16 2 Отговор

    До коментар #41 от "геле":

    Айде бе - видял си горящ дизел?!? Точно дизел? Я пак си помисли. Тези горящите коли дето ги виждаш са на по 20-25 години и не се знае от какви палачори са поддържани, ако въобще са поддържани. Когато Теслите станат на 25 години (не че на пътя някога ще видим 25 годишен електромобил), тогава ще имаме база за сравнение. Чак тогава ще сравняваме ябълки с ябълки и круши с круши. Кога беше последния път когато видя чисто нов Мерцедес S-класа за 200 000 лв да пламне? На мен ми е известен само един случай, който между другото беше широко отразен в западните медии. Има и снимки в нета, ако потърсите. Но това е всичко. Относно Теслите, които са на 4-5 години максимум вече всяка седмица започнахме да четем как са станали на въглен и има жертви нейде по пътищата на света..

    Коментиран от #74

  • 48 Зомби с квадратно чело

    15 2 Отговор

    До коментар #40 от "гост":

    150 000 Тесли на колко години????
    Първата Тесла С излезе 2012 и то ограничени бройки тоест повечето са до 5 години и са гаранционни!!!!
    Хайде сега дай ми статистика колко гаранционни Мерцедес С клас или БМВ 7 са се запалили????
    При страничен удар в мантинела не би трябвало кола да се запали, но всичко се случва.
  • 49 Ники

    3 17 Отговор
    Що така ви дразни Мъск, бе хора?

    Коментиран от #51

  • 50 Гтгт

    1 5 Отговор

    До коментар #41 от "геле":

    Хорица..сетих се миналата година ,как си строших картера до Каменар,Варна.
  • 51 Антиелектрика

    13 3 Отговор

    До коментар #49 от "Ники":

    Какъв Мъск бълнуваш?
    Ти прочете ли статията?
    Задай глупавия си въпрос на роднините на изгорелия човечец!
  • 52 Реалност

    3 12 Отговор
    Колите са си много добри. Водачите правят мизерията. Като ви чета коментарите сякаш стандартни автомобили не катастрофират ежедневно :D
  • 53 гост

    3 12 Отговор
    с бемве и мелцедес колко умреха вие за една тесла сте се хванали
  • 54 Fire

    4 9 Отговор
    Този чисто нов Mercedes гори до мантинелата без въобще да я докоснал, можеш да чуеш експлозията на резервоара в края на клипа.

    https://youtu.be/YdtDumm2LK0

    Тук можеш да видиш останките от чисто нова S класа

    https://youtu.be/uL4bBsM-0wo


    Още едно интересно клипче

    https://youtu.be/3EEB4-X22Cg


    И една новина която вероятно си пропуснал

    Близо 1 млн. автомобили Mercedes-Benz ще бъдат привикани за ремонт в сервизите, като акцията ще бъде проведена на няколко континента, съобщава агенция „Ройтерс”.


    Причината е проблем в електрическата система, който е довел до изгарянето на 51 автомобила... произведени между 2015 и 2017 година.

    Коментиран от #56, #58, #62

  • 55 Fire

    5 8 Отговор
    И да не помислиш че горят само Мерцедеси, изгледай и тази новина как горят десетки BMW та, а производителят вдига рамене и не знае защо.

    https://youtu.be/CvYvnP1jE6I

    Когато някой е карал неразумно и е загинал при катастрофа е едно, но да си паркираш BMW то в гаража, а то да запали къщата ти е заедно с тези на съседите е съвсем друго! Така че спри да дърпаш дявола за опашката!

    Коментиран от #57

  • 56 Jason Button

    13 5 Отговор

    До коментар #54 от "Fire":

    Браво, умник! Откри 3 клипчета! Колко ранени и изгубили живота си има при тези 3 случая на изгорели коли с ДВГ? А? Сега напиши Tesla catches fire и да видим как е с твоите камъни по твоята глава.

    https://www.google.bg/search?q=Tesla+catches+fire&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjq-7Plv4rbAhXEC-wKHVh7BAwQ_AUICigB&biw=1680&bih=954
  • 57 Мартин

    10 5 Отговор

    До коментар #55 от "Fire":

    Гост ли си, гост ли си, не те знам какъв си, но едно е ясно - доста бедно ти е обзаведено таванското помещение. Ако се сещаш какво имам предвид. И от 9 извора вода да ти се докарат - ти си знаеш твоето. Развалена грамофонна плоча. Никого няма да убедиш в правотата си като повтаряш едни и същи глупости гарнирани с измислени статистики под всяка статия.
  • 58 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 59 Pesho

    4 6 Отговор
    Ако пичът е бърникал софтуера на Теслата с цел да махне ограниченията и да я "пържи" по-дълго на максимална мощност, то работата е ясна. Всяка батерия си има оптимален режим на работа и като не се спазва, тя се "отплаща" подобаващо.
  • 60 dadad

    2 14 Отговор
    Голяма работа, те другите марки сякаш не избухват и няма всеки ден катастрофи..

    Коментиран от #61

  • 61 Антиелектрика

    12 4 Отговор

    До коментар #60 от "dadad":

    Аре стига едни и същи простотии сте писали!
    Четете малко:
    Публикувано във факти.бг: "водачът е бил жив след удара, но не е имал никакъв шанс да се измъкне от автомобила.
    За съжаление той е изгорял в него."

    Къде става всеки ден това с кола за 200 000 лева?
    Аман от електрофилни тролове пишещи с различни никове!
  • 62 Зомби с квадратно чело

    5 4 Отговор

    До коментар #54 от "Fire":

    По ред на номерата:
    1. Колата прегря, или термостата е бил развален или просто е карал на ниска предавка на магистралата. А може и антифриз да е нямала. Експлозията беше от въздушната възглавница.
    2. Без коментар може да е всичко.
    3.Тази кола за мен е умишлено запалена.
  • 63 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 64 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 65 теslata

    4 8 Отговор
    нищо не разбирате уееее....Той е изгубил контрол над колата,тъпаци

    Коментиран от #69

  • 66 Spec b

    8 3 Отговор

    До коментар #5 от "еми":

    Докато не направят наистина безопасен ще има зрелищни експлозии, а Хамънд да се радва, че го извадиха овреме от електрчката с която се помля, че щеше да остане една жилава плЕскАвицА от него:)))
  • 67 Зомби с квадратно чело

    8 2 Отговор

    До коментар #63 от "АнтиОркТрол Койчо Прасев":

    Точно това което написах по-рано катод до анод само един много тънък пласт ги разделя, дори и батерията да не е дефектна при сблъсък се получава деформация и хоп Самсунг ефект :)))))
    И друго нещо всички искате малки батерии ето ви Самсунг ефект, после искате голяма енергийна плътност опппппс ети ви Самсунг ефект, щото не ви трябва стена между анода и катода казват дизайнерите :)))
    Е на телефона може и с тънък слой хартия ама колата се удря здраааааво като умери стълба или мантинелата.
  • 68 Язе

    11 2 Отговор

    До коментар #6 от "gost874":

    Поредния лаик.Газ,бензин,дизел все бомби били.Едно и също си знаете.
  • 69 Автопилот

    5 2 Отговор

    До коментар #65 от "теslata":

    А дали не е автопилота щото тогава Мъск наистина ще изгори????
  • 70 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 71 Ставри

    11 2 Отговор

    До коментар #70 от "Антиелектрика":

    Много се палиш човече, за определена категория хора фактите нямат никакво значение, те не чуват друго освен плочта дето им се върти в главите. Това е като да спориш с грамофон.
  • 72 Я от село

    1 5 Отговор

    До коментар #7 от "Антиелектрика":

    Две добри няма тесла са с литиево йонни батерии за по-голям пробег а при катастрофа ако се спуска елемент при свързването му с кислорода се самозапалва при това при доста висока температура. Та въпроса ми е по безопасна ли е дизелова та или бензинова кола при катастрофа? А колкото до цената от 200 000която споменаваш в доста коментари не е решаваща защото от този "клас" автомобили по цена другите имат разход за гориво и отделяне на вредни емисии в пъти по голям

    Коментиран от #75, #77, #93

  • 73 злобар

    6 3 Отговор
    Те тва е супер колата да уредиш бъдещето на семейството си , купуваш си я правиш си яка застраховка живот и газ......
  • 74 оня с двата коня

    10 1 Отговор

    До коментар #47 от "Jenson Bourne":

    когато теслите станат на 25 години ще си купя една эа котлон
  • 75 Тъпак

    1 2 Отговор

    До коментар #72 от "Я от село":

    Супер
  • 76 Пешо от вход б

    2 10 Отговор
    Батериите ще се подобрят.
    ДВГ си отива.
    Бъдещето е на електрическите коли.
    Водородни няма да има.Това са пълни глупости.
    Водорода го няма в природата в свободно състояние.
    За производството му се изразходва повече енергия отколкото може да даде.Справка-началните уроци по физика и термодинамика.5986

    Коментиран от #78

  • 77 Антиелектрика

    7 2 Отговор

    До коментар #72 от "Я от село":

    Да, по-безопасна е дизеловата и бензиновата кола при катастрофа от електричката, защото бензина и дизела могат да се изгасят, а батерията не може.
    Освен това не виждам каква ти е логиката за това, че Тесла не плащала за гориво и не можела да се сравни с другите коли за 200 000 лева. То си има класове на автомобили и те нямат нищо общо с разхода на гориво и отделянето на каквито и да било газове.
    Та тук преди време се напъваха да показват в кой клас е Тесла S:
    https://en.wikipedia.org/wiki/F-segment
    Нали виждаш, че хората имат различни от твоите критерии за сравнение на автомобилите?
  • 78 Антиелектрика

    11 3 Отговор

    До коментар #76 от "Пешо от вход б":

    Поредния ник, с поредните видения за бъдещето - хахахахахха
    Леко да не ти загрее телефона от тролене, че гледам и кода си написал по грешка в края на мнението си - хахахахаххахаха
    Викаш водорода го няма свободен в природата:
    "С атомна маса 1,00794 u той е най-лекият химичен елемент, а неговата едноатомна форма (H) е най-разпространеното химично вещество, формирайки около 75% от барионната маса на Вселената." https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%BE%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B4

    По мои сметки само в земната атмосфера има в свободно състояние около 3 млрд тона водород: https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D1%82%D0%BC%D0%BE%D1%81%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B0_%D0%BD%D0%B0_%D0%97%D0%B5%D0%BC%D1%8F%D1%82%D0%B0

    Вече супер се изтърка това с електрическото бъдеще - трябва да освидетелстват с толкова видения с кристалните топки.

    Коментиран от #85

  • 79 Дрън дрън

    12 2 Отговор
    Ли йон технологията не върши работа.Работим от 10год с тях,много държеливи но при най малко нарушаване на целостта на батерията протича реакция температурата се покачва и се стига до самозапалване.До преди 3 години ги транспортираха със самолети но вече транспорта става по море в специални контейнери.Забраниха авиодоставките и има специално обозначение за авиозабрана като огнеопасен продукт.

    Коментиран от #82

  • 80 Дрън дрън

    4 1 Отговор
    С две думи бъдещето е на ГРАФЕНА
  • 81 Тричко

    4 8 Отговор
    Гроздето от 8лв е кисело, ала това от 1.20 е много хубаво, а пък ако си го купиш - автоматично вкусовите му качества стават два пъти по-добри!
    Не пожелавам на никой от вас - нито да се запали, нито да умре от респираторно заболяване... Опитайте да живеете поне ЕДИН ден, без да пречите на останалите и без да ги коментирате и ругаете и изисквайте същото от тях. С хейт до никъде няма да да го докараме - нито сами, нито като народ... И знайте, че не винаги онзи, който мисли по различен начин, е глупак... Успех!
  • 82 Зомби с квадратно чело

    8 2 Отговор

    До коментар #79 от "Дрън дрън":

    Не е задължително да е нарушена цялоста!!!!
    Вътре анода и катода са увити на руло и буквално ги дели тънък пласт хартия. Всяка по сериозна деформация може да окаси вътре анода с катода.
    Станаха няколко катастрофи със самолети където беше доказано че пожарът тръгва от товарното където са пренасяни батерии. След тези инциденти никой не иска да ги превозва, а капитанът задължително проверява какво превозва.

    Коментиран от #90

  • 83 Disela

    10 3 Отговор
    Сега да изясня казуса.Всички имате стари повредени телефони.Вадите батерията и а разопаковате с ръкавици,като я разопаковате свалете едната ръкавица и си потъркайте кутрето по черното покритие ,задължително да чешмата и ще видите за кво става въпрос.А сега си представете как си карате цирколяра и под топките ви един тон тон от това черното покритие
  • 84 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 85 Пешо от вход б

    8 10 Отговор

    До коментар #78 от "Антиелектрика":

    Няма да се учудя ако в лечебното заведение в което си се представяш за Наполеон.Толкова самочувствие ,съчетано с гугълско" образование"рядко се среща.
    Толкова си си повярвал,че даже не си прочел какво съм написал."Водорода го няма в свободно състояние" .Не избивай комплекси с цифри и ровене
    в нета.Тези неща се учат в 7-8клас.Кашлица и простотия не могат да се скрият.

    Коментиран от #98

  • 86 Дрън дрън

    5 1 Отговор
    Прав си зомби става и при деформация и при фабричен дефект.
  • 87 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 88 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 89 Пешо от вход б

    4 9 Отговор
    Какви аноди,какви катоди,какви хартийки,кви пет лева???Батерията се състои от отделни еуементи по 1'4в които са в отделни секции с цел безопасност.
    Между секциите има електронна защита,но явно това не е достатъчно.
  • 90 Пешо от вход б

    2 8 Отговор

    До коментар #82 от "Зомби с квадратно чело":

    Няколко самолета и две каруци.При каруците се установи,че са катастрофирали от батериите в телефоните на каруцарите!!!
  • 91 рамка99

    2 4 Отговор
    Тъпите американци пак не знаят как да си свършат работата като хората. :/
  • 92 бръммм

    4 6 Отговор

    До коментар #8 от "Реалист":

    за десет години съм видял поне 5-7 коли,запалени от "кабелен" проблем, отворковците да кажат какъв е проблема 😀 и всичките бяха под VAG хаха, май проблема е да се анатемоса всичко ново за сметка на остарялото...вие решавайте.
  • 93 бръммм

    5 1 Отговор

    До коментар #72 от "Я от село":

    само дето ТЕСЛА се пълни бързо до 65 процента за....2.7 евро..а моята ако е празна за 50 евро ама за 65 процента, карам пежо 301,вярно имам 400 км пробег, ама тоалетна..кафенце с цигарка...а оня с теслата ще хлъзне триста и докато пие кафе пак ще е пълен за поне още триста..

    Коментиран от #96

  • 94 Тото

    5 2 Отговор

    До коментар #2 от "Driving pleasure":

    Абсолютно си прав. Само да кажа че само Китай харчи 100 мил.тона кюмур за производство на акумулатори адругите. За каква екология става дума бе умници.
  • 95 Пуканка

    6 2 Отговор

    До коментар #8 от "Реалист":

    О,сигурни!?Май единственото сигурно е,че ще се запалят.Нещо взе да ми писва от тия прехвалени тролеи.
  • 96 Подводница

    3 0 Отговор

    До коментар #93 от "бръммм":

    Ей ти да се нафалиш ко караш.То тоя вартбург дет си го купил,щото е от най-евтинките.То 208 е по кола от него,повярвай ми,работя там.
  • 97 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 98 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 99 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 100 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 101 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 102 Българина

    5 1 Отговор
    Интересно че при катастрофа на тесла или колата е виновна и убива някой щото се самозапалила или шофьора щото е карал на автопилот, и колата не отчела нещо.т.е. Пак колата. При двг е виновен само шофьора... Дискусията е излишна. При 200 кмч температурата на батерията става критична. С др думи теслата е като двг 1.3 битурбо със стандартен воден радиатор. Да прегрее е въпрос на време по немска магистрала... Почти съм сигурен че скандала с дизелите го инициира тесла. Точно тогава получиха 5 млрд помощ от правителството и се намесиха в класа на немските дизелови лимузини които са тачени в сащ освободиха им ниша, но не сметнаха производствените проблеми цру тъпаците
  • 103 Kcaniba

    2 1 Отговор
    глем, голем Холиуор се е заформил тук...
    а бре карам си дизеларката, кат един ватник, а вие летете с ракети и електрически бомби!!!
  • 104 656

    3 3 Отговор

    До коментар #17 от "222":

    Батериите на теслата не са с електролит не ставай смешен. Те са т.н. сухи батерии и са все едно стотици (може и хиляди) свързани батерийки подобни на "АА" , като така се сумира волтажа и ампеража. Произвежда ги Panasonic

    Коментиран от #105, #106

  • 105 123

    3 0 Отговор

    До коментар #104 от "656":

    Молим!? Я пак!
  • 106 Пешо от вход б

    2 2 Отговор

    До коментар #104 от "656":

    Акъла не ми го побира защо ти дават минуси!
  • 107 тъп ли си или прост

    2 3 Отговор

    До коментар #17 от "222":

    Къв електролит в литиево йонна батерия те гони?

    Коментиран от #112

  • 108 Хахахахахаха

    1 1 Отговор

    До коментар #2 от "Driving pleasure":

    Хахахахахаха хахахахахаха БУДАЛА
  • 109 Истината

    3 3 Отговор
    Проблем е, че нефтодобивните крартели негодуват, поради факта, че навлизането на алтернативния транспорт се случва твърде рано и те могат да отпднат от пазара преди да са извлекли максимлните печалби от недостига на нефт поради нереално завишените цени на нефтените продукти, които се очакват при изчерпването на нефтените залежи. В момента се използва всяка удобна възможност да се спекулира срещу алтернативния транспорт. Но за щастие електрическия транспорт има мощната подкрепа на електропроизводителите.
  • 110 Истината

    3 2 Отговор
    Проблем е, че нефтодобивните крартели негодуват, поради факта, че навлизането на алтернативния транспорт се случва твърде рано и те могат да отпднат от пазара преди да са извлекли максимлните печалби от недостига на нефт поради нереално завишените цени на нефтените продукти, които се очакват при изчерпването на нефтените залежи. В момента се използва всяка удобна възможност да се спекулира срещу алтернативния транспорт. Но за щастие електрическия транспорт има мощната подкрепа на електропроизводителите.
  • 111 Гого

    1 1 Отговор
    А Бензинките не горят ли !?!?!?! Какво стана с Пол Уокър !?!?!?
  • 112 Зорлем

    3 0 Отговор

    До коментар #107 от "тъп ли си или прост":

    Ми, според Уикипедия например литиево-йонните батерии все още са с течен електролит (литиеви соли). Твърдите електролити са само още в лабораториите, да не кажем мечтите, на учените.
  • 113 Пффффф

    1 1 Отговор
    Жалко за човека.

    а за останалото :
    Леле колко много специалисти има тук! Не случайно безработицата в България е на ниско ниво. Всички са инженери, разбирачи и майстори. БРАВО ;)
  • 114 гостенин

    0 2 Отговор
    Това може да се случи със всяка една кола. Ако тръгнат да се пишат новини колко хора изгарят в колите си по света ........... еми то новините ще бъдат пълни само с такива новини. На мен ми изгоря дизела от теч на маслото от турбината върху генерацията. И това стана след като маркуча изпусна от веднъж. Марката на колата беше от тачените и по-късно разбрах, че всички маркучи на турбото са близко до генерацията. Без значение от марката на колата. Да не говорим пък колко газови гърмят от нищото в двигателния отсек. Всичко с тези коли е до късмет - как ще се удариш или какво може да се случи по механиката.

    Коментиран от #115

  • 115 Зомби с квадратно чело

    1 0 Отговор

    До коментар #114 от "гостенин":

    Нали това обсъдихме, при 20+ годишна кола може и маркучите на спирачките да изпуснат, може и да се изпече изолацията на кабелите и да даде на късо и други работи.
    Тука става въпрос за кола до 5 години. Естествено и нови коли могат да имат дефекти, но aрмията от зомбита която създаде Мъск си го заслужава. Вече се чудя дали Мъск повече помогна или навреди на електричките защото и хора като мен които обмисляха да си вземат Е-UP се отвратиха.

    Коментиран от #116

  • 116 TSLA

    1 1 Отговор

    До коментар #115 от "Зомби с квадратно чело":

    Ooo! Много интересно! Съотношение пожар+смърт на ел.кола спрямо бензинова/дизелова е 1:280 000, обаче ти си се отвратил от ел. колите.

    Ще ти отговоря с думите на покойния Георги Илиев: "Е тва ако не е цинизъм, е.а ли му майката какво е!"

    Според мен лично не е и никакъв цинизъм :D а елементарно тенденциозно мислене по шаблон + шахматна логика (или е черно, или бяло - няма средно положение).

    Аз пък се отвращавам от токсичните газове от ауспусите, които са реален факт. Не всяка ел. кола се запалва, всяка ДВГ кола пуши отрова.

    Коментиран от #117

  • 117 Зомби с квадратно чело

    0 0 Отговор

    До коментар #116 от "TSLA":

    Отвращавам се от някои хора а не от коли :). От зомбита с квадратни чела които по цял ден и нощ си удрят главата в земята. Поредното доказателство е отношението 1:280 000, за теб няма спасение мозакът ти вече е перманентно промит.
    Иначе аз мога да си карам каквото ми грабне окото, нямам предразсъдъци.